Репортаж із поїздки у дитячому вагоні Укрзалізниці
Подвижной состав.
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Рухомий склад
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11060
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Подвижной состав.
"ТАС Дніпровагонмаш" презентував вантажний вагон типу Ealmnos на виставці InnoTrans-2024
У компанії зазначають, що конструкція вирізняється сучасними технічними рішеннями. Новітні матеріали і технології дозволили зменшити вагу самого вагона, що дає змогу перевозити більше вантажу без збільшення навантаження на рейки, інноваційна конструкція – знизити енерговитрати під час транспортування й витрати на обслуговування та ремонт. Вагон призначений для колії 1435 мм.
InnoTrans — найбільша в світі виставка, орієнтована на промисловість залізничного транспорту. Проводиться раз на два роки у виставковому центрі Messe Berlin (Берлін, Німеччина).
"ТАС Дніпровагонмаш" — український розробник і виробник вантажних магістральних і промислових вагонів для різних галузей промисловості.
Джерело: ЦТС
У компанії зазначають, що конструкція вирізняється сучасними технічними рішеннями. Новітні матеріали і технології дозволили зменшити вагу самого вагона, що дає змогу перевозити більше вантажу без збільшення навантаження на рейки, інноваційна конструкція – знизити енерговитрати під час транспортування й витрати на обслуговування та ремонт. Вагон призначений для колії 1435 мм.
InnoTrans — найбільша в світі виставка, орієнтована на промисловість залізничного транспорту. Проводиться раз на два роки у виставковому центрі Messe Berlin (Берлін, Німеччина).
"ТАС Дніпровагонмаш" — український розробник і виробник вантажних магістральних і промислових вагонів для різних галузей промисловості.
Джерело: ЦТС
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11060
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Рухомий склад
Європейський банк реконструкції та розвитку виділить кошти на оновлення парку електровозів подвійного живлення
Очікується, що в рамках наданої позики вдасться закупити 50 електровозів.
В Єдиному портфелі проєктів (SPP) наразі міститься важливий проєкт з оновлення парку електровозів. Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) готовий виділити позику, що дозволить Укрзалізниці частково оновити парк електровозів подвійного живлення.
Про це йшлося сьогодні на зустрічі команди Міністерства розвитку громад та територій України з представниками Європейського банку реконструкції та розвитку
«Наразі ЄБРР готовий виділити позику у розмірі 300 мільйонів євро для закупівлі 50 електровозів. Водночас, завдяки грантовому фінансуванню за проєктом Світового банку «Відновлення критично важливої логістичної інфраструктури та мережевого сполучення» (RELINC), вдасться придбати ще 30 електровозів на загальну суму 190 мільйонів доларів США. Таким чином, Україна зможе поповнити локомотивний парк на 80 одиниць електровозів подвійного живлення. Завдяки Єдиному портфелю інвестиційних проєктів ми маємо можливість мобілізувати ресурси партнерів та спрямувати їх на реалізацію пріоритетних проєктів», – зазначив під час зустрічі заступник Міністра розвитку громад та територій України Тимур Ткаченко.
Заступниця Міністра розвитку громад та територій Марина Денисюк підкреслила, що зацікавленість одного з найбільших донорів України у спільних інвестиційних проєктах сприятиме більш швидкому економічному відновленню нашої держави.
Арвід Тюркнер, керуючий директор ЄБРР в Україні та Молдові, зазначив, що вже зараз необхідно крок за кроком узгоджувати кожен спільний проєкт, щоб переконатися, що все йде за планом.
Олександр Перцовський, голова правління АТ «Укрзалізниця», зауважив, що крім оновлення парку локомотивів, важливою також є програма впровадження системи розподіленої генерації на залізниці для подолання дефіциту електроенергії в зимовий період. Сторони дійшли згоди вже найближчим часом узгодити дедлайни по вказаних проєктах.
Голова Державного агентства відновлення та розвитку України Сергій Сухомлин зазначив, що в рамках угоди «Розвиток транс’європейської транспортної мережі» між Україною та ЄБРР, необхідно переглянути можливості фінансування відновлення експлуатаційного стану та поліпшення безпеки дорожнього руху на автомобільній дорозі М-06 Київ – Чоп. Йдеться про ділянки в Київській, Житомирській та Рівненській областях.
Сторони обговорили терміни підписання домовленостей та гарантійних угод.
Окремо під час зустрічі її учасники обговорили допомогу Європейського банку реконструкції та розвитку та Міжнародної фінансової корпорації (IFC) у продовженні реалізації концесійних проєктів в українських портах “Ольвія” та “Чорноморськ”. Заступник Міністра розвитку громад та територій України Тимур Ткаченко зазначив, що допомога ЄБРР у цій галузі дуже важлива, враховуючи всі воєнні виклики, та запропонував провести окрему зустріч, присвячену цій темі.
https://mtu.gov.ua/news/36044.html
Очікується, що в рамках наданої позики вдасться закупити 50 електровозів.
