Подорожание коммунальных услуг

Модераторы: dimentiy, Администраторы

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Cобственно вот:
Газета ''Крещатик'' писал(а):Розпорядження № 97 від 30 січня 2009 року

Про встановлення та погодження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій

Дбаючи про забезпечення прав і свобод людини та гідних умов її життя, прагнучи розвивати і зміцнювати демократичну, соціальну, правову державу, усвідомлюючи відповідальність перед Богом, власною совістю, попередніми, нинішнім та прийдешніми поколіннями, з метою забезпечення конституційних прав громадян, подолання фінансової кризи в Україні, ефективного виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 жовтня 2008 року “Про невідкладні заходи з посилення фінансово-бюджетної дисципліни та мінімізації негативного впливу світової фінансової кризи на економіку України”, введеного в дію Указом Президента України від 24 жовтня 2008 року № 965, а також відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, статті 7 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”, постанови Кабінету Міністрів України від 12.07.2005 № 560 “Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій”, наказу Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 04.08.1997 № 59а “Про затвердження типових норм часу та норм обслуговування для робітників і виробничого персоналу, зайнятих утриманням житлового фонду” та враховуючи, що за період дії тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій з грудня 2006 року відбулося зростання витрат житлових організацій, яке пов’язане з інфляційними процесами, які відбуваються в країні, зростання витрат підрядних організацій, послуги яких є складовими послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, та з метою поетапного, з 01.02.2009 та 01.04.2009, приведення тарифів до економічно обґрунтованих витрат і реалізації власних (самоврядних) повноважень:

1. Запровадити з 01.02.2009 поетапне наближення тарифів до економічно обґрунтованих витрат, збільшивши діючі до 01.02.2009 тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій на 50 відсотків від суми необхідного підвищення до рівня економічно обґрунтованих тарифів.
1.1. Встановити тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які надаються житлово-експлуатаційними організаціями (далі-ЖЕО) по кожному будинку окремо (додаються).

1.2. Погодити тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які надаються житлово-будівельними кооперативами (далі — ЖБК), об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків (далі — ОСББ), іншими балансоутримувачами жилих будинків, уповноваженими ними особами або управителями жилих будинків по кожному будинку окремо (додаються).
2. Встановити на економічно обґрунтованому рівні тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для ЖЕО, які обслуговують будинки із покращеними споживчими властивостями (додаються).

3. Погодити на економічно обґрунтованому рівні тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для ЖБК, ОСББ та інших балансоутримувачів жилих будинків, уповноваженим ними особам або управителям жилих будинків, які обслуговують будинки із покращеними споживчими властивостями (додається).

4. Встановити та погодити тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які надаються ЖЕО, ЖБК, ОСББ та іншими балансоутримувачами жилих будинків, уповноваженими ними особами або управителями жилих будинків по кожному будинку окремо для малозабезпечених верств населення на раніше діючому рівні, та ввести їх в дію з 01.02.2009 (додається).

5. ЖЕО, ЖБК, ОСББ та іншим балансоутримувачам жилих будинків, уповноваженим ними особам або управителям жилих будинків усіх форм власності подати до Головного управління з питань цінової політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідні розрахунки тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій по будинкам, які не включені до цього розпорядження для встановлення або погодження тарифів по цим будинкам.

6. ЖЕО, ЖБК, ОСББ та іншим балансоутримувачам жилих будинків, уповноваженим ними особам або управителям жилих будинків усіх форм власності проводити розрахунки за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій з громадянами, що проживають на другому поверсі в будинках, перша зупинка ліфту в яких розташована між першим та другим поверхами, за розмірами, встановленими для перших поверхів.

7. Виконавчим органам районних у місті Києві рад (районним у місті Києві державним адміністраціям) забезпечити укладання договорів між ЖЕО, ЖБК, ОСББ та іншими балансоутримувачами жилих будинків, уповноваженими ними особами або управителями жилих будинків усіх форм власності та орендарями (власниками) нежилих приміщень, власниками та квартиронаймачами квартир, які використовують їх не за призначенням, на відшкодування витрат з утримання будинку та прибудинкової території за тарифами, не нижчими, ніж передбачено цим розпорядженням.

