Сырецко-Печерская
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
«Київміськбуд» припаркується вдруге
Будівництво паркінгу над станціями метро Осокорки-Позняки може продовжитися
http://vechirnij.kiev.ua/18038/art/1187010062.html
В.о. заступника Київського міського голови Іван Салій повідомив «Вечірці», що будівництво паркінгу над станціями метро Осокорки-Позняки може продовжитися, оскільки «Київдержекспертиза» не визнала проведені «Київміськбудом» роботи на поверхні причиною обвалу тунелю у метро. За даними голови зазначеної інстанції Анатолія Кармінського, порушення були виявлені вже тільки тоді, коли забудовники дісталися безпосередньо до самого тунелю. А тим часом у «Київміськбуді» очікують на розпорядження від керівництва холдингу щодо можливості відновлення робіт по зведенню паркінгу. За словами Івана Салія, «Київдержекспертиза», куди було направлено підсумки досліджень аварії по Сирецько-Печерській лінії метро, надала КМДА такі висновки, що існуючі технічні відхилення при будівництві безпосередньо самого паркінгу над станціями Осокорки-Позняки є допустимими. «Тут варто пам'ятати, що стіни тунелю рухнули через порушення технології насамперед їх укріплення. А до самого паркінгу на поверхні – більш ніж 100 метрів», – пояснив пан Салій. Нагадаємо, що раніше пан Салій заявив «Вечірці», що безпосереднім винуватцем аварії в метро є «Київміськбуд». Таким чином, будівництво паркінгу над зазначеними станціями може продовжитися, хоча поки що залишається невідомим, коли саме будуть відновлені всі роботи. При цьому, Іван Салій також зазначив, що конкретного рішення щодо відновлення будівництва наразі немає. «Однак, в принципі, вже відомо, що до чергової аварії це не повинно призвести», – сказав він. У «Київдержекспертизі» кореспонденту «Вечірки» повідомили, що на основі наданих спеціальною комісію КМДА з дослідження причини аварії даних, були дійсно зроблені такі висновки, що будівництво паркінгу до обвалу тунелю не призводило. «Під час перевірки результатів досліджень аварії, зроблених КМДА, я помітив деякі порушення, однак вони незначні. Тому були зроблені висновки, що безпосередньо будівництво паркінгу на поверхні до аварії не призводило», – підкреслив керівник «Київдержекспертизи» Анатолій Кармінський. Він також зазначив, що визначити у такій ситуації провину в аварії замовника робіт по будівництву паркінгу (АТХК «Київміськбуд». – прим. ред.) важко, тому що винуватці не порушували технологію проведення забудови на поверхні, однак при цьому порушили технологію укріплення самих тунелів, що й призвело до обвалу в метро. «Не в моїй компетенції видавати розпорядження щодо можливості продовження зведення паркінгу, однак його подальше зведення цілком можливе», – додав пан Кармінський. За його словами, «замовник» (який саме – Анатолій Кармінський не уточнював) давав йому гарантію щодо надання найближчим часом усіх необхідних документів по проекту зазначеного будівництва для додаткової перевірки, однак поки що «Київдержекспертиза» їх ще не отримувала. А тим часом у «Київміськбуді» продовжують наполягати на своїй абсолютній непричетності до обвалу в метро і вже очікують на розпорядження від керівництва щодо відновлення робіт по будівництву зазначеного паркінгового центру. «Ми ж казали – не винен «Київміськбуд»! Ще невідомо точно, чи буде відновлено будівництво – от очікуємо офіційного розпорядження голови компанії», – повідомила «Вечірці» прес-секретар холдингу Зоя Загородня.
