Страница 97 из 255

Добавлено: 12 мар 2012, 23:53
FCDKdynamo
Шарфы вместо СА-3 :shock:

Добавлено: 13 мар 2012, 07:47
Юрик
машинисты уже в корее были - учились, довольны, собачку ели, правда некоторые были немного огорчены тем что привезённая ссобою водка быстро закончилась :)

Добавлено: 13 мар 2012, 09:09
dimentiy
Шарфы вместо СА-3
Ничего удивительного. Будут цеплять через переходник.

Добавлено: 13 мар 2012, 21:41
Sinoptik
Юрик писал(а):и с печками и с холодильниками
Sinoptik - зануда!
Ну и почему? Я неправ?
Что из вышеперечисленного сейчас действует?

Добавлено: 14 мар 2012, 12:32
Zabuhaylo
Борис Колесніков: поїзди «ŠKODA» з’єднають три міста-мільйонники Сходу

Сьогодні Вчора, 13 березня 2012 року у Чехії українській делегації на чолі з Віце-прем’єр-міністром України – Міністром інфраструктури Борисом Колесніковим передано перший двоповерховий електропоїзд виробництва компанії «ŠKODA VAGONKA a.s.» для Південної залізниці. Згідно із договором магістраль отримає два таких поїзди.
«Ці два поїзди курсуватимуть по кільцю Харків-Дніпропетровськ-Донецьк-Харків. Тобто, вони забезпечать сполучення трьох міст-мільйонників Сходу», - повідомив Борис Колесніков.
Щодо вартості поїздки у поїздах чеського виробництва Віце-прем’єр-міністр України зазначив: «Я не хочу зараз розкривати ціни, але це буде трішки дешевше автобуса, але по якості – набагато вище», - підкреслив Борис Колесніков. Він подякував чеській компанії-виробнику за своєчасне та високоякісне виконання замовлення, додавши, що для розвитку подальшої співпраці «ŠKODA» повинна вивчити питання локалізації виробництва з українськими партнерами.
Полностью статья тут

На ст. Дарниця вже встановлено тренажер для навчання локомотивних бригад електропоїздів «Hyundai Rotem»
На станції Дарниця у навчальному центрі вже встановлено тренажер для навчання локомотивних бригад електропоїздів «Hyundai Rotem». Наразі триває його налагодження, підключення усіх систем, а потім здійснюватиметься випробування в роботі. Після цього розпочнуться навчання машиністів, які керуватимуть корейськими електропоїздами.
Модель реальної кабіни обладнана пультом управління, системою зв’язку та відтворення звукових сигналів, системою відображення у 3D форматі панорами реальних ділянок колії з усіма об’єктами, які знаходяться в зоні видимості машиніста. Для моделювання реальних умов руху електропоїзда були проведені фото- та відеозйомка ділянок колії сполученням Київ-Харків. Машиністи та інструктор за умовами руху електропоїзда спостерігають на моніторах, які встановлені не лише у кабіні машиніста, а й навчальних класах.
Місце для інструктора спеціально обладнане і дозволяє задавати погодні умови, час руху, моделювати перешкоди, несправності тощо.
Також тренажер моделює роботу гальмівної та інших систем електропоїзда «Hyundai Rotem».
Нагадаємо, що перші два склади міжрегіональних електропоїздів вже доставлені в Україну. Також вже відвантажені третій та четвертий склади міжрегіональних електропоїздів, які прибудуть в Україну морем у середині квітня, а п’ятий та шостий – у першій декаді травня поточного року. Введення в експлуатацію 6 складів електропоїздів буде здійснено до 1 червня 2011 року.
Відповідно до укладеного контракту з корейською компанією «Hyundai Rotem» на закупівлю 10 міжрегіональних двосистемних поїздів поставку 4-х інших електропоїздів буде здійснено до кінця 2012 року.

Добавлено: 14 мар 2012, 12:49
GeoGraph
Яким методом (фото/відео) відбувався запис зображення ділянок для подібних тренажерів?

Добавлено: 14 мар 2012, 12:53
tov_tob
Вроде на видео писали.

Добавлено: 14 мар 2012, 15:19
SlALFik
И сразу в 3Д?

Добавлено: 14 мар 2012, 16:30
Santehnik
Идиоты. Зачем было покупать двухсистемные электропоезда для использования на однородном участке?

Добавлено: 14 мар 2012, 16:39
Антошка
Дык денег больше заплатить =)

Добавлено: 14 мар 2012, 18:17
Антон777
Santehnik писал(а):Идиоты. Зачем было покупать двухсистемные электропоезда для использования на однородном участке?
[b]Юрик[/b] с zdsim.kiev.ua писал(а): Это мы спросим в УЗ когда у них закончится трава!
:D

Добавлено: 14 мар 2012, 18:20
TANK
как вариант - перегнать-то нужно, а ЧСки шарфами не оборудованы. Пришлось доплатить)))))

Добавлено: 14 мар 2012, 18:47
Klovsky
Ответ очевиден: нет уверенности, что эти маршруты будут постоянными.

Добавлено: 14 мар 2012, 19:44
Антон777
Тем временем в Одессе Хюндаи распаковали...
Фото по ссылке (с) Думская.net

Добавлено: 14 мар 2012, 19:49
ЛиС
Zabuhaylo писал(а):
На станції Дарниця у навчальному центрі вже встановлено тренажер для навчання локомотивних бригад електропоїздів «Hyundai Rotem»


Кроме того смонтирован Wi-Max c 25 мБитным каналом для доступа в интранет. Но говорят, что такой ширины не достаточно. Непонятно, правда зачем, поскольку нынешней полосы в 2 мБита более чем достаточно для обработки нынешней информации.