8. Заборонити ЖЕО, ЖБК, ОСББ та іншим балансоутримувачам жилих будинків, уповноваженим ними особам або управителям жилих будинків усіх форм власності здійснювати переукладення угод з виконавцями робіт та послуг, вартість яких відшкодовується за рахунок тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (в разі збільшення цін та тарифів на ці послуги), без відповідного погодження з Головним управлінням з питань цінової політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

9. ЖЕО, ЖБК, ОСББ та іншим балансоутримувачам жилих будинків, уповноваженим ними особам або управителям жилих будинків усіх форм власності, враховуючи збільшення надходження коштів, провести необхідні роботи з поліпшення якості послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

10. ЖЕО, ЖБК, ОСББ та іншим балансоутримувачам жилих будинків, уповноваженим ними особам або управителям жилих будинків усіх форм власності укласти угоди з установами банків, які забезпечуватимуть прийняття та здійснення переадресації коштів платників житлово-комунальних послуг на транзитний рахунок Комунального підприємства “Головний інформаційно-обчислювальний центр” з оплатою зазначених послуг в розмірі не більше 1 відсотка від прийнятих платежів.

11. Встановити розмір відшкодувань витрат на виконання робіт, пов’язаних з розщепленням платежів населення за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, для Комунального підприємства “Головний інформаційно-обчислювальний центр” до 0,5 відсотка від сум, отриманих на транзитний рахунок.

12. Виконавцям послуг із вивезення та знешкодження твердих побутових відходів, експлуатації та обслуговування ліфтів та диспетчерських систем надати Комунальному підприємству “Головний інформаційно-обчислювальний центр” інформацію про договірні стосунки з житловими організаціями міста.

13. Зобов’язати ЖЕО, ЖБК, ОСББ та інших балансоутримувачів жилих будинків, уповноважених ними осіб або управителів жилих будинків усіх форм власності та виконавців послуг своєчасно передавати до Комунального підприємства “Головний інформаційно-обчислювальний центр” інформацію про зміни в договірних стосунках.

14. Комунальному підприємству “Головний інформаційно-обчислювальний центр”, організаціям та установам, що проводять нарахування платежів населенню за житлово-комунальні послуги, нарахування субсидій та компенсацій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг:
— внести зміни в рахунки на сплату за житлово-комунальні послуги населення;
— провести нарахування плати за житлово-комунальні послуги та відповідних пільг;
— провести перерахунки призначених субсидій.

15. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) внести пропозиції Київській міській раді щодо відшкодування різниці між тарифами на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для окремих квартиронаймачів/власників квартир (за списком) та тарифами на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для здійснення розрахунків з населенням, встановлених цим розпорядженням.

16. За достовірність даних, наданих до розрахунків тарифів, персональну відповідальність несуть керівники ЖЕО, ЖБК, ОСББ та інші балансоутримувачі жилих будинків, уповноважені ними особи або управителі жилих будинків усіх форм власності.

17. Визнати такими, що втратили чинність:
— розпорядження Київської міської державної адміністрації від 21.07.2000 № 1237 “Про внесення змін до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 19.05.2000 № 748”;
— розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.05.2007 № 641 “Про впорядкування розмірів тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій та внесення змін до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 19.05.2000 № 748”.

18. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д. Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.

19. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.

Голова Л. Черновецький

--------------------------------------------------------------------------------
Тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій по кожному будинку окремо розміщено на офіційному веб-порталі київської міської влади http://www.kmv.gov.ua в розділі “Ваш будинок” та на сайті http://www.municipal.kiev.ua.

В зв’язку з великим обсягом друкованого матеріалу (близько 10 000 будинків) в друкованому вигляді ці тарифи будуть опубліковуватись в газеті “Хрещатик” поетапно. (Кілька номерів).

Газета ''Крещатик'' писал(а):Розпорядження № 96 від 30.01.2009 року

Про затвердження тарифів на теплову енергію, встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води для населення

