Почему нет? В свой альбом можешь выкладывать.Можно выложить?
Троллейбусы
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Треба. Які нормативні, а не реальні допуски для мереж міського е-транспорту в Україні? Маю великий сумнів, що +20/-30В. Для порівняння,HAnS писал(а):Силові транзистори на ЛАЗах розраховані на перепади напруги +20/-30В. В конташці в Києві - +/- 200В. Далі коментувати треба?
І це нормативні допуски. А якщо в заторі поруч накопичуються 10 тролейбусів, які потім одночасно стартують, падіння напруги, справді, можуть і перебільшувати вказані нормативи.Падение напряжения до токоприемника подвижного состава на должно превышать в нормальном режиме питания 90 В, в вынужденном - 170 В. //
Трамвайные и троллейбусные линии. СНиП 2.05.09-90
Одне з двох: ЛАЗ або невірно проектував, або його підставили постачальники обладнання.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
У столиці пройшли фінальні змагання серед водіїв автобусів і тролейбусів
20 вересня 2008 / 18:00
http://www.radio.kiev.fm/news/11671
Учора переможців відбіркових етапів тестували на знання Правил дорожнього руху. Сьогодні ж на водіїв чекав практичний етап. Хто виявився найкращим і був зі своїм чотириколісним другом - знає наш кореспондент Дмитро Сич:
«Як я дізнався, на цьогорічному конкурсі водії тролейбусів та автобусів змагалися разом. У минулі роки вони робили це окремо. До речі, троє учасників із Москви та троє з Мінська змагалися між собою окремо. А представники київських депо між собою також окремо. Так що переможців оголосили разом, але в різних номінаціях. Щодо наших водіїв, то перше місце в командному заліку вибороло друге тролейбусне депо, друге місце - третє депо, третє місце - куренівське депо, господарі змагань. Дмитро Сич, «Київ FМ»»
20 вересня 2008 / 18:00
http://www.radio.kiev.fm/news/11671
Учора переможців відбіркових етапів тестували на знання Правил дорожнього руху. Сьогодні ж на водіїв чекав практичний етап. Хто виявився найкращим і був зі своїм чотириколісним другом - знає наш кореспондент Дмитро Сич:
«Як я дізнався, на цьогорічному конкурсі водії тролейбусів та автобусів змагалися разом. У минулі роки вони робили це окремо. До речі, троє учасників із Москви та троє з Мінська змагалися між собою окремо. А представники київських депо між собою також окремо. Так що переможців оголосили разом, але в різних номінаціях. Щодо наших водіїв, то перше місце в командному заліку вибороло друге тролейбусне депо, друге місце - третє депо, третє місце - куренівське депо, господарі змагань. Дмитро Сич, «Київ FМ»»
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
КласE-186 писал(а):не забываем про полное отсутствие антикора на кузовах низкопольных ЛАЗов.


До речі, на відміну від 5252-подібних, навіть при пошкодженні фарби і подряпинах у ДТП, низькопідлоговики не починають іржавіти (принаймні так завзято) як 5252.
Ржавеют низкопольные ЛАЗы тоже хорошо... и оцинковки на новых машинах не видел...
Вот фото корчей 4 депо http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... er_id=2368
Вот фото корчей 4 депо http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... er_id=2368