Страница 9 из 32
Добавлено: 12 дек 2007, 22:44
Dimon
C 18 декабря начинается плановый ремонт эскалаторов на "Арсенальной".
Добавлено: 12 дек 2007, 23:33
tov_tob
pavllanski писал(а):А что, в Москве такого нет?

В Москве и Питере гораздо выше культура поведения в метро. Какая бы очередь не была на эскалатор, очень редкий случай, когда пассажиры занимают сразу обе стороны.
Добавлено: 12 дек 2007, 23:43
AMY
В Москве и Питере гораздо выше культура поведения в метро. Какая бы очередь не была на эскалатор, очень редкий случай, когда пассажиры занимают сразу обе стороны
Хотел бы я посмотреть на спортсменов, которые в Питере бегают по эскалатору наверх (питерское метро глубоооокое)
Добавлено: 12 дек 2007, 23:49
vv
tov_tob. Мне от москвичей доводилось слышать как раз противоположное мнение. Так что это все частные случаи. Не так уж и часто у нас занимают обе полосы на эскалаторе, по крайней мере, если нету давки
Добавлено: 12 дек 2007, 23:54
Муркенштейн
vv писал(а):Не так уж и часто у нас занимают обе полосы на эскалаторе, по крайней мере, если нету давки
Если подразумевать стоящих, то на порядок чаще, чем в Москве. Даже на спуск

.
Добавлено: 12 дек 2007, 23:55
tov_tob
AMY писал(а):Хотел бы я посмотреть на спортсменов, которые в Питере бегают по эскалатору наверх (питерское метро глубоооокое)
Это средняя глубина у него большая. Потому что почти все станции глубокие. А так... Ну представь себе Майдан - поднимаются же по эскалатору люди.
vv писал(а):Мне от москвичей доводилось слышать как раз противоположное мнение.
Съезди сам посмотри. После Киева разница чувствуется очень резко.
Добавлено: 13 дек 2007, 00:04
Ghost
В Києві люди краще стоять на підйомі (якщо не враховувати зовсім коротких ескалаторів), а в Москві - на спуску

Добавлено: 13 дек 2007, 19:09
FerrariF1racing
Інформаційне повідомлення. Сайт КП КМ.
13-12-2007
12 грудня 2007 року в Адміністрації КП «Київський метрополітен» відбулася зустріч з представниками компанії Schindler Fahrtreppen International GMBН – світовим лідером з виробництва, установки і обслуговування ескалаторів і доріжок для сектору громадського транспорту. Під час зустрічі компанією «Шиндлер» було проведено презентацію з подальшим описом продукції.
Для довідки: компанія «Шиндлер» посідає перше місце в світі з виробництва комерційних та транспортних (важких) ескалаторів та друге місце з виробництва ліфтів та підйомників. Гасло досвідченої компанії — «Наша продукція – це мобільність». Підтвердженням гасла є те, що устаткуванням «Шиндлер» щоденно користується близько 700 млн. чол. 26% світового ринку ескалаторів виробляється саме компанією «Шиндлер».
Фахівців Київського метрополітену зацікавили технічні характеристики так званого «важкого» ескалатора для метрополітену типу 9700АЕ, висотою підйому до 50м. Замовлення на виробництво, монтаж «під ключ» з подальшим гарантійним обслуговуванням ескалатора такого типу нещодавно компанія «Шиндлер» отримала з м. Нью-Йорк.
Під час переговорів представників Київського метрополітену було поінформовано щодо новітніх технологій та нововведень, що використовуються компанією під час виробництва своєї продукції. Так, особливої уваги заслуговує запатенований винахід «Шиндлер» – встановлення невеликого бар’єру з жорстких щіточок на нерухомих частинах балюстради, завдяки якому між нерухомою частиною балюстради та сходами ескалатора не потрапляють поли довгого одягу та інші предмети, що перешкоджають нормальній роботі ескалатора та можуть спричинити шкоду здоров’ю пасажирів.
Результатом зустрічі стала попередня домовленість про відвідування фахівцями КП «Київський метрополітен», на запрошення компанії «Шиндлер», Чехії та Австрії, з метою більш детального ознайомлення з виробництвом та експлуатацією «важких» ескалаторів.
Добавлено: 17 дек 2007, 18:01
FerrariF1racing
Інформаційне повідомлення.
17-12-2007
Київський метрополітен повідомляє, що з 00 годин 18 грудня 2007 року буде зупинено ескалатор № 3 верхнього нахилу станції «Арсенальна» для проведення його капітального ремонту.
На період проведення ремонту ескалатора № 3 щоденно, у робочі дні, з 08год. 00хв. до 09год. 15 хв. буде організовано роботу ескалаторів нижнього нахилу в такому режимі:
- ескалатор № 1 – на підйом;
- ескалатор № 2 – в резерві;
- ескалатор № 3 - на спуск.
Ремонт вказанного ескалатора триватиме до 19 лютого 2008 року.
Добавлено: 26 дек 2007, 14:00
Метробудівець
Добавлено: 21 янв 2008, 21:27
FerrariF1racing
Інформаційне повідомлення.
21-01-2008
Для підвищення надійності роботи редуктора, який являється головним ланцюгом в роботі ескалатора, ескалаторною службою Київського метрополітену 21 січня 2008 року о 8 годині розпочато ремонт ескалатора №1 на станції «Сирець». Ремонт проводиться в період гарантійної експлуатації та триватиме до 1 лютого поточного року.
Наразі нагадуємо, що продовжується капітальний ремонт ескалаторів № 3 верхнього нахилу станції «Арсенальна» та № 3 станції «Кловська».
Добавлено: 21 янв 2008, 22:42
Santehnik
Ну ладно Арсенальная, но Сырцу то пару лет всего

Добавлено: 21 янв 2008, 23:14
Дёдя
Дык там жеж Крюковец

Добавлено: 21 янв 2008, 23:18
DFAW
Читаем внимательно про гарантийную эксплуатацию. Завод сам по своей инициативе меняет часть, можно только сказать респект
Добавлено: 22 янв 2008, 02:22
NNNN
И после замены эскалаторы на "Сырце" начнут ездить быстрее?