Відкриття зупинної платформи Лівий берег
ДТГО "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ"
http://www.swrailway.gov.ua/newsline/?nid=842
28 жовтня 2010 року у м. Києві відбулося урочисте відкриття пересадочного вузла Лівий берег. В урочистому відкритті платформи Лівий берег взяли участь: Прем’єр-міністр України Микола АЗАРОВ, Міністр транспорту та зв’язку України Костянтин ЄФИМЕНКО, генеральний директор Укрзалізниці Михайло КОСТЮК, начальник Південно-Західної залізниці Олексій КРИВОПІШИН, заступник Голови КМДА Олександр ПОПОВ.
Пересадочний вузол Лівий берег, це подарунок Південно-Західної залізниці – киянам та гостям столиці. Для розв’язання гострих проблем перевезення міських пасажирів з двох «спальних» районів міста, Дарницького (Позняки, Дарниця) та Дніпровського (Березнякі, Русанівка) в яких проживає понад 600 тисяч мешканців столиці, силами Південно-Західної залізниці було проведено реконструкцію платформ Лівий берег.
В середньому за добу, з цієї платформи до реконструкції, відправлялось 4927 пасажирів. Після реконструкції, очікуване відправлення 10500 пасажирів за добу. На ній будуть зупинятися понад 20 поїздів підвищеної комфортності і 52 приміських електропоїздів. Попри усі труднощі, які виникали і виникають в цей кризовий період, керівництво, фахівці підрозділів столичної магістралі продемонстрували здатність до стратегічного планування і обрання правильної тактики на кожному з етапів впровадження цього проекту. Відтепер, мешканці Дніпровського і Дарницького районів мають змогу перетинати відстані над Дніпром, не вистоюючи в автомобільних «пробках» і заторах.
Проект, за здійснення якого взялась Південно-Західна залізниця доволі масштабний, і проводитиметься поетапно. Сьогодні відкривається Лівий берег, який є складовою проекту будівництва мосту, і з часом буде об’єднаний у міську електричку.
Під час виконання будівельних робіт підрозділами Південно-Західної залізниці, для спорудження зупиночної платформи Лівий берег було вкладено – 8247,5м3 бетону, змонтовано – 341,1т металоконструкцій навісів, кожна платформа обладнана склопакетами вітрозахисних стінок – 470 м2. також, для зручності пасажирів були змонтовано місця для сидіння. На кожній платформі встановлено стенд розкладу руху електропоїздів та електронний вказівник, який буде інформувати пасажирів про дані, що стосуються прибуття та відправлення поїздів. Крім того, прокладено – 850 м кабелів зв'язку, 2450м кабелів електропостачання та змонтовано 250м мереж водовідводу. Побудовано три платформи з навісами та вітрозахисними екранами. Довжина платформи 1-ї і 2-ї – 250м, 3-ї – 200м, ширина 1-ї і 3-ї – 4м, 2-ї – 6,3м.
Залізничники збудували касовий зал, в якому пасажири зможуть придбати квітки, як на звичайну електричку так і на електропоїзди підвищеної комфортності.
Також Південно-Західна залізниця для зручності людей з обмеженими можливостями, які користуються послугами залізничного транспорту, збудувала 5 пасажирських ліфтів.
З метою уникнення безконтрольного доступу пасажирів на платформи встановлено турнікетну систему.
У майбутньому планується на зупинній платформі Лівий берег зробити зупинку пасажирських поїздів, які слідують до станції Київ-Пасажирський.
Тепер відстань між Лівим берегом та Київ-Пасажирський можна буде здолати за 17 хвилин.
Кошторисна вартість реконструкції платформ Лівого берега складає більше 63 млн гривень.
Окрім реконструкції зупиночних платформ, Південно-Західна залізниця зробила ще один крок на шляху до розв’язання гострих транспортних проблем, які пов’язано із столичними заторами. На даний час вже завершено будівництво Березняківського шляхопроводу, який дасть змогу з’єднати такі масиви як Березнякі, Русанівка, Позняки та Дарниця з мостом який будується. Для зручності пасажирів над автомагістраллю збудовано 40 метровий пішохідний міст.
