Киев-Вышгород
Модераторы: dimentiy, Администраторы
И срыв ЭПК при превышении 40км/ч.Юрик писал(а):Вы не правы!
При движении под Белый огонь на ЛС происходит переодическа проверка бдительности машиниста!
Ну вон в прошлом году по Борщаговке и РБ жали, и вперёд смотрели. Но две стрелки подряд взрезали...Юрик писал(а):Для данного участка тумблер ДЗ ставится в положени "без АЛС" и проверка будет проводится с переодичностью 60-90 секунд, на что машинист должен на жать РБ, а так как ДР1А МВПС то отпустить и нажать педаль!
Нужно знать занятость перегона заранее, особенно из-за поворота или ночью, в дождь, в туман. Особенно учитывая, что радиосвязь на этом перегоне не работает.
Объяснять оппонентам свою точку зрения надо спокойно и методично, вводя поправки на направление ветра, износ ствола и температуру снаряда.
При белом огне нет срыва ЭПК по ограничении скорости! А только контроль выбега с переодической проверкой бдительности!
Организуют движение поездов по принцыпу работы ПАБ!
Пока впереди идущий поезд не прибудет на соседнюю станцию, то на перегон больше никого не отправят!
Хрено смотрели, раз порезали!
Опишите ситуацию по борщаговке и я постараюсь доказать, что ЛОкБриг раздолбаи!
Организуют движение поездов по принцыпу работы ПАБ!
Пока впереди идущий поезд не прибудет на соседнюю станцию, то на перегон больше никого не отправят!
Хрено смотрели, раз порезали!
Опишите ситуацию по борщаговке и я постараюсь доказать, что ЛОкБриг раздолбаи!
Кроме ВыЖгорода еще феерично смотрится перевернутая рекламка самого поезда на последней фото)))
ЯТД проект просуществует недолго(((
Этот дизелек сожжет больше соляры, чем заработает, ну а пустым долго ездить не будет. Не наберется там народа на нормальную загрузку.
ЯТД проект просуществует недолго(((
Этот дизелек сожжет больше соляры, чем заработает, ну а пустым долго ездить не будет. Не наберется там народа на нормальную загрузку.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Відкриття маршруту приміського поїзда Вишгород - Київ – Петрівка
http://www.swrailway.gov.ua/newsline/?nid=844
29 жовтня 2010 року відбулось урочисте відкриття нового маршруту приміського дизель-поїзда Вишгород - Київ – Петрівка
В урочистому відкритті взяли участь: Генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк, начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин, Голова Київської обласної державної адміністрації Анатолій Присяжнюк, перший заступник Голови КОДА Ярослав Москаленко.
Практика організації перевезень міських та міжміських пасажирів з використанням залізничного транспорту загального користування є одним із дієвих заходів, які запроваджує Південно-Західна залізниця задля вирішення нагальних проблем в сфері перевезень пасажирів.
Питання з’єднання пасажирським залізничним рухом м. Вишгород із столицею України виникло не спонтанно, а обговорювалося впродовж тривалого часу. Південно-Західна залізниця пішла на зустріч побажанням мешканців м. Вишгород та підготувала рухомий склад та залізничну інфраструктуру. Таким чином, завдяки цілеспрямованості з боку залізничників з метою вирішення транспортних проблем міста Вишгород та використовуючи партнерство з теперішнім керівництвом Київської обласної державної адміністрації та Київської обласної ради , за підтримки Міністерства транспорту та зв'язку України, Прем’єр - Міністра України Миколи Яновича Азарова, ми маємо можливість сьогодні відкривати цей маршрут.
Приміський рух на дільниці Вишгород – Київ - Петрівка, протяжністю 12 км , з часом руху 20 хв., організовано за розкладом: відправлення із
• з.п. Вишгород ранком - 6.30, 7.30, 8.30: ввечері - 18.00, 19.00, 20.00 ;
• із станції Київ-Петрівка - ранком - 6.00, 7.00, 8.00: ввечері-17.30,18.30, 19.30.
В подальшому, після проведення повної модернізації наявної залізничної інфраструктури, на даній дільниці перевезення будуть проводитись і в середині дня.
Довідково:
Колективом столичної магістралі, використовуючи наявні матеріальні та людські ресурси, без відриву від їх основної діяльності, впродовж короткого терміну виконано значний обсяг робіт з реконструкції діючої інфраструктури. Капітально відремонтовано: 6,5 км головної колії, а на 5,2 км проведено виправочно - опоряджувальні роботи. Спеціально для перевезень пасажирів підготовлено два дизель-поїзда, побудовано та проведено благоустрій зупиночної платформи Вишгород.
