Обзоры прессы

всё новое - хорошо забытое старое

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Муркенштейн
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 1811
Зарегистрирован: 14 окт 2004, 13:45
Откуда: Linz

Сообщение Муркенштейн »

Но с темой "Обзоры прессы" я не ошибся?
Так, народ, я уже раньше просил, ещё раз повторю. Не нужно постить статьи сюда, если есть более подходящие для них темы. Иначе "Обзоры прессы" превращаются в большую свалку!

ЗЫ. Это касается всех.
Chance favors the prepared mind
Я живу в палатке

Аватара пользователя
Bomberman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
Откуда: Kyiv / Toronto

Сообщение Bomberman »

http://www.umoloda.kiev.ua/number/619/159/22417/
«Підземка» без околиць
Метро позбувається «одноруких» бандитів і сумнівних торговців
Тетяна КОВТУН



Підземне місто, яким є київський метрополітен, просто зобов'язане бути успішним і перспективним транспортним підприємством столиці. У квітні йому виповниться 45 років. З огляду на цей досить поважний вік, КП «Київський метрополітен» готовий захищати своє місце якщо не під сонцем, то в підземеллі. Тож про набуті досягнення і перспективи тут говорять із вірою у завтрашній день. Принаймні найближче десятиліття цьому підприємству безробіття не загрожує. Прес-конференція, що відбулася днями в прямому ефірі «Радіо Київ», дала можливість метрополітену підбити проміжні підсумки на марші.

Щонайперше, начальник КП Микола Шавловський відсалютував міжнародному жіночому святу, що наближається. Нову станцію метро «Вирлиця», яка поєднує станції «Харківська» і «Бориспільська», як і обіцяли, відкриють напередодні 8 Березня. Припущення одного з журналістів, що будівництво ведеться нібито в авральному порядку, а тому тут може бути погана гідроізоляція, пан Шавловський відкинув. Він пояснив, що на цьому об'єкті запроваджено систему безперервного укладання бетону, тому робота триває у три-чотири зміни. На «Вирлиці» вже оздоблюють вестибюль і переходи».

Наступним подарунком жителям столиці стане спорудження другого виходу на «Дарниці». Метробудівці завжди підкреслюють, що традиційно здають в експлуатацію не менше двох станцій на рік. Отож готуються відкрити ще й станцію «Червоний Хутір». А в четвертому кварталі цього року збираються розпочати будівництво Подільсько—Вигурівської лінії метро. Це пов'язано із спорудженням мостового переходу, який з'єднає прямим транспортним сполученням правобережну частину міста з островом Труханів та районом лівого берега «Воскресенка», розвантажить інші мости і забезпечить вихід метрополітену з центральної частини міста на лівобережні райони «Воскресенка» та «Троєщина». Подільсько—Вигурівська лінія простягнеться до станції «Тарас Шевченко» і дозволить утворити перше напівкільце київської «підземки». Це стане знаковою подією для КП, тому що досі, як відомо, жителі столиці послуговуються радіально розташованими лініями метро.

Аби з цього напівкільця утворилося справжнє кільце, потрібно розпочати будувати Лівобережну лінію, яка поєднає вулиці Милославського і Каштанову. Завдяки цьому поїзди «підземки» звідти дістануться «Дарниці» і згодом, але не раніше 2010 року, — «Червоного Хутора». Пан Шавловський звертає увагу на те, що це буде принциповим рішенням у розв'язанні транспортної проблеми. «При спорудженні нових станцій метро ми керуємося перспективним планом розвитку міста до 2020 року, — зазначив він. — Маємо на меті вивозити людей зі спальних районів таким чином, аби для метро не існувало околиць. Отож згодом «закільцюємо» лінії і тим самим наслідуємо метрополітени інших світових столиць». З-поміж іншого, це звільнить від необхідності будувати нові станції метро в центрі Києва.

