Страница 79 из 219
Добавлено: 08 май 2010, 12:19
dimentiy
Dream_On, предлагаю посетить Google.
Добавлено: 08 май 2010, 13:33
Dream_On
давайте уж вы ссылку под нос ткнете.
Добавлено: 12 май 2010, 00:09
AMY
Мост Кирпы начали испытывать на прочность
[
Владислава Сначева | «Сегодня» 11-05-2010 ]
Движение по мосту запустят через год
Дарницкий мост, который в народе называют мостом Кирпы, начали испытывать. На днях по нему пустили хозяйственный поезд на электрической тяге. Тем самым железнодорожники проверили способность конструкций моста выдерживать нужные нагрузки. «Сделать движение поездов регулярным в двух направлениях можно будет только после завершения строительства трехуровневой развязки на правом берегу моста», — сказал нам начальник ЮЗЖД Алексей Кривопишин. По его словам, это будет примерно через год. «Если запланированные в этом году 650 млн грн. дойдут в полной мере, то сделаем съезды и подъезды к мосту и пустим автомобильное движение в обе стороны. Сейчас готовы только пролетные строения, которые будут держать будущие дороги», — говорит Кривопишин. По данным ЮЗЖД, новый мост разгрузит действующие мосты наполовину, ведь пропускная способность моста — 120 пар поездов и 60 тыс. машин в сутки.
Напомним, строительство Дарницкого моста началось еще в 2004 году. Его стоимость — свыше 9 млрд грн.
Добавлено: 28 май 2010, 23:28
FerrariF1racing
Сегодня проезжал мимо по левому берегу, все стоит

Добавлено: 29 май 2010, 00:11
dimentiy
Смотреть в следующий раз направо

Там кое-как копаются в автомобильном подъезде к мосту. Недавно отодвинули кран с его пути, по всей видимости скоро удлинять будут.
Добавлено: 03 июн 2010, 11:12
Vyacheslav
Без цінних вказівок - ніяк...
http://kiev.pravda.com.ua/news/4c0761bd55ecd/
Азаров наказав Мінтрансу і київській мерії добудувати Дарницький міст
Версія для друку Додати коментар
03.06.2010 11:03
Фото з сайту Укрзалізниці
Прем'єр-міністр Микола Азаров доручив міністерству транспорту і зв'язку та Київській адміністрації забезпечити завершення робіт з будівництва Дарницького моста в Києві в 2010-2011 роках.
Відповідає доручення прем'єр зробив за результатами робочої поїздки на об'єкт у Києві в четвер, повідомляє "Інтерфакс".
За словами Азарова, відповідальними за виконання доручення є персонально міністр транспорту і зв'язку Костянтина Єфименко і перший заступник голови КМДА Анатолій Голубченко.
"Ми зараз розглянули ті питання, які необхідно вирішити для того, щоб в основному автомобільний міст був зданий 31 грудня, а залізничний міст - у плині 2011 року", - сказав прем'єр.
Він додав, що всі необхідні рішення усі будуть оформлені.
"Додатково Київської міської державної адміністрації хочу відзначити, що вона повинна діяти рішуче там, де мова буде йти про знос незаконних будівель. У нас є державні інтереси, і ми повинні вирішувати ці питання негайно, невідкладно і, якщо потрібно, жорстко", - додав Азаров.
У свою чергу, Голубченко повідомив, що вже створено робочу групу для вирішення питання по землевідведенню для будівництва моста, а також проведені зустрічі з власниками гаражів, що заважають цим роботам, і отримано їхню згоду на перенесення. Крім того, міська влада готова компенсувати перенесення гаражів, встановлених легітимно.
За словами Єфименка, на будівництві Дарницького моста в 2010 році планується освоїти приблизно 1 мільярд гривень, за рахунок яких у 2010 - початку 2011 року передбачається ввести в експлуатацію залізничну частину моста і частково автомобільне полотно.
Ще 1 мільярд гривень планується освоїти в 2011 році для повного завершення робіт на об'єкті.
Добавлено: 03 июн 2010, 11:16
Vyacheslav
http://www.epravda.com.ua/news/2010/06/3/237187/
03.06.2010 11:02 _
"Міст Кирпи" мають запустити до кінця року
До кінця 2010 року на Дарницькому залізнично-автомобільному мостовому переході через Дніпро у Києві планують відкрити залізничний рух, а 2011 року будівництво мосту має бути завершене і організовано двосторонній автомобільний рух.
Про це повідомляє агентство "ЛІГАБізнесІнформ" із посиланням на прес-службу Міністерства транспорту та зв'язку.
За даними Мінтрансзв'язку, 2010 року фінансування будівництва мосту буде здійснюватися з державного бюджету відповідно до графіка.
Також протягом найближчих двох місяців будуть вирішені питання про відведення земельних ділянок для будівництва мосту і автомобільних розв'язок до нього.
Крім того, в проекті держбюджету на 2011 рік буде передбачено виділення коштів на будівництво моста з урахуванням недофінансування в 2008 і 2009 роках.
"Міністерство транспорту та зв'язку - міністерство конкретних проектів. Зараз не час для дискусій: всі налаштовані на системне і чітке розвиток сфери, введення потужних інфраструктурних проектів", - зазначив міністр транспорту та зв'язку Костянтин Єфименко.
Залізнично-автомобільний мостовий перехід через Дніпро в Києві об'єднує в собі дві складові: залізничну - дві колії, та автомобільну - дорога з шести смуг (по три в кожному напрямку).
Довжина мосту - 1066,2 м, будівельна довжина залізничних колій - 32,71 км, довжина автомобільних підходів - 15,08 км.
Добавлено: 04 июн 2010, 10:40
Flake
Вчора був репортаж по ТРК "Київ". Основні "цінні доручення" які дав Пахло Азаров:
- забезпечити рух автомобілів по мосту з Правого (з заїздом зі сторони Видубичів) на Лівий берег до кінця 2010 року, в крайньому випадку в 1 кварталі 2011;
- забезпечити рух автомобілів по мосту з Лівого на Правий берег до кінця 2011 року;
- відкрити до кінця 2010 року рух поїздів по мосту, з перенесенням кінцевої зупинки частини поїздів на Дарницький вокзал.
Добавлено: 04 июн 2010, 11:27
Klovsky
з перенесенням кінцевої зупинки частини поїздів на Дарницький вокзал
СлабО.
А почему не сразу в Борисполь и Бровары?