В Єдиному портфелі проєктів (SPP) наразі міститься важливий проєкт з оновлення парку електровозів. Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) готовий виділити позику, що дозволить Укрзалізниці частково оновити парк електровозів подвійного живлення.
Про це йшлося сьогодні на зустрічі команди Міністерства розвитку громад та територій України з представниками Європейського банку реконструкції та розвитку
«Наразі ЄБРР готовий виділити позику у розмірі 300 мільйонів євро для закупівлі 50 електровозів. Водночас, завдяки грантовому фінансуванню за проєктом Світового банку «Відновлення критично важливої логістичної інфраструктури та мережевого сполучення» (RELINC), вдасться придбати ще 30 електровозів на загальну суму 190 мільйонів доларів США. Таким чином, Україна зможе поповнити локомотивний парк на 80 одиниць електровозів подвійного живлення. Завдяки Єдиному портфелю інвестиційних проєктів ми маємо можливість мобілізувати ресурси партнерів та спрямувати їх на реалізацію пріоритетних проєктів», – зазначив під час зустрічі заступник Міністра розвитку громад та територій України Тимур Ткаченко.
Заступниця Міністра розвитку громад та територій Марина Денисюк підкреслила, що зацікавленість одного з найбільших донорів України у спільних інвестиційних проєктах сприятиме більш швидкому економічному відновленню нашої держави.
Арвід Тюркнер, керуючий директор ЄБРР в Україні та Молдові, зазначив, що вже зараз необхідно крок за кроком узгоджувати кожен спільний проєкт, щоб переконатися, що все йде за планом.
Олександр Перцовський, голова правління АТ «Укрзалізниця», зауважив, що крім оновлення парку локомотивів, важливою також є програма впровадження системи розподіленої генерації на залізниці для подолання дефіциту електроенергії в зимовий період. Сторони дійшли згоди вже найближчим часом узгодити дедлайни по вказаних проєктах.
Голова Державного агентства відновлення та розвитку України Сергій Сухомлин зазначив, що в рамках угоди «Розвиток транс’європейської транспортної мережі» між Україною та ЄБРР, необхідно переглянути можливості фінансування відновлення експлуатаційного стану та поліпшення безпеки дорожнього руху на автомобільній дорозі М-06 Київ – Чоп. Йдеться про ділянки в Київській, Житомирській та Рівненській областях.
Сторони обговорили терміни підписання домовленостей та гарантійних угод.
Окремо під час зустрічі її учасники обговорили допомогу Європейського банку реконструкції та розвитку та Міжнародної фінансової корпорації (IFC) у продовженні реалізації концесійних проєктів в українських портах “Ольвія” та “Чорноморськ”. Заступник Міністра розвитку громад та територій України Тимур Ткаченко зазначив, що допомога ЄБРР у цій галузі дуже важлива, враховуючи всі воєнні виклики, та запропонував провести окрему зустріч, присвячену цій темі.
https://mtu.gov.ua/news/36044.html
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Подвижной состав.
Цікаве рішення суду:
59. Тому очевидно, що приписи Порядку, затвердженого наказом № 647 щодо заборони експлуатації залізничних вантажних вагонів у навантаженому стані після перебігу граничного строку експлуатації таких вагонів поширюються і на ті вагони, строки служби яких згідно технічних рішень були продовжені на строк, який перевищує граничний, позаяк не може бути продовжений строк, який вичерпався в силу, зокрема, об`єктивних технічних (технологічних) процесів.
60. Будь-яке інше розуміння вказаних норм суперечитиме меті та цілям, на які було направлено державне регулювання цієї сфери суспільних відносин, а наданий поза волею держави дозвіл на використання застарілих вагонів на залізничних коліях загального призначення буде втручанням у державне регулювання залізничної галузі України, в тому числі, з питань безпеки руху.
61. Підтвердженням правильності саме такого підходу слугують і внесені з метою забезпечення сталих залізничних перевезень під час воєнного стану в Україні у Порядок, затверджений наказом № 647 у 2024 році зміни (наказ Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 22.01.2024 № 62), згідно з якими Порядок, затверджений наказом № 647 було доповнено пунктом такого змісту: "Установити, що терміни продовження строку експлуатації (служби) вантажних вагонів, зазначених у технічних рішеннях про продовження строків експлуатації (служби) вантажних вагонів, виданих спеціалізованими організаціями за результатами проведення комплексу діагностичних операцій вантажних вагонів до набрання чинності цим наказом, залишаються чинними".
