Может это в тупизмы?shpeex писал(а):Північнокорейські товариші в соціалістичному захваті стоячи вітають трудові подвиги своїх українських товаришів-авіаторів!
Сьогодні знаменний день, день коли на небосхилі молодої країни - КНДР, за підтримкою і благословенням великого керівника Кім Чен Ина з"явилася ще одна осяйна зірочка - новий літак АН-148.
Нехай довгим буде його життя та буде вічно він служити трудовому народу Кореї!
http://www.planespotters.net/Production_List/Antonov/An-148/03-08,P-671-Air-Koryo.php
Аэропорты/самолёты
Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы
Влада США визначила причину спалаху "лайнера мрії" від Boeing
Причиною загоряння на літаку авіакомпанії Japan Airlines Co., відведеному на стоянку в бостонському аеропорту, експерти, які розслідують січневі інциденти з Boeing-787 Dreamliner, назвали коротке замикання в акумуляторі.
Як пише The Wall Street Journal, вони з'ясували, що процес перевірки безпеки електричних систем "лайнера мрії" містив серйозні недоробки, які повинні бути усунені, перш ніж авіаперевізники зможуть відновити експлуатацію цих літаків.
Як повідомляється, сертифікат на використання літій-іонних акумуляторів на літаках Boeing-787 Dreamliner, що ніколи раніше не встановлювалися на великих пасажирських літаках, може бути відкликано.
Національна рада з безпеки на транспорті (NTSB) США повідомила, що численні короткі замикання в одній з 8 банок літій-іонної батареї Dreamliner викликали "неконтрольовану хімічну реакцію при високих температурах", яка потім поширилася на інші банки, що і призвело до загорання всього акумулятора, який важить майже 30 кг.
Водночас, глибинна причина пожежі, що виникла 7 січня, залишається незрозумілою: за даними слідства, це могло бути і забруднення, і проблеми в електромережі авіалайнера.
В аеропорту Бостона загорівся Boeing-787
Експерти зазначають, що перспективи того, що Boeing вдасться швидко врегулювати питання, випаровуються на очах. Імовірно, виробникові доведеться переробити не тільки процеси перевірки безпеки, але й самі акумулятори. Як зазначають експерти, в звичайних умовах на перепроектування, випробування та впровадження нового покоління акумуляторів потрібно близько року. Враховуючи величезний тиск на Boeing, терміни можуть виявитися меншими, але все одно йдеться як мінімум про декілька місяців. І це якщо слідство не виявить проблем з електромережею Dreamliner в цілому.
За словами голови NTSB Дебори Херсмен, слідству "ще доведеться пройти довгий шлях" до виявлення всіх можливих факторів ризику. Проміжна доповідь про хід перевірки буде оприлюднена приблизно через 30 днів.
Нагадаємо, що польоти Dreamliner були припинені 17 січня. Таке рішення послідовно прийняли Федеральне агентство цивільної авіації (FAA) США і Європейське агентство з безпеки авіаперевезень (EASA) через дедалі частіші неполадки.
До здійснення наступних польотів кожний з перевізників повинен довести безпеку літієво-іонних батарей, займання яких стало причиною екстреної посадки лайнера в Японії 16 січня 2012 року.
Раніше експерти підрахували, що проблеми з лайнером мрії можуть обернутися для Boeing мільярдними збитками.
http://ua.korrespondent.net/business/companies/1497632-vlada-ssha-viznachila-prichinu-spalahu-lajnera-mriyi-vid-boeing
Причиною загоряння на літаку авіакомпанії Japan Airlines Co., відведеному на стоянку в бостонському аеропорту, експерти, які розслідують січневі інциденти з Boeing-787 Dreamliner, назвали коротке замикання в акумуляторі.
Як пише The Wall Street Journal, вони з'ясували, що процес перевірки безпеки електричних систем "лайнера мрії" містив серйозні недоробки, які повинні бути усунені, перш ніж авіаперевізники зможуть відновити експлуатацію цих літаків.
Як повідомляється, сертифікат на використання літій-іонних акумуляторів на літаках Boeing-787 Dreamliner, що ніколи раніше не встановлювалися на великих пасажирських літаках, може бути відкликано.
Національна рада з безпеки на транспорті (NTSB) США повідомила, що численні короткі замикання в одній з 8 банок літій-іонної батареї Dreamliner викликали "неконтрольовану хімічну реакцію при високих температурах", яка потім поширилася на інші банки, що і призвело до загорання всього акумулятора, який важить майже 30 кг.
Водночас, глибинна причина пожежі, що виникла 7 січня, залишається незрозумілою: за даними слідства, це могло бути і забруднення, і проблеми в електромережі авіалайнера.
В аеропорту Бостона загорівся Boeing-787
Експерти зазначають, що перспективи того, що Boeing вдасться швидко врегулювати питання, випаровуються на очах. Імовірно, виробникові доведеться переробити не тільки процеси перевірки безпеки, але й самі акумулятори. Як зазначають експерти, в звичайних умовах на перепроектування, випробування та впровадження нового покоління акумуляторів потрібно близько року. Враховуючи величезний тиск на Boeing, терміни можуть виявитися меншими, але все одно йдеться як мінімум про декілька місяців. І це якщо слідство не виявить проблем з електромережею Dreamliner в цілому.