Юлія Бурмака, burmaka@vechirnij.kiev.ua
Будівництво паркінгу над станціями метро Осокорки-Позняки може продовжитися
http://vechirnij.kiev.ua/18038/art/1187010062.html
В.о. заступника Київського міського голови Іван Салій повідомив «Вечірці», що будівництво паркінгу над станціями метро Осокорки-Позняки може продовжитися, оскільки «Київдержекспертиза» не визнала проведені «Київміськбудом» роботи на поверхні причиною обвалу тунелю у метро. За даними голови зазначеної інстанції Анатолія Кармінського, порушення були виявлені вже тільки тоді, коли забудовники дісталися безпосередньо до самого тунелю. А тим часом у «Київміськбуді» очікують на розпорядження від керівництва холдингу щодо можливості відновлення робіт по зведенню паркінгу. За словами Івана Салія, «Київдержекспертиза», куди було направлено підсумки досліджень аварії по Сирецько-Печерській лінії метро, надала КМДА такі висновки, що існуючі технічні відхилення при будівництві безпосередньо самого паркінгу над станціями Осокорки-Позняки є допустимими. «Тут варто пам'ятати, що стіни тунелю рухнули через порушення технології насамперед їх укріплення. А до самого паркінгу на поверхні – більш ніж 100 метрів», – пояснив пан Салій. Нагадаємо, що раніше пан Салій заявив «Вечірці», що безпосереднім винуватцем аварії в метро є «Київміськбуд». Таким чином, будівництво паркінгу над зазначеними станціями може продовжитися, хоча поки що залишається невідомим, коли саме будуть відновлені всі роботи. При цьому, Іван Салій також зазначив, що конкретного рішення щодо відновлення будівництва наразі немає. «Однак, в принципі, вже відомо, що до чергової аварії це не повинно призвести», – сказав він. У «Київдержекспертизі» кореспонденту «Вечірки» повідомили, що на основі наданих спеціальною комісію КМДА з дослідження причини аварії даних, були дійсно зроблені такі висновки, що будівництво паркінгу до обвалу тунелю не призводило. «Під час перевірки результатів досліджень аварії, зроблених КМДА, я помітив деякі порушення, однак вони незначні. Тому були зроблені висновки, що безпосередньо будівництво паркінгу на поверхні до аварії не призводило», – підкреслив керівник «Київдержекспертизи» Анатолій Кармінський. Він також зазначив, що визначити у такій ситуації провину в аварії замовника робіт по будівництву паркінгу (АТХК «Київміськбуд». – прим. ред.) важко, тому що винуватці не порушували технологію проведення забудови на поверхні, однак при цьому порушили технологію укріплення самих тунелів, що й призвело до обвалу в метро. «Не в моїй компетенції видавати розпорядження щодо можливості продовження зведення паркінгу, однак його подальше зведення цілком можливе», – додав пан Кармінський. За його словами, «замовник» (який саме – Анатолій Кармінський не уточнював) давав йому гарантію щодо надання найближчим часом усіх необхідних документів по проекту зазначеного будівництва для додаткової перевірки, однак поки що «Київдержекспертиза» їх ще не отримувала. А тим часом у «Київміськбуді» продовжують наполягати на своїй абсолютній непричетності до обвалу в метро і вже очікують на розпорядження від керівництва щодо відновлення робіт по будівництву зазначеного паркінгового центру. «Ми ж казали – не винен «Київміськбуд»! Ще невідомо точно, чи буде відновлено будівництво – от очікуємо офіційного розпорядження голови компанії», – повідомила «Вечірці» прес-секретар холдингу Зоя Загородня.
Юлія Бурмака, burmaka@vechirnij.kiev.ua
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Контрольный пакет ВАТ «Київметробуд» - 50.7286 % акций имеет ОАО Коммерческий банк "ХРЕЩАТИК".
А "ХРЕЩАТИК", в свою очередь имеет крупного акционера - Головне фiнансове управлiння виконавчого органу Київської мiської ради (Київської мiської держадмiнiстрацiї) - 23.7 %.
И ещё рычаг контроля Ч: Голова Спостережної Ради банку "ХРЕЩАТИК" Довгий Олесь Станіславович.
А "ХРЕЩАТИК", в свою очередь имеет крупного акционера - Головне фiнансове управлiння виконавчого органу Київської мiської ради (Київської мiської держадмiнiстрацiї) - 23.7 %.
И ещё рычаг контроля Ч: Голова Спостережної Ради банку "ХРЕЩАТИК" Довгий Олесь Станіславович.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
Я думаю "зберігачі" это чуть не-то!
50.7286 - Владельцы КМС, Петренко и Ко, и действительно хранят они их в Хрещатике, реквизиты такие понимаеш!
38.8516 (21.3517 - SKMG Holding AB (Швеция), 17.5 - "Пiвнiчно-схiдна будiвельна компанiя") хранят в "УКРАЇНСЬКА ДЕПОЗИТАРНА КОМПАНIЯ"
http://smida.gov.ua/emitents/owners_zvi ... =owners_zb
По этому не могу согласится с тобой!
50.7286 - Владельцы КМС, Петренко и Ко, и действительно хранят они их в Хрещатике, реквизиты такие понимаеш!
38.8516 (21.3517 - SKMG Holding AB (Швеция), 17.5 - "Пiвнiчно-схiдна будiвельна компанiя") хранят в "УКРАЇНСЬКА ДЕПОЗИТАРНА КОМПАНIЯ"
http://smida.gov.ua/emitents/owners_zvi ... =owners_zb
По этому не могу согласится с тобой!
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4139
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4139
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
Пуск ТЧ-3 "Харьковское"
И так настоящий пуск ТЧ-3 "Харьковское", запланированый на 1 октября,похоже отменяется.В депо нет не воды, не воздуха.Только на четырёх канавах есть "удочьки".А планировали уже с 1-го октября,ставить составы.Но официально ,уже пустили.
открытие ТЧ-3
Идут слухи что на день метрополитена 6 ноября,или уже в декабре