62. Тобто держава не відмінила чи змінила впроваджену нею заборону використання вантажних вагонів поза межами грачиного строку експлуатації, а свідомо зробила виключення із вказаного правила виключно з метою забезпечення сталих залізничних перевезень під час воєнного стану в Україні.
https://reyestr.court.gov.ua/Review/122569159
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Подвижной состав.
ничего нового в это мире.
"Если нельзя, но очень хочется, то можно" (с) Жванецкий в начале восьмидесятых.
"Если нельзя, но очень хочется, то можно" (с) Жванецкий в начале восьмидесятых.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Рухомий склад
КВБЗ презентував перші два пасажирські вагони із 66 запланованих до поставки
https://www.railinsider.com.ua/kvbz-pre ... -postavky/
06.11.2024
Крюківський вагонобудівний завод представив два перші нові пасажирські вагони із державного замовлення на поставку 66 одиниць. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію КВБЗ.
Вагони були презентовані президенту України Володимиру Зеленському, прем’єр-міністру Денису Шмигалю, віцепрем’єр-міністру з відновлення України—міністру розвитку громад та територій Олексію Кулебі та іншим офіційним особам під час урочистостей, що відбулися 4 листопада 2024 року у Києві з нагоди Дня залізничника.
Ознайомлювали з новими вагонами та відповідали на запитання керівників держави голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Перцовський та голова правління—директор ПАТ «КВБЗ» Максим Крамаренко. Зокрема, вони звернули увагу на конструктивні зміни в інтер’єрах вагонів, які покликані зробити подорож для пасажирів ще комфортнішою.

«Оглянули новий сучасний вагон, який виготовив Крюківський вагонобудівний завод на замовлення держави. Важливо, щоб українські компанії отримували більше подібних замовлень, адже це підтримує українську економіку», — зазначив Денис Шмигаль.
https://www.railinsider.com.ua/kvbz-pre ... -postavky/
06.11.2024
Крюківський вагонобудівний завод представив два перші нові пасажирські вагони із державного замовлення на поставку 66 одиниць. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію КВБЗ.
Вагони були презентовані президенту України Володимиру Зеленському, прем’єр-міністру Денису Шмигалю, віцепрем’єр-міністру з відновлення України—міністру розвитку громад та територій Олексію Кулебі та іншим офіційним особам під час урочистостей, що відбулися 4 листопада 2024 року у Києві з нагоди Дня залізничника.
Ознайомлювали з новими вагонами та відповідали на запитання керівників держави голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Перцовський та голова правління—директор ПАТ «КВБЗ» Максим Крамаренко. Зокрема, вони звернули увагу на конструктивні зміни в інтер’єрах вагонів, які покликані зробити подорож для пасажирів ще комфортнішою.


«Оглянули новий сучасний вагон, який виготовив Крюківський вагонобудівний завод на замовлення держави. Важливо, щоб українські компанії отримували більше подібних замовлень, адже це підтримує українську економіку», — зазначив Денис Шмигаль.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Подвижной состав.
класс. "завод-город" построил ДВА ВАГОНА. чепчики в воздух. экономика спасена!!
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9665
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Подвижной состав.
Зато "национальный производитель"!*
* сарказм
* сарказм
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Подвижной состав.
так у тебя это даже и не сарказм.
А вот жирный сарказм в том, что по ссылке - внизу страницы - есть еще ссылка - а вот там первоначальная информация о заказе 66 вагонов по программе «Оновлення рухомого складу для перевезення пасажирів, будівництво та реконструкцію об’єктів інфраструктури суб’єктів господарювання державного сектору економіки на 2023 рік".
А вот жирный сарказм в том, что по ссылке - внизу страницы - есть еще ссылка - а вот там первоначальная информация о заказе 66 вагонов по программе «Оновлення рухомого складу для перевезення пасажирів, будівництво та реконструкцію об’єктів інфраструктури суб’єктів господарювання державного сектору економіки на 2023 рік".

Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Подвижной состав.
так там зробили такі вікна як 60 років тому? з хвіртками? вони вже не опускаються, а просто відчиняються на гачок? це новітня технологія, чи вирішили що раніше було краще?
Re: Подвижной состав.
это просто "я тебя слепила, из того что было". В корюковских вагонах окна вообще не открываются - там всего пару открывающихся на вагон - 2 в проходе (по торцам) и в купе проводников.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11060
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Рухомий склад
Тігіпко повідомив про купівлю насіннєвого заводу і будівництво вагонобудівного
Засновник групи компаній (ГК) "ТАС" Сергій Тігіпко повідомив про нові напрями бізнесу групи: купівлю насіннєвого заводу та елеватора на 40 тис. т зберігання, будівництво заводів з переробки яблук на концентрат і вагонобудівного заводу.
