ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
15.05.2008 № 670
Про будівництво ділянок тролейбусних ліній в центральній частині міста
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення Київської міської ради від 12.07.2007 №1045/1706 „Про деякі заходи з виконання рішення Київради від 15.03.2007 № 260/921 „Про затвердження Умов організації та проведення конкурсу на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Києві" та підвищення рівня безпеки перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування м. Києва", з метою поліпшення транспортного обслуговування та екологічного стану в центральній частині міста:
1. Визначити замовником розробки проектно – кошторисної документації та будівництва ділянок тролейбусних ліній: Софійська площа – вулиця Володимирська – вулиця Комінтерну; вулиця Горького – вулиця Володимирська – Либідська площа; вулиця Червоноармійська на ділянці від вулиці Саксаганського до вулиці Толстого; площа Перемоги до вулиці Комінтерну (далі – ділянки тролейбусних ліній) комунальне підприємство «Київпастранс» (далі – КП «Київпастранс»).
2. Дозволити КП «Київпастранс» здійснити проектування та будівництво ділянок тролейбусних ліній, визначених у пункті 1 цього розпорядження.
3. КП „Київпастранс":
3.1. Замовити та затвердити в установленому порядку проектно-кошторисну документацію на будівництво ділянок тролейбусних ліній.
3.2. В порядку визначеному чинним законодавством, визначити генеральну підрядну та проектну організації.
3.3. До початку робіт одержати в інспекції держархбудконтролю та Головному управлінні контролю за благоустроєм міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідно дозвіл та ордер на виконання будівельних робіт.
3.4. Роботи із будівництва ділянок тролейбусних ліній виконувати згідно з Правилами виконання робіт по підземних спорудах та надземному інженерному обладнанню в м. Києві, затвердженими рішенням виконкому Київської міської ради народних депутатів від 04.02.80 № 125.
4. Головному управлінню транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
4.1. Фінансування робіт із проектування та будівництва тролейбусної лінії по вулиці Горького, вулиці Володимирській та Либідській площі здійснювати відповідно до та в межах асигнувань, передбачених Програмою соціально – економічного та культурного розвитку м. Києва на 2008 рік.
4.2. В установленому порядку подати до Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інвестиційні пропозиції щодо включення робіт із розробки проектно-кошторисної документації та будівництва ділянок тролейбусних ліній: Софійська площа – вулиця Володимирська – вулиця Комінтерну; вулиця Червоноармійська на ділянці від вулиці Саксаганського до вулиці Толстого; площа Перемоги до вулиці Комінтерну до проекту Програми соціально – економічного та культурного розвитку міста Києва на 2009 рік.
4.3. У зв'язку з будівництвом ділянок тролейбусних ліній переглянути маршрути руху міського транспорту з метою оптимізації роботи маршрутів для підвищення якості перевезення пасажирів.
5. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова
Л. Черновецький
Троллейбусы
Модераторы: dimentiy, Администраторы


Тролейбусний маршрут № 12 буде подовжено
[ "Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади" | 04-08-2008
[ "Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади" | 04-08-2008
Для суттєвого покращення пасажироперевезень столиці київська влада регулярно відкриває нові маршрути
Згідно з дорученням Київського міського голови Леоніда Черновецького для покращення пасажироперевезень мешканців житлового масиву «Теремки-2» з 6 серпня цього року буде подовжено трасу руху тролейбусного маршруту №12 від вулиці Смолича вулицями Вільямса та Трутенка до тролейбусного депо № 1. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Як повідомив перший заступник голови КМДА Денис Басс, буде введено чотири нові зупинки: «Вулиця Конєва», «Вулиця Академіка Вільямса», «Вулиця Трутенка» та зупинка «Тролейбусне депо №1».
Крім того, на цьому маршруті буде збільшено кількість рухомого складу, що дасть змогу зменшити інтервал очікування тролейбусів. Так, плановий інтервал руху в години-пік складатиме 9-10 хвилин.
Нагадаємо, що для суттєвого покращення пасажироперевезень столиці київська влада регулярно відкриває нові маршрути, подовжує існуючі, збільшує кількість рухомого складу сучасними та зручними тролейбусами, автобусами тощо.
