Для подобного разумного подхода нужно наличие интеллекта, а действия последних лет прямо говорят об обратном.
Версия про металлоконструкции также не выдерживает критики: во-первых, демонтаж существующего сооружения займет несколько месяцев при активной работе, во-вторых, после демонтажа нужно строить новые опоры, что также требует времени. Поэтому работы по демонтажу и изготовлению конструкций могут и должны вестись параллельно, при этом у кого ни спрашивал, никто не владеет хоть какой-то информацией про размещенный заказ на изготовление пролетов. И еще по нескольким моментам в разговорах всплывали настолько весомые белые пятна, что только усиливались подозрения в том что это затянувшаяся афера.
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Добавлено: 21 фев 2019, 16:28
Бодрый
Водіїв попередять завчасно: з 15 березня закриють рух на Шулявці й знесуть шляхопровід
Як стало відомо «Вечірньому Києву» з достовірних джерел, перекриття проїзду й початок демонтажних робіт на Шулявському шляхопроводі розпочнеться з 15 березня. Перед тим водіїв заздалегідь попередять, встановивши відповідні дорожні інформери, на яких буде вказано дату, з якої заборонено в’їжджати на шляхопровід й шляхи об’їзду. Демонтаж споруди до основи, а потім її повна відбудова триватиме 17 місяців. Це буде перша черга реконструкції. У другу чергу будуватимуть правоповоротні заїзди в районі корпусів заводу «Більшовик».
«Вечірній Київ» вже повідомляв, що на час реконструкції передбачено зміни у проїзді автотранспорту:
- рух по вул. Олександра Довженка – вул. Вадима Гетьмана (в бік Караваєвих Дач) відбуватиметься по вулицях: Антона Цедика (вул. Ежена Потьє), Петра Нестерова з виїздом на проспект Перемоги (на цій ділянці проспекту Перемоги буде встановлено тимчасовий світлофор), Гарматній, Виборзькій та поверненням на вул. Вадима Гетьмана.
- по вул. Вадима Гетьмана – вул. Олександра Довженка (бік вул. О.Теліги) буде збережено існуючий виїзд на проспект Перемоги з можливістю прямого перетину проспекту з виїздом на вул. Олександра Довженка (на цій ділянці також буде встановлений тимчасовий світлофор).
- односторонніми будуть вулиці Антона Цедика (Ежена Потьє) до вул. Петра Нестерова та вул. Петра Нестерова в напрямку проспекту Перемоги (буде встановлений тимчасовий світлофор).
- тролейбусний рух з боку Севастопольської площі по вул. Вадима Гетьмана, матиме кінцеву зупинку «Індустріальний міст». З боку вул. О.Теліги по вул. Олександра Довженка – «Івана Гонти».
Пішоходи користуватимуться підземними та наземним переходом, де також буде встановлено світлофор. https://vechirniykiev.com.ua/news/vodii ... akhoprovid
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Добавлено: 22 фев 2019, 18:04
Jyraff
З'їзд Перемоги-Довженка майже весь засипаний піском, залишилась одна велика яма і стара труба ближче до просп. Перемоги. З'їзд Гетьмана-Перемоги теж місцями почали потроху підсипати, зараз дороблюють (гідро- чи тепло-) ізоляцію зварних швів. До 15 березня цілком можуть вкластись.
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Добавлено: 22 фев 2019, 19:16
Klovsky
Краще б дочекалися квітня, коли погода більше пасує ремонту доріг. А то знову все зійде через кілька місяців, разом зі зливами влітку.
З'їзд Перемоги-Довженка майже весь засипаний піском, залишилась одна велика яма і стара труба ближче до просп. Перемоги. З'їзд Гетьмана-Перемоги теж місцями почали потроху підсипати, зараз дороблюють (гідро- чи тепло-) ізоляцію зварних швів. До 15 березня цілком можуть вкластись.
Зміни в роботі громадського транспорту на період проведення робіт із реконструкції транспортної розв’язки на перетині вул. В. Гетьмана – О. Довженка і просп. Перемоги (Шулявський шляхопровід)
04.03.2019 (картинки не переношу — схемы в первоисточнике -dimentiy)
На час реконструкції транспортної розв’язки на перетині вул. В. Гетьмана – О. Довженка і просп. Перемоги (Шулявський шляхопровід) КП «Київпастранс» забезпечить роботу громадського транспорту за заявленими нижче зміненими маршрутами.
«Ми також будемо ретельно відслідковувати пасажиропотік і в тих місцях, де буде потреба підкріпити маршрути додатковими рейсами, оперативно реагуватимемо на запит користувачів», – зазначив Дмитро Левченко, генеральний директор КП «Київпастранс».
