Страница 8 из 18

Добавлено: 18 янв 2013, 17:37
Klovsky
Вероятно, имелся в виду меньший суммарный ежемесячный километраж и время работы каждого 3-ниточного эскалатора "Арсенальной".
Не уверен, что он намного мЕньший.

Под маршем имелась в виду нитка.


_________________
Не стреляйте в пианиста, он играет так, как может

Добавлено: 28 янв 2013, 19:37
Klovsky
Закінчився процес демонтажу складових ескалатора на станції «Політехнічний інститут». ФОТОРЕПОРТАЖ

Оф. сайт КП КМ, 16:11, 28.01.2013, http://www.metro.kiev.ua/node/3359

Сьогодні на станції «Політехнічний інститут» завершилася одна зі стадій капітального ремонту ескалатора – демонтаж його складових. Починаючи з 9 січня 2013 року, ремонтні роботи в умовах станції тривають цілодобово. 22 працівники ескалаторної служби Київського метрополітену в три зміни подетально розбирали цей величезний механізм. І після двох тижнів роботи цей трудомісткий процес завершено.

«Під час капітального ремонту ескалатор розбирається повністю, але в чіткій послідовності. Спочатку робітники знімали східці, потім - тягові ланцюги, напрямні, поручневі пристрої, головний електродвигун, допоміжний привід, вали редукторів тощо. Ця машина дуже масивна, що ускладнювало процес», – розказує начальник першої дистанції ескалаторів Юрій Вікторович МЕЛЬНИЧУК. – «На папері опис технічного процесу з ремонту даного типу ескалатора займає десятки аркушів. А в житті один різновид деталі, зазначеної у цьому техпроцесі, може передбачати до десятків тисяч її одиниць, які нам доводиться розбирати. Наприклад, лише підшипників у цьому ескалаторі близько 10 тисяч, а один головний вал, який і приводить у рух сходове полотно, важить 9 тонн(!). Його теж необхідно зняти, розібрати, відремонтувати. Тож уявіть собі обсяги робіт».

Ось так виглядає машинне приміщення - зала, звідки здійснюється управління ескалатором. Під час капітального ремонту тут розбирають, ремонтують та налагоджцують електрообладнання ескалатора.

Ескалатор є дуже складним електромеханічним комплексом, більше половини елементів якого – рухомі. З наступної схеми можна скласти узагальнене уявлення про будову цього механізму, адже кожна із вказаних частин, у своє чергу, теж складається із багатьох деталей.

Після розбирання складові частини ескалатора вивозять зі станції у майстерні ескалаторної служби. Їх з «Політехнічного інституту» приїхало тонни, тож вивантажувати доводиться за допомогою крану.

«Обсяг дуже великий. І з кожною деталлю потрібно працювати – помити, оглянути, відшліфувати, відремонтувати або замінити, пофарбувати, а вже потім - зібрати заново. Тільки одних східців доставили майже 600», – розказує начальник дистанції капітального ремонту ескалаторів Олександр Степанович ВАРЕНИК. – Як показує практика, замінювати доводиться до 50% настилу – це верхній шар східців, на якому стоять пасажири під час руху ескалатора. Він найбільше зношується, адже люди на взутті заносять бруд, сніг із сіллю, що з часом призводить до корозії металу. Також бувають механічні пошкодження настилу підошвами та підборами, особливо коли пасажири біжать по ескалатору. Тому ми цю деталь знімаємо, обстежуємо та ремонтуємо, або замінюємо, якщо вона не підлягає ремонту. У цехах задіяні 53 висококваліфіковані працівники, вони стараються, працюють настільки швидко, наскільки це можливо, адже вимоги до якості дуже суворі. Проте навіть якби штат був більшим, тривалість ремонту не зменшилась би. У нас один кран, який задіяний для підйому деталей. Зараз він транспортує ланцюги у миючу машину. Поки він не закінчить роботу з ланцюгами першої пачки, другу почати ми не можемо. А вручну носити їх дуже тяжко – лише одна секція ланцюга важить близько 80 кг».

У цей же час, на станції роботи не припиняються – в умовах машинної зали ремонтуються або замінюються металоконструкції, напрямні ескалатора та великогабаритні вузли, налагоджується електрообладнання.

Після ремонту й заміни деталі знову зберуть у складові ескалатора. Вже чистими та оновленими їх завезуть на станцію і заново по частинах зберуть до купи цей велетенський комплекс. Відремонтований механізм протестують, він пройде обкатку та перевірку контролюючими органами. І лише по завершенню всього цього трудомісткого процесу – ескалатор знову почне перевозити киян. Це відбудеться у середині березня поточного року.

Капітальний ремонт ескалатора №3 на станції «Політехнічний інститут» обійдеться комунальному підприємству «Київський метрополітен» у 4 мільйони гривень. Для підприємства ця стаття витрат є надзвичайно болючою та ще більше загострює і без того складне фінансово-економічне становище, яке виникло через недофінансування потреб Київського метрополітену з міського бюджету та невідповідність діючого тарифу на проїзд собівартості перевезень. Проте відмовитись від практики капітальних ремонтів ескалаторів метрополітен також не може, адже інакше наражатиме користувачів рухомих східців на пряму небезпеку.

Відтак, після запуску в роботу ескалатора №3, ремонтні роботи на станції «Політехнічний інститут» не припиняться – працівники одразу ж стануть до демонтажу ескалатора №2, який за обсягом пробігу також вже підлягає ремонту. Усього протягом 2013 року Київським метрополітеном планується здійснити капітальні ремонти 13 ескалаторів.

КП «Київський метрополітен» розуміє, що під час проведення ремонту пасажири зазнають певних незручностей, проте підприємство змушене просити громадян ставитись із розумінням до введених обмежень, адже здійснити капітальний ремонт ескалатора у інший спосіб або у більш стислі терміни неможливо.
__________________________
Два дня ушло на расклепку ворот. Они были разобраны на составные части. ... Половины завитушек не хватало, и найти их не удалось. После этого Виктор Михайлович совершенно охладел к воротам.

Добавлено: 28 янв 2013, 23:36
AMY
Заархивировал вышепроцитированное сообщение с картинками (by Totskiy&Shumak-II)

http://archive.is/6fGps

Добавлено: 29 янв 2013, 11:55
ualex
Щось я не зрозумів - ремонтувати планують 2 чи 3 ескалатори?

Добавлено: 29 янв 2013, 20:25
Klovsky
Враховуючи, що влітку виконали капремонт еск. № 1, то ремонтувати планують 2 ескалатори - 2-й та 3-й (останній почали).

Добавлено: 29 янв 2013, 21:01
TANK
по № 1 движок спукать будут, как на арсенальной)

Добавлено: 29 янв 2013, 21:12
mindok
TANK, не треба, як на Арсенальній..

Добавлено: 29 янв 2013, 21:17
TANK
полный офф - я сегодня пьянодобр)). но политех важен моей семье, так что согласен - спускать не будут! Особенно учитывая одномаршевость и машзал наверху)))

пс - но от эскалаторщиков в ТЧ-1 будут везти мотовозом, так что скорее всего по № 1 будут поднимать)))

Добавлено: 29 янв 2013, 21:22
Klovsky
Остаётся выяснить, почему в своё время не везли мотовозом на "Арсенальную". Что-то изменилось?

Добавлено: 29 янв 2013, 21:29
TANK
про "пьянодобр" опускаем, ОК, про промежуточный вестибюль забываем)) сверху было ближе)

Добавлено: 01 фев 2013, 10:38
tov_tob
Еще фото ремонта на Политехе:
http://tov-tob.livejournal.com/87015.html

Изображение

Добавлено: 01 фев 2013, 11:04
sternmacher
Спасибо! Репортаж зачетный! 8-)

Добавлено: 01 фев 2013, 12:44
Алексис
Хороший репортаж.
Есть два уточняющих вопроса:
1. Неужели всё-таки на Кресте самый длинный эскалатор? Я по фонарям на балюстраде условно длину считаю и мне вот кажется, что нижние на Университете длиннее. Там что-то около 26 рядов фонарей.
2. Всё хочу узнать, а почему нет запаса тех же ступенек, деталей цепей, звездочек, уже отремонтированных. Т.е. суть какова. Разобрали эскалатор - детали в ремонт, а уже отремонтированные заранее сразу на их место. Неужели так нигде на пространстве СНГ не делают? И почему не делают?

Добавлено: 01 фев 2013, 12:46
Анатолий
Tov_tob! А ты книгу выпустить про метрострой или КП КМ не планируешь?

Добавлено: 01 фев 2013, 13:38
tov_tob
Алексис писал(а):1. Неужели всё-таки на Кресте самый длинный эскалатор? Я по фонарям на балюстраде условно длину считаю и мне вот кажется, что нижние на Университете длиннее. Там что-то около 26 рядов фонарей.
В какой-то момент длина панелей балюстрады менялась, возможно это связано с этим.
На Универе высота подъема 59,8. На Шулявской, кстати, больше - 64,8.
Алексис писал(а):2. Всё хочу узнать, а почему нет запаса тех же ступенек, деталей цепей, звездочек, уже отремонтированных. Т.е. суть какова. Разобрали эскалатор - детали в ремонт, а уже отремонтированные заранее сразу на их место. Неужели так нигде на пространстве СНГ не делают? И почему не делают?
Есть много причин, почему это почти не ускорит ремонт и сделает его значительно дороже:
1. Демонтировать ступеньки и ряд других элементов все равно нужно полностью, чтобы заменить цепь и провести ремонт металлоконструкции.
2. Непосредственно на станции можно выполнить лишь малую часть работ, под остальное площадка оборудована плохо.
3. Исполнение некоторых деталей зависит от модели эскалатора (а их в Киеве около двух десятков разновидностей) и иметь полные запасные комплекты на все возможные комплекты - слишком дорогое удовольствие.
Анатолий писал(а):Tov_tob! А ты книгу выпустить про метрострой или КП КМ не планируешь?
Пока нет.