Відкрито пасажирську зупиночну станцію «Лівий берег»
Міністерство транспорту та зв'язку України
http://www.mtu.gov.ua/uk/news/19607.html
Сьогодні, 28 жовтня 2010 року, Прем’єр-міністр України Микола Азаров відкрив комплекс зупиночної залізничної платформи «Лівий берег» - складової Дарницького мосту в Києві. На новозбудованій станції вже зараз зупиняється більше 60 пасажирських приміських поїздів і водночас вона є частиною проекту міської електрички столиці.
Микола Азаров у своєму вітальному виступі подякував всім залізничникам та будівельникам станції «Лівий берег» за їх старанну та невтомну працю. Найкращим з них за особистий внесок та відданість роботі він вручив відзнаки та нагороди Кабінету Міністрів України.
Участь в урочистостях також взяли перший заступник Міністра транспорту та зв’язку України Володимир Корнієнко, перший заступник генерального директора Укрзалізниці Микола Сергієнко, начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин, заступник Голови КМДА Олександр Попов.
Комплекс зупиночної платформи знаходиться на Березняках (вул. Березняківська). Тож люди, які живуть на лівому березі Києва, оминатимуть завантажений центр столиці, та їздитимуть у більш комфортних умовах. Більше того, ця станція буде зручною і для тих пасажирів, які їздять у приміському сполученні: нині тут зупиняються поїзди, що курсують в обох напрямках – Ніжинському та Фастівському - зі столиці.
«Зупиночна платформа «Лівий берег» була тут ще у 2004 році і користувалася попитом серед пасажирів: близько 5 тисяч людей щодоби робили посадку і висадку на цю платформу. Згодом її знесли з урахуванням будівництва Дарницького мосту – але потреба її повернути була. І коли вже споруджувався цей шляхопровід, то звичайно, потрібно було передбачити і будівництво зупиночного пункту», - зазначив Олексій Кривопішин.
Начальник Південно-Західної залізниці зауважив, що новозбудована станція знаходиться на межі двох густонаселених районів, тож щодобова посадка-висадка пасажирів складатиме до 15 тис. людей.
Проект виконувався з дотриманням нових вимог, сучасних норм та високих стандартів якості.
Загалом для спорудження станції «Лівий берег» будівельники вклали 8247,5м3 бетону та змонтували 341,1 тонн металоконструкцій навісів. Для її облаштування встановлено 470м2 склопакетів вітрозахисних стінок на платформах, прокладено 850 м кабелів зв'язку, 2450м кабелів електропостачання та 250м мереж водовідводу.
Прогінні споруди шляхопроводів та платформ залізничники передбачили зробити залізобетонними. Довжина 1-ї та 2-ї платформ – 250м, 3-ї – 200м, ширина 1-ї та 3-ї – 4 м, 2-ї - 6,3м.
Для людей з обмеженими можливостями руху залізничники збудували п’ять пасажирських ліфтів.
«Звичайно, що це будівництво відкрило логістику підвозу пасажирів, розкрило інфраструктуру для міста, перехід з автомобільного транспорту на залізничний. Тут побудовано три платформи, прокладено чотири шляхи, для того, аби тут їздили декілька існуючих електропотягів. У перспективі – ще й міської електрички, електрички на Бориспіль», - розповів Олексій Кривопішин.
Нагадаємо, 27 вересня 2010 року було відкрито залізничний рух на Дарницькому мосту в Києві – цим було завершено першу чергу будівництва
Відкриття руху на двох залізничних коліях мосту дозволяє раціонально розподілити обслуговування пасажирських та швидкісних поїздів між станцією Київ-Пасажирський та новим вокзальним комплексом на ст. Дарниця.
Вже в грудні цього року планується відкрити з’їзд з лівого берега на правий, в І кварталі 2011 року – заїзд з правого берега на лівий. Наприкінці 2011 року буде введено в роботу ще по одному з’їзду з лівого берега на правий та з правого на лівий. Задля остаточного завершення будівництва необхідно закінчити будівництво автомобільного проїзду з правого на лівий берег, будівництво автомобільних з’їздів правобережного і лівобережного підходів, будівництво транспортної розв’язки «Видубичі» та виїзду на Харківське шосе.
Дарницький залізнично-автомобільний мостовий перехід через р. Дніпро у м. Києві будується за новим, стислим графіком. Загальна довжина мосту – 1,066 км. Протяжність залізничних колій – 32,71 км. Довжина автомобільних підходів – 15,08 км.
Фото
Схема развязок от моста