Згідно з дорученням Київського міського голови Леоніда Черновецького для покращення пасажироперевезень мешканців житлового масиву «Теремки-2» з 6 серпня цього року буде подовжено трасу руху тролейбусного маршруту №12 від вулиці Смолича вулицями Вільямса та Трутенка до тролейбусного депо № 1. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Як повідомив перший заступник голови КМДА Денис Басс, буде введено чотири нові зупинки: «Вулиця Конєва», «Вулиця Академіка Вільямса», «Вулиця Трутенка» та зупинка «Тролейбусне депо №1».
Крім того, на цьому маршруті буде збільшено кількість рухомого складу, що дасть змогу зменшити інтервал очікування тролейбусів. Так, плановий інтервал руху в години-пік складатиме 9-10 хвилин.
Нагадаємо, що для суттєвого покращення пасажироперевезень столиці київська влада регулярно відкриває нові маршрути, подовжує існуючі, збільшує кількість рухомого складу сучасними та зручними тролейбусами, автобусами тощо.


- slavutich
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1647
- Зарегистрирован: 20 авг 2008, 11:47
- Контактная информация:
Тиким водителям надо ставить блокировщики колес выписывать штрафы (таким образом водитель пару раз выпьет кофе, стоимостью 20, или больше гривен, и больше не захочет)
Последний раз редактировалось slavutich 26 авг 2008, 09:07, всего редактировалось 1 раз.
Когда-то стоя в очереди на маршрутку (немаленькой очереди+на официальной остановке НОТ) вдоль по тротуару ехала какая-то газелька. Все учтиво разошлись, я принципиально остался на месте. Из газельки выбежали "тычеЭээ?" чтобы спросить, почему я не отошел также. Все молчали, а о своих правах и каких-то законах с тремя хачами я разговаривал один.Sinoptik писал(а):Ничего бы не случилось. У нас такой аморфный народ, что даже не обматерили бы.
Более того, когда очередь собралась, на меня смотрели укоризненно (!) и перешептывались аки "чего людям настроение портить, не мог отойти, что ли"
так что да, с Sinoptik-ом согласен.
Дело в том, что сегодня я в метро видел поезд...
И такое бывает http://www.gorodkiev.com.ua/index.php?newsid=4150
Пищалке-душегубке — один год
[ Наталия ЧОМКО, Ольга КЕРУСЕНКО | "Газета по-киевски — Дарница" 22-08-2008 ]
[ Наталия ЧОМКО, Ольга КЕРУСЕНКО | "Газета по-киевски — Дарница" 22-08-2008 ]
19 августа 2007 года в свой первый рейс отправились троллейбусы №46 и №46к. Пассажиры к ним уже привыкли, но поводы для жалоб остались
Троллейбусы заменили автобус №50. «Газета…» писала об этом в №1 от 31.08.2007 года (статья «Пищалка-душегубка №46»). Открывали маршрут помпезно. Мэр и его замы, директор «Киевпасстранса» проехали остановку. Новшеством чиновники остались довольны. Но, как оказалось, нельзя судить о комфортабельности, покатавшись один раз. Уже на следующей неделе пассажиры начали жаловаться на новый транспорт. Красивый новенький «рогатый» оказался испытанием и для организма, и для нервов.
Первые недели жители не могли понять расписания. То едет вереница, то полчаса ожидать приходится. Почти справились еще с одной проблемой – желтые ЛАЗы начали меньше пищать. По крайней мере, так говорят некоторые пассажиры:
– Сначала привыкнуть невозможно было, – говорит пассажир Вероника, – он то ли стрекотал, то ли визжал. При торможении уши просто закладывало. Недавно, кстати, вспоминали это с подругами. Поэтому я решила прислушаться – вроде бы жужжит меньше.
Зато основной недостаток остался до сих пор – духота в салоне. Спасать от нее должны были кондиционеры, которые обещали установить вот-вот… Уже прошел год, а ездим в «банях». Главный инженер «Киевпасстранса» Юрий Бомбардеров сообщил, что установку кондиционеров сочли нецелесообразной. Смонтировали только в одном из автобусов в качестве эксперимента. Оказалось, толку никакого.
– От кондиционера нет эффекта, поскольку двери открываются каждые несколько минут и идет постоянный приток теплого воздуха. Даже если их установить, прохладнее не станет, – поясняет Юрий Иванович. – Во всех троллейбусах и автобусах есть система вентиляции. С ее помощью салоны и охлаждаются.
Раз вентиляция там стоит, то почему не работает? По словам главного инженера «Киевпасстранса», водители просто забывают ее включать. Так что надо просить их это делать.
