Страница 9 из 108
Добавлено: 28 май 2012, 20:27
vadik
Rider писал(а):И кто этим "краєвидом" будет наслаждаться? Дальнобойщики?

Ще один для кого Дніпро стічна канава а київські кручі ’прєкрасна ділянка для елітного житла.’
Колись доросте місто і для пішо і велостежок повз берег, як ну абсолютно скрізь в нормальній Європі.
Добавлено: 28 май 2012, 20:32
Rider
Ясно

Ответить по существу, я так понимаю, просто нечего?
Вы свои категоричные выводы о других при себе держите, пожалуйста. И хватит уже носиться с фикс-идеей об эфемерных нематериальных благах как с писаной торбой.
Добавлено: 28 май 2012, 20:43
Egor
Друзья, какой-то бред выходит.
1. Португальцы окажутся с нашими корнями. (Вертолетную площадку тоже не украинцы сейчас строят).
2. 25 полос -это круто. В Бангкоке По 10 -12 полос при въезде на платные дороги. А тайцы не сильно расторопны и все Ок. Проблема надумана.
3. по тарифам, по состоянию на 2009 1 километр должен был стоить что-то около 10 копеек.
Так что, кончайте истерику.
Добавлено: 28 май 2012, 20:45
vadik
Щоб отримати відповідь по суті треба питання по суті поставити.
А ще новина, тримайся в стільці, сучасна економіка вже давно в більшості побудована на нематеріальних речах.
Egor писал(а):Друзья, какой-то бред выходит
Де брєд? Вимальовується якраз за твоїми даними якраз типовий сценарій, що і мито плати і розходи врешті решт на бюджет повісять, бо португальці свої люди.
А таїландький експресвей це посміховисько на весь світ, через ту дорогу по всьому світі таїландські літаки в літовищах ловили на заставу і компанія та абсолютно не в прибутку, знову типовий приклад як облажатися.
І про 10 копійок це взагалі, ось оце маячня повна, вірити що 50 копійками все обійдеться.
Добавлено: 28 май 2012, 20:55
Misha
vadik писал(а):
Ну давайте візьмемо в пік 12 000 авт за годину по мосту, 6 000 в один бік, 100 автівок за хвилину.
Скільки треба часу, щоб загальмувати, поритися в бардачку, знайти гаманець, витягнути купюру в 20 грн, отримати решту, покласти все назад і поїхати?
15 секунд отимістично? Значить там буде на тій митниці 25 кабінок і аж 25 (двадцять п’ять) смуг під’їзду?
Всё это давно решено, во всех странах есть платные дороги без всяких проблем.
Добавлено: 28 май 2012, 21:08
Rider
vadik писал(а):Щоб отримати відповідь по суті треба питання по суті поставити.
А ще новина, тримайся в стільці, сучасна економіка вже давно в більшості побудована на нематеріальних речах.
Я задал конкретный вопрос по сути. Но ни ответить, ни аргументировать же свою позицию кроме шаблона "шоб було как у других" и кидания из крайности в крайность - просто не в состоянии.
Добавлено: 28 май 2012, 21:40
vadik
Підбиваючи підсумок:
А. Найкраще рішення це був би безплатний міст (тунель), бо 1) відтягне на себе максимум трафіку з центру та 2) дасть економічний імпульс загальній економіці, що підтверджено наукою.
Б. Гірше був би платний приватно зфінансований міст (тунель), бо 1) трафіку з центру буде відтягнуто менше ніж у варіанті А через заощадливих співгромадян і 2) у порівнянні з А менший імпульс економіці, бо частину користі буде забрано в кишеню 3) потенціальні затори через збирання мита якраз перед вузьким місцем, заїздом на міст.
