
Подвижной состав на Святошинско-Броварской
Модераторы: dimentiy, Администраторы
А экономию в расчет не берем?Dimon писал(а):что тут сказать: "хитрометрошыне" лампочки накаливания намного лучше. В СССР не дураки сидели.
А по поводу СССР, так, говаривал один мой знакомый Кончилось то время, когда в туалете блинами пользовались... (в оригинале, звучало немного иначе). Не нужно сравнивать времена СССР и теперешние. Тогда деньги не считали, и технологии были совсем другие.

Sinoptik
Sinoptik писал(а):Кончилось то время, когда в туалете блинами пользовались... . Тогда деньги не считали, и технологии были совсем другие.


Также в вагонах 3647 и 3394 в торце краской написано "50 В"
А сколько Вт берут светодиоды?
P.S. вагон №5165 действительно только перекрасили. И правильно сделали: у него краска на кузове была потрескалась и местами поотпадала (особенно на крыше). Просто раньше вагоны "латали" краской, а это вдруг перекрасили. Красиво перекрасили. Молодцы.
P.P.S. Хочу поблагодарить работников ВРЗ за двери в вагоне №7178, которые хоть в конце и не притормаживают, но зато работают тихо и плавно.
Люблю пневматику!
Нельзя. Вцепили в один сцеп все вагоны, со светодиодным освещением. Я разве не так написал в первый раз?

Sinoptik
Все стоят из-за этого. С ВРЗ вагоны приходят в нерабочем состоянии, на старых тележках. И стоят опломбированные. 
http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=6932
http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=6933
Нету просто ничего (или всего)...

http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=6932
http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=6933
Нету просто ничего (или всего)...

Sinoptik
Sinoptik писал(а):Нету просто ничего (или всего)...
Ты не в курсе. Всё отлично! Просто нужно верить не своим глазам, а слушать Басса

Денис Басс: «Столичний транспорт до роботи у зимовий період готовий»
[ «Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади» | 06-11-2009 17:07 ]
Транспортні підприємства Києва до роботи в осінньо-зимовий період готові
Транспортні підприємства Києва до роботи в осінньо-зимовий період готові: плани заходів щодо підготовки до роботи розроблені, безпека пасажирських перевезень підвищена, якість надання послуг суттєво покращена. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Зокрема, протягом дев’яти місяців 2009 року був суттєво оновлений рухомий склад КП «Київпастранс» – підприємство отримало 42 одиниці нового транспорту: 37 автобусів (для таксомоторного режиму роботи), 1 тролейбус та виготовлено 4 трисекційні трамвайні вагони.
Окрім того, капітально відремонтували та підготували до сезону 417 трамваїв, 477 тролейбусів, 794 автобуси та 16 трамвайних снігоочисників.
Відповідна робота виконана і у маршрутній інфраструктурі, –встановили 9 нових павільйонів очікування, відремонтували 18 існуючих.
За словами першого заступника голови КМДА Дениса Басса, перевірку й техогляд пройшли і перевізники некомунальної форми власності. Матеріально-технічна база та рухомий склад понад половини (70%) перевізників приватної форми власності вже повністю підготовлені до осінньо-зимового періоду. Решта (30%) активно проводять заходи з підготовки рухомого складу. Усі вони будуть завершені вчасно.
Для забезпечення належних обсягів пасажирських перевезень в осінньо-зимовий період, комунальним підприємством «Київський метрополітен» розроблені та введені у дію зимові графіки руху поїздів. Тож, попри зменшення пасажиропотоку через епідемію грипу, інтервал руху поїздів метро не зменшиться.
Окрім того, у структурних підрозділах КП «Київський метрополітен» відкориговані оперативні плани снігоборотьби. У них передбачили порядок, терміни та засоби очистки від снігу колій, стрілочних переводів та прилеглих до станцій територій. Проведено капітальний та поточний ремонти 121 вагона та капітальний ремонт 7 ескалаторів.
Капітальний ремонт виконано і на станціях метро «Печерська» та «Контрактова площа». Відремонтовані фасади станцій «Хрещатик», «Вокзальна», «Арсенальна» та «Університет».
Транспортні підприємства Києва до роботи в осінньо-зимовий період готові: плани заходів щодо підготовки до роботи розроблені, безпека пасажирських перевезень підвищена, якість надання послуг суттєво покращена. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Зокрема, протягом дев’яти місяців 2009 року був суттєво оновлений рухомий склад КП «Київпастранс» – підприємство отримало 42 одиниці нового транспорту: 37 автобусів (для таксомоторного режиму роботи), 1 тролейбус та виготовлено 4 трисекційні трамвайні вагони.
Окрім того, капітально відремонтували та підготували до сезону 417 трамваїв, 477 тролейбусів, 794 автобуси та 16 трамвайних снігоочисників.
Відповідна робота виконана і у маршрутній інфраструктурі, –встановили 9 нових павільйонів очікування, відремонтували 18 існуючих.
За словами першого заступника голови КМДА Дениса Басса, перевірку й техогляд пройшли і перевізники некомунальної форми власності. Матеріально-технічна база та рухомий склад понад половини (70%) перевізників приватної форми власності вже повністю підготовлені до осінньо-зимового періоду. Решта (30%) активно проводять заходи з підготовки рухомого складу. Усі вони будуть завершені вчасно.
Для забезпечення належних обсягів пасажирських перевезень в осінньо-зимовий період, комунальним підприємством «Київський метрополітен» розроблені та введені у дію зимові графіки руху поїздів. Тож, попри зменшення пасажиропотоку через епідемію грипу, інтервал руху поїздів метро не зменшиться.
Окрім того, у структурних підрозділах КП «Київський метрополітен» відкориговані оперативні плани снігоборотьби. У них передбачили порядок, терміни та засоби очистки від снігу колій, стрілочних переводів та прилеглих до станцій територій. Проведено капітальний та поточний ремонти 121 вагона та капітальний ремонт 7 ескалаторів.
Капітальний ремонт виконано і на станціях метро «Печерська» та «Контрактова площа». Відремонтовані фасади станцій «Хрещатик», «Вокзальна», «Арсенальна» та «Університет».


А ведь все так просто, в одном предложении пришлось написать: «капітально відремонтували та підготували до сезону».
Ведь для обывателя не ясно, что на самом деле капиталку за год сделали пяти трамваям, а также собрали четыре «кобры» из списанных же корпусов, которые в результате пока непонятно когда выйдут на СТ...
По троллейбусам ситуация еще фееричнее — в 2009 ни одной машине КВР не сделали!
А в остальном — чистая правда, перечисленные с сообщении оставшиеся [пока не списанными] машины все подготовили к сезону!
Ведь для обывателя не ясно, что на самом деле капиталку за год сделали пяти трамваям, а также собрали четыре «кобры» из списанных же корпусов, которые в результате пока непонятно когда выйдут на СТ...
По троллейбусам ситуация еще фееричнее — в 2009 ни одной машине КВР не сделали!
А в остальном — чистая правда, перечисленные с сообщении оставшиеся [пока не списанными] машины все подготовили к сезону!