Дбаючи про забезпечення прав і свобод людини та гідних умов її життя, прагнучи розвивати і зміцнювати демократичну, соціальну, правову державу, усвідомлюючи відповідальність перед Богом, власною совістю, попередніми, нинішнім та прийдешніми поколіннями, з метою забезпечення конституційних прав громадян, подолання фінансової кризи в Україні, ефективного виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 жовтня 2008 року “Про невідкладні заходи з посилення фінансово-бюджетної дисципліни та мінімізації негативного впливу світової фінансової кризи на економіку України”, введеного Указом Президента України від 24 жовтня 2008 року № 965 з метою забезпечення населення житлово-комунальними послугами необхідних рівня та якості, а також відповідно до законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про столицю України — місто-герой Київ”, “Про теплопостачання”, “Про житлово-комунальні послуги”, Указу Президента України від 3 жовтня 2008 року № 905/2008 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 26 вересня 2008 року “Про хід виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 1 лютого 2008 року “Про заходи щодо стабілізації фінансового стану Національної акціонерної компанії “Нафтогаз України” та ситуації на ринку природного газу” та стан переговорів щодо умов імпорту російського природного газу для українських споживачів”, Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630, Порядку формування тарифів на виробництво, транспортування, постачання теплової енергії та послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.06.2006 № 955, та з метою поетапного, з 01.02.2009 та 01.04.2009, приведення тарифів до економічно обгрунтованих витрат, запровадивши на першому етапі підвищення тарифів на 50 відсотків від суми необхідного підвищення до рівня економічно обгрунтованих тарифів і реалізації власних (самоврядних) повноважень:

1. Затвердити тарифи на теплову енергію, що виробляється АК “Київенерго” та ЗАТ “ЕК “Дартеплоцентраль” для відпуску балансоутримувачам теплових пунктів, в тому числі житлово-експлуатаційним організаціям, житлово-будівельним кооперативам, об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків, іншим балансоутримувачам жилих будинків усіх форм власності, для вироблення/створення комунальних послуг з централізованого опалення і постачання гарячої води населенню, за виключенням теплової енергії, що відпускається ЗАТ “ЕК “Дартеплоцентраль” через теплові пункти, які знаходяться на балансі АК “Київенерго”, та ввести їх в дію з 01.02.2009 (додаються).
Взяти до відома, що тарифи зазначені в пункті 1 цього розпорядження враховують вартість теплової енергії, виробленої на ТЕЦ, витрати на виробництво теплової енергії на котельнях, вартість транспортування до теплових пунктів, а в інших випадках — до межі балансової належності та витрати на постачання юридичним особам.

2. Встановити тарифи на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води виробникам цих послуг комунальної форми власності для здійснення розрахунків з виконавцями цих послуг та погодити на цьому рівні тарифи на зазначені послуги підприємствам — виробникам комунальних послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води, в тому числі АК “Київенерго” (в частині теплових пунктів, що знаходяться на її балансі та в зоні теплопостачання АК “Київенерго”) і ЗАТ “ЕК “Дартеплоцентраль” — на теплових пунктах, що знаходяться на балансі АК “Київенерго” в зоні теплопостачання ЗАТ “ЕК “Дартеплоцентраль”, та ввести їх в дію з 01.02.2009 (дода-ються).

3. Встановити тарифи комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води виконавцям цих послуг комунальної форми власності для здійснення розрахунків з населенням та погодити на цьому рівні тарифи на зазначені послуги виконавцям цих послуг інших форм власності, та ввести їх в дію з 01.02.2009 (додаються).

4. Встановити та погодити тарифи на комунальні послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води для малозабезпечених верств населення на раніше діючому рівні, та ввести їх в дію з 01.02.2009 (додаються).

5. Виконавцям послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води проводити розрахунки зі споживачами відповідно до Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630.
У разі якщо виконавець не є виробником, відносини між виконавцем та виробником регулюються окремим договором за істотними умовами, як передбачено ст. 26 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.
6. Виконавчим органам районних у місті Києві рад (районним у місті Києві державним адміністраціям), забезпечити постійний контроль за прийняттям в експлуатацію квартир (після їх реконструкції та ремонту, з поліпшеним благоустроєм і встановленням не передбаченого попереднім проектом обладнання (басейнів, саун, гідромасажу тощо) тільки при наявності засобів обліку холодної та гарячої води та погодженням проектів з теплопостачальними підприємствами, ВАТ “АК “Київводоканал”, балансоутримувачами теплових пунктів та балансоутримувачами жилих будинків.
7. Головному управлінню житлового господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головному управлінню палива, енергетики та енергозбереження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Головному управлінню з питань цінової політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) підготувати проект розпорядження щодо затвердження Положення про формування цільового фонду для фінансування впровадження (придбання та встановлення) будинкових засобів обліку теплової енергії на опалення і будинкових засобів обліку гарячої води та порядок використання його коштів та подати його на затвердження виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації).

