Страница 8 из 34

Добавлено: 19 ноя 2010, 13:39
Helgi
С Аэросвита (31/10/2010) ехал той дорогой - ничего нового на грунтовке сильнее дорогу разбили, колеи глубже стали с 2008 года.

Добавлено: 14 дек 2010, 19:53
Семен
Пишу сюда, потому что нет подходящей темы, да и связь прослеживается--
http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/3389/d ... 24118.html
Розпорядженя № 989 від 24 листопада 2010 року
Про будівництво під’їзної автомобільної дороги від траси М-06 Київ — ЧОП (км 19+500(пр.)) до ПС 330/110/35 кВ “Західна”


Відповідно до законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про дорожній рух” та в рамках підготовки до проведення чемпіонату з футболу “Євро-2012” відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 7 квітня 2010 року № 891-р “Про затвердження плану заходів з комплексного розв’язання проблем соціально-економічного розвитку м. Києва та підвищення ефективності діяльності місцевих органів виконавчої влади і переліку стратегічно важливих інвестиційних проектів, спрямованих на забезпечення виконання м. Києвом функцій столиці України та підготовку і проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, що потребують першочергового фінансування у 2010—2012 роках” та враховуючи лист-клопотання Міністерства палива та енергетики України (лист від 11.08.2010р. № 05/15-0727), в межах функцій органу місцевого самоврядування:

1. Замовником розробки проектно-кошторисної документації з будівництва під’їзної автомобільної дороги від траси М-06 Київ-Чоп (км 19+500 (пр.)) до ПС 330/110/35 кВ “Західна” в межах міської смуги по землях, що перебувають в користуванні Інституту рибного господарства Української академії аграрних наук та КП “Святошинське лісопаркове господарство”, визначити Центральну електроенергетичну систему державного підприємства НЕК “Укренерго”.


2. Центральній електроенергетичній системі державного підприємства НЕК “Укренерго”:
2.1. Визначити у встановленому порядку генеральну проектну організацію для проектування будівництва під’їзної автомобільної дороги від траси М-06 Київ-Чоп (км 19+500 (пр.)) до ПС 330/110/35 кВ “Західна” в межах міської смуги по землях, що перебувають в користуванні Інституту рибного господарства Української академії аграрних наук та КП “Святошинське лісопаркове господарство”.
2.2. Одержати в установленому порядку вихідні дані на проектування.
2.3. Забезпечити розробку та затвердження у встановленому порядку проектно-кошторисної документації.
2.4. Забезпечити розроблення генеральною проектною організацією та погодити з УДАІ ГУ МВС України в м. Києві схему організації руху транспорту на період виконання робіт з будівництва під’їзної автомобільної дороги від траси М-06 Київ-ЧОП (км 19+500 (пр.)) до ПС 330/110/35 кВ “Західна” в межах міської смуги по землях, що перебувають в користуванні Інституту рибного господарства Української академії аграрних наук та КП “Святошинське лісопаркове господарство”.


3. Головному управлінню містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та інженерним службам м. Києва за зверненням Центральної електроенергетичної системи державного підприємства НЕК “Укренерго” забезпечити оперативне надання вихідних даних для виготовлення проектно-кошторисної документації з будівництва під’їзної автомобільної дороги від траси М-06 Київ-Чоп (км 19+500 (пр.)) до ПС 330/110/35 кВ “Західна” в межах міської смуги по землях, що перебувають в користуванні Інституту рибного господарства Української академії аграрних наук та КП “Святошинське лісопаркове господарство”.


4. Замовником будівництва під’їзної автомобільної дороги від траси М-06 Київ-Чоп (км 19+500 (пр.)) до ПС 330/11035 кВ “Західна” в межах міської смуги по землях, що перебувають в користуванні Інституту рибного господарства Української академії аграрних наук та КП “Святошинське лісопаркове господарство”, визначити КП “Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва” комунальної корпорації “Київавтодор”.


5. КП “Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва комунальної корпорації “Київавтодор”:
5.1. Вирішити земельні та майнові питання в установленому законом порядку.
5.2. Прийняти від Центральної електроенергетичної системи державного підприємства НЕК “Укренерго” розроблену та затверджену в установленому порядку проектно-кошторисну документацію будівництва під’їзної автомобільної дороги від траси М-06 Київ-ЧОП (км 19+500 (пр.)) до ПС 330/110/35 кВ “Західна” в межах міської смуги по землях, що перебувають в користуванні Інституту рибного господарства Української академії аграрних наук та КП “Святошинське лісопаркове господарство”.
5.3. Визначити в установленому порядку генеральну будівельну організацію для виконання робіт з будівництва під’їзної автомобільної дороги від траси М-06 Київ-ЧОП (км 19+500 (пр.)) до ПС 330/110/35 кВ “Західна” в межах міської смуги по землях, що перебувають в користуванні Інституту рибного господарства Української академії аграрних наук та КП “Святошинське лісопаркове господарство”.
5.4. Одержати в інспекції державного архітектурно-будівельного контролю дозвіл на виконання будівельних робіт.
5.5. Роботи виконувати відповідно до Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 № 1051/1051(із змінами і доповненнями).


