Скоростное движение
Модераторы: dimentiy, Администраторы
vadik,
не думаю, на мій погляд - неадекватність ціни на перевезення.
Як приклад наведу Харків-Київ.
Оберіг - купе - 150 грв, СЭ - перший клас - 196 грв
Для того що усе було як в інших розвинених країнах, треба щоб купе коштувала у 2-3 рази більше аніж сидяче місце.

впрочем даже если будет аудит который признает убыточность перевозок, то всё равно большенство будет кричать - нас обманули.
Менталитет, штука мощная, можно пробежатся по соседним топикам и убедится
не думаю, на мій погляд - неадекватність ціни на перевезення.
Як приклад наведу Харків-Київ.
Оберіг - купе - 150 грв, СЭ - перший клас - 196 грв
Для того що усе було як в інших розвинених країнах, треба щоб купе коштувала у 2-3 рази більше аніж сидяче місце.
без каких либо доказательств, и данная мысль не может быть ничем другимАнатолий писал(а):Без независимого аудита все разговоры ЖД об убыточности пассажирских перевозок - явный бред!

впрочем даже если будет аудит который признает убыточность перевозок, то всё равно большенство будет кричать - нас обманули.
Менталитет, штука мощная, можно пробежатся по соседним топикам и убедится
DJVLAD! Чтобы говорить про убыточность, надо сначала оценить - это не бред, а аксиома. ЖД не делает независимого аудита, значит есть что скрывать.
Кстати, КП КМ тоже не делает независимого аудита, зато городская власть постоянно жалуется, что метро убыточное.
Моё пожелание как метро, так и железке - перестаньте воровать и ..... к вам потянутся люди.
Кстати, КП КМ тоже не делает независимого аудита, зато городская власть постоянно жалуется, что метро убыточное.
Моё пожелание как метро, так и железке - перестаньте воровать и ..... к вам потянутся люди.
Я не бачу проблем, СЕ їде швидко, купе повільно, я тим Оберігом не їздив жодного разу з часу, коли вперше з’явився СЕ, і згодний за нього більше платити.
Ми йдемо з ситуації надпропозиції, тобто на балансі висять потяги, інфраструктура, провідники тощо. Підвищення ціни ще зменшить фізичний попит, і буде ще більше зайвого. Пониження ціни зменшить дохід. Так що ціна не панацея.
Збитковість незбитковість можна на пальцях прикинути, якщо є заповнюваність у цифрах.
Ми йдемо з ситуації надпропозиції, тобто на балансі висять потяги, інфраструктура, провідники тощо. Підвищення ціни ще зменшить фізичний попит, і буде ще більше зайвого. Пониження ціни зменшить дохід. Так що ціна не панацея.
Збитковість незбитковість можна на пальцях прикинути, якщо є заповнюваність у цифрах.
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
И зачем им это делать? Чтобы удовлетворить тех, кто всех везде во всем подозревает? Собака лает, караван идет.Анатолий писал(а):ЖД не делает независимого аудита, значит есть что скрывать.
Кстати, КП КМ тоже не делает независимого аудита, зато городская власть постоянно жалуется, что метро убыточное.
Ушел за попкорном.vadik писал(а):Збитковість незбитковість можна на пальцях прикинути, якщо є заповнюваність у цифрах.
P.S. Если опять начнется флуд на тему убыточности/неубыточности, то придется начать применять карательные меры ибо зачинщик один и тот же.
Последний раз редактировалось tov_tob 14 дек 2011, 10:55, всего редактировалось 1 раз.
Здесь могла быть моя подпись...
а я бачуvadik писал(а):Я не бачу проблем, СЕ їде швидко, купе повільно, я тим Оберігом не їздив жодного разу з часу, коли вперше з’явився СЕ, і згодний за нього більше платити.
Ми йдемо з ситуації надпропозиції, тобто на балансі висять потяги, інфраструктура, провідники тощо. Підвищення ціни ще зменшить фізичний попит, і буде ще більше зайвого. Пониження ціни зменшить дохід. Так що ціна не панацея.
обслуговування, конфорт, кількість перевезених пасажирів та оборот потяга
між Оберігом та СЄ - це різні речі.
навряд,vadik писал(а): Збитковість незбитковість можна на пальцях прикинути, якщо є заповнюваність у цифрах.
як можно прикинути, наприклад
кошторис ТО/ПР вагонів та локомотивів, частку зарплати у депо, частку зарплати движенців, частку відшкодувань на ремонт та й усе інше пов'язане з "рейками", частку зарплати касирам і тд і тп
2DJVLAD, не хочеш платити за швидкість, не плати. Але є люди, які згодні і яким начхати на оборот потяга. Не бачу проблем.
Збитковість: нам дають заповнюваність, ми виділяємо два три головні драйвери коштів, напевно зарплатні, енергію, вартість утримування РС в робочому стані; знаходимо пару прикладів та вислуховуємо пару експертів для валідації і вуаля.
Збитковість: нам дають заповнюваність, ми виділяємо два три головні драйвери коштів, напевно зарплатні, енергію, вартість утримування РС в робочому стані; знаходимо пару прикладів та вислуховуємо пару експертів для валідації і вуаля.
vadik,
як би ж усе було так просто.
У СЕ платимо за швидкість, добре, усі згодні.
Крім швидкості є ще комфорт+ночне перевезення (Оберіг), яке дозволяє не платити за готель. То чому це не має відображатися у ціні?
Таким чином буде справжній вибір, а не псевдовибір. Кожен голосуватиме що більше до душі, а то зараз вибирається нічний потяг, бо він комфортніший, дозволяє з'економити кошти на готель, і коштує набагато менше від тієї ціни яку потрібно платити (яку зазвичай платять у розвинених країнах у порівнняні з готелем у тих же розвинених країнах)
як би ж усе було так просто.
У СЕ платимо за швидкість, добре, усі згодні.
Крім швидкості є ще комфорт+ночне перевезення (Оберіг), яке дозволяє не платити за готель. То чому це не має відображатися у ціні?
Таким чином буде справжній вибір, а не псевдовибір. Кожен голосуватиме що більше до душі, а то зараз вибирається нічний потяг, бо він комфортніший, дозволяє з'економити кошти на готель, і коштує набагато менше від тієї ціни яку потрібно платити (яку зазвичай платять у розвинених країнах у порівнняні з готелем у тих же розвинених країнах)
у СЭ на чехах и ДС тоже максималка 140, местами выжимают.Юрик писал(а):Писали что у Хюндаев максималка 160, а если это так то это не значит что он 160 будет ехать!
Не вижу почему Хундаи должны быть хуже.
цифры в студию, особенно про ремонт интересно.Юрик писал(а): Для таких скоростей вполне хватило бы купить заграницей только электровозов, а ввагоны имспользовать свои, вышло бы гараздо дешевле и при покупке и при эксплуатации с ремонтом!
И опять таки динамика Хундаев и электровоза с вагонами должна быть разной
это какие?tov_tob писал(а):А зачем за границей электровозы покупать? Целый ряд существующих прекрасно может на 160 работать (разве что не двухсистемные).
пару раз ЧС-7 с вагоном лабораторией до 160 разогнали (помимо того что они всё таки импортный).... разве есть что-то другое?
и даже если кого-то разогнали разок до 160, это не значит что данный электровоз способен длительное время тянуть состав в 5-10 вагонов на 160 в час