Страница 71 из 76
Re: Рухомий склад
Добавлено: 02 май 2025, 22:31
M@cro$
euhome писал(а): ↑02 май 2025, 21:59
ергономічна конструкція східців для зручного підйому на верхні полиці;
Судячи з фото, вони пропонують лізти нагору по круглим східцям-трубкам?
І це босими ногами?
В чому там ергономічність? Навпаки повна дупа

Re: Подвижной состав.
Добавлено: 03 май 2025, 01:06
berest
На ергономічних східцях є ергономічні наліпки під наждак(чи то прорезинені). Все технологічно.
Re: Подвижной состав.
Добавлено: 03 май 2025, 08:33
M@cro$
berest писал(а): ↑03 май 2025, 01:06
На ергономічних східцях є ергономічні наліпки під наждак(чи то прорезинені). Все технологічно.
Я про інше. Ви пробували босою ногою стати на нерівну поверхню? Навіть на гладкий камінець невеликого радіусу...
Re: Подвижной состав.
Добавлено: 03 май 2025, 10:40
Klovsky
У нас народ платить за походи в спортзали чималі кошти, а тут шведська стіна включена у вартість квитка.
Не такі вже й тонкі східці, тому для більшості користувачів верхніх полиць проблем не буде.
Re: Рухоми1 склад
Добавлено: 07 июл 2025, 17:10
euhome
"Укрзалізниця" запускає новий регіональний поїзд експериментального типу
https://epravda.com.ua/biznes/ukrzalizn ... pu-808910/
Андрій Муравський — 7 липня 2025, 15:16
"Укрзалізниця" призначила новий регіональний поїзд Львів — Тернопіль — Хмельницький, який має низку оновлень.
Про це АТ "Укрзалізниця"
повідомляє у Telegram.
"З 11 липня призначаємо новий регіональний поїзд №826/825 Львів — Тернопіль — Хмельницький, який курсуватиме щоденно, крім вівторка. Поїзд ЕПЛ9Т №007 після ремонту отримав 2 клас комфортності", – говориться у повідомленні.
Він обладнаний пандусами та інклюзивними вбиральнями, місцями для пасажирів на колісних кріслах та кріпленнями для велосипедів. Також у поїзді є два автомати з напоями та снеками.
"Серед інших оновлень сучасні індивідуальні м’які крісла з можливістю регулювання положення та розетками/роз’ємами USB для зарядки гаджетів, індивідуальні столики для кожного пасажира, кріплення для мобільних пристроїв, які дозволяють зручно дивитися улюблений серіал в дорозі", – повідомляє УЗ.
Крім того, у вагонах оновлена система освітлення з можливістю включення пониженого рівня освітлення салонів, індикація зайнятості вбиралень та вагонне табло з маршрутом, багажні полиці зі збільшеною місткістю та облаштовані стелажі для перевезення валіз.
"Це вже 5й капітально відремонтований поїзд цього року, та 42-й — з початку повномасштабного вторгнення. Всі роботи виконані власними силами Укрзалізниці", – зазначає УЗ. І додає, що й надалі планує модернізувати приміський рухомий склад, яким лише від початку року скористалося понад 14,5 мільйона пасажирів, чверть із яких – пільговики.
Re: Подвижной состав.
Добавлено: 07 июл 2025, 18:55
Юрик
(тут цитата сирьожі, сумної коняки)
а ще краще підходить цитата у тої бабки, з відомого мему:
"Боже, яке..."
Re: Подвижной состав.
Добавлено: 07 июл 2025, 22:16
ivanmelwise
Мне вот интересно, они правда не понимают, что такие новости воспринимаются не как "перемога", а как "опять кровати переставили"?
Re: Подвижной состав.
Добавлено: 07 июл 2025, 23:32
Коржик
Так а что делать, если денег нет?
Не понравилось, что экспериментальный. Сделайте проект и по нему все модернизируйте, а то какая-то бестолковая пересортица. Как это всё обслуживать, даже если речь идёт только о салонных свистелках-перделках?
Понравилось, что уже 42. Суетятся по мере возможностей. Или это попил?
Но бог с ними, с индикациями, автоматами, УСБ и держалками. Что там за двигатели и система управления? Что с рабочим местом машинистов?
Re: Подвижной состав.
Добавлено: 08 июл 2025, 00:33
dimentiy
Проблема в том, что люди-то кушают. Особенно те, кто не сталкивается с реалиями (ездит на машинах), а только по постам в соцсетях оценивают.
А так — да, развели уже зоопарк с очень разными компоновками. Типа слепили в песочнице что-то, потом в следующий раз ещё что-то добавили. Ладно, зоопарк, это проблемы УЗ, им с ними жить. Но пассажир, начитавшись постов, потом ещё вдруг что-то ожидать будет. А поезд внезапно первой ревизии окажется, и без плюшек.
Насчёт попила, это всё те же заводы, те же люди и те же структуры. В чудеса не верю. Но у УЗ уже особо и выхода нет: ездить не на чем, приходится впрягаться.
Re: Подвижной состав.
Добавлено: 08 июл 2025, 11:02
mann
Коржик писал(а): ↑07 июл 2025, 23:32
Что там за двигатели и система управления? Что с рабочим местом машинистов?
Без изменений, разве что перебрали полностью ходовую часть. Рабочее место тоже без изменений, судя по другим модернизациям, добавили экран с камерами видеонаблюдения. И там же видно что скоростемер убирают.
Учитывая сколько лет оно простояло на Борщаговке без дела - уже хоть что-то.
Re: Подвижной состав.
Добавлено: 08 июл 2025, 11:58
Коржик
mann писал(а): ↑08 июл 2025, 11:02
Учитывая сколько лет оно простояло на Борщаговке без дела - уже хоть что-то.
Спасибо.
Кстати, что-то не увидел упоминания об установке кондея...
Re: Подвижной состав.
Добавлено: 08 июл 2025, 13:24
ЛиС
Кондиціонери на кабіни зазвичай ставлять при КВРі. В салон, зрозуміло, "не в цьому житті". Хоча не здивуюся, якщо і кабіни теж похєрять.
Re: Подвижной состав.
Добавлено: 08 июл 2025, 18:20
Юрик
ЛиС писал(а): ↑08 июл 2025, 13:24
Кондиціонери на кабіни зазвичай ставлять при КВРі. В салон, зрозуміло, "не в цьому житті". Хоча не здивуюся, якщо і кабіни теж похєрять.
КРП!
КРП!
Re: Подвижной состав.
Добавлено: 08 июл 2025, 20:11
TANK
правильно, так его!))))))))))))))))))))))))))))
ЧС4!))))))))))
Re: Подвижной состав.
Добавлено: 08 июл 2025, 21:21
Коржик
И смех и грех...
Я правильно понимаю, что КРП по-метрополитеновски КВР?
PS Прямо как Борисполь. За столько лет ни разу не обратил внимания.