8. КП “Головний інформаційно-обчислювальний центр”, організаціям та установам, що проводять нарахування платежів населенню за житлово-комунальні послуги, нарахування субсидій та компенсацій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг:
— внести зміни в рахунки на сплату за житлово-комунальні послуги населення;
— провести нарахування плати за житлово-комунальні послуги та відповідних пільг;
— провести перерахунки призначених субсидій.

9. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) внести пропозиції Київській міській раді щодо відшкодування різниці між тарифами на комунальні послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води для окремих квартиронаймачів/власників квартир (за списком) та тарифами на комунальні послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води виконавцям цих послуг для здійснення розрахунків з населенням, встановлених цим розпорядженням.

10. Визнати такими, що втратили чинність, з моменту введення в дію тарифів, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
— від 30.05.2007 № 643 “Про затвердження тарифів на теплову енергію”;
— від 02.10.2008 № 1372 “Про внесення змін та доповнень до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.05.2007 № 643”;
— від 23.10.2008 № 1460 “Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02.10.2008 № 1372”;
— від 30.07.2007 № 978 “Про встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води”;
— від 28.08.2007 № 1110 “Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.07.2007 № 978 “Про встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води”;
— від 30.07.2008 № 1060 “Про внесення змін та доповнень до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.07.2007 № 978”.

11. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д. Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.

12. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.

Голова Л. Черновецький

Про затвердження тарифів на теплову енергію, встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води для населення (pdf, І частина)

Про затвердження тарифів на теплову енергію, встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води для населення (pdf, ІІ частина)

Газета ''Крещатик'' писал(а):Розпорядження № 95 від 30 січня 2009 року

Про погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення холодної та гарячої води для населення

Дбаючи про забезпечення прав і свобод людини та гідних умов її життя, прагнучи розвивати і зміцнювати демократичну, соціальну, правову державу, усвідомлюючи відповідальність перед Богом, власною совістю, попередніми, нинішнім та прийдешніми поколіннями, з метою забезпечення конституційних прав громадян, подолання фінансової кризи в Україні, ефективного виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 жовтня 2008 року “Про невідкладні заходи з посилення фінансово-бюджетної дисципліни та мінімізації негативного впливу світової фінансової кризи на економіку України”, введеного Указом Президента України від 24 жовтня 2008 року № 965 з метою забезпечення населення житлово-комунальними послугами необхідних рівня та якості, а також відповідно до статті 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України “Про житлово-комунальні послуги”, Закону України “Про столицю України — місто-герой Київ”, Указу Президента України від 03.10.2008 № 905/2008 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 26 вересня 2008 року “Про хід виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 1 лютого 2008 року “Про заходи щодо стабілізації фінансового стану Національної акціонерної компанії “Нафтогаз України” та ситуації на ринку природного газу” та стан переговорів щодо умов імпорту російського природного газу для українських споживачів”, Закону України “Про питну воду та питне водопостачання”, Порядку формування тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.2006 № 959, Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630, Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства від 27.06.2008 № 190, з метою поетапного, з 01.02.2009 та 01.04.2009, приведення тарифів до економічно обгрунтованих витрат, запровадивши на першому етапі підвищення тарифів на 50 відсотків від суми необхідного підвищення до рівня економічно обґрунтованих тарифів і реалізації власних (самоврядних) повноважень:

1. Погодити ВАТ “АК “Київводоканал” тарифи на послуги з централізованого постачання холодної води, в тому числі холодної води, що використовується для вироблення/створення послуги з централізованого постачання гарячої води та водовідведення холодної і гарячої води, для здійснення розрахунків виробника послуг ВАТ “АК “Київводоканал” з виконавцями послуг усіх форм власності, та ввести їх в дію з 01.02.2009 (додаються).

2. Погодити тарифи на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення холодної та гарячої води для проведення розрахунків ВАТ “АК “Київводоканал” з виконавцями цих послуг усіх форм власності (при відсутності відповідних будинкових засобів обліку), та ввести їх в дію з 01.02.2009 (додаються).

3. Встановити та погодити тарифи на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення холодної та гарячої води виконавцям цих послуг для здійснення розрахунків з населенням, та ввести їх в дію з 01.02.2009 (додаються).

4. Встановити та погодити тарифи на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення холодної та гарячої води для малозабезпечених верств населення на раніше діючому рівні та ввести їх в дію з 01.02.2009 (додаються).

