Реклама в метрополитене
Модераторы: dimentiy, Администраторы
08.08.07 http://www.metro.kiev.ua/
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО „КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН”
Оголошує конкурс на право розміщення рекламної продукції на станціях метрополітену та зовні рухомого складу.
УМОВИ КОНКУРСУ
1. Організатор конкурсу - КП "Київський метрополітен”.
2. Учасники конкурсу - юридичні та фізичні особи.
До участі у конкурсі не допускаються суб'єкти господарської діяльності або їх участь у конкурсі може бути призупинена у разі, коли вони:
- визнані банкрутами, або стосовно них порушено справу про банкрутство;
- перебувають у стані ліквідації;
- припинили свою господарську діяльність;
- порушували раніш укладені договори з КП „Київський метрополітен”.
3. Мета конкурсу - визначення найкращої комерційної пропозиції.
3.1. Переможця конкурсу визначає Спеціальна комісія метрополітену, на яку покладаються обов’язки по визначенню переможця конкурсу.
3.2. Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
а) ціна;
б) найбільш привабливі художньо-архітектурні рішення.
3.3. Спеціальна комісія КП „Київський метрополітен” залишає за собою право відхилити конкурсну пропозицію на будь-якому етапі оцінки.
3.4. У разі наявності двох і більше однакових пропозицій переможець визначається на другому етапі конкурсу.
3.5. Оголошення про результати конкурсу публікуються в засобах масової інформації після ухвалення Спеціальної комісії метрополітену рішення про надання дозволу на укладання з переможцем конкурсу договору на розміщення реклами.
4. Інформація про об'єкти для розміщення реклами (п.п.12, 13).
5. Основні умови конкурсу:
5.1. Термін розміщення реклами - 1 рік.
5.2. Початковий розмір за розміщення реклами: 120 000,00 грн. (з ПДВ) за одну станцію та 15 000,00 грн. (з ПДВ) за 1 потяг (5 вагонів) в місяць.
5.3. Оплата за право розміщення реклами здійснюється протягом 15 днів з моменту підписання договору з переможцем конкурсу.
5.4. Сплата реєстраційного збору за участь у конкурсі на право розміщення реклами по кожному лоту (1 лот – 1 станція, 1 лот – 1 потяг) - 1000 грн.
Реєстраційний збір спрямовується на розрахунковий рахунок КП "Київський метрополітен” на організацію проведення конкурсу та поверненню не підлягає.
6. Учасники конкурсу повинні до дати проведення конкурсу ознайомитись з умовами договору.
7. Для участі у конкурсі заявником подаються наступні документи:
7.1. Заява (на ім’я заступника начальника КП "Київський метрополітен”).
7.2. Копія статуту або положення для юридичної особи.
7.3. Копія свідоцтва про державну реєстрацію.
7.4. Копія довідки органу статистики про включення учасника до ЄДРПОУ.
7.5. Копія паспорта (стор. 1,2, 11) для фізичної особи.
7.6. Копія ідентифікаційного коду для фізичної особи.
7.7. Копія довідки про взяття на облік платника податку.
8. Конкурсні пропозиції (плата в гривнях) на кожний лот окремо (1 лот – 1 станція, 1 лот – 1 потяг (п’ять вагонів)) - запечатаний конверт з написом "На конкурс". На конверті мають бути зазначені об'єкти (лоти) для розміщення реклами та назва учасника конкурсу.
9. Платіжний документ, що засвідчує сплату реєстраційного збору за участь у
конкурсі на право розміщення реклами.
Призначення платежу: реєстраційний збір за участь у конкурсі на право розміщення реклами на майні комунальної власності.
Одержувач: КП "Київський метрополітен”; р/р 2600000990432 в ВАТ КБ „Хрещатик” в м. Києві, МФО 300670, ЕДРПОУ 03328913.
10. Термін прийняття конкурсних пропозицій - 15 днів з моменту публікації
оголошення про конкурс.
11. Конкурсні пропозиції приймаються КП "Київський метрополітен” за адресою: 03055, м.Київ, пр.Перемоги, 35, к.614-616, телефони для довідок: 238-44-88, 238-54-60.
12. Перелік станцій для розміщення рекламної продукції:
Святошино-Броварська лінія: Академмістечко, Житомирська, Святошин, Нивки, Берестейська, Шулявська, Політехнічний інститут, Гідропарк, Лівобережна, Дарниця, Чернігівська, Лісова, Театральна (експонування з 01.12.2007);
Куренівсько-Червоноармійська лінія: Либідська, Палац „Україна”, Республіканський стадіон, Майдан Незалежності, Поштова площа, Контрактова площа, Петрівка, Оболонь, Мінська, Героїв Дніпра;
Сирецько-Печерська лінія: Бориспільська, Палац Спорту (експонування з 01.12.2007), Лук’янівська (експонування з 01.01.2008), Харківська, Позняки, Славутич, Осокорки, Видубичі, Дружби народів, Печерська, Кловська, Дорогожичі, Сирець.
