По-перше, у Аеросвіта ще є слоти на поставку літаків.Алексис писал(а): я смотрю на наследство Аэросвита много охочих, чтобы оно просто так ушло всё в МАУ. У МАУ не хватит самолетов на все эти рейсы. Весь парк Аэросвита постепенно уйдет в Аризону на вечный покой, за исключением пожулуй свежих 500-к и 400-х пришедших из CSA. Всему остальному в Маране уже прогулы давно пора ставить. 800-ки ушли в МАУ, а больше им и брать нечего.
Зато Виззы поднапряглись и обещают третий Эрбас раньше срока, уже в марте. Да и про четвертый говорят, если им дадут частоты Аэросвита.
Ютэйр собирается ввезти два 737-500 и один 737-800. Так-что Майбергу немного и перепадет в перспективе. Правда Москва 7 раз в день - это мощно и уже открыта продажа.
Два Боїнги 900 і 13 190 Ембраера.
Перші, я більш ніж переконаний, забере МАУ. З другими питання цікавіше - чи захоче МАУ приростати новим типом літаків. Гадаю, що ні.
В Дніпроавіа, також збанкрутіле, вони теж не підуть. Питання.
А інші шматки ринку будуть поділені між ЮТ, Віззами і Трансами, в залежності від того, як швидко зможуть наростити парк. Можливо Онікс щось отримає.
У вихід нового серйозного гравця на ринок (Іззі, Райян) не вірю.
По-друге, можна подумати, у МАУ флот новий.
З 24 літаків - 11 старші за 20 років, ще 4 за 10.