5. Головному управлінню житлового господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головному управлінню з питань цінової політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) постійно проводити методично-роз’яснювальну роботу з виробниками, виконавцями та споживачами комунальних послуг стосовно проведення розрахунків за комунальні послуги з централізованого постачання холодної води та водовідведення холодної та гарячої води.

6. Взяти до уваги, що:
— погоджені для ВАТ “АК “Київводоканал”, як виробника, тарифи на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води, в тому числі холодної води, що використовується для вироблення/створення комунальної послуги з централізованого постачання гарячої води, застосовуються при розрахунках за спожиті послуги з житлово-експлуатаційними організаціями (далі-ЖЕО), житлово-будівельними кооперативами (далі- ЖБК), об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків (далі-ОСББ), іншими балансоутримувачами жилих будинків, уповноваженими ними особами або управителями житлових будинків усіх форм власності, з фізичними особами — власниками будинків садибного типу, з балансоутримувачами теплових пунктів та іншими юридичними особами відповідно до укладених з ними договорів;
— погоджені для ВАТ “АК “Київводоканал”, як виробника, тарифи на комунальні послуги з централізованого водовідведення холодної та гарячої води застосовуються при розрахунках за спожиті послуги з ЖЕО, ЖБК, ОСББ та іншими балансоутримувачами жилих будинків, уповноваженими ними особами або управителями житлових будинків усіх форм власності, з фізичними особами — власниками будинків садибного типу та іншими юридичними особами відповідно до укладених з ними договорів.

7. АК “Київенерго” та іншим балансоутримувачам теплових пунктів:
— укласти з ВАТ “АК “Київводоканал” договори на придбання холодної води, що використовується для вироблення/створення послуги з централізованого постачання гарячої води в термін до 01.04.2009;
— починаючи з 01.04.09 забезпечити щомісячне підписання актів звіряння з ВАТ “АК “Київводоканал” за фактичними обсягами холодної води та холодної води, що використовується для вироблення/створення комунальної послуги з централізованого постачання гарячої води і водовідведення холодної та гарячої води, згідно з показаннями засобів обліку.

8. ВАТ “АК “Київводоканал” завершити обладнання всіх центральних і індивідуальних теплових пунктів засобами обліку холодної води, які обліковують холодну воду, що використовується на вироблення/створення комунальної послуги з централізованого постачання гарячої води, та здійснювати нарахування виключно за їх показаннями.

9. Житловим організаціям усіх форм власності забезпечити:
— щомісячне підписання актів звіряння з ВАТ “АК “Київводоканал” за фактичними обсягами холодної води та холодної води, що використовується для вироблення/створення комунальної послуги з централізованого постачання гарячої води і водовідведення холодної та гарячої води, на центральних та індивідуальних теплових пунктах, що знаходяться на балансі житлових організацій, згідно з показаннями засобів обліку;
— надання ВАТ “АК “Київводоканал” повної інформації стосовно орендарів та власників нежитлових приміщень у житлових будинках і власників та квартиронаймачів квартир, які використовують їх не за призначенням, що підключені до внутрішньобудинкових мереж холодного та гарячого водопостачання і водовідведення, з метою застосування до обсягів спожитих ними послуг тарифів відповідної групи споживачів.

10. Виконавчим органам районних у місті Києві рад (районним у місті Києві державним адміністраціям) вжити невідкладних заходів до погашення ЖЕО, ЖБК, ОСББ, іншими житлово- експлуатаційними організаціями боргів за послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення холодної та гарячої води, які надані населенню, та недопущення їх накопичення.

11. Виконавцям послуг з централізованого постачання холодної води та водовідведення холодної та гарячої води проводити розрахунки з населенням відповідно до показань будинкових засобів обліку, а у разі їх відсутності — за нормативом, тобто тарифом на 1 особу, як передбачено Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630.

12. Взяти до уваги, що в разі встановлення засобів обліку холодної води на відгалуженні до водопідігрівача в індивідуальному тепловому пункті жилого будинку, мешканцям нараховуються усі обсяги води за його показаннями.

13. Головному управлінню комунального господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) виконати комплекс заходів щодо приведення норм споживання населенням послуг з централізованого постачання холодної та гарячої води і водовідведення до рівня їх фактичного споживання.

