Служби київської підземки обіцяють, що до кінця року станція метро Лук’янівська перестане протікати. Зараз прибиральники тут працюють більше, ніж їхні колеги на інших станціях. У вестибюлі постійно доводиться замінювати ганчірки, бо зі стелі та стін капає вода. Протікати Лук’янівська почала відразу після відкриття 11 років тому.
— Вода час від часу стікає то сильними, то слабкими цівками. Це не залежить від дощів, — говорить прес-секретар метрополітену Надія Шумак. [Оппа... А что, Субботина уже уволили?]— При будівництві Лук’янівської неправильно проклали водозахисні будматеріали. Тепер ґрунтові води тунелями проходять через з’єднувальні шви і потрапляють у вестибюль. Служби метрополітену постійно затирають шви на стелі, однак це не допомагає.
Восени над Лук’янівською замінять дренажну систему.
— Уже закупили водозахисних будматеріалів на 250 тисяч гривень, — додає Шумак.
Лук’янівська — станція глибокого залягання. Її проектували 1996 року архітектори Микола Альошкін, Валерій Гнєвишев і Тамара Целіковська.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
1. "Остановка поезда в туннеле - это ЧП, такого вообще никогда не бывает у нас в метро!"
2. "Освещение на СБЛ находится в пределах нормы" (он вообще опускался в подземку в последнее время?)
3. Постоянное перекручивание ЧП в прошлом году
Сегодне утром был обнаружен зеленый забор и некая строительная конструкция возле 2х "дырок" (не знаю как это называется ) в конце потолка станции
сфоткать не успел
КП «Київський метрополітен» повідомляє про те, що з 8.10.2007р. у розподільчому залі ст. Лук’янівська встановлено огорожу між пілонами залу з метою виконання планових робіт по зняттю існуючих зонтів, ліквідації теч та встановленню нових склопластикових зонтів.
Роботи будуть виконуватись поетапно і будуть завершені до кінця року.