новини корпорації | 2.11.2009
Корпорація «Богдан» завершила експлуатаційні випробування нового тролейбусу.
Модельний ряд продукції корпорації «Богдан» поповнився новим п’ятнадцяти метровим міським тролейбусом «Богдан» Т-801.10. Випробувальна експлуатація нової моделі успішно завершилась наприкінці жовтня поточного року. Випробування проводили в куренівському ДЕПО столичного комунального підприємства «Київпастранс».
Новий тролейбус є власною розробкою конструкторського бюро ДП «Автоскладальний завод №1» ПАТ «Автомобільна Компанія «Богдан Моторс» (в минулому ВАТ «Луцький автомобільний завод»). Виготовлятися тролейбус буде на виробничих потужностях корпорації в Луцьку.
«Ми всі дуже задоволені новим «Богданом», – говорить начальник відділу експлуатації Куренівського ДЕПО Іван Степанюк. – У нового тролейбуса хороша ергономіка робочого місця водія. Огляд дороги відповідає всім сучасним вимогам у сфері автобусобудування. В просторому салоні тролейбуса встановленні комфортабельні сидіння для пасажирів; великі кватирки ефективно забезпечують природну вентиляцію. Протягом місяця ми випробовували «Богдан» Т-801.10 на різних маршрутах. Він чудово зарекомендував себе. Це дійсно гарна та надійна техніка».
На сьогоднішній день корпорація «Богдан» має виробничі потужності які дозволяють їй виготовляти до 9 000 автобусів та тролейбусів на рік в усіх класах: від особливо малого, до надвеликого
http://bogdan.ua/i/news/09-11-02/01_sm.jpg
http://bogdan.ua/i/news/09-11-02/02_sm.jpg
http://bogdan.ua/i/news/09-11-02/03_sm.jpg
http://bogdan.ua/i/news/09-11-02/04_sm.jpg
Минулого року корпорація «Богдан» завершила низку інвестиційних проектів в машинобудівній галузі України. Зокрема було введено в експлуатацію сучасне автобусне та тролейбусне виробництво в Луцьку. Інвестиції в цей проект вже перевищили 100 млн. доларів США. На черзі введення в експлуатацію другої черги виробництва в Луцьку. Корпорація вже профінансувала будівництво другої черги автобусного та тролейбусного виробництва на 90% за рахунок власних коштів.
Після введення в експлуатацію другої черги автобусного виробництва корпорація зможе вийти зі своєю продукцією на ринки Європи, оскільки використовувані на підприємстві технології сьогодні є лише у одного європейського виробника.
За рахунок використання новітніх технологій термін гарантії на кузови для автобусів, тролейбусів і вагонів трамваїв буде збільшений до 15 років.
Корпорація «Богдан» створена в лютому 2005 року з метою реалізації масштабних інвестпроектів, спрямованих на створення в Україні потужностей з виробництва транспортних засобів усіх типів.
За підсумками 2008 року корпорація збільшила випуск легкових авто на 63,4% в порівнянні з 2007 роком до 88,316 тис. од., автобусів на 16,1% до 3,775 тис. од.
Довідка:
«Богдан» Т-801.10 – міський п’ятнадцятиметровий тролейбус. Основні переваги транспортного засобу – повністю низькопідлогова конструкція та збільшена пасажиромісткість. Тролейбус укомплектований надійними агрегатами провідних європейських виробників: системи управління – чеської компанії Cegelec, мости та осі – італійської компанії Voith. Загальна пасажиромісткість – 150 чоловік. Транспортний засіб обладнаний всім необхідним для перевезення людей з обмеженими фізичними можливостями (відкидна рампа, спеціально обладнанні місця для інвалідів). Завдяки системі кнілінг транспортний засіб може «нахилятися» в бік посадочного майданчика. Таким чином рівень підлоги тролейбусу зрівнюється з рівнем тротуару. То ж пасажири з обмеженими фізичними можливостями, мами з дітьми у візочку, а також люди похилого віку можуть без зайвих зусиль дістатися до салону транспортного засобу. Завдяки новітній системі управління і можливості повернення електроенергії в мережу при гальмуванні, тролейбус споживає на 30 відсотків електроенергії менше, аніж його конкуренти. Таким чином, тролейбус «Богдан» Т-801.10 втілив в себе найновіші розробки в області дизайну, комфорту, безпеки та економічності.
«Богдан» Т-801.10 оптимально підходить для використання на міських маршрутах з інтенсивним пасажиропотоком.
От себя-- интересно, кого имеет в виду Богдан-- Мерседес, Солярис или кого-то другого??Не могу вспомнить никого больше.