14. КП “Головний інформаційно-обчислювальний центр”, організаціям та установам, що проводять нарахування платежів населенню за житлово-комунальні послуги, нарахування субсидій та компенсацій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг:
— внести зміни в рахунки на сплату за житлово-комунальні послуги населення;
— провести нарахування плати за житлово-комунальні послуги та відповідних пільг;
— провести перерахунки призначених субсидій.

15. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) внести пропозиції Київській міській раді щодо відшкодування різниці між тарифами на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення холодної та гарячої води для окремих квартиронаймачів/власників квартир (за списком) та тарифами на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення холодної та гарячої води виконавцям цих послуг для здійснення розрахунків з населенням, встановлених цим розпорядженням.

16. Визнати такими, що втратили чинність, з моменту введення в дію тарифів, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
— від 28.08.2007 № 1127 “Про погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення холодної та гарячої води”;
— від 29.12.2007 № 1795 “Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.08.2007 № 1127”.

17. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д. Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.

18. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.

Голова Л. Черновецький

Про погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення холодної та гарячої води для населення (pdf)
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15017
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

Всё хорошо, только бы ещё старый тариф для сравнения, а то я что то в 5 раз ну ни как не вижу, или я не могу понять с чего тариф у меня состоит в квартплате. Но у меня получается примерно в 2, ну может с небольшим хвостиком.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
ВАВАНчик
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 847
Зарегистрирован: 26 дек 2008, 00:23

Сообщение ВАВАНчик »

Просчитала по своей 2-к. кв. (новый дом, 3 года, 68 кв.м.):
Было:
Утримання - 74,69 грн
Опалення - 100,48
Вода - хол. - 1,48грн/ к.м *3 куба/мес, гор - 7,38грн. *1 куб/мес
Плюс 200 кВт за свет -
Итого 224,43

Стало:
Утримання - 306,23 грн
Опалення - 148,74
Вода - хол. - 3,10 грн, гор. 13,72 грн.
Итого: примерно 520 грн
Загадка:
Опустело без тебя метро... _А_М_А_Л_К_Е_Р_

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12638
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

новый дом, 3 года
Учитывая стоимость квартиры в "новом доме" лозунг "богатые заплатят за бедных" что-то не срабатывает. 50-60$ в месяц неадекватно малая квартплата.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Учитывая стоимость квартиры
Но "утримання" — это не процент от стоимости, а четко определенный набор услуг, к которому "богатые заплатят за бедных" не имеет ни малейшего отношения. Как раз наоборот, обслуживание старого дома реально стоит гораздо дороже, чем нового.
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15017
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

В итоге так, бабушка попадает под гривень 100 субсидии, то есть реально квартплата поднимается раза в два. У родителей до субсидии сумма не дотягивает, даже при том что у меня и сестры которые с ними прописаны относительно маленькие официальные зарплаты. Я бы сказал что цена в текущих условиях вполне справедливая. Конечно бы хотелось что бы это было больше видно на местности - ремонт, благоустройство и т.д., но от части это уже вопрос того что жек пока что надо заставляь рабоатть и не по одиночки, а создавая ОСББ, что вполне прописано в законах. А ОСББ может скажем поставить счётчик тепла на дом и тогда уже ни кто не будет платить за холодную воду или батареи.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

kitponiS, женились бы, БАРИН!

Аватара пользователя
ВАВАНчик
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 847
Зарегистрирован: 26 дек 2008, 00:23

Сообщение ВАВАНчик »

http://www.pravda.com.ua/news/2009/2/3/89002.htm

Президент Віктор Ющенко скасував рішення голови Київміськдержадміністрації Леоніда Черновецького про підвищення тарифів на комунальні послуги у 3,5 - 9 разів.
Загадка:
Опустело без тебя метро... _А_М_А_Л_К_Е_Р_

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

ВАВАНчик: не читай советскую прессу, конспектируй первоисточники. Это третий дубль отмены тарифов на отопление, канализацию и горячую/холодную воду для предприятий
http://www.president.gov.ua/documents/8895.html
:rtfm: :censored:

AMY
Памятник
Сообщения: 14320
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

В продолжение "научной дискуссии" с Klovsky по поводу необходимости регистрации в органах МЮ распоряжений КГГА по коммунальным тарифам