"Купуємо насіннєвий завод і елеватор на 40 тис. зберігання. Будуємо завод у Ковелі з вагонобудування для європейського шляху. Будуємо завод із переробки яблук з нуля в яблучний концентрат", - сказав Сергій Тігіпко на 10-му Київському міжнародному економічному форумі (КМЕФ).
Група "ТАС" заснована 1998 року. Сфера її бізнес-інтересів охоплює фінансовий сектор (банківський і страховий сегменти) та аптечний, а також промисловість, нерухомість, венчурні проєкти.
https://interfax.com.ua/news/economic/1026010.html
Засновник групи компаній (ГК) "ТАС" Сергій Тігіпко повідомив про нові напрями бізнесу групи: купівлю насіннєвого заводу та елеватора на 40 тис. т зберігання, будівництво заводів з переробки яблук на концентрат і вагонобудівного заводу.
"Купуємо насіннєвий завод і елеватор на 40 тис. зберігання. Будуємо завод у Ковелі з вагонобудування для європейського шляху. Будуємо завод із переробки яблук з нуля в яблучний концентрат", - сказав Сергій Тігіпко на 10-му Київському міжнародному економічному форумі (КМЕФ).
Група "ТАС" заснована 1998 року. Сфера її бізнес-інтересів охоплює фінансовий сектор (банківський і страховий сегменти) та аптечний, а також промисловість, нерухомість, венчурні проєкти.
https://interfax.com.ua/news/economic/1026010.html
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
-
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1201
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11060
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Рухомий склад
У плацкартних вагонах на маршруті до Прикарпаття оновили інтер’єр та облаштували екологічні туалети
Відновлені вагони Укрзалізниці з 25 листопада курсуватимуть з Черкас до Івано-Франківська, проходячи через Болехів, Долину, Рожнятів та Калуш, пропонуючи пасажирам сучасні умови для поїздки.
Укрзалізниця представила три нові плацкартні вагони, капітально відремонтовані на власних потужностях, із покращеним інтер’єром, системою кондиціювання та екологічними вакуумними туалетами. Оновлення також включає сучасне освітлення з можливістю індивідуального керування та розетки з USB і Type-C портами біля кожного пасажирського місця.
Нові вагони спочатку пройдуть тестування для дитячих перевезень, а потім стануть частиною маршруту поїзда №43/44 Черкаси — Івано-Франківськ, що з’єднує регіони України, включно з населеними пунктами Прикарпаття, як-от Болехів, Долина, Рожнятів і Калуш.
https://kalush.informator.ua/2024/11/08 ... i-tualety/
Відновлені вагони Укрзалізниці з 25 листопада курсуватимуть з Черкас до Івано-Франківська, проходячи через Болехів, Долину, Рожнятів та Калуш, пропонуючи пасажирам сучасні умови для поїздки.
Укрзалізниця представила три нові плацкартні вагони, капітально відремонтовані на власних потужностях, із покращеним інтер’єром, системою кондиціювання та екологічними вакуумними туалетами. Оновлення також включає сучасне освітлення з можливістю індивідуального керування та розетки з USB і Type-C портами біля кожного пасажирського місця.
Нові вагони спочатку пройдуть тестування для дитячих перевезень, а потім стануть частиною маршруту поїзда №43/44 Черкаси — Івано-Франківськ, що з’єднує регіони України, включно з населеними пунктами Прикарпаття, як-от Болехів, Долина, Рожнятів і Калуш.
https://kalush.informator.ua/2024/11/08 ... i-tualety/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Подвижной состав.
Причина - подейкують, що техніка безпеки. Нібито через більшу безпеку вікон, що відчиняються на гачок. Не вірю.Vyacheslav писал(а): ↑10 ноя 2024, 09:28Вікна, що опускаються, не ставлять, мабуть, мінімум років 20, навіть під час капремонтів.
Але ж дивно, що жоден ФОП у нас не спромігся налагодити виробноцтво якихось картонних обвісів на вікна, які б пасажири у спеку могли закріплювати та спрямовувати на швидкості потік повітря до купе. Якщо правильно повісити картонку, то габарити не порушені, і не відірветься. А навіть при падінні нікого не поранить, бо легка, не жорстка і не гостра як метал, парусність швидко загальмує її.
Але конструктори цим питанням не займаються, хоч у спеку попит був би великий.
Розумію, що це "r18н0буд", проте ще гірше - нічого не робити та їхати при +30 градусах у вагоні без ефективного кондиціонеру.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт