Страница 76 из 77
Re: Подвижной состав.
Добавлено: 07 сен 2025, 10:25
Klovsky
У нас більш ймовірний варіант розтягнути ці вагони десь на різні станції на заході України, щоб у відносній безпеці стояли як донори.
Re: Подвижной состав.
Добавлено: 11 сен 2025, 16:22
vv
Новость для Tanka-a
БЖД продаёт шесть комфортабельных вагонов РИЦ: стартовая цена — до 2,9 млн рублей
Re: Подвижной состав.
Добавлено: 11 сен 2025, 17:54
Kozak
Цікавіше не вагони, а електропоїзди, швидкісні
Кабмін схвалив проект листа щодо надання кредиту на закупівлю електропоїздів корейського виробництва
Кабінет міністрів України на засіданні схвалив проект листа Уряду України до Уряду Республіки Корея щодо надання кредиту для реалізації публічного інвестиційного проекту "Закупівля 20 швидкісних електропоїздів корейського виробництва", повідомив постійний представник уряду у Верховній Раді Тарас Мельничук, пише ЦТС.
Підписання листа забезпечить закупівлю 20 швидкісних електропоїздів корейського виробництва за рахунок пільгового кредиту Фонду економічного розвитку та співробітництва (EDCF) для задоволення потреби АТ "Укрзалізниця" у міжрегіональних та міжнародних пасажирських перевезеннях.
Re: Подвижной состав.
Добавлено: 11 сен 2025, 18:29
TANK
vv писал(а): ↑11 сен 2025, 16:22
Новость для Tanka-a
Ну во-первых у нас запрещены рассчеты с рб, так что это и не новость. Примерно как заняться сейчас покупкой недвижимости в условном покровске или в секторе газа.
Во вторых - не факт, что не снимут с продажи - усатый 4.20 сегодня встречался с американским 4.20 и отпустил из
1000+ целых 50+
заложников политических заключенных-иностранцев. За это с усатого 4.20 пообещали снять немного санкций. Возможно
после завершения союзнических военных учений даже поезд какой в нормальный мир запустят.
А в третьих - интересное на фото таки есть - я не увидел ни одной надписи о принадлежности вагонов к БЧ. Отжали польские вагоны в 22 году - а теперь продают, после окончания исковой давности?
Re: Подвижной состав.
Добавлено: 11 сен 2025, 20:42
vv
TANK писал(а): ↑11 сен 2025, 18:29
А в третьих - интересное на фото таки есть - я не увидел ни одной надписи о принадлежности вагонов к БЧ. Отжали польские вагоны в 22 году - а теперь продают, после окончания исковой давности?
Были фото, не стал копировать. Приписаны к минскому участку.
Что интересно, относительно новые 1995, 2003 и 2008 годов выпуска. Похоже что да, за ненадобностью. ездить некуда.
Re: Подвижной состав.
Добавлено: 11 сен 2025, 21:47
berest
Kozak писал(а): ↑11 сен 2025, 17:54
Цікавіше не вагони, а електропоїзди, швидкісні
Кабмін схвалив проект листа щодо надання кредиту на закупівлю електропоїздів корейського виробництва
Кабінет міністрів України на засіданні схвалив проект листа Уряду України до Уряду Республіки Корея щодо надання кредиту для реалізації публічного інвестиційного проекту "Закупівля 20 швидкісних електропоїздів корейського виробництва", повідомив постійний представник уряду у Верховній Раді Тарас Мельничук, пише ЦТС.
Підписання листа забезпечить закупівлю 20 швидкісних електропоїздів корейського виробництва за рахунок пільгового кредиту Фонду економічного розвитку та співробітництва (EDCF) для задоволення потреби АТ "Укрзалізниця" у міжрегіональних та міжнародних пасажирських перевезеннях.
Уже как 2 календарных года жуют сопли о закупке тех несчастных +20 штук. И уже как 1 год ВР ратифікувала угоду з Кореєю щодо фінансування закупівлі 20 електропоїздів Інтерсіті+
https://cfts.org.ua/news/2024/08/22/ver ... siti_80200
22/08/2024
Верховна Рада України 21 серпня ратифікувала Рамкову угоду між урядом України та урядом Республіки Корея стосовно кредитів від Фонду економічного розвитку та співробітництва на 2024-2029 роки. 336 народних депутатів підтримали цю ініціативу.
Взмолимся же чтобы хоть в этот раз это дало результаты, а не очередной пшик.