Учасники конкурсу надають конкурсну пропозицію окремо по кожній станції (кожному лоту, 1 лот – 1 станція).
13. Кількість потягів під розміщення реклами - 100 потягів (1 потяг – п’ять вагонів). Підготовка потягу до і після прокату здійснюється окремо, за рахунок претендента.
1 лот – 1 потяг (п’ять вагонів).
Заступник начальника КП "Київський метрополітен”
С.М.Тригубенко
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО „КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН”
Оголошує конкурс на право розміщення рекламної продукції на станціях метрополітену та зовні рухомого складу.
УМОВИ КОНКУРСУ
1. Організатор конкурсу - КП "Київський метрополітен”.
2. Учасники конкурсу - юридичні та фізичні особи.
До участі у конкурсі не допускаються суб'єкти господарської діяльності або їх участь у конкурсі може бути призупинена у разі, коли вони:
- визнані банкрутами, або стосовно них порушено справу про банкрутство;
- перебувають у стані ліквідації;
- припинили свою господарську діяльність;
- порушували раніш укладені договори з КП „Київський метрополітен”.
3. Мета конкурсу - визначення найкращої комерційної пропозиції.
3.1. Переможця конкурсу визначає Спеціальна комісія метрополітену, на яку покладаються обов’язки по визначенню переможця конкурсу.
3.2. Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
а) ціна;
б) найбільш привабливі художньо-архітектурні рішення.
3.3. Спеціальна комісія КП „Київський метрополітен” залишає за собою право відхилити конкурсну пропозицію на будь-якому етапі оцінки.
3.4. У разі наявності двох і більше однакових пропозицій переможець визначається на другому етапі конкурсу.
3.5. Оголошення про результати конкурсу публікуються в засобах масової інформації після ухвалення Спеціальної комісії метрополітену рішення про надання дозволу на укладання з переможцем конкурсу договору на розміщення реклами.
4. Інформація про об'єкти для розміщення реклами (п.п.12, 13).
5. Основні умови конкурсу:
5.1. Термін розміщення реклами - 1 рік.
5.2. Початковий розмір за розміщення реклами: 120 000,00 грн. (з ПДВ) за одну станцію та 15 000,00 грн. (з ПДВ) за 1 потяг (5 вагонів) в місяць.
5.3. Оплата за право розміщення реклами здійснюється протягом 15 днів з моменту підписання договору з переможцем конкурсу.
5.4. Сплата реєстраційного збору за участь у конкурсі на право розміщення реклами по кожному лоту (1 лот – 1 станція, 1 лот – 1 потяг) - 1000 грн.
Реєстраційний збір спрямовується на розрахунковий рахунок КП "Київський метрополітен” на організацію проведення конкурсу та поверненню не підлягає.
6. Учасники конкурсу повинні до дати проведення конкурсу ознайомитись з умовами договору.
7. Для участі у конкурсі заявником подаються наступні документи:
7.1. Заява (на ім’я заступника начальника КП "Київський метрополітен”).
7.2. Копія статуту або положення для юридичної особи.
7.3. Копія свідоцтва про державну реєстрацію.
7.4. Копія довідки органу статистики про включення учасника до ЄДРПОУ.
7.5. Копія паспорта (стор. 1,2, 11) для фізичної особи.
7.6. Копія ідентифікаційного коду для фізичної особи.
7.7. Копія довідки про взяття на облік платника податку.
8. Конкурсні пропозиції (плата в гривнях) на кожний лот окремо (1 лот – 1 станція, 1 лот – 1 потяг (п’ять вагонів)) - запечатаний конверт з написом "На конкурс". На конверті мають бути зазначені об'єкти (лоти) для розміщення реклами та назва учасника конкурсу.
9. Платіжний документ, що засвідчує сплату реєстраційного збору за участь у
конкурсі на право розміщення реклами.
Призначення платежу: реєстраційний збір за участь у конкурсі на право розміщення реклами на майні комунальної власності.
Одержувач: КП "Київський метрополітен”; р/р 2600000990432 в ВАТ КБ „Хрещатик” в м. Києві, МФО 300670, ЕДРПОУ 03328913.
10. Термін прийняття конкурсних пропозицій - 15 днів з моменту публікації
оголошення про конкурс.
11. Конкурсні пропозиції приймаються КП "Київський метрополітен” за адресою: 03055, м.Київ, пр.Перемоги, 35, к.614-616, телефони для довідок: 238-44-88, 238-54-60.
