Там и написано, что раз в неделю ездитЯ понимаю, что оффтоп, но Томенко в бытность министром по выходным ездил в метро. Может быть и сейчас ездит.
Обзоры прессы
Модераторы: dimentiy, Администраторы
10.03.2006 | 17:40
«Київпастранс» завершить розробку системи безконтактних проїзних квитків
Протягом найближчих декількох місяців КП «Київпастранс» планує завершити розробку системи безконтактних соціальних карток для проїзду в громадському транспорті. Про це сьогодні під час розширеного засідання Колегії КМДА повідомив генеральний директор КП "Київпастранс" Микола ЛАМБУЦЬКИЙ.
За його словами, за допомогою таких безконтактних соціальних карток КП "Київпастранс" зможе визначити реальну кількість пасажирів-пільговиків у столиці. ЛАМБУЦЬКИЙ також зазначає, що в подальшому, володіючи такою інформацію, комунальне підприємство зможе укласти угоду з Київської міською держадміністрацією, яка є замовником транспортних послуг, про відшкодування містом витрат підприємства на перевезення пільгових пасажирів.
http://www.kievpress.info
http://kiyany.com.ua/news/2006/3/10/12414.htm
«Київпастранс» завершить розробку системи безконтактних проїзних квитків
Протягом найближчих декількох місяців КП «Київпастранс» планує завершити розробку системи безконтактних соціальних карток для проїзду в громадському транспорті. Про це сьогодні під час розширеного засідання Колегії КМДА повідомив генеральний директор КП "Київпастранс" Микола ЛАМБУЦЬКИЙ.
За його словами, за допомогою таких безконтактних соціальних карток КП "Київпастранс" зможе визначити реальну кількість пасажирів-пільговиків у столиці. ЛАМБУЦЬКИЙ також зазначає, що в подальшому, володіючи такою інформацію, комунальне підприємство зможе укласти угоду з Київської міською держадміністрацією, яка є замовником транспортних послуг, про відшкодування містом витрат підприємства на перевезення пільгових пасажирів.
http://www.kievpress.info
http://kiyany.com.ua/news/2006/3/10/12414.htm
И не говоризлой ты
13.03.2006 | 16:48
Міській пасажирський транспорт працюватиме довше
В день свята “Великдень” 23 квітня 2006 року міська влада планує подовжити роботу міського пасажирського транспорту на 1 годину (до 1-ої години ночі 23 квітня) та розпочати роботу по перевезенню пасажирів 23 квітня 2006 року на 1 годину раніше (з 5-ої години ранку).
Ще одним соціально-значимим напрямком роботи є забезпечення киян транспортними послугами під час проведення Днів пам’яті на кладовищах міста з 30 квітня до 9 травня. Зараз відпрацьовуються маршрути перевезень із визначенням необхідної кількості рухомого складу та виділення на окремі маршрути додаткового рухомого складу. Особлива увага буде приділена перевезенням киян до міських кладовищ, які знаходяться поза межами міста.
Понад 70 одиниць автобусів працюватимуть у напрямку Північного кладовища, до Південного від Одеської площі – понад 40 автобусів великої та надвеликої місткості з інтервалом руху, що не перевищуватиме 3-5 хвилин. Загалом в поминальні дні планується задіяти понад 460 одиниць автобусів, 300 тролейбусів та 260 одиниць трамваїв. Понад 600 мікроавтобусів працюватимуть в режимі руху маршрутного таксі.
Під час проведення святкових заходів у День Перемоги та Дня Києва також передбачено збільшення кількості рухомого складу міського пасажирського транспорту.
http://www.kievpress.info
http://www.kiyany.com.ua/news/2006/3/13/12488.htm
Міській пасажирський транспорт працюватиме довше
В день свята “Великдень” 23 квітня 2006 року міська влада планує подовжити роботу міського пасажирського транспорту на 1 годину (до 1-ої години ночі 23 квітня) та розпочати роботу по перевезенню пасажирів 23 квітня 2006 року на 1 годину раніше (з 5-ої години ранку).
Ще одним соціально-значимим напрямком роботи є забезпечення киян транспортними послугами під час проведення Днів пам’яті на кладовищах міста з 30 квітня до 9 травня. Зараз відпрацьовуються маршрути перевезень із визначенням необхідної кількості рухомого складу та виділення на окремі маршрути додаткового рухомого складу. Особлива увага буде приділена перевезенням киян до міських кладовищ, які знаходяться поза межами міста.
Понад 70 одиниць автобусів працюватимуть у напрямку Північного кладовища, до Південного від Одеської площі – понад 40 автобусів великої та надвеликої місткості з інтервалом руху, що не перевищуватиме 3-5 хвилин. Загалом в поминальні дні планується задіяти понад 460 одиниць автобусів, 300 тролейбусів та 260 одиниць трамваїв. Понад 600 мікроавтобусів працюватимуть в режимі руху маршрутного таксі.
