Страница 94 из 501
Добавлено: 21 май 2007, 10:20
Sinoptik
Кто после меня напишет здесь что-то про парковки - будет премирован средством от простуды. Я серьезно.
Добавлено: 21 май 2007, 14:03
IRJ
RVR писал(а):Дачи тормозили строительство метро? не верится.
Есть другие предположения? С удовольствием их послушаю
RVR писал(а):Один поезд на Милославскую, один - на Лесную. Обыкновенное маршрутное метро.
Ха-ха, при интервалах на СБЛ? В это будет одной из причин конца.
RVR писал(а):Абы спасти Троещину. Линия будет вывозить полумиллионный массив Троещина. Думаю, этого предостаточно.
Хм... Троещину вывозим через Левобережную, Дарницкий вокзал через Красный хутор. Это что, юмор такой?

Если есть желание спасать Троещину, то стройте скорее мост и линию из центра на Подол.
Добавлено: 21 май 2007, 14:21
Энгер
IRJ писал(а):Троещину вывозим через Левобережную
Смех смехом, но когда я еду с Троещины в центр, у меня есть выбор: через Петровку либо через Дарницу. Так вот, по времени выходит практически одинаково.
Добавлено: 21 май 2007, 14:23
AMY
Метродепо на Милославской в вероятностью 99% не будет
[
Засідання секції містобудування та архітектури архітектурно-містобудівної ради при Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища, 17 травня 2007 року ]
1.
Проект забудови 20-го мікрорайону житлового масиву Вигурівщина-Троєщина, Деснянський район м. Києва
Замовник: ТОВ "Фіаніт" Справа № 268-а-07
Проектна організація: ДПІ "Діпроверф"
Головний архітектор проекту: Каленков В'ячеслав Михайлович
Доповідач: Каленков В'ячеслав Михайлович
Рецензент: Целовальник Сергій Анатолійович
Проект відправлено на доопрацювання.
Добавлено: 21 май 2007, 16:09
Анатоль
Для депо земельный участок будет левее. На схеме на словах "ділянка проектування"
Добавлено: 22 май 2007, 09:32
Valery36
Добавлено: 24 май 2007, 12:48
Klovsky
Перший етап будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу буде завершено на початку листопада /Очень громко сказано, фактически это только мост на Рыбальский п-ов - Klovsky /
[
Газета "Хрещатик". 2007-05-23 ]
На початку листопада буде завершено перший етап будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу. Вулиця Набережно-Рибальська, що з’єднує Петрівський залізничний міст та вулицю Набережно-Хрещатицьку, на чотири кілометри скоротить дорогу від житлового масиву Оболонь до центру міста. Про це сьогодні Київському міському голові Леоніду Черновецькому доповів Генеральний директор комунальної корпорації «Київавтодор» Володимир Жуков.
«Протяжність Набережно-Рибальської разом з мостом через гавань Дніпра – 3 кілометри. Сьогодні вже змонтовано міст в металоконструкціях, ведуться роботи по влаштуванню залізобетонної плити автопроїзду. У першій декаді листопада ми запустимо автомобільний рух. Це дозволить не лише скоротити шлях з Оболоні до центру, а й зменшити екологічне навантаження на Рибальський острів», - заявив Володимир Жуков.
Леонід Черновецький зауважив, що це дуже втішні перспективи, адже будівництво Подільсько-Воскресенського мосту – важливе стратегічне завдання. За словами Леоніда Черновецького, важливим також є питання компенсації власникам дачних ділянок на Русанівських садах.
Володимир Жуков відповів, що на найближчій сесії Київради буде розглядатися порядок такої компенсації. Згідно цього порядку, дачники мають змогу отримати натомість земельну ділянку в с. Биківня, квартиру в Києві або грошову компенсацію. Наразі, за словами Жукова, 115 з 286 мешканців Русанівських садів вже погодилися на компенсацію, інші – чекають рішення Київради.
-skip-
Добавлено: 24 май 2007, 13:45
Valery36
За словами Леоніда Черновецького, важливим також є питання компенсації власникам дачних ділянок на Русанівських садах.
Володимир Жуков відповів, що на найближчій сесії Київради буде розглядатися порядок такої компенсації. Згідно цього порядку, дачники мають змогу отримати натомість земельну ділянку в с. Биківня, квартиру в Києві або грошову компенсацію. Наразі, за словами Жукова, 115 з 286 мешканців Русанівських садів вже погодилися на компенсацію, інші – чекають рішення Київради.
В какой раз решается сия проблема

Лапшу вешают на уши народа, да и друг другу тоже....
Добавлено: 24 май 2007, 14:49
DFAW
Честно говоря очень сомневаюсь, так как для этого надо построить еще одну опору на Рыбальском и полностью закончить монтаж главного пролета
Добавлено: 25 май 2007, 10:47
Метробудівець
Київ Прес Інформ
Тоже расширено
тут
Добавлено: 28 май 2007, 09:31
Klovsky
Впав кран
[
МНС УКРАЇНИ ]
Близько 17 год. 27 травня у Дніпровському районі на новобудові Подільсько-Воскресенського мосту при шквалистих поривах вітру був зірваний з місця стоянки козловий кран КС-35-50 (належить ВАТ "Мостобуд"). Внаслідок чого кран прослідував до кінця підкранової колії і упав у річку Десьонка. Жертв та постраждалих немає.
Бригадою "Мостобуду" вживаються заходи щодо підняття крана з річки.
[hr]
У кого есть время и фотоаппарат, интересно бы взглянуть на это зрелище. Это упал, очевидно, один из
подобных кранов, фото (c)
euhome. Такую бандуру сразу и не поднимешь.
Добавлено: 28 май 2007, 10:47
Gregorium
Есть другие предположения? С удовольствием их послушаю
есть еще ряд предприятий как на Подоле, так и Рыбальском.
Добавлено: 28 май 2007, 17:11
euhome
ИМХО, это не сложно выяснить, если знать, с какой стороны вчера в Киеве дул шквалистый ветер. Если восточный, то левобережный (на фото - ближний), если с запада - то правобережный (дальний).
Добавлено: 29 май 2007, 11:24
DFAW
Могу сегодня попробовать от фуникулёра стрельнуть, если еще стоит то завтра сгоняю
Добавлено: 29 май 2007, 12:50
AMY
Согласно
данным градсовета, метродепо теперь планируют разместить севернее Милославской

Схема соединительной ветки ПВЛ и ЛЛ (смотреть, повернув на 90° по час. стрелке)
