Якщо пригадати плани київської влади річної давнини, які, очевидно, формувалися під впливом обіцянок КМБ
https://www.ukrinform.ru/rubric-kyiv/28 ... nelej.html
то видно, що вони планували протягом березня 2020 - середини квітня 2021 рр. побудувати обидва тунелі (з усіма технологічними роботами, які передбачали завершення їх будівництва, а потім, виходить залишали собі 8,5 місяців на час, необхідний для відкриття ділянки (тобто що робота на наземному відрізку траси буде тривати достатніми темпами, щоб після готовності тунелів він не став гальмом для вчасного відкриття.
Отже, якщо збиралися за 410 днів прокласти 2,5 км тунелів, то вони планували в середньому рухатися зі швидкістю 20 м на добу кожний день, а фактично зі значно більшою, якщо відкинути час необхідний для монтажу і демонтажу щитів. Нині щит за рік від початку планованих робіт (365 днів) по спорудженню тунелів(березень 2020) подолав 700 метрів, тобто роботи ведуться у 3,5 рази повільніше, ніж початково планувалося.
З такими темпами будівництво тунелів буде тривати до серпня 2024 року.
Звичайно, любителі фантастики можуть сказати, мовляв, коронавірус винний, що щит замість 1-го місяця монтували 6 (насправді, мали можливість монтувати лише 5, тому що камера була готовою для монтажу не в березні, а у квітні), і тепер все можна надолужити, але ж, насправді, замість форсування робіт триває їх уповільнення, вони майже призупинені усюди, а щит рухається 2-3 метри на добу тільки тому, що припинити роботу зовсім і законсервувати його у нинішньому стані не вдасться, щит не можна зупинити, і не можна витягнути назад, тому він приречений "доповзти" 550 метрів до демонтажної камери, адже швидкість щита вже явно не є нагальним завданням.
Отже, виходячи з розрахунку необхідних темпів робіт, зроблених міською владою рік тому, тунелі якщо вони будуть будуватися (фінансуватися) нинішніми темпами, будуть готовими лише ближче до кінця 2024 року, також і відкриття ділянки метро буде можливе принаймні на 3 роки пізніше обумовленої тендером дати (грудень 2021), та й то тільки в тому випадку, якщо за цей час побудують наземний відрізок з двома станціями.
Бачимо, що метро при нинішньому технічному озброєнні КМБ не встигнуть відкрити у 2021-2022 рр. навіть за відновлення фінансування, що КМБ давно вже мовчить, коли збираються завершити будівництво ділянки, і що після ідіотської заяви у грудні Кличка, що метро відкриють через рік, міська влада теж вже нічого не анонсує, так само як і не повідомляє про причини призупинення будівництва.