В. Найгірше був би платний псевдоприватний псевдопортугальський міст, бо поряд з усіма недоліками Б, навантаження врешті решт ляже на бюджет, тобто за наші гроші і будуй і мито плати. Ще погано, якщо на екологічну складову просто не будуть звертати уваги, що спричинить зниження загального добробуту економіки (наприклад падіння вартості землі коло шумного мосту та ін.).
Добавлено: 28 май 2012, 22:54
incognito
vadik писал(а):Скільки треба часу, щоб загальмувати, поритися в бардачку, знайти гаманець, витягнути купюру в 20 грн, отримати решту, покласти все назад і поїхати?
Пан щойно з гір спустився і нічого крім готівки не знає? Є багато методів тарифікації які займають долі секунди. Готівкою будуть платити тільки ті, хто там їздитиме раз на рік. Для інших - поповнення рахунку та автоматичне зняття коштів при перетині контрольного пункту.
15 секунд отимістично? Значить там буде на тій митниці 25 кабінок і аж 25 (двадцять п’ять) смуг під’їзду?
навіть 25х4 метри - 100 метрів, це не багато. А їх потрібно буде значно менше.
Добавлено: 28 май 2012, 23:31
vadik
incognito писал(а):Готівкою будуть платити тільки ті, хто там їздитиме раз на рік.
Наче ж всі погодилися, що міст запроектовано майже винятково для транзитного трафіку а не для щоденних поїздок.
Для щоденних поїздок можна видумати багато чого.
А транзитний трафік він за своєю природою нещоденний, люди будуть набагато рідше їхати і не схочуть морочити собі голову різного роду чіпами.
incognito писал(а):навіть 25х4 метри - 100 метрів, це не багато. А їх потрібно буде значно менше.
Ну от і запланують стільки кабінок, щоб скажімо 90% часу не було заторів, бо не будеш же тримати кабінку, яка працює лише 10% часу, правда? Там же людині треба зарплатню платити зайву тощо. Висновок—затори будуть 10% часу.
А знаючи Україну ось пан з гір коли останній раз вертався через Бориспіль? Кабінок до фіга а митників два і черги годинні. Яка страна...
Добавлено: 28 май 2012, 23:33
const
vadik писал(а):
15 секунд отимістично? Значить там буде на тій митниці 25 кабінок і аж 25 (двадцять п’ять) смуг під’їзду?
Источник Палец-Пол-Потолок - это конечно очень интересно, но вот вам, в качестве реального примера - выезд на трассу Милан-Турин, вполне себе оживлённое направление. 25 кабинок не очень наблюдается.
http://goo.gl/maps/1FNs
Добавлено: 28 май 2012, 23:40
vadik
1. Підрахуй згори скільки їх а не з фотовью.
2. Підрахуй скільки заїздів на ту трасу багатосотенькілометрову в сумі. А виїзд до мосту буде 1, типова горлянка.
Добавлено: 28 май 2012, 23:59
incognito
vadik писал(а):А знаючи Україну ось пан з гір коли останній раз вертався через Бориспіль? Кабінок до фіга а митників два і черги годинні. Яка страна...
прикордонники - організація не комерційна і конкуренції не має. отже можна маринувати пасажирів скільки завгодно - ніхто нікуди не подінеться.
Добавлено: 29 май 2012, 00:56
metro80
Egor писал(а):3. по тарифам, по состоянию на 2009 1 километр должен был стоить что-то около 10 копеек.
не очень понял

Добавлено: 29 май 2012, 10:08
Garrymar
Загреб
Бедняги. Как же они мучаются

Добавлено: 29 май 2012, 10:41
Борис
Скільки треба часу, щоб загальмувати, поритися в бардачку, знайти гаманець, витягнути купюру в 20 грн, отримати решту, покласти все назад і поїхати?
15 секунд отимістично? Значить там буде на тій митниці 25 кабінок і аж 25 (двадцять п’ять) смуг під’їзду?
на Западе как то меньше кабинок и стоят в очереди и не возмущаются и расплачиваются карточками. в чем собственно проблема?
в воскресенье во 2й половине дня там возле таких пунктов вообще - жесть