Під час проведення святкових заходів у День Перемоги та Дня Києва також передбачено збільшення кількості рухомого складу міського пасажирського транспорту.
http://www.kievpress.info
http://www.kiyany.com.ua/news/2006/3/13/12488.htm
14.03.2006 | 14:06
Через кіоски пожежні сваряться за метро
Головне управління МНС у Києві категорично заборонило встановлювати в метро 300 торгових точок із продажу преси та дрібних промтоварів. На думку пожежників, ці місця торгівлі погіршать і без того аварійну ситуацію в метрополітені.
Перед цим 15 грудня 2005 року мерія розпорядилася, щоб комунальне підприємство "Київський метрополітен" визначило у вестибюлях станцій 300 нових торговельних місць для кіосків із ролетних конструкцій. Серед них біля входів (виходів) зі станцій мало бути 40 кіосків для продажу друкованих видань та квітів. У пожежному управлінні кажуть, що рішення суперечить Закону "Про пожежну безпеку", і наклали вето на розпорядження мерії.
За словами начальника центру пропаганди ГУ МНС Києва Олександра Музиченка, 49 років, на станціях метро зараз працює 462 торгові об'єкти. Якщо додатково розмістити ще 300, то надзвичайної ситуації — тисняви—в метро не уникнути. Пожежні зазначають, що найнебезпечнішими для евакуації є станції Петрівка, Дарниця, Вокзальна, Хрещатик і Золоті Ворота.
— Пасажиропотік у метро з кожним роком збільшується, а пропускна спроможність проходів і вестибюлів зменшується,— каже Олександр Анатолійович. — Вони захаращені торговельними кіосками, лотками. Це може призвести до трагічних наслідків.
Пожежники нагадують про трагічні події в підземці Мінська. У травні 1999 року в столиці Білорусі проходив рокт концерт. Коли почалася злива, багатотисячний натовп побіг до станції метро Немига. У переході виникла тиснява. В ній загинуло 53 молодих людей віком від 16 до 19 років.
Газета по-українськи
http://www.kiyany.com.ua/news/2006/3/14/12539.htm
Через кіоски пожежні сваряться за метро
Головне управління МНС у Києві категорично заборонило встановлювати в метро 300 торгових точок із продажу преси та дрібних промтоварів. На думку пожежників, ці місця торгівлі погіршать і без того аварійну ситуацію в метрополітені.
Перед цим 15 грудня 2005 року мерія розпорядилася, щоб комунальне підприємство "Київський метрополітен" визначило у вестибюлях станцій 300 нових торговельних місць для кіосків із ролетних конструкцій. Серед них біля входів (виходів) зі станцій мало бути 40 кіосків для продажу друкованих видань та квітів. У пожежному управлінні кажуть, що рішення суперечить Закону "Про пожежну безпеку", і наклали вето на розпорядження мерії.
За словами начальника центру пропаганди ГУ МНС Києва Олександра Музиченка, 49 років, на станціях метро зараз працює 462 торгові об'єкти. Якщо додатково розмістити ще 300, то надзвичайної ситуації — тисняви—в метро не уникнути. Пожежні зазначають, що найнебезпечнішими для евакуації є станції Петрівка, Дарниця, Вокзальна, Хрещатик і Золоті Ворота.
— Пасажиропотік у метро з кожним роком збільшується, а пропускна спроможність проходів і вестибюлів зменшується,— каже Олександр Анатолійович. — Вони захаращені торговельними кіосками, лотками. Це може призвести до трагічних наслідків.
Пожежники нагадують про трагічні події в підземці Мінська. У травні 1999 року в столиці Білорусі проходив рокт концерт. Коли почалася злива, багатотисячний натовп побіг до станції метро Немига. У переході виникла тиснява. В ній загинуло 53 молодих людей віком від 16 до 19 років.
Газета по-українськи
http://www.kiyany.com.ua/news/2006/3/14/12539.htm
15.03.2006 | 11:56
Годину пік у метро продовжать
Потяги на прикінцевих ділянках метро курсуватимуть частіше. Роботу метрополітену в режимі найбільшого навантаження збираються продовжити на годину — до 20.00.
Жителі міста скаржаться, що, наприклад, після сьомої вечора на Сирецько-Печерській лінії далі станції Славутич годі дістатися. Щоб потрапити на Лозняки чи Харківську, доводиться пропускати кілька потягів.
