Проходження тунелю в бік "Сирця". Станом на сьогодні
Re: Метро на Виноградаре
Добавлено: 06 окт 2020, 11:38
Dvorko
До тунелепрохідницького комплексу “Галина” приєднано останній технологічний візок
By KyivMetroBudIn BlogPosted 04.10.2020
До тунелепрохідницького комплексу приєднано останній технологічний візок. Після завершення робіт з підключення комунікацій до комплексу по штатній схемі комплекс зможе повноцінно рухатись вперед. Остання технологічна зупинка, яку заплановано в жовтні для пришвидшення прохідницьких робіт – облаштування майданчика для роботи двох мультимашин, що здійснюють відкатку грунту та подачу тунельних блоків. Наразі є місце для роботи лише однієї машини, що стримує темпи будівництва тунелю. Нагадаємо, що згідно з проєктом прохідницький щит розпочав роботу з боку станції “Мостицька” та фінішує майже через 1,3 км біля станції “Сирець”. Зараз проводиться проходка так званого правого тунелю (з Виноградаря в центр).
За 38 днів пройшли 94 метрів, у процесі дообладнання щита, якщо робота над ним закінчена, будемо сподіватися що тепер він зрештою вийшов на середню крейсерську швидкість, 8 метрів на добу.
Віталій Кличко: На будівництві метро на Виноградар проклали вже понад 100 метрів тунелю
Про це мер Києва Віталій Кличко заявив під час онлайн прес-конференції, відповідаючи на питання ЗМІ.
«Будівництво метро на Виноградар триває за графіком. На початку вересня від майбутньої станції «Мостицька» ми запустили в роботу тунелепрохідницький механізований комплекс. І на сьогодні вже прокладено 114 метрів тунелю. Також демонтували тимчасові конструкції, що були необхідні для старту комплексу. І тепер він набирає проектну потужність – щоб прокладати 200 метрів тунелю за місяць», – сказав Віталій Кличко.
Він повідомив, що роботи не припиняються і на інших ділянках будівництва. Триває процес бетонування двох’ярусного тунелю, що пройде від станції метро «Мостицька» до станції «Проспект Правди». Там роботи ведуться відкритим способом.
«Відкрити дві нові станції ми плануємо наприкінці наступного року. За оцінками фахівців, ними будуть користуватися понад 90 тисяч пасажирів за добу», – підкреслив Віталій Кличко.
А от і свіжа інфа від сайту ) Виходить, що 3 дні (із 9.10 по 12.10) було пройдено 114-94 = 20 м. За добу - в середньому 20/3 = 6,7 м. Отже, вже вийшли на "крейсерську" швидкість 200 м/міс (200/30 = 6,7 м/доб)
Re: Метро на Виноградаре
Добавлено: 14 окт 2020, 15:07
Dvorko
Огляд будівництва на дільниці 212.
Re: Метро на Виноградаре
Добавлено: 20 окт 2020, 11:05
Dvorko
Так, значить за 7 днів пройдено 134-114 = 20 м. Виходить, швидкість проходки 20/7 = 2,9 м/добу.
За добу зроблено принаймні 10 кілець, чи може більше, адже інтерв'ю надане у розпалі дня, але прораб чомусь запевняє, що вони тепер можуть проходити 8-10 кілець на добу.
ролик КМБ
Все ж, начебто досягнуто суттєвого збільшення швидкості прокладання тоннелю.
Re: Метро на Виноградаре
Добавлено: 23 окт 2020, 21:58
KuzyaCat
самое интересно начнется, когда подойдут к плывунам под горой
По трасі тунелів глибокого закладаня є два складних місця з точки зору гідрогеології - майданчик 215-2 у районі перетинання з річкою (струмком) Рогостинка, де буде влаштована водовідливна установка, і власне, долина річки Сирець, де траса примикає до існуючих тунелів за станцією "Сирець".
Re: Метро на Виноградаре
Добавлено: 25 окт 2020, 10:14
Klovsky
Водовідливна установка ставиться у найнижчій точці перегону.
Із гідрогеологією зв'язку немає.
Re: Метро на Виноградаре
Добавлено: 25 окт 2020, 14:58
DFAW
Там всё сложней. Водоотливную спроектировали там где было место, а место нашли в долине ручья