Продолжение ККЛ (Демиевская-Васильковская)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Продолжение ККЛ (Демиевская-Васильковская)
Починається будівництво метра на Теремки.
Метробудівці сами мало вірили, що найближчим часом за вже з наявними технологіями можна буде продовжити лінію метра від "Либідської" в бік Теремків. Підземна річка була нездоланною геологічною перешкодою кілька десятків років.
А підробиці знову у <A HREF="http://uaport.net/cgi-bin/go?http://stb ... 8412663066" TARGET="_blank">"Вікнах-Столиці" на СТБ</A>
Метробудівці сами мало вірили, що найближчим часом за вже з наявними технологіями можна буде продовжити лінію метра від "Либідської" в бік Теремків. Підземна річка була нездоланною геологічною перешкодою кілька десятків років.
А підробиці знову у <A HREF="http://uaport.net/cgi-bin/go?http://stb ... 8412663066" TARGET="_blank">"Вікнах-Столиці" на СТБ</A>
- Egor
- Начальник депо
- Сообщения: 1109
- Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Київ починатиме будіництво метра на Теремки!
ОТкуда такая инфа? Вроде только Сирецкую и 4ую линию "обрабатывают"
Хочу нового Метро
Метробудівці повертаються до будівництва лінії метра на Теремки
20 років після “Либідської” був глухий кут як рейок, так і нездоланної перешкоди - річки. Із німецькою фірмою укладено угоду на купівлю нового щита та відповідно нової технології, що дасть таки змогу вже до Нового року розпочати зведення першої пускової ділянки до Амурського майдану, і далі - до Теремків.
2007 рік визначено пусковим для чотирикілометрової ділянки лінії метра на житловий масив Теремки. Станції після “либідської” з’являться на Московському, Голосіївському майданах, при Васильківській вулиці біля студмістечка.
ВОЛОДИМИР ПЕТРЕНКО
голова ВАТ ”Київметробуд”
Коли 20 років назад починали будівництво, вирішували як будувати глибоким, чи мілким заляганням, але й те й інше було складним. Тоді взагалі відмовилися від будівництва. Ефективної технології тоді не було.
У конкурсі на постачання нового щита брали участь дві німецькі та канадійська фірма. Прохідницький щит пропонували за 5-6 мільйонів еврів. Перемогла німецька “Вірт”, що вже продавала секонд-гендівські щити, завдяки яким уже швидко збудували ділянку від “Святошина” до “Академмістечка”. Тепер погодилися, що нову технологію метробуд купить за три з половиною мільйона. 15 відсотків суми буде передсплатою початку робіт, 35 по завершенню ремонту й доправленню щита до Києва. За два місяці треба відшукати мільйон 750 тисяч еврів.
ВОЛОДИМИР ПЕТРЕНКО
голова ВАТ ”Київметробуд”
А потім, протягом двох років ми домовилися, що повертатимемо решту щомісячними внесками Схема така машина кредит і з розстрочкою.
Відсотки із кредитів, що їх буде взято в банку «Хрещатик» повертитатимуть так - тридцять власне Метробуд, а 70 - з міського б’юджету. Метробудівці обіцяють і доволі швидкісне зведення тунелів. Новий прохідницький щит даватиме змогу долати по 150-200 метрів щомісяця. Після першої пускової заплановано другу ділянку, що вже прийде на Теремки.
Лесь Осика, Володимир Пастух, Анатолій Мартиненко, «Вікна- столиця», СТБ
http://stb.ua/vikna/stolytsia/?25.8.200 ... 2338437669
20 років після “Либідської” був глухий кут як рейок, так і нездоланної перешкоди - річки. Із німецькою фірмою укладено угоду на купівлю нового щита та відповідно нової технології, що дасть таки змогу вже до Нового року розпочати зведення першої пускової ділянки до Амурського майдану, і далі - до Теремків.
2007 рік визначено пусковим для чотирикілометрової ділянки лінії метра на житловий масив Теремки. Станції після “либідської” з’являться на Московському, Голосіївському майданах, при Васильківській вулиці біля студмістечка.
ВОЛОДИМИР ПЕТРЕНКО
голова ВАТ ”Київметробуд”
Коли 20 років назад починали будівництво, вирішували як будувати глибоким, чи мілким заляганням, але й те й інше було складним. Тоді взагалі відмовилися від будівництва. Ефективної технології тоді не було.
