Почти по теме
Прихована реклама
[
Еміль Крупник | “Хрещатик” 20-02-2009 ]
Міліція не поспішає розслідувати напад на начальника управління непрофільних доходів Київського метрополітену Сергія Солдатенка
Тиждень тому, 13 лютого, було вчинено напад на Сергія Солдатенка, начальника управління непрофільних доходів Київського метрополітену. Його побили п’ятеро невідомих. Причому зловмисники не вимагали грошей та взагалі все робили мовчки, що свідчить про замовний характер нападу. "Хрещатик" уже розповідав читачам про цю подію і обіцяв поінформувати про перебіг розслідування кримінальної справи. Однак міліція чомусь не лише її досі не порушила, а й не хоче коментувати власну бездіяльність.
Управління, яким керує пан Солдатенко, займається орендою площ метрополітену, торгівлею з лотків на станціях, телекомунікаціями, а також розміщенням реклами. Саме в цьому секторі непрофільних прибутків метрополітену, за словами керівника, сконцентровано найбільші кошти.
У жовтні минулого року рішенням столичної влади було підвищено ціни на розміщення реклами в комунальному транспорті, зокрема й підземному. Тарифи, які не змінювались від 2000 року, терміново потребували перегляду, оскільки не відповідали реальним умовам ринку, і, з огляду на “смішні” розміри, давали змогу рекламним агентствам отримувати надприбутки. Тоді ціни на рекламу в метро підвищили в середньому на 20—30 відсотків, а наступний етап подорожчання запланували на нинішній рік.
У компаніях, що розміщують рекламу в громадському транспорті, ці дії міської влади викликали справжній шок — з рук пливли чималі, до того ж легкі гроші. Те, що частка прибутків мала відтепер наповнювати міський бюджет і задовольняти реальні потреби киян, хвилювало їх значно менше, ніж власне збагачення. Одним з активних ініціаторів підвищення тарифів був саме Сергій Солдатенко, начальник управління непрофільних доходів метрополітену. Причому пан Солдатенко виступав за підвищення тарифів удвічі й продовжує на цьому наполягати, домагаючись подальшого перегляду занизьких цін. Отже, рекламні фірми мали серйозний мотив. Та й керівник підрозділу метрополітену вважає, що за нападом можуть стояти саме рекламні агентства. Хто з них переступив закон, і мали з’ясувати правоохоронці.
У суботу, 14 лютого, пан Солдатенко подав заяву про напад до Шевченківського райвідділу МВС. Утім, на сьогодні кримінальної справи ще не порушено. Учора журналісти спробували зв’язатися з Петром Мірошниченком, керівником Шевченківської районної міліції, однак пан начальник усіляко ухиляється від спілкування з газетою. Так само поводиться і Володимир Поліщук, начальник центру звязків із громадськістю ГУ МВС України у Києві. Тож чи порушать справу взагалі, чи, може, столична міліція спробує спустити на гальма побиття керівника відділу метро, питання залишається відкритим.