Упсь, не увидел что вопрос про пятницуsashman писал(а):Надевает он пальто, говорят ему — не то!

Модераторы: dimentiy, Администраторы
Klovsky писал(а):Тільки тривала експертиза дасть відповідь. Але ж локомотив не зійшов з рейок, тому версія про колію вбачається менш імовірною.
Та ну))))mindok писал(а): цікаво, таке могло статися із пасажирськими вагонами?.. Тобто, винна колія чи це через перевантаження/убитий стан вантажного вагона Sad
Я трішки відслідковую аварії на залізницях Европи- у них є своя фішка - раз на 2-3 роки пустити 2 поїзда лоб в лоб. В основному на компютерізованих ділянках. При семафорах (і електрожезлових апаратах, які зазвичай йшли в комплекті до механічних семафорів з тросовими приводом) просто так пустити два поїзда лоб в лоб не можна.dimentiy писал(а):В Германии есть места, где семафоры ещё в строю и работают как основная система. Системы СЦБ на магистральных линиях и на таких вот, как эта, сильно отличаются.