Ведь с учётом городских пробок и транспортного сообщения Дарницкого вокзала с метро, из этих городов можно будет попасть на метро быстрее (при условии переноса конечных междугородных маршруток к ж.д. станциям).
Добавлено: 04 июн 2010, 11:46
AMY
Дык там ничего не написано об отмене остановки по Киев-Пас.
Если сделают как планировалось, то это наоборот, поспособствует "рассасыванию" пробок
Добавлено: 04 июн 2010, 11:53
Klovsky
Смотря как трактовать "перенос".
Если "правобережных" поездов - будет так, как сказал AMY.
А вот если "левобережных" - тогда слово "перенос" уже подразумевает отмену одного и введение другого конечного пункта.
Добавлено: 04 июн 2010, 12:01
AMY
Посему, будем надеяться на лучшее, но будет «как всегда»

Добавлено: 04 июн 2010, 12:06
Flake
Мова йшла про розвантаження Вокзалу станції Київ-Пасажирський, який є перевантаженим - щоб люди які живуть на Лівому березі не виходили там, а їхали далі Дарницю. Тож можна зробити висновок, що планують зробити так, як написав AMY.
Щоправда мені не зрозуміло, як вони планують відкривати рух до Дарниці якщо новий вокзал явно не добудують до кінця 2010 року. До того ж упевнений, що через відсутність зручного траспортного сполучення на Дарниці як мінімум половина жителів Лівого берега все одно виходитимуть на Київ-Пасі і на Лівий берег їхатимуть на метро.
Добавлено: 04 июн 2010, 16:17
pear_gaf
Как по мне, делать конечной Дарницу без надлежащей транспортной развязки в районе Харьковского шоссе/ул. Привокзальной и без сдачи автомобильной части нового моста глупо.
По поводу самого дарницкого вокзала, есть слух, что его откроют в 2012.
Добавлено: 04 июн 2010, 16:44
XAN
Решать проблему городского транспорта гоняя вагоны ПДС, которые мало того, что изначально рассчитаны на малую плотность пассажиров, да еще и полупустые - глупо, согласно моему скромному мнению. Проще будет развести всех на ГЭ, благо она - не дышащая на ладан СБЛ.