Метро на Троещину (часть 1)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Есть другие предположения? С удовольствием их послушаюRVR писал(а):Дачи тормозили строительство метро? не верится.

Ха-ха, при интервалах на СБЛ? В это будет одной из причин конца.RVR писал(а):Один поезд на Милославскую, один - на Лесную. Обыкновенное маршрутное метро.
Хм... Троещину вывозим через Левобережную, Дарницкий вокзал через Красный хутор. Это что, юмор такой?RVR писал(а):Абы спасти Троещину. Линия будет вывозить полумиллионный массив Троещина. Думаю, этого предостаточно.

Möge die Macht mit dir sein!
Метродепо на Милославской в вероятностью 99% не будет

[ Засідання секції містобудування та архітектури архітектурно-містобудівної ради при Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища, 17 травня 2007 року ]
1. Проект забудови 20-го мікрорайону житлового масиву Вигурівщина-Троєщина, Деснянський район м. Києва
Замовник: ТОВ "Фіаніт" Справа № 268-а-07
Проектна організація: ДПІ "Діпроверф"
Головний архітектор проекту: Каленков В'ячеслав Михайлович
Доповідач: Каленков В'ячеслав Михайлович
Рецензент: Целовальник Сергій Анатолійович
Проект відправлено на доопрацювання.

[ Засідання секції містобудування та архітектури архітектурно-містобудівної ради при Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища, 17 травня 2007 року ]
1. Проект забудови 20-го мікрорайону житлового масиву Вигурівщина-Троєщина, Деснянський район м. Києва
Замовник: ТОВ "Фіаніт" Справа № 268-а-07
Проектна організація: ДПІ "Діпроверф"
Головний архітектор проекту: Каленков В'ячеслав Михайлович
Доповідач: Каленков В'ячеслав Михайлович
Рецензент: Целовальник Сергій Анатолійович
Проект відправлено на доопрацювання.


А с метромостом подобное возможно? http://kiyany.obozrevatel.com/news/2007/5/21/31546.htm
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Перший етап будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу буде завершено на початку листопада /Очень громко сказано, фактически это только мост на Рыбальский п-ов - Klovsky /
[ Газета "Хрещатик". 2007-05-23 ]
[ Газета "Хрещатик". 2007-05-23 ]
На початку листопада буде завершено перший етап будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу. Вулиця Набережно-Рибальська, що з’єднує Петрівський залізничний міст та вулицю Набережно-Хрещатицьку, на чотири кілометри скоротить дорогу від житлового масиву Оболонь до центру міста. Про це сьогодні Київському міському голові Леоніду Черновецькому доповів Генеральний директор комунальної корпорації «Київавтодор» Володимир Жуков.
«Протяжність Набережно-Рибальської разом з мостом через гавань Дніпра – 3 кілометри. Сьогодні вже змонтовано міст в металоконструкціях, ведуться роботи по влаштуванню залізобетонної плити автопроїзду. У першій декаді листопада ми запустимо автомобільний рух. Це дозволить не лише скоротити шлях з Оболоні до центру, а й зменшити екологічне навантаження на Рибальський острів», - заявив Володимир Жуков.
Леонід Черновецький зауважив, що це дуже втішні перспективи, адже будівництво Подільсько-Воскресенського мосту – важливе стратегічне завдання. За словами Леоніда Черновецького, важливим також є питання компенсації власникам дачних ділянок на Русанівських садах.
Володимир Жуков відповів, що на найближчій сесії Київради буде розглядатися порядок такої компенсації. Згідно цього порядку, дачники мають змогу отримати натомість земельну ділянку в с. Биківня, квартиру в Києві або грошову компенсацію. Наразі, за словами Жукова, 115 з 286 мешканців Русанівських садів вже погодилися на компенсацію, інші – чекають рішення Київради.
-skip-
«Протяжність Набережно-Рибальської разом з мостом через гавань Дніпра – 3 кілометри. Сьогодні вже змонтовано міст в металоконструкціях, ведуться роботи по влаштуванню залізобетонної плити автопроїзду. У першій декаді листопада ми запустимо автомобільний рух. Це дозволить не лише скоротити шлях з Оболоні до центру, а й зменшити екологічне навантаження на Рибальський острів», - заявив Володимир Жуков.
Леонід Черновецький зауважив, що це дуже втішні перспективи, адже будівництво Подільсько-Воскресенського мосту – важливе стратегічне завдання. За словами Леоніда Черновецького, важливим також є питання компенсації власникам дачних ділянок на Русанівських садах.
Володимир Жуков відповів, що на найближчій сесії Київради буде розглядатися порядок такої компенсації. Згідно цього порядку, дачники мають змогу отримати натомість земельну ділянку в с. Биківня, квартиру в Києві або грошову компенсацію. Наразі, за словами Жукова, 115 з 286 мешканців Русанівських садів вже погодилися на компенсацію, інші – чекають рішення Київради.
-skip-
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
В какой раз решается сия проблемаЗа словами Леоніда Черновецького, важливим також є питання компенсації власникам дачних ділянок на Русанівських садах.
Володимир Жуков відповів, що на найближчій сесії Київради буде розглядатися порядок такої компенсації. Згідно цього порядку, дачники мають змогу отримати натомість земельну ділянку в с. Биківня, квартиру в Києві або грошову компенсацію. Наразі, за словами Жукова, 115 з 286 мешканців Русанівських садів вже погодилися на компенсацію, інші – чекають рішення Київради.

-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
Київ Прес Інформ
Тоже расширено тут
Тоже расширено тут
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Впав кран
[ МНС УКРАЇНИ ]
У кого есть время и фотоаппарат, интересно бы взглянуть на это зрелище. Это упал, очевидно, один из подобных кранов, фото (c) euhome. Такую бандуру сразу и не поднимешь.
[ МНС УКРАЇНИ ]
Близько 17 год. 27 травня у Дніпровському районі на новобудові Подільсько-Воскресенського мосту при шквалистих поривах вітру був зірваний з місця стоянки козловий кран КС-35-50 (належить ВАТ "Мостобуд"). Внаслідок чого кран прослідував до кінця підкранової колії і упав у річку Десьонка. Жертв та постраждалих немає.
Бригадою "Мостобуду" вживаються заходи щодо підняття крана з річки.
[hr]Бригадою "Мостобуду" вживаються заходи щодо підняття крана з річки.
У кого есть время и фотоаппарат, интересно бы взглянуть на это зрелище. Это упал, очевидно, один из подобных кранов, фото (c) euhome. Такую бандуру сразу и не поднимешь.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
ИМХО, это не сложно выяснить, если знать, с какой стороны вчера в Киеве дул шквалистый ветер. Если восточный, то левобережный (на фото - ближний), если с запада - то правобережный (дальний).Klovsky писал(а):Это упал, очевидно, один из подобных кранов.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Согласно данным градсовета, метродепо теперь планируют разместить севернее Милославской

Схема соединительной ветки ПВЛ и ЛЛ (смотреть, повернув на 90° по час. стрелке)


Схема соединительной ветки ПВЛ и ЛЛ (смотреть, повернув на 90° по час. стрелке)


