Страница 77 из 197
Добавлено: 02 янв 2013, 23:11
Maksym
Сгорела релейка с постом ЭЦ.
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... RU#picture - тут в каментах чуть есть. Это когда Львовский там застрял, еще в прошлом году.
Добавлено: 02 янв 2013, 23:19
straus
М-да... В голову приходят только идиоматические упражнения со словом "мать"...
Добавлено: 03 янв 2013, 00:57
ЛиС
Такое иногда бывает. Как-то было дело, когда был обрыв контактного провода на Борщаговке (давненько правда), так провод упал на рельс и "выстрелило" то ли 2 то ли 3 стрелочных привода ближайшие к обрыву. А когда молния в молниеотвод поста ЭЦ шандарахнула - выгорела практически вся управляющая электроника. Ну а релюшкам все по боку

Добавлено: 03 янв 2013, 01:39
straus
ЛиС писал(а):Такое иногда бывает. Как-то было дело, когда был обрыв контактного провода на Борщаговке (давненько правда), так провод упал на рельс и "выстрелило" то ли 2 то ли 3 стрелочных привода ближайшие к обрыву. А когда молния в молниеотвод поста ЭЦ шандарахнула - выгорела практически вся управляющая электроника. Ну а релюшкам все по боку

Я представляю неповторимую брань службы Ш, которой пришлось работать внеурочно (а в последнем случае все новогодние праздники). Восстановить всю ЭЦ, проверить ключевые зависимости...
Добавлено: 05 янв 2013, 09:18
Юрик
Ну да "по боку"! Когда "обратный тяговый" пробивает на релейку и все "путевые" светятся в одном порыве...
Добавлено: 06 янв 2013, 19:36
Бодрый
Они не знакомы с украинскими Хюндаями или
Французький потяг визнали найбільш нещасливим в Європі
Нічний французький поїзд, що прямував зі Страсбурга в місто Портбоу на французько-іспанському кордоні, прибув до місця призначення з 13-годинним запізненням через серію нещасливих збігів
Поїзд відправився зі Страсбурга в неділю в 20:30 і повинен був прибути в Портбоу о 07:30 в понеділок, проте зумів зробити цього тільки до вечора, пише Euromag.ru.
За кілька днів 600 пасажирів випробували на собі вплив поганої погоди, запізнення машиніста, поломку двигуна, перебої в електропостачанні і п'яні дебоші кількох своїх колег по нещастю. Один з пасажирів назвав те, що відбувалося в поїзді, "пеклом на колесах".
Склад, частина якого спрямовувалася до Ніцци, повинен був розділитися в Ліоні. Однак в містечку Бельфор в 125 км від Страсбурга компанія вирішила змінити машиніста, через те що той працював третю добу поспіль. Змінника, спрямованого з Ліона, чекали до шести ранку понеділка.
Під час нічної стоянки складу в Бельфорі два або три пасажири влаштували п'яний дебош. Заспокоїти їх вдалося тільки викликаним співробітникам поліції.
На ранок новий машиніст не зміг завести склад, тому що двигун поїзда вийшов з ладу.
Склад зміг дістатися до Ліона тільки до 17:00 в понеділок. І тільки через п'ять годин складу приїхав до іспанської кордоні. "Ми наче й розбилися", - сказав один з пасажирів складу.
Національне товариство залізниць Франції не тільки відшкодувала вартість квитків, але і надало безкоштовні зворотні квитки.
http://svit24.net/curiosities/58-kuryoz ... -v-jevropi
Добавлено: 06 янв 2013, 19:49
Maksym
По-перше мова йшла про Європу. А ми поки-що невідомо де, насправді. По-друге - невже в нас припустимо щоб машиніст працював три доби поспіль? А відшкодуваняя - ну так то ж Європа.
Добавлено: 06 янв 2013, 20:24
Klovsky
Яка вартість квитків і рентабельність?
Добавлено: 06 янв 2013, 20:32
Maksym
Я не знаю як у Франції, а у Німеччині на потяг аналогічного класу як Хюндай на вихідних квиток на відстань у 200 км коштував на п’ятьох близько 25 євро - тобто по 5 євро з людини (приблизно 50 грн). Аналогічного класу по факту

.
Добавлено: 06 янв 2013, 20:37
Бодрый
Оказывается в этом поезде есть как вагоны с креслами для отдыха II класса, так и вагоны со спальными местами (6-местное купе) II класса (наш плацкарт ?), так и Вагоны - 4-местнoe купе 1 класса
Web Page Name
Добавлено: 06 янв 2013, 20:45
Maksym
Ох у них и цены. 60-200 грн. И это при европейских зарплатах.
Добавлено: 06 янв 2013, 20:58
XAN
Куме, закатывайте губу обратно, по ссылке не цены, а только плацкарта для владельцев проездных билетов.
Добавлено: 06 янв 2013, 21:04
TANK
У них нормальные цены. Это у нас в разы выше. Зарплата ни при чем - платите - значит хватает. Та же жратва в 2-2,5 раза дороже чем в германии, при том, что "пластика и ГМО" у нас реально больше (не верьте в сказки, что наоборот, там люди себя любят)....
Добавлено: 06 янв 2013, 21:22
Maksym
Я? Я ниче не плачу. Точнее я езжу в плацкартах - специфика у меня такая, что в поезде если уж и еду то в 90% случаев с велосипедом, а паковать его в купе крайне сложно, долго и нудно. К сожалению у нас скоростные электрички для велосипедистов не приспособлены как те же электрички в той же Германии (т.е. в Хюндае-то вел провезти можно, но это недокументированная возможность, специальных мест для велосипедистов не предусмотрено).
Добавлено: 07 янв 2013, 04:07
NNNN
Maksym писал(а):Я не знаю як у Франції, а у Німеччині на потяг аналогічного класу як Хюндай на вихідних квиток на відстань у 200 км коштував на п’ятьох близько 25 євро - тобто по 5 євро з людини (приблизно 50 грн). Аналогічного класу по факту

.
1. У них знают, что такое акции - ничего общего с обычными тарифами.
2. Аналогичного - это какого? Маршрут, тип?