Залізницею протягом останніх років виконано значні обсяги робіт зі створення та реконструкції власної залізничної інфраструктури для уможливлення організації на теренах міста Києва та Київської області із залізничних пересадочних вузлів на інші види транспорту. Створено наступні пересадочні вузли: Караваєві Дачі, Видубичі, Сирець. А 28 жовтня 2010 року відкрито пересадочний вузол Лівий Берег. За задумом, реконструкція передбачає наближення посадочних платформ до зупинок метрополітену в межах Київського залізничного кільця.
Організовано рух «міської електрички» від ст. Київ - Петрівка до з.п. Троєщина. Даний маршрут користується заслуженою популярністю серед пасажирів. Продовжуються роботи з організації 2-ї черги міської електрички від ст. Київ-Петрівка до Сирецького пересадочного вузла.
Південно-Західна залізниця зробила подарунок мешканцям м. Вишгород та Київського регіону.
http://www.swrailway.gov.ua/newsline/?nid=844
29 жовтня 2010 року відбулось урочисте відкриття нового маршруту приміського дизель-поїзда Вишгород - Київ – Петрівка
В урочистому відкритті взяли участь: Генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк, начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин, Голова Київської обласної державної адміністрації Анатолій Присяжнюк, перший заступник Голови КОДА Ярослав Москаленко.
Практика організації перевезень міських та міжміських пасажирів з використанням залізничного транспорту загального користування є одним із дієвих заходів, які запроваджує Південно-Західна залізниця задля вирішення нагальних проблем в сфері перевезень пасажирів.
Питання з’єднання пасажирським залізничним рухом м. Вишгород із столицею України виникло не спонтанно, а обговорювалося впродовж тривалого часу. Південно-Західна залізниця пішла на зустріч побажанням мешканців м. Вишгород та підготувала рухомий склад та залізничну інфраструктуру. Таким чином, завдяки цілеспрямованості з боку залізничників з метою вирішення транспортних проблем міста Вишгород та використовуючи партнерство з теперішнім керівництвом Київської обласної державної адміністрації та Київської обласної ради , за підтримки Міністерства транспорту та зв'язку України, Прем’єр - Міністра України Миколи Яновича Азарова, ми маємо можливість сьогодні відкривати цей маршрут.
Приміський рух на дільниці Вишгород – Київ - Петрівка, протяжністю 12 км , з часом руху 20 хв., організовано за розкладом: відправлення із
• з.п. Вишгород ранком - 6.30, 7.30, 8.30: ввечері - 18.00, 19.00, 20.00 ;
• із станції Київ-Петрівка - ранком - 6.00, 7.00, 8.00: ввечері-17.30,18.30, 19.30.
В подальшому, після проведення повної модернізації наявної залізничної інфраструктури, на даній дільниці перевезення будуть проводитись і в середині дня.
Довідково:
Колективом столичної магістралі, використовуючи наявні матеріальні та людські ресурси, без відриву від їх основної діяльності, впродовж короткого терміну виконано значний обсяг робіт з реконструкції діючої інфраструктури. Капітально відремонтовано: 6,5 км головної колії, а на 5,2 км проведено виправочно - опоряджувальні роботи. Спеціально для перевезень пасажирів підготовлено два дизель-поїзда, побудовано та проведено благоустрій зупиночної платформи Вишгород.
Залізницею протягом останніх років виконано значні обсяги робіт зі створення та реконструкції власної залізничної інфраструктури для уможливлення організації на теренах міста Києва та Київської області із залізничних пересадочних вузлів на інші види транспорту. Створено наступні пересадочні вузли: Караваєві Дачі, Видубичі, Сирець. А 28 жовтня 2010 року відкрито пересадочний вузол Лівий Берег. За задумом, реконструкція передбачає наближення посадочних платформ до зупинок метрополітену в межах Київського залізничного кільця.
Організовано рух «міської електрички» від ст. Київ - Петрівка до з.п. Троєщина. Даний маршрут користується заслуженою популярністю серед пасажирів. Продовжуються роботи з організації 2-ї черги міської електрички від ст. Київ-Петрівка до Сирецького пересадочного вузла.
Південно-Західна залізниця зробила подарунок мешканцям м. Вишгород та Київського регіону.
Есть, как раз модификация того самого начальственого - суммарно по уз с десяток наберется. Познавать - http://trainpix.org.ua/list.php?mid=176TANK писал(а):Я не говорил, что не приживется. Транспорт там нужен.
Но не 6-вагонным ДР составом, который будет пару раз в день ездить, а АР - кой нибуть (другого кроме начальственной моторисы у нас вроде нет), которая будет как маршрутка туда-сюда ездить постоянно.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
На Петровке стоит дизель Др1А-161 в оборотном тупике, на станции есть расписание.

похоже на Петровке добавили новый станционный путь. На фото выделен светлым. Я могу ошибаться, но с 3 пути (высокая платформа ГЭ) раньше не было прямого выхода на подъездные пути в сторону Оболони. Сегодня там лежат новые рельсы и работала ВПРС-ка, на фото не попала, за углом.

Путь после ремонта выглядит очень красиво, но уже обильно полит маслом.

Пока был на Петровке, по громкой объявили: "Будьте обережні, з Вишгорода на 3 путь прибуває мотовоз". Раньше предупреждали: "Будьте обережні, з Оболоні на 5 путь маневровий локомотив".


похоже на Петровке добавили новый станционный путь. На фото выделен светлым. Я могу ошибаться, но с 3 пути (высокая платформа ГЭ) раньше не было прямого выхода на подъездные пути в сторону Оболони. Сегодня там лежат новые рельсы и работала ВПРС-ка, на фото не попала, за углом.

Путь после ремонта выглядит очень красиво, но уже обильно полит маслом.

Пока был на Петровке, по громкой объявили: "Будьте обережні, з Вишгорода на 3 путь прибуває мотовоз". Раньше предупреждали: "Будьте обережні, з Оболоні на 5 путь маневровий локомотив".
Последний раз редактировалось Helgi 29 окт 2010, 15:27, всего редактировалось 3 раза.
Вы ошибаетесь. Выезд на 3-й путь существовал всегда. Разве что его немного переложилиHelgi писал(а):похоже на Петровке добавили новый станционный путь. На фото выделен светлым. Я могу ошибаться, но с 3 пути (высокая платформа ГЭ) раньше не было прямого выхода на подъездные пути в сторону Оболони. Сегодня там лежат новые рельсы и работала ВПРС-ка, на фото не попала, за углом.
Но он точно редко использовался, я даже думал там тупик. В нем часто разные хозяйственные поезда стояли. Вот нашел фото http://commondatastorage.googleapis.com ... 170904.jpg Сейчас там новые рельсы, балласт заменили. Дизель наверное с 3 платформы будут по ему отправлять.ЛиС писал(а):Вы ошибаетесь. Выезд на 3-й путь существовал всегда. Разве что его немного переложили