Страница 8 из 15

Добавлено: 18 июн 2011, 10:44
mindok
Наївний колумбійський архітектор певно не розуміє що через тиждень-два і половини з тих квітів на МН не залишиться і близько, а після встановлення чергової сцени й іншої половини...

Добавлено: 18 июн 2011, 10:56
Maksym
...и в его понимании с велосипедной инфраструктурой у нас все ОК. Эхх...

Добавлено: 20 июн 2011, 23:15
AMY
Vadim писал(а):Метроград уберут, ага, прям щаз.
"Метроград" нагадав Целовальнику, що таке приватна власність

20.06.2011 17:47
У "Метрограді" називають гіпотетичними ідеї головного архітектора Києва Сергія Целовальника щодо будівництва підземної розв`язки на місці торгового центру.
Про це повідомляє УНІАН з посиланням на керуючу компанію ТОВ "Українська інноваційно-фінансова компанія".
"Висловлювання Целовальника на сьогодні можна охарактеризувати як гіпотетичний план розвитку інфраструктури міста", - відзначила директор керуючої компанії ТОВ "УІФК" Ірина Кобзар.
Вона припустила, що це лише одна з численних ідей, для втілення в життя якої необхідно виконати величезну кількість заходів, одержати величезну кількість узгоджень, знайти і залучити інвесторів, розв'язати велику кількість питань, пов`язаних з компенсацією збитків особам, інтереси яких будуть ущемлені, або права яких будуть порушені.
"Ми є легітимними власниками площ підземного ТВК і на сьогодні з боку міської влади до нас не надійшла жодна пропозиція", - додала Кобзар.
Вона відзначила, що компанія вітає і підтримує ідеї поліпшення дорожньо-транспортної інфраструктури столиці, "обов`язково враховуючи при цьому, що приватна власність є недоторканною, і її захист передбачений Конституцією України".
Як відомо, нещодавно архітектор Києва Сергій Целовальник заявив, що під Бессарабською площею буде тунель і що для цього доведеться прибрати "Метроград".
http://kiev.pravda.com.ua/news/4dff5d9a1fb58/

Добавлено: 21 июн 2011, 16:42
sirrosh
Ох, врёт она насчет частной собственности, сдается мне. Скорее всего, в аренде на сколько-там-лет...

Добавлено: 21 июн 2011, 16:52
Анатолий
Если ему так хочется сделать туннель под Крещатиком, то почему нельзя поднырнуть под Метроград или сделать туннель чуть в стороне на одном уровне с этим ТЦ?

Добавлено: 21 июн 2011, 18:12
AMY
Можно всё. Только какие в этом случае будут уклоны/радиусы?

Добавлено: 22 июн 2011, 10:21
Klovsky
Уклоны для авто - не проблема. Чай, не 10000-тонный состав будет там ехать.
Сама Бессарабка (точнее, начало Красноармейской)- на небольшом пригорке, кстати.
http://fotki.yandex.ru/users/klovsky/view/108279

Добавлено: 22 июн 2011, 19:56
AMY
Уклоны для авто - не проблема.
Подольский спуск - 6% = 60 тысячных.
Ну не очень резво там грузовики/троллейбусы подымаются
(сегодня проезжал)

Добавлено: 22 июн 2011, 20:21
Maksym
Может из-за брусчатки? Колбасит на ней немного, особенно грузовики.

Добавлено: 22 июн 2011, 21:46
XAN
Maksym писал(а):Может из-за брусчатки? Колбасит на ней немного, особенно грузовики.
Брусчатка на крутіьх спусках/подьемах межі лучше асфальта ведет.

Добавлено: 22 июн 2011, 22:54
ualex
Еще есть улица Шелковичная с участком в 140 тысячных (от Бассейной до Horizon office tower-а).
Недалеко от Бессарабки кстати.
Зимой там весело.

Добавлено: 22 июн 2011, 23:09
incognito
fanatmetro писал(а):Еще есть улица Шелковичная с участком в 140 тысячных (от Бассейной до Horizon office tower-а).
Недалеко от Бессарабки кстати.
Зимой там весело.
на А. Барбюса уклон больше имхо.

Добавлено: 27 июн 2011, 02:21
San-ch
:offtopic: Не подскажете улицы Киева с уклоном как на перегоне Шулявская-Берестейская, для наглядности?

Добавлено: 27 июн 2011, 11:04
Алексис
На Щорса есть места с очень большим градиентом. От Предславинской один квартал вверх

Добавлено: 27 июн 2011, 11:38
Klovsky
Почему вдруг пришло такое сравнение с 40-тысячным уклоном? Щорса покруче будет.
Сейчас поищу свой вариант.