Страница 10 из 108
Добавлено: 29 май 2012, 11:00
vadik
Борис писал(а):на Западе как то меньше кабинок и стоят в очереди и не возмущаются и расплачиваются карточками. в чем собственно проблема?
в воскресенье во 2й половине дня там возле таких пунктов вообще - жесть
Проблема в тому, що є суспільний інтерес випхнути якомога більше транзиту на цей міст, щоб було менше трафіку в центрі міста.
Різні примочки типу мита і заторів заважають цій меті, бо створюють бар’єри використанню мосту.
Добавлено: 29 май 2012, 11:37
Egor
vadik писал(а):
Де брєд? Вимальовується якраз за твоїми даними якраз типовий сценарій, що і мито плати і розходи врешті решт на бюджет повісять, бо португальці свої люди.
Не без того. Но лучше, конечно, скулить и остаться без моста в прицнипе.
vadik писал(а):
А таїландький експресвей це посміховисько на весь світ, через ту дорогу по всьому світі таїландські літаки в літовищах ловили на заставу і компанія та абсолютно не в прибутку, знову типовий приклад як облажатися.
Не знаю, как по мне нам бы такое посмешище. На счет не в прибыли, если можно факты какие-нибудь. Ибо вот 3 месяца тому, мне песню там пели, что и контора в плюсе и экономика выиграла.
И это точно не имеет отношения к количеству кабинок на въезде.
vadik писал(а):
І про 10 копійок це взагалі, ось оце маячня повна, вірити що 50 копійками все обійдеться.
Тут ошибся. 10 коп\километр - это был плановый тариф для Одесской трассы. Сейчас в кулуарах мусолят тариф 2 грн\км. Итого 15 км - 30 грн. 17 км - 34 грн. В тянучка в городе больше бензина и времени уйдет.
Короче говоря, кончайте нагонять пессимизм.
Добавлено: 29 май 2012, 11:37
Борис
це не суспільний інтерес, це цікавість певної кількості людей, які вважають себе бізнесменами.

Добавлено: 29 май 2012, 16:03
vadik
Борис писал(а):це не суспільний інтерес, це цікавість певної кількості людей, які вважають себе бізнесменами.
Будь хто в кого є авто або хто їзде автобусом має інтерес мати менше заторів, чи не так?
Egor писал(а): ... Но лучше, конечно, скулить и остаться без моста в прицнипе ...
Не бачу проблем висловити свою думку і аргументувати як можна зробити краще. Бо так за всі подачки (на наші ж гроші) можна падати на коліна та цілувати ступні.
Про Таїланд вікі в допомогу (цитата: ’Оператор реєструє збутки з самого початку’), хоча вже історія, коли за борги компанії арештовують літак принця, чогось варта.
http://en.wikipedia.org/wiki/Don_Mueang_Tollway
Добавлено: 29 май 2012, 16:17
incognito
Egor писал(а):Тут ошибся. 10 коп\километр - это был плановый тариф для Одесской трассы. Сейчас в кулуарах мусолят тариф 2 грн\км. Итого 15 км - 30 грн. 17 км - 34 грн.
Если это тариф с легковушки - это дохрена. Если с фуры - то даже дешево.
Добавлено: 29 май 2012, 16:23
de@mon
Так о чем тут спор про платность мостов. Сейчас фуры, въезжающие в город с одесской трассы (да и житомирской), уходят на окружную. Далее на столичку, и на южный мост, Бажана, бориспольская трасса.
Построят платный мост - участок Столичка-Южный мост сразу же станет для транзитных фур платным, но дороже и гайцам.
Даже за счет фур южный мост ой как хорошо разгрузится, и асфальт на нём не будет так быстро убиваться.
Добавлено: 29 май 2012, 16:29
vadik
incognito писал(а):Если это тариф с легковушки - это дохрена.
incognito, в тебе нема виходу, ти вже підписався там кожен день їздити. 34 х 2 х 365 = 24 820 гривень на рік. Інакше ти не пацан
incognito писал(а):я ціную свій час - якщо є якісна дорога без заторів - я поїду по ній, а не по перевантаженій і розбитій, але безплатно.
З такими цінами там і одної кабінки буде досить.
Добавлено: 29 май 2012, 17:23
incognito
vadik писал(а):incognito, в тебе нема виходу, ти вже підписався там кожен день їздити. 34 х 2 х 365 = 24 820 гривень на рік. Інакше ти не пацан
йди до дідька, то моя справа - їздити чи ні.
платний автобан, наприклад у Хорватії - коштує приблизно 70 копійок за км, якщо перевести у гривні. Це розумна ціна, при тому, що автобан збудований у горах, з великою кількістю тунелів та естакад. А 2 грн за кілометр в Україні - то дурниця.
Добавлено: 29 май 2012, 17:33
Rider
10 страниц просто ни о чем... Чиновник ляпнул и понеслось...

Добавлено: 29 май 2012, 17:43
vadik
incognito писал(а): А 2 грн за кілометр в Україні - то дурниця.
Ну так Дніпро це теж не струмок абиякий.
Добавлено: 29 май 2012, 17:48
Egor
Rider писал(а):10 страниц просто ни о чем... Чиновник ляпнул и понеслось...

Да, есть немного...
Добавлено: 29 май 2012, 17:49
DFAW
Rider писал(а):10 страниц просто ни о чем... Чиновник ляпнул и понеслось...

Предлагаешь расчехлять плюсомёт ?
Добавлено: 29 май 2012, 17:57
Egor
DFAW писал(а):Rider писал(а):10 страниц просто ни о чем... Чиновник ляпнул и понеслось...

Предлагаешь расчехлять плюсомёт ?
Лучше обойтись замечанием от авторитетного "источника"

Добавлено: 29 май 2012, 17:59
Rider
Это на усмотрение модераторов... Но часть темы можно вообще в отдельную тему вынести, например, "перспектива платных дорог в Украине" или что-то в этом духе.
Добавлено: 29 май 2012, 18:05
Egor
Rider писал(а):Это на усмотрение модераторов... Но часть темы можно вообще в отдельную тему вынести, например, "перспектива платных дорог в Украине" или что-то в этом духе.
Да черт его знает, они сильно взаимосвязаны в данном контексте.