Страница 10 из 375
Добавлено: 17 апр 2007, 16:32
Vyacheslav
sashman писал(а):Так, але це звичайний трам. Швидкісність траму виключає можливість переходів в одному рівні.
А можна це якось обгрунтувати? До речі, ось фото
ШТ у Волгограді
Добавлено: 17 апр 2007, 17:08
Hoaxer
на нижній фотографії можна побачити що накриття є лише праворуч, що означає що платформа зупинки з протидежного боку знаходиться перед цим переходом (щодо місця з якого фотографували), логічно що люди проходять - трамвай під'їзжає далі до платформи...
хоча платформу видно і там де немає накриття з лівої сторони.
В принципі згоден - не дуже зручно, але там люди виховані і свідомо під трамвай який під'їзжає ніколи не полізуть, тому мабуть там це проблем не створює. Я коли гуляв Прагою щиро дивувся поведінці водіїв та пішоходів щодо трамваїв

от нам би так...
Добавлено: 17 апр 2007, 17:18
sashman
Обґрунтовувати не буду - за максимальної швидкості <30 км/ч це не має сенсу. Але пасажири заважатимуть, коли швидкість і кількість руху будуть більшими. Тоді пасажири заважатимуть прибуттю та відбуттю трамваїв, створюватимуть аварійні ситуації.
P.S. Може і в метро дозволити пасажирам гуляти коліями?
Добавлено: 17 апр 2007, 17:25
FerrariF1racing
конечно, станции если переделать то будет очень даже хорошо. Но мне более важнее, что бы ПС зделали надежный. И небыло так, что подхожу к ТрЛинии, а трамваи стоят

Добавлено: 17 апр 2007, 18:01
Hoaxer
в Празі трамваї набагато швидше наших їздять. Наші також могли б рази в 3 швидше їздити, але рейки не дозволяють... є такі проміжки прямої, що в кабіні "водить" вліво-вправо на швидкості більшій за 25 настільки сильно, що враження - от-от вилетиш кудись
Добавлено: 17 апр 2007, 18:06
FerrariF1racing
вчера сел, уже описывал, новенький вагончик. Так после "Полевой" мы разогнались как никогда быстро. Я был очень сильно удивлен, ехали наверное 50км в час, и газ не сбрасывали.
Но я согласен, состояние тех же путей в довольно плачевном состоянии.
Добавлено: 17 апр 2007, 21:09
Vyacheslav
Hoaxer писал(а):на нижній фотографії можна побачити що накриття є лише праворуч, що означає що платформа зупинки з протидежного боку знаходиться перед цим переходом (щодо місця з якого фотографували), логічно що люди проходять - трамвай під'їзжає далі до платформи...
хоча платформу видно і там де немає накриття з лівої сторони.
Це кінцева зупинка, і накриття там не потрібне, а трамвай якраз стоїть на зупинці з відкритими дверима. З правого боку трамваї зупиняються в кінці критої платформи. На відео все видно.
Добавлено: 18 апр 2007, 09:43
Hoaxer
не знаю, відео не бачив. Можливо не кінцеві зупинкі не такі? На жаль швидкісним трамваєм там не їздив - не знаю...
В решті-решт є в Будапешті Hév (suburbial railway), який є міксом метро-швидкісного трамваю-електрички, частиною під землею, більшою частиною на поверхні, огороджений, і на зупинках саме такі переходи через колію. Нікому це не заважає. Платформа з одного боку, перехід, платформа з іншого боку.
Добавлено: 18 апр 2007, 13:59
Vyacheslav
Hoaxer писал(а):не знаю, відео не бачив
Я ж посилання кидав
Можливо не кінцеві зупинкі не такі?
Там є зупинки з переходами по коліях
Добавлено: 19 апр 2007, 13:45
AMY
Разошлись рельсы. Десятки трамваев застряли в пробке
[
Владимир Каминский | "Сегодня", 18-04-2007 ]
В среду, 18 апреля, около 17.00 на линии скоростного трамвая на остановке ул.Потапова с рельсов слетело сразу два вагона трамвая №1.
Благо, пассажиров в салоне было немного, люди отделались испугом и синяками. По рассказам пассажиров, трамвай подъезжал к остановке и начал тормозить, как вдруг раздался страшный скрежет, состав резко остановился и несколько человек оказались на полу. Уже через 15 минут на месте были аварийные бригады с краном. Чтобы поставить трамвай на рельсы, им понадобилось минут 40. Ремонт путей занял намного больше времени, поэтому в "пробке" выстроилась колонна из десятка составов. Люди, чертыхаясь, топали домой пешком.
Причиной аварии стали старые рельсы, они не выдержали веса трамвая и разошлись в стороны. Ремонтники говорят, что порой за день у них бывает до трех таких выездов. Мол, пока город начнет реконструкцию "скоростного", ездить на нем будет опасно, составы разлетаются на ходу, а рельсы разгибаются. На аварийном участке установили 7 стягивающих реек. Скоро так будет выглядеть вся линия.
Добавлено: 19 апр 2007, 19:31
FerrariF1racing
а я то думал, почему когда ждал трамвай на "НАУ", то все 3-ки на втречу ехали
Добавлено: 20 апр 2007, 12:26
Коржик
FerrariF1racing писал(а):а я то думал, почему когда ждал трамвай на "НАУ", то все 3ойки на втречю ехали
Дефисы ставь, а то я никак не мог понять, что ещё за Зойки гоняли.

ЗЫ "На встреч
у", а то в именительном падеже чуть ли не "встреч
ьая" будет получаться.

ЗЫЫ Ты же будущий филолог, ЕКЛМН.

Добавлено: 20 апр 2007, 15:23
FerrariF1racing
ОФФТОП:
извини, это уже машинальная опечатка

Стыдно, стыдно
Добавлено: 20 апр 2007, 17:12
Sinoptik
Где тут про трамвай?
НАУшники, заведите себе отдельный филологический форум, и там обсуждайте правила правописания.
Филолухи...

Добавлено: 07 май 2007, 14:53
Метробудівець
Слышал КМС выиграл тендер на ремонт и реконструкцию путей скоросного трамвая!