Re: Подвижной состав.
Добавлено: 12 сен 2025, 10:31
ЛиС
TANK писал(а): ↑11 сен 2025, 18:29
А в третьих - интересное на фото таки есть - я не увидел ни одной надписи о принадлежности вагонов к БЧ.
Номера ж на вагонах! 013 02389 і т.д. 013-014 це коди БЧ
Re: Подвижной состав.
Добавлено: 12 сен 2025, 14:27
TANK
ну через окно на соседнем пути такое есть, но то на соседнем пути))))
Хотя если исходить просто из номеров - то да, согласен.
Re: Подвижной состав.
Добавлено: 12 сен 2025, 18:02
ЛиС
На першій фотографії нижній лівий кут - номер вагону. І на інших теж або повністю або частково видно

Re: Подвижной состав.
Добавлено: 12 сен 2025, 22:19
TANK
Убедил, п. 3 - снимается)))
Re: Рухомий склад
Добавлено: 23 сен 2025, 16:17
euhome
Україна купить корейські електропоїзди через відкритий тендер
https://epravda.com.ua/biznes/ukrajina- ... er-811967/
Андрій Муравський — 23 вересня 2025, 14:35
Україна передала уряду Кореї офіційний запит на пільгове фінансування для закупівлі 20 швидкісних електропоїздів корейського виробництва.
Про це у Telegram
написав віцепрем’єр з відновлення – міністр розвитку громад і територій України Олексій Кулеба.
Україна має намір придбати їх в рамках Фонду економічного розвитку та співробітництва.
"В перспективі – це найбільший економічний проєкт між нашими країнами. Він відкриває нову сторінку у співпраці України та Кореї і стане кроком до модернізації української залізниці", – зазначив Кулеба.
"Проєкт буде реалізовано через відкритий і прозорий тендер серед усіх провідних виробників Кореї. Це принципове питання для довіри й ефективності", – запевнив міністр.
Він також зазначив, що Україна та Корея опрацьовують проєкт будівництва Центру управління залізничним рухом, модернізація української авіації, а також створення тренінгового центру важкої будівельної техніки у Житомирі.
"Ці проєкти дозволяють розвивати транспорт, авіацію, логістику та формують сучасну систему підготовки кадрів, що буде працювати на відбудову країни", – зазначив чиновник..
Re: Подвижной состав.
Добавлено: 11 ноя 2025, 00:13
berest
Юрик писал(а): ↑10 июл 2025, 15:44
довбні криворукі
краще двоповерховий вагон змайстрували
"Укрзалізниця" у 2026 році може отримати сучасний двоповерховий пасажирський вагон"
у проєкті бюджету-2026 передбачено кошти на придбання ще 100 вагонів на сумарну вартість близько 5,7 млрд грн, серед яких буде сучасний двоповерховий пасажирський вагон.
10/11/2025
https://cfts.org.ua/news/2025/11/10/ukr ... agon_84869

Заступник міністра фінансів України Олександр Кава провів зустріч із керівництвом і членами Американської торговельної палати в Україні (ACC), а також представниками українського бізнесу. Мета - обговорити співпрацю між Міністерством фінансів і бізнес-спільнотою у питаннях відновлення транспортної та логістичної інфраструктури, залучення інвестицій у залізничний сектор і впровадження європейських стандартів фінансування проєктів відбудови.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію Міністерства фінансів.
За останні п’ять років уряд придбав 166 сучасних пасажирських вагонів українського виробництва. У 2025 році було укладено контракт на постачання ще 100 вагонів, які почнуть надходити у 2026 році. Крім того, у проєкті бюджету-2026 передбачено кошти на придбання ще 100 вагонів на сумарну вартість близько 5,7 млрд грн, серед яких буде сучасний двоповерховий пасажирський вагон.
"Двоповерхові пасажирські вагони дозволять суттєво оптимізувати витрати на перевезення пасажирів. Витрати на обслуговування одно- та двоповерхових вагонів відрізняються приблизно на 10%, тоді як кількість місць у двоповерховому вагоні зростає майже на 80%. Тобто за порівнянних експлуатаційних витрат компанія зможе перевезти значно більше пасажирів. У перспективі модельний ряд двоповерхових вагонів включатиме варіанти як для нічного сполучення - зі спальними місцями, так і для денного - з місцями для сидіння", - підкреслив Кава.