Кстати, если в старых вариантах троллейбусов и автобусов есть большие форточки и люки, то проектировщики ЛАЗов «постарались», чтобы этих вариантов не было. Люков нет вообще (ну ясно, обещали ведь кондиционер), а форточки очень маленькие и открываются только на пару сантиметров. Только когда похолодает, ездить приятнее.
Кстати
Троллейбусом №46 – на правый берег
Утром жители Дарницы и Троещины с помощью маршрута №46 умудряются доехать на Куреневку. Кстати, без никаких пересадок. Дело в том, что утром часть машин уезжает в Куреневское депо. Самые находчивые ждут «рогатого» с надписью «В депо». Садятся в него – и без проблем попадают на правый берег. Троллейбус едет полупустой, так что всегда есть сидячие места. И проезд обходится в 50 копеек, и на Петровке пересаживаться не надо.
Цифры
20 остановок в каждом из направлений имеет маршрут №46к
52 остановки в двух направлениях у маршрута №46
14 остановок проезжает экспресс-автобус №46. Экспресс, дублирующий путь троллейбуса №46, открыли 5 мая 2008 года
Троллейбусы заменили автобус №50. «Газета…» писала об этом в №1 от 31.08.2007 года (статья «Пищалка-душегубка №46»). Открывали маршрут помпезно. Мэр и его замы, директор «Киевпасстранса» проехали остановку. Новшеством чиновники остались довольны. Но, как оказалось, нельзя судить о комфортабельности, покатавшись один раз. Уже на следующей неделе пассажиры начали жаловаться на новый транспорт. Красивый новенький «рогатый» оказался испытанием и для организма, и для нервов.
Первые недели жители не могли понять расписания. То едет вереница, то полчаса ожидать приходится. Почти справились еще с одной проблемой – желтые ЛАЗы начали меньше пищать. По крайней мере, так говорят некоторые пассажиры:
– Сначала привыкнуть невозможно было, – говорит пассажир Вероника, – он то ли стрекотал, то ли визжал. При торможении уши просто закладывало. Недавно, кстати, вспоминали это с подругами. Поэтому я решила прислушаться – вроде бы жужжит меньше.
Зато основной недостаток остался до сих пор – духота в салоне. Спасать от нее должны были кондиционеры, которые обещали установить вот-вот… Уже прошел год, а ездим в «банях». Главный инженер «Киевпасстранса» Юрий Бомбардеров сообщил, что установку кондиционеров сочли нецелесообразной. Смонтировали только в одном из автобусов в качестве эксперимента. Оказалось, толку никакого.
– От кондиционера нет эффекта, поскольку двери открываются каждые несколько минут и идет постоянный приток теплого воздуха. Даже если их установить, прохладнее не станет, – поясняет Юрий Иванович. – Во всех троллейбусах и автобусах есть система вентиляции. С ее помощью салоны и охлаждаются.
Раз вентиляция там стоит, то почему не работает? По словам главного инженера «Киевпасстранса», водители просто забывают ее включать. Так что надо просить их это делать.
Кстати, если в старых вариантах троллейбусов и автобусов есть большие форточки и люки, то проектировщики ЛАЗов «постарались», чтобы этих вариантов не было. Люков нет вообще (ну ясно, обещали ведь кондиционер), а форточки очень маленькие и открываются только на пару сантиметров. Только когда похолодает, ездить приятнее.
Кстати
Троллейбусом №46 – на правый берег
Утром жители Дарницы и Троещины с помощью маршрута №46 умудряются доехать на Куреневку. Кстати, без никаких пересадок. Дело в том, что утром часть машин уезжает в Куреневское депо. Самые находчивые ждут «рогатого» с надписью «В депо». Садятся в него – и без проблем попадают на правый берег. Троллейбус едет полупустой, так что всегда есть сидячие места. И проезд обходится в 50 копеек, и на Петровке пересаживаться не надо.
Цифры
20 остановок в каждом из направлений имеет маршрут №46к
52 остановки в двух направлениях у маршрута №46
14 остановок проезжает экспресс-автобус №46. Экспресс, дублирующий путь троллейбуса №46, открыли 5 мая 2008 года


- slavutich
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1647
- Зарегистрирован: 20 авг 2008, 11:47
- Контактная информация:
Ввести, б этим водителям так называемые талоны предупреждений, и премии лишатьAMY писал(а):...Раз вентиляция там стоит, то почему не работает? По словам главного инженера «Киевпасстранса», водители просто забывают ее включать. Так что надо просить их это делать....

-Туда в центр, туда на Ипподром...что не понятно??!