Президент України писал(а):
Зазначені розпорядження видано головою Київської міської державної адміністрації з перевищенням повноважень щодо встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, оскільки Законом України «Про житлово-комунальні послуги» на Київську міську державну адміністрацію покладено лише повноваження зі здійснення взаємодії з органами місцевого самоврядування з питань надання житлово-комунальних послуг та регулювання цін/тарифів, контролю цін/тарифів на житлово-комунальні послуги та моніторингу стану розрахунків за них (пункти 4 та 6 статті 6), встановлення ж цін/тарифів на житлово-комунальні послуги віднесено до повноважень органів місцевого самоврядування (пункт 2 статті 7).
<...>
рішення голови Київської міської державної адміністрації від 25 грудня 2008 року № 1780, № 1780/1 усупереч статті 6 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», яка визначає актами місцевих державних адміністрацій розпорядження голови місцевої державної адміністрації та накази керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів, оформлено як розпорядження Київської міської державної адміністрації


И еще одно судебное решение, вступившее в силу
Постанова Шевченківського районного суду м. Києва від 05-07-2007 р. у справі № 2а-166/07 писал(а):
Як зазначено в п.53, 57 Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) проекти розпоряджень подаються на підпис міському голові і розпорядження Київської міської державної адміністрації, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, подаються на державну реєстрацію до Київського міського управління юстиції в п'ятиденний термін після їх видання і набирають чинності з моменту їх реєстрації, якщо самими розпорядженнями не встановлено пізніший термін введення їх в дію. Рішення Київради, підготовлені та погоджені у встановленому порядку, подаються секретаріатом Київради у десятиденний термін після прийняття на засіданні Київради до відділу редагування документів (п.68 Регламенту).

Тому суд приходить до висновку, що та обставина, що розпорядження Київської міської державної адміністрації не зареєстровані в органах юстиції не є підставою для визнання їх недійсними, оскільки ці розпорядження в зв'язку з відсутністю реєстрації в органах юстиції не підлягають застосуванню
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
__SIRIUS__
Путеец
Путеец
Сообщения: 160
Зарегистрирован: 31 янв 2009, 17:06
Откуда: Позняки

Сообщение __SIRIUS__ »

Страна у нас интересная.
С одной стороны прекрасно. Снизили тарифы - радуемся. С другой. Дело президента повышать/понижать тарифы, запрещать стройки супермаркетов? Это должны делать местные советы. Это их земля, их территория.
Был бы нормальный мэр, нормальная система, за месяц/два до введения новых расценок распечатал бы ЖЭК на каждый дом/подъезд смету затрат на содержания дома, придомовой территории, список выполняемых работ, Киевэнерго свои сметы и т.д. и сказали б. Вот народ, вот столько стоит ваше проживание - платите. А не так, нихрена не делается, ломят цены фиг знает по каким расчетам, отопление платим не по гигакаллориям, а по литрам, а этот литр такой, что еще у человека возникают затраты на э/э калорифера.

А завтра Лёна выдумает лазейку как с маршрутными автобусами и всем всё будет зашибись.
С, уважением, Роман!

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12638
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Повадились ЖЭКовцы вывешивать на дверях парадных списки должников. Народ срывает, но дворники снова вешают.
Недавно народ изобрёл ноу-хау. Вместо срывания данного списка приклеил "Моментом" к нему фото иномарки начальника ЖЭКа с поясняющей подписью.
Список должников сорван, как утверждают, кем-то из администрации ЖЭКа, и никто новые не вывешивает.
Иномарку теперь начальник ставит во внутреннем дворике (раньше стояла у крыльца).
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15017
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

Klovsky - а я считаю что список должников это правильно, у нас вон народ вообще офигел при долге за квартиру в 5 тыс. гривень дачи покупают, вот пусть повесят. А вообще хорошо помог в старом доме отказ от ремонта канализации для должников, много кто сразу нашёл деньги.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12638
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

"Правильно" - в данном случае есть синоним "эффективно".
Эффективно - перекрытие канализации (да!), суд и опись гос.исполнителем имущества должника. Тогда платят.

А от списков долг не уменьшается, наоборот. Разве только соседи видят "а если Пупкин не платит, то и я не буду - назло маме уши отморожу". В итоге суммарный долг растёт.
Списки отключенных от канализации намного эффективней, но жэковцы слишком ленивы, чтобы так поступать (да и затраты большие, но они того стОят).
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15017
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

У меня кооператив и список должников обычно увеличивает уровень оплаты, так как каждый знает что проблемы могут быть из-за конкретного соседа, а вот когда совести нет - приходится давать поплавать в дерьме.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Ответить