Просування метрополітену підземними трасами столиці найближчими роками виглядатиме так: у 2007 році з'являться три станції — Деміївська, Голосіївська та Васильківська; в 2008 — метробудівці дійдуть до станції «Виставковий центр»; до 2009 року буде розмічено 15 нових станцій; новими пересадочними вузлами стануть станції «Тарас Шевченко» і «Глибочицька». Щодо «Львівської брами» пан Шавловський уточнив: «Вона функціонує, але є закритою для висадки пасажирів. Для них потрібно зробити вихід нагору. Ми залежимо від того, в який спосіб місто розв'яже питання реконструкції Львівської площі. Столична влада шукає інвестиційних коштів під цей проект. Нам же місто вже виділило мільйон гривень, і ми доопрацьовуємо проектну документацію». Між іншим, Київський метрополітен теж шукає інвесторів — для спорудження покриття над існуючими відкритими станціями.

В усьому світі цей вид транспорту є збитковим. Лише в країнах Західної Європи метрополітен може похвалитися рентабельністю, яка сягає 10—18 відсотків. У Києві про таке і не мріють, хоча й не забувають підраховувати свої збитки. Теперішнього тарифу на проїзд у 50 копійок вистачає лише на зарплату працівникам «підземки». А щоб досягти рентабельності, потрібно підняти тариф, як мінімум, до 2,5 гривні. Поки що вирішили йти шляхом поступового реформування оплати проїзду, впроваджуючи безконтактні картки та посвідчення про право проходу в метро. Останнє дозволить з'ясувати справжні масштаби використання права безоплатного проїзду з боку представників міністерств і відомств. Утім київській «підземці» цього року пощастило — вперше за всю історію надійшли асигнування з держбюджету на суму 122,3 мільйона гривень. Крім того, місто надало 90 мільйонів гривень.

Минулорічне «вигнання» частини торговців із тунелів метро дозволило впорядкувати розгорнуту тут комерцію. Недавно для 172 розповсюджувачів щоденних видань КП придбало ролети. З- поміж іншого, це дозволило пану Шавловському побіцяти: «Через 5-6 днів ви побачите цивілізовану торгівлю пресою». Тепер на черзi — гральнi автомати. Всі вони, без винятку, мають залишити переходи «підземки», перемістившись на околиці міста, заявив начальник столичного метро.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно

Аватара пользователя
Vadim
Админ
Админ
Сообщения: 3857
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Kiev
Контактная информация:

Сообщение Vadim »

У квітні йому виповниться 45 років.
Просто песня.
Метробудівці завжди підкреслюють, що традиційно здають в експлуатацію не менше двох станцій на рік.
Последний раз 2 станции было в 2003 году Академ и Житомрская. приблизительно раз в 10 лет, остальное - по одной.
А в четвертому кварталі цього року збираються розпочати будівництво Подільсько—Вигурівської лінії метро.
Свежо придание, но верится с трудом.
дозволить утворити перше напівкільце київської «підземки».
Киев не Москва, зачем кольца бацать - паутина лучше.
у 2007 році з'являться три станції — Деміївська, Голосіївська та Васильківська;
- а на табличках у строек почему-то написано 2008 год, кому верить?
Лише в країнах Західної Європи метрополітен може похвалитися рентабельністю, яка сягає 10—18 відсотків.
Метро оказыватся супер бизнес. При советах киевское метро было рентабельным провоз одного пассажира обходился в 4,7 коп.
перемістившись на околиці міста,
- а на окраинах не люди живут?
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka

Аватара пользователя
Bomberman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
Откуда: Kyiv / Toronto

Сообщение Bomberman »

http://2000.net.ua/society/stolica/kiev ... enila.html
Киевская подземка изменила график движения

03.02.2006 12:53, Mignews.com.ua

На Сырецко-Печерской линии метрополитена установлен новый график движения поездов, сообщил начальник КП «Киевский метрополитен» Николай Шавловский.

По его словам, сейчас в час пик на этой линии курсирует 27 пар составов. Дирекция подземки сняла зональные ограничения, и теперь поезда будут следовать от конечной станции до конечной.

Начальник метрополитена сообщил, что недавно на эту ветку метро было добавлено два новых состава. В ближайшее время количество составов увеличивать не будут, сказал он, так как негде размещать новые поезда. «До завершения строительства электродепо «Харьковское» новые составы добавлять не будем", - сказал он.

