Замовлення квитків через мережу Інтернет

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Bratiunia
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 12
Зарегистрирован: 03 фев 2021, 16:24
Откуда: Киев

Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет

Сообщение Bratiunia »

А що з тг-ботом УЗ, хтось знає? Безуспішно в нього тикав сьогодні щоб квиток на електричку придбати, це ще з весни як хакерська атака була, то не відновили роботу?

Аватара пользователя
mann
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 721
Зарегистрирован: 06 июл 2011, 12:50
Откуда: Киев

Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет

Сообщение mann »

Вроде как решили не восстанавливать его.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12647
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет

Сообщение Klovsky »

A тому я не сплатив за проїзд. Якось треба було з Новобіличів на Святошин. На першій станції квиткових кас нема, на другій турнікети на вихід для натовпу були відчинені.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6105
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет

Сообщение euhome »

УЗ заявила про блокування перекупників квитків: як вони маніпулювали застосунком

https://epravda.com.ua/biznes/ukrzalizn ... iv-810402/

Віктор Волокіта — 13 серпня, 12:15

"Укрзалізниця" заблокувала 271 клієнта, які масово скуповували квитки або маніпулювали застосунком компанії.

Про це повідомляє "Укрзалізниця".

Користувачі цих акаунтів намагались використовувати застосунок УЗ, який створено для індивідуального придбання квитків, для інших цілей:
  • створювали багато різних повʼязаних акаунтів та купували з них невелику кількість квитків, щоб обійти блокування;
  • намагались утримувати квитки, не переходячи до етапу оплати (вочевидь, очікуючи на "замовлення");
  • купували багато квитків на різні прізвища та вчиняли інші дії, які були "спіймані" антифрод-системою.
"За аналогією фінансових установ "Укрзалізниця" посилила ідентифікацію клієнтів та розгорнула систему моніторингу за аномальними діями користувачів під час користування нашими онлайн-сервісами", - йдеться в повідомленні.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Ответить