За словами голови NTSB Дебори Херсмен, слідству "ще доведеться пройти довгий шлях" до виявлення всіх можливих факторів ризику. Проміжна доповідь про хід перевірки буде оприлюднена приблизно через 30 днів.
Нагадаємо, що польоти Dreamliner були припинені 17 січня. Таке рішення послідовно прийняли Федеральне агентство цивільної авіації (FAA) США і Європейське агентство з безпеки авіаперевезень (EASA) через дедалі частіші неполадки.
До здійснення наступних польотів кожний з перевізників повинен довести безпеку літієво-іонних батарей, займання яких стало причиною екстреної посадки лайнера в Японії 16 січня 2012 року.
Раніше експерти підрахували, що проблеми з лайнером мрії можуть обернутися для Boeing мільярдними збитками.
http://ua.korrespondent.net/business/companies/1497632-vlada-ssha-viznachila-prichinu-spalahu-lajnera-mriyi-vid-boeing
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Пока над городом снег, Жуляны стабильно не работают (виззы сели, покрутившись, в Борисполе).
А Борисполь принимает с 3-го раза, все накручивают в окрестностях, судя по http://www.flightradar24.com/
А Борисполь принимает с 3-го раза, все накручивают в окрестностях, судя по http://www.flightradar24.com/
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Мне кажется, что спустят по-тихому эту катастрофу. Вину целиком возложат на экипаж - к гадалке не ходи. Да так и есть в принципе. Видимость 250 на 30 это не для Ан-24. Это для более современных типов и только Autoland. Есть мнение, что это калька катастрофы в Смоленске. Люди реальные летели посмотреть матч любимой команды. Деньги плОчены, садись я сказал, а мы тебя отблагодарим. КВС - молодой, вот и повелся..ИМХО
В СМИ уже кстати есть два противоречивых направления публикаций:
- видимость позволяла садиться (кому только?);
- на борту оказалось 8 лишних пассажиров. Под эту лавочку кстати прокуратура может помочь отжать аэропорт в Одессе.
В СМИ уже кстати есть два противоречивых направления публикаций:
- видимость позволяла садиться (кому только?);
- на борту оказалось 8 лишних пассажиров. Под эту лавочку кстати прокуратура может помочь отжать аэропорт в Одессе.
С человечеством все в порядке. Просто 99% людей скучные идиоты
/Славой Жижек/
/Славой Жижек/
Та да. Странное решение, но если летят такие люди и на матч, то нужно садиться. Очень напоминает Смоленск.
Вот Метар:
UKCC 131630Z 00000MPS 0500 R08/1300VP2000D PRFG VV002 01/01 Q1026 08290055 BECMG 0200 FG VV001
UKCC 131700Z 00000MPS 0250 R08/0750N PRFG VV002 01/01 Q1026 08290055 BECMG 0200 FG VV001
Интересно, какой минимум был у КВС-а?
Вот Метар:
UKCC 131630Z 00000MPS 0500 R08/1300VP2000D PRFG VV002 01/01 Q1026 08290055 BECMG 0200 FG VV001
UKCC 131700Z 00000MPS 0250 R08/0750N PRFG VV002 01/01 Q1026 08290055 BECMG 0200 FG VV001
Интересно, какой минимум был у КВС-а?
Обожаю первоисточники документов.
Як Air Malta креативить:
http://depo.vn.ua/samolet-lyubvidepo.vn.ua писал(а):Мы привыкли воспринимать самолет как средство передвижения. Однако если подумать, ему можно найти еще много интересных применений. Авиакомпания Air Malta изобрела способ альтернативно использовать самолет и продать пассажирам время, проведенное над землей. В этом году 52 пары провели Валентинов день небанально, воспользовавшись предложением этой авиакомпании провести день под девизом "Подними свою любовь на новую высоту". Романтический рейс Love Plane начался с аперитивов в ВИП-зале аэропорта, после чего самолет совершил полет по кругу вдоль сицилийского побережья. В ходе необычного рейса пассажирам был предложен изысканный ужин, а также набор эксклюзивных подарков и ваучер на скидку при бронировании следующего полета.
Двухчасовой полёт начался в 20:00 и приземлился обратно на Мальту около 22:00 по местному времени. Полёт выполнялся над сицилийском побережьем и горой Этна, и влюблённые наслаждались особенным романтическим ужином высоко в небе. Стоимость 99 € на человека.
Air Malta собрала достойный урожай благодаря своему умению гибко и творчески формировать продукт под клиентский спрос.
Бачили очі,що будували-катайтесь,хоч повилазьте.
какая разница есть ли у меня деньги на мальту. Вопрос в том, что ТАМ (где все априоре дороже, бгггг) можно смело полетать за 99 ойро. А у нас, в дешевой авиационной державе, за эти деньги только вход в вип зал получишь, и то, если с тобой вообще говорить станут с твоими копейками.)
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)