У конкурсі на постачання нового щита брали участь дві німецькі та канадійська фірма. Прохідницький щит пропонували за 5-6 мільйонів еврів. Перемогла німецька “Вірт”, що вже продавала секонд-гендівські щити, завдяки яким уже швидко збудували ділянку від “Святошина” до “Академмістечка”. Тепер погодилися, що нову технологію метробуд купить за три з половиною мільйона. 15 відсотків суми буде передсплатою початку робіт, 35 по завершенню ремонту й доправленню щита до Києва. За два місяці треба відшукати мільйон 750 тисяч еврів.
ВОЛОДИМИР ПЕТРЕНКО
голова ВАТ ”Київметробуд”
А потім, протягом двох років ми домовилися, що повертатимемо решту щомісячними внесками Схема така машина кредит і з розстрочкою.
Відсотки із кредитів, що їх буде взято в банку «Хрещатик» повертитатимуть так - тридцять власне Метробуд, а 70 - з міського б’юджету. Метробудівці обіцяють і доволі швидкісне зведення тунелів. Новий прохідницький щит даватиме змогу долати по 150-200 метрів щомісяця. Після першої пускової заплановано другу ділянку, що вже прийде на Теремки.
Лесь Осика, Володимир Пастух, Анатолій Мартиненко, «Вікна- столиця», СТБ
http://stb.ua/vikna/stolytsia/?25.8.200 ... 2338437669
Человеческая жизнь похожа на коробку спичек. Обращаться с ней серьезно - смешно. Обращаться несерьезно - опасно.
- 486
- Маркшейдер
- Сообщения: 366
- Зарегистрирован: 14 апр 2004, 12:20
- Откуда: Земля, N50°26'55" E30°27'30"
- Контактная информация:
Re: Київ починатиме будіництво метра на Теремки!
О! Хорошая новость! А то все подольский мост, подольский мост...vasil писал(а):Починається будівництво метра на Теремки.
Кстати, всегда интересовал телретический вопрос: какого эту нещастную Лыбедь нужно было проходить снизу? Там же ж откровенная промзона. Что мешало выйти на поверхность, пройти ее сверху по эстакаде и с другой стороны поймы снова нырнуть в гору?vasil писал(а):Підземна річка була нездоланною геологічною перешкодою кілька десятків років.
- Valery
- Путеец
- Сообщения: 113
- Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
А как давно мог прийти на Теремки трамвай!
И кому он мешал бы на окраине?
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Продолжение ККЛ
Был сегодня по работе в районе Голосеевской площади и как истинный любитель метро не мог упустить возможность посмотреть тамошнее метростроительство. Посему прогулялся пешком от Голосеевской площади до Лыбедской. Вот что я увидел.
На Голосеевской площади никакого движения нет. Ржавые металлоконструкции за забором "М" - это все.
Возле библиотеки Вернадского на разделительной полосе обустраивается участок. Заборы зеленые, без опознавательных знаков, но на 99% это метрострой. Участок еще не успели полностью обнести забором. Рабочие спилили несколько деревьев, варят каркасы из арматуры. Установлено несколько вагончиков, на одном из них табличка "Начальник участка". Стояло несколько грузовиков и машина похожая на сваезабиватель
Самое интересное происходит в районе московской площади, возле новой автодороги. Участок обнесен забором с надписями "ВАТ Київметробуд", на самом участке яма примерно 5 на 10 метров (это я так понимаю и есть монтажная камера для щита), рабочих много, около 30 только на поверхности. Самосвалы снуют туда-сюда. Так что подготовка к запуску щита идет полным ходом. Будем надеяться, что финансы не подкачают.
На Голосеевской площади никакого движения нет. Ржавые металлоконструкции за забором "М" - это все.
Возле библиотеки Вернадского на разделительной полосе обустраивается участок. Заборы зеленые, без опознавательных знаков, но на 99% это метрострой. Участок еще не успели полностью обнести забором. Рабочие спилили несколько деревьев, варят каркасы из арматуры. Установлено несколько вагончиков, на одном из них табличка "Начальник участка". Стояло несколько грузовиков и машина похожая на сваезабиватель
Самое интересное происходит в районе московской площади, возле новой автодороги. Участок обнесен забором с надписями "ВАТ Київметробуд", на самом участке яма примерно 5 на 10 метров (это я так понимаю и есть монтажная камера для щита), рабочих много, около 30 только на поверхности. Самосвалы снуют туда-сюда. Так что подготовка к запуску щита идет полным ходом. Будем надеяться, что финансы не подкачают.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
- @_Black_Mouse_@
- Путеец
- Сообщения: 196
- Зарегистрирован: 21 апр 2004, 11:38
- Откуда: Киев
- Контактная информация: