Скоростной трамвай на левом берегу
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Шпилевой все-таки сегодня:
Прямий ефір: вівторок, 14 серпня, о 19.25. Телефонуйте: (044) 223-09-71.
Гість: Іван Шпильовий - в.о. начальника ГУ транспорту і зв’язку.
Приватні маршрутки, що не завжди є безпечними, часто є конкурентами муніципальному транспорту. Щоб змінити цю ситуацію, у другому півріччі на вулиці Києва вийде ще 100 нових автобусів та тролейбусів. Тоді за 2012 рік загальна кількість поповнення складе 400 одиниць. Із такими темпами вже у наступному році буде осучаснено 80 процентів рухомого складу комунального транспорту. Комфортні автобуси і тролейбуси складуть вагому конкуренцію маршруткам, які через низький попит просто підуть із ринку. Не забули транспортники і про «спальні» райони. Троєщину невдовзі з’єднають з будь-якою частиною Києва. Для цього реанімують трасу швидкісного і добудують ще відрізок трамвайного полотна до залізниці. Проїхатися лінією можна буде вже після Дня незалежності - такий термін виконання робіт будівельникам поставило місто. І це ще не всі «транспортні» новини, про які треба розпитати Івана Шпильового.
http://kievtv.com.ua/news/chanel/tro-sc ... -1564.html
Прямий ефір: вівторок, 14 серпня, о 19.25. Телефонуйте: (044) 223-09-71.
Гість: Іван Шпильовий - в.о. начальника ГУ транспорту і зв’язку.
Приватні маршрутки, що не завжди є безпечними, часто є конкурентами муніципальному транспорту. Щоб змінити цю ситуацію, у другому півріччі на вулиці Києва вийде ще 100 нових автобусів та тролейбусів. Тоді за 2012 рік загальна кількість поповнення складе 400 одиниць. Із такими темпами вже у наступному році буде осучаснено 80 процентів рухомого складу комунального транспорту. Комфортні автобуси і тролейбуси складуть вагому конкуренцію маршруткам, які через низький попит просто підуть із ринку. Не забули транспортники і про «спальні» райони. Троєщину невдовзі з’єднають з будь-якою частиною Києва. Для цього реанімують трасу швидкісного і добудують ще відрізок трамвайного полотна до залізниці. Проїхатися лінією можна буде вже після Дня незалежності - такий термін виконання робіт будівельникам поставило місто. І це ще не всі «транспортні» новини, про які треба розпитати Івана Шпильового.
http://kievtv.com.ua/news/chanel/tro-sc ... -1564.html
Таки электричка так и останется "урезаная"Для покращення транспортного обслуговування мешканців житлового масиву Троєщина у "міжпікові" години, коли кільцева міська електричка не працює, рух трамваїв буде організовано від станції "Милославська" до станції "Генерала Ватуніна"
Не проще пустить троллейбусный маршрут, дублирующий ГЭ....Тут пасажири зможуть скористатись послугами нового спеціального тролейбусного маршруту прискореного режиму руху "Залізнична станція Зеніт – Транспортно-пересадочний вузол на просп. Генерала Ватутіна" (І черга).
У перспективі, із впровадженням відокремлених смуг для руху громадського транспорту на Московському проспекті та вулиці Олени Теліги, цей тролейбусний маршрут планується продовжити до станцій метрополітену Дорогожичі та Шулявська (ІІ черга).
Нужно станций добавить. Читал в прессе что на Лыбедской платформу электрички должен был построить частник, который строит там ТРЦ «Ocean Plaza». Так вот ТРЦ скоро открывают 1 очередь, а проезжая через ЖД путя возле Лыбидской никаких работ по сооружению платформ не видел. Пахнет обманом (Valery36 писал(а):Таки электричка так и останется "урезаная"Для покращення транспортного обслуговування мешканців житлового масиву Троєщина у "міжпікові" години, коли кільцева міська електричка не працює, рух трамваїв буде організовано від станції "Милославська" до станції "Генерала Ватуніна"
.
Хотя, если мне не показалось, выход из ТРЦ предусмотрен в сторону жд путей
http://g.io.ua/img_aa/large/2194/68/21946805.jpg
Последний раз редактировалось STALKER 14 авг 2012, 10:27, всего редактировалось 1 раз.
Я уж было обрадовался, что достроят путепровод на Ватутина, но потом понял, что для разворота троллейбуса построенной половины достаточно.Dream_On писал(а):Тут пасажири зможуть скористатись послугами нового спеціального тролейбусного маршруту прискореного режиму руху "Залізнична станція Зеніт – Транспортно-пересадочний вузол на просп. Генерала Ватутіна"
-
- Механик
- Сообщения: 257
- Зарегистрирован: 22 май 2011, 19:55
Будут все те же остановки что и у других троллейбусов - мой логический вывод, так как троллейбус не сможет обогнать впереди идущий троллейбус (например 30 или 31 маршрут) который останавливается на всех остановках. Просто этот маршрут будет практически вполовину корочеMisha писал(а):Это вряд ли: кому нужен троллейбус без остановки на Петровке? Думаю, будет как минимум три остановки
И обгонная КС по трассе следования.
BRT - Bus rapid transit (на русском здесь)Сухов писал(а): Что такое BRT???
А как Троллейбусы по недостроенному мосту смогут разворачиваться??? Там разве есть съезд в сторону Петровки???
Cъезды и заезды есть, нужно всего лишь повесить две стрелки и КС. Или гонять тралики на разворот на Радужный.
-
- Механик
- Сообщения: 257
- Зарегистрирован: 22 май 2011, 19:55
- Egor
- Начальник депо
- Сообщения: 1120
- Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Нормальный разворот? ДА там 73 с трудом выезжает, который раз в час ездит ... а ели чаще, то там такие пробенции из-за этого будут. Разъезд на мосту - вполне уместен.realasterix писал(а):Ну нахиба вот это городить? Есть нормальный разворот за остановкой Радужный. Добавили (восстановили) остановку под мостом и все.
Хочу нового Метро