— Наше дослідження показало, що година пік у Києві триває з 16.00 до 19.00. Тому частина потягів пізніше йде в резерв. Скоріше за все, цей період пік подовжимо до 20 години, — зазначив начальник Київського метрополітену Микола Шавловський, 56 років.
Газета по-українськи
http://www.kiyany.com.ua/news/2006/3/15/12596.htm
Годину пік у метро продовжать
Потяги на прикінцевих ділянках метро курсуватимуть частіше. Роботу метрополітену в режимі найбільшого навантаження збираються продовжити на годину — до 20.00.
Жителі міста скаржаться, що, наприклад, після сьомої вечора на Сирецько-Печерській лінії далі станції Славутич годі дістатися. Щоб потрапити на Лозняки чи Харківську, доводиться пропускати кілька потягів.
— Наше дослідження показало, що година пік у Києві триває з 16.00 до 19.00. Тому частина потягів пізніше йде в резерв. Скоріше за все, цей період пік подовжимо до 20 години, — зазначив начальник Київського метрополітену Микола Шавловський, 56 років.
Газета по-українськи
http://www.kiyany.com.ua/news/2006/3/15/12596.htm
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Вот и щит Большевиковский нашелся, увы только так и не сказанно для каких он грунтов.
«Большевик» поможет метрострою
http://www.glavred.info/archive/2006/03 ... 34-12.html
Столичная власть в очередной раз пытается помочь «Большевику» выйти из кризиса, заказав производство проходческого щита для метрополитена. Об этом сегодня на брифинге сказал заместитель председателя КГГА Николай Георгиевский, передает корреспондент «Главреда».
Георгиевский не назвал точной стоимости проходческого щита, но отметил, что речь идет о нескольких миллионах гривен. «Он (щит – Ред.) уже практически сделан, и комиссия работает над тем, чтобы установить его соответствие требования технической документации. Речь идет о том, чтобы мы выкупили щит. Часть денег мы уже проавансировали», - сказал Георгиевский.
Но, по словам столичного высокопоставленного чиновника, испытания щита несколько задерживаются, их должны были провести в марте, но, скорее всего, это будет сделано через несколько недель. «Думаем, что через несколько недель можно будет протестировать щит и его выкупить», - констатировал Георгиевский.
«Большевик» поможет метрострою
http://www.glavred.info/archive/2006/03 ... 34-12.html
Столичная власть в очередной раз пытается помочь «Большевику» выйти из кризиса, заказав производство проходческого щита для метрополитена. Об этом сегодня на брифинге сказал заместитель председателя КГГА Николай Георгиевский, передает корреспондент «Главреда».
Георгиевский не назвал точной стоимости проходческого щита, но отметил, что речь идет о нескольких миллионах гривен. «Он (щит – Ред.) уже практически сделан, и комиссия работает над тем, чтобы установить его соответствие требования технической документации. Речь идет о том, чтобы мы выкупили щит. Часть денег мы уже проавансировали», - сказал Георгиевский.
Но, по словам столичного высокопоставленного чиновника, испытания щита несколько задерживаются, их должны были провести в марте, но, скорее всего, это будет сделано через несколько недель. «Думаем, что через несколько недель можно будет протестировать щит и его выкупить», - констатировал Георгиевский.
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Если верить этому, то наш немного дешевле.Дёдя писал(а): Так какой из них дешевле?
24.12.2001 № 1043
Рыть метро будут в полтора раза быстрее
На заводе "Большевик" состоялась презентация первого украинского
тоннельно-проходческого комплекса КТ-6,2 для сооружения метро, во
время которой щит был передан заказчику -- ОАО "Киевметрострой".
Комплекс весом 460 тонн и длиной 37 м стоит 11 млн. грн.
По словам киевского городского головы Александра Омельченко,
мощность щита в 1,5 раза выше аналогов, изготовленных известными
зарубежными фирмами, агрегат был построен в Киеве в рекордно
короткие сроки -- за 13 месяцев. Кроме того, комплекс позволяет
прорыть отверстие для поездов метро на метр шире по сравнению с
заграничными конструкциями. Мэр города также сообщил, что
отечественный комплекс будет испытан на участке метро
"Лыбидская"--"Теремки" уже в начале следующего года. В случае
удачного испытания, отметил он, КГГА сделает повторный заказ.
Раньше подобная техника производилась только в Германии и Японии,
где ее закупала Украина. Теперь Киев не будет приобретать
эскалаторы и проходческие щиты для метро за рубежом. Новый
проходческий щит позволит в месяц проходить под землей 200-300
метров и будет использоваться в следующем году при строительстве
станций метрополитена "Васильковская" и "Выставочный центр" в
сторону Теремков. До этого, работающие в столице полуавтоматические
щиты, позволяли проходить в месяц всего 50-60 метров.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно