Страница 68 из 88

Добавлено: 22 окт 2010, 12:18
Alexeyka
incognito писал(а):
tov_tob писал(а):Предлагаю посетить объект, когда начнут понижать/повышать. Мне вот эстакада визуально наоборот кажется слишком низкой.
отсюда: http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... 018#129018

Код: Выделить всё

Дело в том, что внизу - под эстакадой - имеются понижения уровня проезжей части до 70 сантиметров, которые сегодня нельзя устранить, так как через площадь движутся машины по всем четырем направлениям. Чтобы выровнять эти понижения и заасфальтировать пять тысяч квадратных метров площади, понадобится максимум неделя.
Еслы Вы считаете тот,кто скажет кто убил Кеннеди,тот умный то...
А вот если б почитали ссылочку,которую я дал,так там написано,что габарит по высоте транспорта принят 4м,а т.к.выше написано, что "повышение"на 70см, а сейчас до нижней точки 4.5 метра,то несложно подсчитать,что будет 3.8м,а рядом автовокзал,на который приезжают 2ярусные автобусы,да и другой внегабаритной техники там ездит нормально!

Добавлено: 24 окт 2010, 00:15
AMY
Розв'язку на Московській площі здадуть в експлуатацію до 15 грудня

http://economics.unian.net/ukr/detail/64118
Керівництво Публічного акціонерного товариства «Мостобуд» обіцяє завершити будівництво нової транспортної розв'язки на Московській площі столиці до 15 грудня.

Як передає кореспондент УНІАН, про це журналістам заявив голова наглядової ради «Мостобуду» Володимир ПРДИВУС після запуску в експлуатацію першої черги Подільського мостового переходу через Дніпро.

«Найближчим часом у Києві буде відкрито наскрізний рух на Московській площі, а до 15 грудня планується повністю здати в експлуатацію цю транспортну розв'язку», - сказав він.

В.ПРОДИВУС підкреслив, що сьогодні влада приділяє велику увагу завершенню будівництва та реконструкції інфраструктурних проектів – забезпечує необхідне фінансування й контролює при цьому терміни виконання робіт. У таких умовах компанія готова проводити будівельні роботи навіть із випередженням графіку.

«При збереженні стабільності фінансування «Мостобуд» готовий у терміни й навіть раніше здавати в експлуатацію всі заплановані об'єкти», - підкреслив В.ПРОДИВУС.

Він зазначив, що найскладніший час для підприємств мостобудування минув.

«Ми відчули, що час безвідповідальних обіцянок минув. У нинішньої влади слова не розходяться з ділом. Найважчий час для вітчизняного мостобудування був із кінця минулого року до травня цього. 7-8 місяців взагалі не було реального фінансування. Я вдячний працівникам компанії, які з розумінням поставилися до труднощів кризи, витримали все й залишилися з нами», - зазначив голова наглядової ради «Мостобуду».

Він підкреслив, що в кінці квітня прем'єр-міністр України Микола АЗАРОВ особисто ознайомився зі станом справ на всіх інфраструктурних довгобудах. По всіх об'єктах було ухвалено конкретні рішення щодо введення їх в експлуатацію, встановлено реальні й стислі терміни пуску, високі вимоги до якості й забезпечено адекватне фінансування.

«Ми бачили: керівництво країни жорстко контролює витрачання кожної бюджетної копійки й одночасно допомагає будівельникам», - сказав В.ПРОДИВУС.

При цьому він нагадав, що вже відновлено будівництво автотранспортної магістралі через Дніпро в Запоріжжі та інших інфраструктурних об'єктів.

В.ПРОДИВУС також підкреслив, що можливості компанії дозволяють будувати об'єкти відповідно до міжнародних стандартів. «Гарантія побудованих «Мостобудом» об'єктів при відповідній експлуатації та обслуговуванні становить 100 років», - підкреслив голова наглядової ради ПАТ «Мостобуд».

Як повідомляв УНІАН, введення нової транспортної розв'язки на Московській площі збільшить пропускну спроможність транспортного вузла в 1,5 раза - до 12 тисяч автомобілів на годину й покращить екологічний стан у районі розв'язки. Крім того, значно покращиться транспортне сполучення як для жителів Голосіївського району Києва й прилеглих районів, так і для транзитного транспорту.

Довідка УНІАН. Акціонерне товариство «Мостобуд» - будівельна компанія широкого профілю, лідер серед мостобудівних організацій в Україні та в країнах СНД.

За більш ніж 60 років компанією збудована більшість мостів в Україні, зокрема в Києві – Міст метро, міст імені Патона, Парковий, Дарницький, Московський і Південний мости, мостові споруди на автобані Київ-Одеса та в інших регіонах країни.

Добре відома марка мостобудівників у близькому й далекому зарубіжжі – в російському Заполяр’ї, на БАМі, у В'єтнамі, Лівані, Анголі, Сирії, Туреччині, Афганістані, Чехії, Фінляндії, Прибалтиці.

Сьогодні «Мостобуд» є генпідрядником на будівництві позакласних мостових споруд – Подільського мостового переходу через Дніпро в Києві й автотранспортної магістралі через Дніпро в Запоріжжі. Також «Мостобуд» будує житло, портові та інші складні інфраструктурні споруди.

Добавлено: 24 окт 2010, 17:15
Klovsky
Пара-тройка фото.
Асфальтируют, ставят ограждения и отбойники.

Для просмотра в максимальном качестве после открытия фото на странице Яндекса есть справа волшебная кнопка "В другом размере"-"Оригинал".

Изображение Изображение Изображение

Изображение Изображение Изображение

Добавлено: 25 окт 2010, 15:36
minkovk
Возле "сельсовета" рихтуют тротуары.
Изображение Изображение Изображение
К вопросу о понижении -повышении уровня.
Мне все-же кажется повышать будут не всю площадь, а отдельные ее места.

Добавлено: 25 окт 2010, 21:22
Klovsky
Конечно, было бы верхом неразумности повышать всю площадь, если она неровная. Получили бы неровную площадь на хх см выше прежней неровной.

Добавлено: 25 окт 2010, 21:51
Alexeyka
На мосту над ж/д вместо фигурных и красивых статуй "встромили" светильники http://www.picatom.com/1o/%20%20-993.html

Добавлено: 26 окт 2010, 01:07
FerrariF1racing
Жаль, статуи, были, некоим символом что ли.

Добавлено: 26 окт 2010, 01:09
incognito
там не статуи, а колонны фигурные были.
тоже не понимаю, зачем их убрали. хорошо хоть шары пока не месте.

Добавлено: 26 окт 2010, 08:55
Алексис
Да и шары не мешало бы почистить, а тем дибилам, что их рекламой заклеили позаклеивать одно место акриловым клеем..Особенно тем ублюдкам, которые загадили весь город объявления на розовой бумаге с текстом:Банк купит дорого...", ну и с ними заодно Дельфинарию возле ипподрома.

Добавлено: 26 окт 2010, 11:44
optimist
Внизу убирают мусор

Изображение

Вверху вешают троллейбусную КС

Добавлено: 26 окт 2010, 12:14
Vyacheslav
За автовокзалом прибрали лівий поворот для тролейбусів, тепер вони їздять через Саперно-Слобідсбку.

Добавлено: 26 окт 2010, 12:49
incognito
Прямо сейчас со стороны Дружбы Народов у въезда на эстакаду стоят кучка грузовиков с песком. Готовят испытания что-ли?

Добавлено: 26 окт 2010, 13:06
DFAW
optimist писал(а):Изображение
Если посмотреть на бровку вопросов о повышении уровня думаю больше не будет.

Добавлено: 26 окт 2010, 13:34
Sasha_OKM
incognito писал(а):Прямо сейчас со стороны Дружбы Народов у въезда на эстакаду стоят кучка грузовиков с песком. Готовят испытания что-ли?
На вебкамере на грузовиках видно асфальт, а дальше асфальтоукладчик.

Добавлено: 26 окт 2010, 13:42
minkovk
Klovsky писал(а):Конечно, было бы верхом неразумности повышать всю площадь, если она неровная. Получили бы неровную площадь на хх см выше прежней неровной.
Думаю перепады будут только больше чем были. Просто сместятся в другое место. Т.к. входы и выходы с площади имеют достаточно большие перепады высоты.