«Строительные работы на станции «Вырлица» идут согласно плану. 5-6 марта метрополитен планирует открыть пассажирское движение по новой станции", - резюмировал Шавловский
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно

Аватара пользователя
CARCASS
Инженер-неадекват
Сообщения: 833
Зарегистрирован: 14 июн 2005, 11:33

Сообщение CARCASS »

5-6 марта метрополитен планирует открыть пассажирское движение по новой станции", - резюмировал Шавловский
Открывать будут 4 марта.
... я рєвєрсівку клац - ано тухнєт! (с) Из ответов на экзаменах

Юрій
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2438
Зарегистрирован: 03 апр 2005, 15:23
Откуда: КИЇВ

Сообщение Юрій »

Открывать будут 4 марта.
Супер! Скорее всего попаду

Аватара пользователя
Муркенштейн
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 1811
Зарегистрирован: 14 окт 2004, 13:45
Откуда: Linz

Сообщение Муркенштейн »

Юрій писал(а):Скорее всего попаду
...на бабки? :lol: :lol: :lol:
На самом деле действительно лучше на выходных открывать. Я буду в любом случае.
Chance favors the prepared mind
Я живу в палатке

Юрій
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2438
Зарегистрирован: 03 апр 2005, 15:23
Откуда: КИЇВ

Сообщение Юрій »

...на бабки?
Разве что потратив их на пиво:)

Аватара пользователя
Bomberman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
Откуда: Kyiv / Toronto

Сообщение Bomberman »

Муркенштейн писал(а): На самом деле действительно лучше на выходных открывать. Я буду в любом случае.
Однозначно лучше на выходных, надеюсь, что так оно и будет. Даешь Сабвеевку!?
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно

anaksemandr
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 18
Зарегистрирован: 17 фев 2006, 20:22

Сообщение anaksemandr »

DFAW писал(а):Про ЛБ - там все равно наклонку бить и эксколатор ставить, за это время станцию можно и поночам сделать
тоесть выхода наверх с "Львовской брамы" нет? даже технического? :roll:
а что там за слухи ходят насчёт того что там наверху всё скупили и типа из-за этого нигде на поверхность нельзя выйти? :?: это просто лапша или всё-таки "дыма без огня не бывает" ? :roll:

Юрій
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2438
Зарегистрирован: 03 апр 2005, 15:23
Откуда: КИЇВ

Сообщение Юрій »

тоесть выхода наверх с "Львовской брамы" нет? даже технического?
Нет никакого выхода, не знают еще куда его строить

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15017
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

Не Юра не так, выхода нет, под стройку на Львовской площади зарезервированно место, при чем не мало, вопрос только, что хотят спонсора найти и тогда строить вместе с торговым центром. А Парсхаладзе, вот сволочь, не хочет там свой квадрат строить на таких условиях, вот все и зависло.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
Rebe
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 355
Зарегистрирован: 04 апр 2005, 10:58
Откуда: Lillestroem

Сообщение Rebe »

В четвергь вечером посмотрел интервью Шавловского в программе Мыколы Вересня на канале К1. В пятницу удалось записать на компе повтор.

Судя по всему пан Шавловський, людина-метро, все таки считает, що в 2010 будет пущена линия Милославська-Вокзальна.

Кроме того, по сравнению с прошлогодними обещаниями уже КХ сдвинут на 2007, а продление ККЛ - на 2008 год. Как же они умудрятся в 2020 иметь 84 станции?

Юрій
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2438
Зарегистрирован: 03 апр 2005, 15:23
Откуда: КИЇВ

Сообщение Юрій »

Не Юра не так, выхода нет,
Так я ж и говорю, что выхода нет:) место есть-осталось найти спонсора

Аватара пользователя
Chrome
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 633
Зарегистрирован: 28 июн 2005, 00:11
Откуда: Київ-Москва
Контактная информация:

Сообщение Chrome »

Не 84, а 109 =)
Детская любовь к ЗРЭПСу
___
И прошу вас, думайте, прежде чем говорить "европейский стандарт" и "европейские ценности". (C)

Ответить