Страница 10 из 25
Re: Подільський мостовий перехід
Добавлено: 03 ноя 2024, 14:52
Rider
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 03 ноя 2024, 18:32
Valery36
Ця "дорога" будується лише для громадського та спец. транспорту.
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 03 ноя 2024, 19:57
Rider
Valery36 писал(а): ↑03 ноя 2024, 18:32
Ця "дорога" будується лише для громадського та спец. транспорту.
Восени в КМДА говорили про повноцінний рух транспорту.
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 04 ноя 2024, 09:54
Valery36
Мостом повноцінного руху досих пір нема.... і зі слів Авдокушина в одному з нещодавніх відео, нескоро відкриють
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 04 ноя 2024, 10:18
Rider
Valery36 писал(а): ↑04 ноя 2024, 09:54
Мостом повноцінного руху досих пір нема.... і зі слів Авдокушина в одному з нещодавніх відео, нескоро відкриють
Відкривати повноцінний рух лише на Центральну Садову немає сенсу, навіть ці фантастичні йолопи здогадуються про наслідки.
А про слова - я вкотре дипломатично утримаюсь від коментарів

Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 04 ноя 2024, 11:10
Klovsky
Центральну Садову можуть зробити в режимі Паркової дороги, реверсом. Вранці - на міст, увечорі - з мосту (мені наснилося).
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 04 ноя 2024, 11:44
TANK
В отличае от парковой там куча жилых домов, жителям которых, внезапно, нужно не туда....
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 04 ноя 2024, 12:06
Valery36
Куди не поткнись всюду велика дупа...
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 04 ноя 2024, 12:44
Klovsky
TANK писал(а): ↑04 ноя 2024, 11:44
В отличае от парковой там куча жилых домов, жителям которых, внезапно, нужно не туда....
Якщо "нужно", то є Прибережна та Призалізнична, які можна в пік перевести в зворотній режим, порівняно з Центральною.
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 04 ноя 2024, 18:59
TANK
неа, не получится. призализнычна заканчивается на 7 садовой, а прибрежная в принципе не проездная - это бутовая насыпь дамбы, которую забетонировали поверху до бывшего причала, т.е. до 4 садовой.
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 04 ноя 2024, 22:53
mann
Мне кажется откроют движение полноценно и тут же две-три полосы на Северном мосту на ремонт перекроют, надолго, при чём. Мост Метро уже на ремонте.
Про Прибережную и Призализничную там— настолько у них плохо с покрытием, отсутствием асфальта и шириной проезжей части что туда никакой транзитный трафик не вывести никак.
Подільський мостовий перехід
Добавлено: 04 ноя 2024, 23:08
Бодрый
mann писал(а): ↑04 ноя 2024, 22:53
Мне кажется откроют движение полноценно и тут же две-три полосы на Северном мосту на ремонт перекроют, надолго, при чём.
В цьому році виконали роботи з поточного середнього ремонту з обох сторін і відремонтували по півтори смуги руху.
Наступного року виконають решту робіт. Ще по півтори смуги руху.
Подільський мостовий перехід
Добавлено: 04 ноя 2024, 23:53
Бодрый
4 листопада 2024 р.
Re: Подільський мостовий перехід
Добавлено: 05 ноя 2024, 10:56
Rider
Бодрый писал(а): ↑18 окт 2024, 00:06
Подільсько-Воскресенський міст буде повністю відкрито на початку листопада
...який якось більше нагадує кінець грудня))
Там реально ще чимало роботи з тунелем, навіть за інтенсивності роботи та ігнорування безпеки
Скрытый текст
Для просмотра скрытого текста необходимо быть авторизованным пользователем.
VOVA_H писал(а): ↑27 окт 2024, 16:25
Це що зараз будується це не тимчасова, а ректоанальна схема.
Надіюсь наступного року таки добудують з'їзд з естакади і його таки ТИМЧАСОВО будуть використовувати для руху в обидва боки.
На жаль, ні, бо всі ті руханки з влаштуванням двостороннього руху на транспортній розв'язці як раз мали на меті реалізувати заїзд через Вершигори. Нашвидкоруч побудований з порушенням земельного законодавства сквер також доводить, що це "тимчасове" рішення залишиться на довгий час.
Там ширини (пропускної здатності) банально не вистачає на щось більш-менш серйозне. Краще, аніж взагалі нічого, але й далеко від того, як має бути.
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 05 ноя 2024, 18:24
Klovsky
TANK писал(а): ↑04 ноя 2024, 18:59
неа, не получится. призализнычна заканчивается на 7 садовой, а прибрежная в принципе не проездная - это бутовая насыпь дамбы, которую забетонировали поверху до бывшего причала, т.е. до 4 садовой.
застосуємо мій старий принцип, який полягає у тому, щоб виключити всі явно неможливі припущення.
Тоді те, що залишається, наскільки неймовірним воно не здавалося б, і є незаперечний факт. // Ш. Холмс
Не Північний міст зараз проблемний, а Метро та Патона.
Відкривати міст, щоб із південного боку на нього їхала однією смугою Центральна Садова? Так вона 1-смугово не вивезе адекватний потік як допомога цілім двом мостам Метро та Патона.
Зменшувати удвічі пропускну спроможність Центральної Садової для залишення 2-стороннього руху та зручності десятку садівників? Щоб Кличка потім захейтили тисячі мешканців Лівобережжя? Це неможливо.
Простіше розчистити від диких дерев та кущів Призалізничну від 7-ї до 6-ї Садової + 35 метрів (це сумарно менше 130 погонних метрів роботи безопилкою), і ще пробити 9 метрів проїзду з Призалізничної прямо на Маланюка.
Якщо людині треба проїхати, вона не зважатиме ні на грунтову дорогу, ні на ширину - аби лиш би габарит був.
Звісно, ніхто не силує садівників їхати саме туди, бо там лише легковики, а не автобус проїде.
Садівники можуть по відремонтованій Центральній Садовій в односторонньому режимі їхати в протилежному напрямку.
Єдине, що гальмує таку схему організації руху - це наявність на Садах транзитного маршрутного руху автобусів. І дуже залежний від традицій (в поганих моментах) КПТ, який не має досвіду організації руху на такій протяжності в односторонньому режимі. Бо це ж треба буде вранці рейс робити з автопарку біля Дарницької, забирати з Лівобережки пасажирів, по мосту, кінцева на Українських Героїв, а далі на Лівобережну як, якщо Сади у вищевказаному режимі? )) Жах диспетчера.