12. Перелік станцій для розміщення рекламної продукції:
Святошино-Броварська лінія: Академмістечко, Житомирська, Святошин, Нивки, Берестейська, Шулявська, Політехнічний інститут, Гідропарк, Лівобережна, Дарниця, Чернігівська, Лісова, Театральна (експонування з 01.12.2007);
Куренівсько-Червоноармійська лінія: Либідська, Палац „Україна”, Республіканський стадіон, Майдан Незалежності, Поштова площа, Контрактова площа, Петрівка, Оболонь, Мінська, Героїв Дніпра;
Сирецько-Печерська лінія: Бориспільська, Палац Спорту (експонування з 01.12.2007), Лук’янівська (експонування з 01.01.2008), Харківська, Позняки, Славутич, Осокорки, Видубичі, Дружби народів, Печерська, Кловська, Дорогожичі, Сирець.
Учасники конкурсу надають конкурсну пропозицію окремо по кожній станції (кожному лоту, 1 лот – 1 станція).
13. Кількість потягів під розміщення реклами - 100 потягів (1 потяг – п’ять вагонів). Підготовка потягу до і після прокату здійснюється окремо, за рахунок претендента.
1 лот – 1 потяг (п’ять вагонів).
Заступник начальника КП "Київський метрополітен”
С.М.Тригубенко
Занесло меня сегодня на СПЛ. Ехал с Лукьяновки на ЗВ. Видел "в действии" анимационную рекламу на стенке тоннеля, перед ЛБ. Мир Африки какой-то. Дикое зверье, кошки там, носороги, ets.
НЯП работает по принципу переливающихся календариков, многогранники с изображениями по граням. И с каждой точки, видно одну цельную картинку.
Ниче так, достаточно загадочно смотрится. Едешь, втупился в темное окно напротив, а там вдруг леопарды бегать начинают. Я аж не понял сначала.
НЯП работает по принципу переливающихся календариков, многогранники с изображениями по граням. И с каждой точки, видно одну цельную картинку.
Ниче так, достаточно загадочно смотрится. Едешь, втупился в темное окно напротив, а там вдруг леопарды бегать начинают. Я аж не понял сначала.
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik
Вот заснял на телефон. Качество поганое но понять можно. Два ролика в формате GP3.
reklama v tonnele.rar на FileShare.in.ua
reklama v tonnele.rar на FileShare.in.ua
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Сервер FileShare перегружен. Если есть возможность, продублируй на http://upload.com.ua/
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
В киевской подземке зарабатывают на галлюцинациях
[ Ура-информ, 10.08.07 - 12:15 ]
[ Ура-информ, 10.08.07 - 12:15 ]
Когда сегодня, 10 августа, корреспондент УРА-Информ стал свидетелем этого новшества киевского метрополитена, он подумал, что спятил: за окном мимо привычной темноты туннеля проносились дельфины, резвящиеся в прозрачной воде, и косули, бегущие по ярко-зеленым лугам. В полупустом вагоне еще не проснувшиеся пассажиры изучали утреннюю прессу и по сторонам не смотрели, поэтому ощущение того, что все увиденное, – лишь плод уставшей после рабочей недели фантазии, у нашего журналиста лишь усилилось.
К счастью, происхождение «глюков» нам охотно объяснили в пресс-службе метрополитена. Оказывается, в эти дни между станциями «Лукьяновская» и «Золотые ворота» проходят испытания нового вида рекламы. Еще в 2005 году между метрополитеном и одной из компаний был заключен договор на размещение рекламного дисплея в туннеле на данном участке.
– От того, как этот вид рекламы сейчас себя проявит, понравится ли он пассажирам, и будет зависеть его распространение по все территории киевского метро, – рассказали УРА-Информ в пресс-службе. – Для нас же он хорош тем, что не занимает площадь, и мы надеемся на развитие этого вида бизнеса.
К счастью, происхождение «глюков» нам охотно объяснили в пресс-службе метрополитена. Оказывается, в эти дни между станциями «Лукьяновская» и «Золотые ворота» проходят испытания нового вида рекламы. Еще в 2005 году между метрополитеном и одной из компаний был заключен договор на размещение рекламного дисплея в туннеле на данном участке.
– От того, как этот вид рекламы сейчас себя проявит, понравится ли он пассажирам, и будет зависеть его распространение по все территории киевского метро, – рассказали УРА-Информ в пресс-службе. – Для нас же он хорош тем, что не занимает площадь, и мы надеемся на развитие этого вида бизнеса.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Продублировал.Klovsky писал(а):Сервер FileShare перегружен. Если есть возможность, продублируй на http://upload.com.ua/
reklama v tonnele.rar