пару вопросов
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Анатолий, а вы не троль?
http://wikimapia.org/#lat=50.5011445&lo ... 19&l=0&m=b
не говоря о том, что "светофорный обьект" на несколько порядков дешевле подземного строительства подхода к лифту, хотя и он будет стоить несколько освоенных милиардов и дальнейший "брак коштив"
http://wikimapia.org/#lat=50.5011445&lo ... 19&l=0&m=b
не говоря о том, что "светофорный обьект" на несколько порядков дешевле подземного строительства подхода к лифту, хотя и он будет стоить несколько освоенных милиардов и дальнейший "брак коштив"
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
http://wikimapia.org/#lat=50.5011445&lo ... 19&l=0&m=b
Здесь как раз очень хорошо видно, что прямо по центру "Оболони" проходит проезжая часть - таким образом лифт придётся тулить в другом месте.
Смысл подъёмника для инвалидов в том, чтобы они прямо с дневной поверхности попадали на платформу, а не спускались в подземный переход.
И где там лепить тогда лифт?
Здесь как раз очень хорошо видно, что прямо по центру "Оболони" проходит проезжая часть - таким образом лифт придётся тулить в другом месте.
Смысл подъёмника для инвалидов в том, чтобы они прямо с дневной поверхности попадали на платформу, а не спускались в подземный переход.
И где там лепить тогда лифт?
Я вам показал переход на бульварную часть. С другой стороны проспекта такой же, кстати. Именно под бульварной частью находится платформа. Я нигде не писал о третьей двери третьего вагона, я писал о платформе - переход вы видели, а вот точка над платформой в которую можно воткнуть лифт "прямо с дневной поверхности попадали на платформу":
http://wikimapia.org/#lat=50.5011462&lo ... 19&l=0&m=b
http://wikimapia.org/#lat=50.5011462&lo ... 19&l=0&m=b
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
-
- Машинист
- Сообщения: 404
- Зарегистрирован: 17 май 2010, 23:08
-
- Машинист
- Сообщения: 404
- Зарегистрирован: 17 май 2010, 23:08
-
- Машинист
- Сообщения: 404
- Зарегистрирован: 17 май 2010, 23:08
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9688
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Эти нормы, НЯП, должны быть оговорены в санитарных нормах на транспорте. Большинство законодательных актов можно посмотреть на сайте http://zakon.rada.gov.ua
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
ДБН В.2.3-7-2003. Споруди транспорту. Метрополітени
А также НАОП 5.1.11-1.30-85 Правила производственной санитарии на метрополитенах
И еще российские СП 2.5.1337-03 Санитарные правила эксплуатации метрополитенов
Код: Выделить всё
7.7 Система тунельної вентиляції повинна забезпечувати необхідні параметри повітря:
а) у теплий період року:
1) температуру повітря на платформах станцій, у касових залах і коридорах між станціями, яка перевищує не більше ніж на 4 °С розрахункову температуру зовнішнього повітря, але не вище плюс 28 °С для міст з розрахунковими температурами зовнішнього повітря по параметру А плюс 24 °С і менше, і не вище плюс 30 °С для міст з розрахунковими температурами зовнішнього повітря по параметру А більше плюс 24 °С, а відносну вологість повітря не більше, відповідно, 75 % і 65 %;
2) температуру і відносну вологість повітря, що видаляється на кінці розрахункової ділянки для міст з розрахунковими температурами зовнішнього повітря по параметру А плюс 24 °С і менше при пропускній спроможності лінії не більше 40 пар поїздів на годину - не вище, відповідно, плюс 33 °С і 60 %, а при пропускній спроможності більше 40 пар поїздів на годину, та також для міст з розрахунковими температурами зовнішнього повітря по параметру А більше плюс 24 °С незалежно від пропускної спроможності лінії - не вище плюс 35 °С і 55%;
б) у холодний період року:
1) температуру повітря на платформах станцій і в коридорах між станціями для міст із розрахунковою температурою зовнішнього повітря для теплого періоду року по параметру А плюс 24 °С і менше - не вище чим на 2 °С природної температури ґрунту, але не нижче плюс 5 °С і відносній вологості не більше 75 %, а для міст з розрахунковою температурою зовнішнього повітря для теплого періоду року по параметру А більше плюс 24 °С - не вище природної температури ґрунту, але не нижче плюс 10 °С;
2) температуру повітря у касових залах вестибюлів, на платформах станцій та коридорах між станціями для холодного періоду року - не нижче плюс 5 °С і відносну вологість повітря не більше 75 %;
в) у будь-який період року - концентрацію шкідливих речовин (газів) в повітрі тунелів і станцій — згідно з вказівками 15.3.
У тих випадках, коли в теплий період року розрахункова температура повітря на платформах станцій, у касових залах та коридорах між станціями перевищує указані в даному пункті граничні температури повітря плюс 28 °С і плюс 30 °С та добуток числа пар поїздів на лінії в годину пік на число вагонів у поїзді становить величину більше 120, необхідно застосовувати охолодження припливного повітря.
И еще российские СП 2.5.1337-03 Санитарные правила эксплуатации метрополитенов
Сто грамм - не "стоп-кран"!
-
- Машинист
- Сообщения: 404
- Зарегистрирован: 17 май 2010, 23:08