Окрема частина зустрічі була присвячена інтеграції української залізниці до європейської транспортної мережі TEN-T. Україна вже отримує грантове співфінансування від ЄС - 50% вартості проєктів у межах програми Connecting Europe Facility (CEF), яке спрямовується на розвиток євроколії та логістичних маршрутів.
"Цього року Уряд вже побудував євроколію стандарту 1435 мм від Чопа до Ужгорода протяжністю 22 км, а у 2026-му плануємо старт робіт на напрямку від польського кордону до Львова. У середньостроковій перспективі євроколія має з’явитися також у Чернівцях та Луцьку. Реалізація цих проєктів планується в межах Connecting Europe Facility (CEF), яка покриває 50% вартості витрат. Також триває електрифікація ділянки євроколії Чоп-Ужгород, яку планується завершити до літа 2026 року”, - зазначив заступник міністра фінансів України.
Re: Подвижной состав.
Добавлено: 11 ноя 2025, 12:03
ЛиС
Отакої... Доведуть діда Приходька до інфаркту

Re: Подвижной состав.
Добавлено: 17 ноя 2025, 17:38
berest
Alstom та "Укрзалізниця" уклали угоду на постачання 55 локомотивів Traxx
17/11/2025
https://cfts.org.ua/news/2025/11/17/als ... raxx_84949
Alstom та "Укрзалізниця" оголосили про угоду з постачання 55 локомотивів Traxx. Контракт буде фінансуватися Європейським банком реконструкції та розвитку (300 млн євро) та Світовим банком (190 млн доларів), пише ЦТС.


Локомотиви будуть розроблені та виготовлені на майданчику Alstom's Belfort у Франції.
Перший новий електровоз прибуде в Україну вже у I кварталі 2027 року. Після цього він пройде сертифікацію та необхідні випробування. Поставка всієї партії триватиме впродовж 2027-2029 років.
Контрактна ціна також включає навчання машиністів поїздів, обслуговуючого персоналу та деякі поставки деталей.
"Контракт з "Укрзалізницею" є важливою віхою в нашому намірі підтримати модернізацію залізничного транспорту в Україні. Локомотиви, які ми постачатимемо, розроблені для задоволення конкретних інфраструктурних потреб країни, забезпечуючи при цьому високу продуктивність, надійність та енергоефективність", - сказав Анрі Пупар-Лафарж, головний виконавчий директор Alstom.
"Стратегічна угода, яку ми підписали з Alstom на поставку 55 сучасних вантажних локомотивів, є важливим кроком до вирішення критичної проблеми застарілого тягового парку із середнім віком 46 років та інвестиціями в економічну безпеку та стійкість нашої логістики. Ця угода є важливим сигналом довіри міжнародних партнерів (Фонд URTF Світового банку, ЄБРР) до майбутнього української залізничної галузі", - зазначив Олександр Перцовський, голова правління "Укрзалізниці".
Локомотиви будуть адаптовані до тягових систем постійного струму 3 кВ та 25 кВ змінного струму. З потужністю від 7,2 до 9,4 МВт локомотиви досягнуть швидкості 120 км/год. Їх конструкція забезпечує високу операційну ефективність, надійність та енергоефективність, що дозволяє їм перевозити більш важкі вантажі, ніж інші рішення, доступні на ринку.
Локомотиви, за умовами міжнародного фінансування та з урахуванням стислих термінів постачання, вироблятимуться у Франції, однак угода створює і можливості для вітчизняних виробників комплектуючих на десятки років уперед.
Контракт укладено за результатами міжнародного тендера Світового банку. На тендерному майданчику активну участь брали понад десять компаній - виробники залізничного рухомого складу з Європи та Азії. Конкретну тендерну пропозицію подав Alstom Transport S.A. За міжнародними правилами його пропозиція була ретельно оцінена та кваліфікована з залученням незалежних технічних та закупівельних консультантів.
Аналіз ринку незалежними консультантами підтвердив, що ціна двосистемних електровозів високої потужності від Alstom у розрахунку на вісь та на кВт потужності є конкурентною та вигідною, а завдяки грантовому фінансуванню фактична вартість для УЗ в цьому проєкті ще й здешевлюється на 37%.
Re: Подвижной состав.
Добавлено: 17 ноя 2025, 18:02
dimentiy
Під вантажний рух, судячи з максимальної швидкості. Для ЧС поки що заміни не вбачається. Але навіть так, це неочікувано хороша новина.