Із 16 березня 2019 року роботу громадського транспорту організовано наступним чином:
- рух тролейбусів маршруту № 22 організовується як тролейбусний маршрут №22К «Аеропорт «Київ» - вул. Борщагівська (Індустріальний шляхопровід):
- рух тролейбусного маршруту № 27 «ст.м. «Почайна» - зал.ст. Київ Волинський» організовується на двох ділянках:
- №27К «зал. ст. Київ-Волинський – вул. Борщагівська (Індустріальний шляхопровід):
- №27А «ст.м. «Почайна» - вул. Дегтярівська»;
- рух тролейбусного маршруту №30 в обох напрямках організовується по трасі:
від вул. Милославської до ст.м. «Дорогожичі» за діючим маршрутом, далі – вул. Іллєнка – ст.м. «Лук’янівська» – просп. Повітрофлотський – Севастопольська пл. – далі до вул. Кадетський Гай за діючим маршрутом;
- організовується рух тимчасового тролейбусного маршруту №30К «вул. Милославська – вул. Дегтярівська»:
- організовується рух тимчасового тролейбусного маршруту №21К «вул. Кадетський гай – вул. Борщагівська (Індустріальний шляхопровід)»:
- рух тролейбусного маршруту №42 «ст.м. «Либідська – вул. Дегтярівська» як тролейбусний маршрут №42Д «ст.м. «Либідська» - зал. ст. «Київ-Волинський»;
- додатково організовується рух тимчасового автобусного маршруту №27ТР «вул. Дегтярівська – вул. Борщагівська (Індустріальний шляхопровід)».
Також за результатами затвердженої схеми організації дорожнього руху внесено зміни в трасу руху автобусного маршруту №2 «вул. Булгакова – вул. Шолуденка» за схемою.
Для зручності пасажирів планується організувати додаткові зупинки громадського транспорту в районі перетину вулиць Довженка та Цедіка, перетину вул. Нестерова і просп. Перемоги та по вул. Гетьмана в районі Індустріального шляхопроводу в напрямку Севастопольської пл. Крім того, для створення сприятливих умов для розвороту тролейбусів по Індустріальному шляхопроводу планується перенести зупинку по вул. Гетьмана, яка знаходиться в районі Індустріального шляхопроводу в напрямку просп. Перемоги, назад у напрямку Севастопольської пл.
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Добавлено: 04 мар 2019, 18:26
Viveri
Ничего не сказано про дополнительные остановки под мостом Дегтяревской для пересадки с А27ТР на ТР27А/ТР30К и наоборот. Если этого не сделают, то придется идти пешком более 500 метров между конечными или пользоваться маршрутками.
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Добавлено: 04 мар 2019, 19:20
Klovsky
Есть два практически одинаково плохих варианта.
1. Оставить остановки там, где они сейчас есть (не организовывать пересадку под мостом Дегтяревской). Народ будет идти пешком, а при пересечении северо-западного съезда с Телиги на Дегтяревскую тормозить поток авто на съезде. Поскольку народу много, автомобили там будут больше пропускать народ, чем ехать.
2. Пересадка под мостом. Вроде удобнее, но ведь надо на полосе ОТ разместить и троллейбусы и автобусы. А оба вида будут полностью сменять пассажиров (все вышли, затем все зашли), это время. В час пик это будет кошмар. К тому же, не всегда будет место для НОТа - вот, автобус ещё по графику стоИт и набирает пассажиров, а троллейбусам пора ехать. Объезжать автобус и поворачить затем направо, с целью подняться на мост, троллейбусам будет ещё тот труд. Особенно, когда слева и так будет сплошной поток авто; кто к Шулявке (на Цедика), кто (ещё хуже) - тоже щемится для выезда с Телиги на мост и далее к Лукьяновке.
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Добавлено: 04 мар 2019, 19:24
Viveri
Может будет проще продлить А27ТР до Дорогожичей с разворотом через Оранжерейную?
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Добавлено: 08 ноя 2019, 11:37
Бодрый
Веб-камера на будівельний майданчик:
(вхід через Ютуб)
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Добавлено: 08 ноя 2019, 12:07
Бодрый
Питання зі знесенням корпусу заводу "Більшовик", що заважає реконструкції Шулявського моста, вже вирішене.
Про це заявив журналістам радник київського міського голови Максим Бахматов
"Є вже гроші на демонтаж корпусу заводу. У найближчі два місяці ви побачите, як його будуть розбирати, а до Нового року, за нашими планами, я сподіваюся, ми вже покажемо, що по Шулявському шляхопроводу можна проїхати. Думаю, це буде спочатку в тестовому режимі. А розв'язки і з'їзди з мосту будуть дороблені пізніше ", - зазначив він.
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Добавлено: 08 ноя 2019, 12:30
DFAW
Ну наконец-то КМДА начало нормально отвечать в прессе.
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Добавлено: 13 ноя 2019, 07:48
Бодрый
За чутками, корпус заводу почнуть зносити у грудні
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Добавлено: 28 ноя 2019, 10:04
Бодрый
#74. ШУЛЯВСКИЙ МОСТ: Пролет готов к переезду! В царстве МОНСТР-машин... 27.11.2019