6. Головному управлінню економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) взяти до відома, що фінансування виготовлення проектно-кошторисної документації та будівництва під’їзної автомобільної дороги від траси М-06 Київ-ЧОП (км 19+500 (пр.)) до ПС 330/110/35 кВ “Західна” в межах міської смуги по землях, що перебувають в користуванні Інституту рибного господарства Української академії аграрних наук та КП “Святошинське лісопаркове господарство”, буде виконуватись за рахунок коштів Центральної електроенергетичної системи державного підприємства НЕК “Укренерго”.


7. Комунальному підприємству “Київське інвестиційне агентство” в установленому порядку провести передінвестиційні роботи щодо визначення можливості та доцільності будівництва інвестиційно привабливих об’єктів вздовж під’їзної автомобільної дороги від траси М-06 Київ-ЧОП (км 19+500 (пр.)) до ПС 330/110/35 кВ “Західна” та подати відповідні пропозиції Головному управлінню економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).


8. Заступникові голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.


9. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.

Голова О. Попов

Прошу прощения за панику. Все вопросы сняты. Как выяснилось, это планируется строительство новой подстанции и подьездной дороги к ней, а я подумал, что хотят делать дорогу от Житомирской трассы к ныне существующей на Наумова.

Добавлено: 14 дек 2010, 21:10
sashman
Всё дело в том, что по болоту заливному лугу возить трансформаторы некузяво.

Добавлено: 14 дек 2010, 21:58
Семен
sashman писал(а):Всё дело в том, что по болоту заливному лугу возить трансформаторы некузяво.
Нельзя ли более доступно?

Добавлено: 14 дек 2010, 22:13
Klovsky
Киеву срочно нужна подстанция, Евро-2012 потребует больших мощностей.
А для строительства данного объекта и подвоза всего оборудования нужна автодорога. Вот и всё.

Добавлено: 14 дек 2010, 22:20
XAN
Семен писал(а):
sashman писал(а):Всё дело в том, что по болоту заливному лугу возить трансформаторы некузяво.
Нельзя ли более доступно?
Посреди болота запланирована подстанция. Если откинуть для доставки электрооборудования варианты невероятные - вертолеты, дирижабли, то остается либо авто, либо ж/д. Скорее всего - первый вариант.

Добавлено: 14 дек 2010, 23:47
KKS
а построить подстанцию больше негде?

Добавлено: 14 дек 2010, 23:51
Семен
Прошу прощения за панику. Все вопросы сняты. Я понял, что это планируется строительство новой подстанции и подьездной дороги к ней, а я подумал, что хотят делать дорогу от Житомирской трассы к ныне существующей на Наумова.

Добавлено: 15 дек 2010, 03:16
sashman
Klovsky писал(а):Киеву срочно нужна подстанция, Евро-2012 потребует больших мощностей.
Откуда дровишки? Был в диспетчерской, смотрел перетоки мощности? ;)

ПС-330 "Західна" изначально была в плане на 2015 год, а не "к ЧЕ-2012", а с учётом того, что до сих пор даже не выделили землю, то и цифра 2015 кажется безнадёжно проваленной.
KKS писал(а):а построить подстанцию больше негде?
Приглашаешь построить под твоим домом? ;)

Объект запланирован недалеко от киевского кольца-330, со стороны ПС-750 "Киевская", вдали от существующей и планируемой застройки. Это объект на дальносрочно-стратегическую перспективу - повышение надёжности ЭС в целом, а не предчемпионатное спешное латание дыр в сетях 10-110 кВ.

Добавлено: 15 дек 2010, 17:45
KKS
sashman писал(а): Приглашаешь построить под твоим домом? ;)
Я не знаю для кого и чего она нужна что бы рассуждать где её можно было построить. Но строить в пойме р. Ирпень как минимум не логично.

Добавлено: 15 дек 2010, 20:28
Klovsky
sashman писал(а):Откуда дровишки?
Из АК "Київенерго":
Готуємося до ЄВРО-2012:
... будівництво 4 ліній 110 кВ від ПС “Західна” для посилення зв’язку з ОЕС України;...

Реалізація зазначеної програми доволить розв’язати проблеми ліквідації дефіциту електричних потужностей у центральній, південній, західній частинах міста, в районах Подолу, Осокорків, Позняків, Корчуватого, північних та лівобережних районів міста. http://kyivenergo.ua/ua/component/conte ... 2009-11-06
Нет ПС - нет и ЛЭП. Очевидно, что главная задача этой ПС - не снабжение Киева, однако это не отменяет того факта, что без неё и построить 4 ЛЭП по 110 кВ для решения проблем дефицита э/энергии в Киеве сложно.

Добавлено: 16 дек 2010, 01:26
sashman
Нет ПС - есть ВЛ ;) ВЛ можно построить и включить на транзит до ввода ПС.

Добавлено: 20 дек 2010, 14:06
Gregorium
что там с дорогой, новостей нет?

Добавлено: 16 мар 2011, 09:53
sybor
Helgi писал(а): Вот собственно машина, фото сделано еще в 2007 году. Качество не очень, но справа видна насыпь строящейся дороги.
Изображение
Вот спутниковое фото той местности:
Изображение
Красная блямба - там стояла машина, что-то типа лесничества.

кому интересно - машина сейчас стоит на территории института геофизики, Палладина, 32 тут

Добавлено: 08 июн 2011, 13:12
Анатолий
Старую дорогу Киев-Ирпень пока никто расширять не собирается...