Реконструкция моста Патона и развязки около него.
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9668
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Это пройдёт, вопрос времени и привычки. Хотя знаки над полосами там очень нужны!
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
petra scandali - вигляд зверху

Моя думка: головна задача котра ставилась перед проектувальниками це забезпечення безперешкодного проїду головною магістраллю держави Конча-Заспа-Межигірря для тих хто їде через розв'язку прямо і вони [проектувальники] з нею справились. Логіка лише однієї смуги на виїзді з турбіни теж зрозуміла: щоб ті хто виїжджає турбіни не вклинювались в потік авто, які їдуть прямо. Хоча те що найбільш проблематичними на розв'язці є праві повороти виглядає дуже незвичним.





Моя думка: головна задача котра ставилась перед проектувальниками це забезпечення безперешкодного проїду головною магістраллю держави Конча-Заспа-Межигірря для тих хто їде через розв'язку прямо і вони [проектувальники] з нею справились. Логіка лише однієї смуги на виїзді з турбіни теж зрозуміла: щоб ті хто виїжджає турбіни не вклинювались в потік авто, які їдуть прямо. Хоча те що найбільш проблематичними на розв'язці є праві повороти виглядає дуже незвичним.
Еще раз приведу схему. Красными линиями я предложил отбойники, которые не позволяют из первого съезда попасть на кольцо.Helgi писал(а):Кто реализовал?
Вчера проехался по развязке, причем развернулся на 360 от моста Метро. Нет никаких вышенарисованных отбойников. Только соответствующая разметка (двойная линия, одна из которых прерывистая).

Эти же отбойники видны на видео, приведенном ранее. Такое их расположение позволяет осуществить разворот на развязке.
Также, на самом видео отчетливо видно, как затор со стороны набережного шоссе (моста Кирпы) в сторону Дружбы народов никаким образом не влияет на проезд с моста Патона в сторону Выдубичей.
Однако, подозреваю, что наши водители "исправят" ситуацию. При бОльшем заторе не будут стоять в своем ряду и выстроятся в 2-3 ряда в том месте, где можно уйти на разворот (на видео это видно, где машины стоят в своем ряду на кольце перед съездом на ДН).
Уже. Из-за тянущегося левого поворота с надднепрянского на дружбы народов - так же тянется и левый поворот дружбы народов - набережное, т.к. первые в проколе стоят в 3 ряда. Гайцев, как обычно, нету.sybor писал(а):Однако, подозреваю, что наши водители "исправят" ситуацию. При бОльшем заторе не будут стоять в своем ряду и выстроятся в 2-3 ряда в том месте, где можно уйти на разворот (на видео это видно, где машины стоят в своем ряду на кольце перед съездом на ДН).
На данном форуме о трамвае можно писать или хорошо, или ничего...
2 этап по отбойникам - удлиняемincognito писал(а):Из-за тянущегося левого поворота с надднепрянского на дружбы народов - так же тянется и левый поворот дружбы народов - набережное, т.к. первые в проколе стоят в 3 ряда.


Но оставляем возможность разворота! Судя по фото готового участка - это реально.
Знаків та табличок достатньо, Розмітку теж гарно намалювали. Тих хто порушує - треба штрафувати.shpeex писал(а):Поки немає нормальних вказівників та інформтаблиць, прошу оленів не розводити.
Не всі ж мають відповідну ікву, щоб осягнути на око "геніальний" задум проектувальників.
На данном форуме о трамвае можно писать или хорошо, или ничего...
Мова зараз не про "оленів" які прогавили свій з"їзд, а тих, кто вишукується в 2-3 ряди, перетинаючи розмітку і блокуючи проїзд в інших напрямках.shpeex писал(а):Поки немає нормальних вказівників та інформтаблиць, прошу оленів не розводити.
Не всі ж мають відповідну ікву, щоб осягнути на око "геніальний" задум проектувальників.
Та не вже? А ну спробуйте вирішити на око, як з набережної повернути ліворуч на бульвар? Заїздів два. Як здогадатися, що перший лише на Патона? А як догадатися, що на другій розв"язці ліворуч, а на третій праворуч? Хоча на третій хоча б візуальний контакт є.Знаків та табличок достатньо, Розмітку теж гарно намалювали. Тих хто порушує - треба штрафувати.
Без питань. Але це не виправдання робітникам, які не зробили все належне, щоб мінімізувати такі порушення.Это не оправдание нарушению ПДД.
Бо більшість порушень, як мені здається, стаються через заплутаність розв"язки, а не через оленячість водіїв.
А мені шкода перших, особливо немісцевих.Мова зараз не про "оленів" які прогавили свій з"їзд, а тих, кто вишукується в 2-3 ряди, перетинаючи розмітку і блокуючи проїзд в інших напрямках.