...деньгиКак им объснить, что выполнение подобной работы, это прежде всего...
Реклама в метрополитене
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Арт состав -альтернатива рекламе в метро, я так понимаю под раздачу попал один из беловолосых, ну и нелегальщики вряд ли проникнутся.
Последний раз редактировалось DFAW 03 апр 2008, 20:31, всего редактировалось 1 раз.
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
- sashman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 7031
- Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
- Откуда: оттуда.
- Контактная информация:
Под раздачу попал питерский сцеп на СПЛ (с необычным потолком).
Впечатление спорные.
С одной стороны - прикольно, что пытаются донести "вечное" до масс.
Но. Полиграфия хромает на обе ноги (крупноформатный струйник? с засорившимися соплами), и выглядит оно как реклама (особенно плакаты Ольги Лисовской, где сверху и снизу контрастно и крупными буквами напечатано её имя). Дополнительно удручают следы борьбы с пиратской рекламой и общий хлипкий вид потолка вагона.
Картины разных жанров, оставляют в общем позитивное впечатление, но, не разбираясь в живописи, комментировать тут не буду.
Инсталляция выполнена в виде наклеек, висят возле каждого дверного проёма (размером с А3), над торцевой дверью (где нету показометров) и на стенке перед кабиной машиниста (постер об авторах, соответствует картинке из поста в ЖЖ).
Весь состав не рассмотрел, но, похоже, в каждом вагоне "свой" художник.
Впечатление спорные.
С одной стороны - прикольно, что пытаются донести "вечное" до масс.
Но. Полиграфия хромает на обе ноги (крупноформатный струйник? с засорившимися соплами), и выглядит оно как реклама (особенно плакаты Ольги Лисовской, где сверху и снизу контрастно и крупными буквами напечатано её имя). Дополнительно удручают следы борьбы с пиратской рекламой и общий хлипкий вид потолка вагона.
Картины разных жанров, оставляют в общем позитивное впечатление, но, не разбираясь в живописи, комментировать тут не буду.
Инсталляция выполнена в виде наклеек, висят возле каждого дверного проёма (размером с А3), над торцевой дверью (где нету показометров) и на стенке перед кабиной машиниста (постер об авторах, соответствует картинке из поста в ЖЖ).
Весь состав не рассмотрел, но, похоже, в каждом вагоне "свой" художник.
Океания всегда воевала с Ост-Азией
Поздно прочитал, можно было бы съездить 
ПОВІДОМЛЕННЯ
04-04-2008
http://www.metro.kiev.ua/ua/press-centre/news/news1972
4 квітня 2008 року о 14:00 в електродепо „Харківське” відбудеться презентація АРТ-состава з репродукціями картин київських художників. Після короткого брифінгу, состав вийде на Сирецько-Печерську лінію.
Представники ЗМІ можуть акредитуватися на цю подію до 12:00 за телефоном прес-служби 238-54-68 або моб. тел. 8(050) 351-98-92.
О 13:30 від станції метро „Бориспільська” до депо відходить автобус.

ПОВІДОМЛЕННЯ
04-04-2008
http://www.metro.kiev.ua/ua/press-centre/news/news1972
4 квітня 2008 року о 14:00 в електродепо „Харківське” відбудеться презентація АРТ-состава з репродукціями картин київських художників. Після короткого брифінгу, состав вийде на Сирецько-Печерську лінію.
Представники ЗМІ можуть акредитуватися на цю подію до 12:00 за телефоном прес-служби 238-54-68 або моб. тел. 8(050) 351-98-92.
О 13:30 від станції метро „Бориспільська” до депо відходить автобус.


- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Раз уж арт-состав попал в такую тему...
4 квітня 2008 року вперше в історії Київського метрополітену на лінію вийшов состав з репродукціями картин
[ Оф. сайт КП КМ / 04-04-2008 ]
4 квітня 2008 року вперше в історії Київського метрополітену на лінію вийшов состав з репродукціями картин
[ Оф. сайт КП КМ / 04-04-2008 ]
...київських художників Олени Лісовської, Наталії Кохаль, Галини Попінової, Олександра Ольхова та Лариси Пуханової.

Акція Київського метрополітену проходить у рамках довготривалої програми „Зробимо метро добрішим”. Долучитися до втілення програми запрошуються усі, хто має бажання підтримати метрополітен новими ідеями як зробити підземку привабливішою і візуально, і вербально. Винагорода у вигляді місячного проїзного квитка чекає на кожного, хто надсилатиме свої пропозиції.
Першими цінителями українського мистецтва стали представники засобів масової інформації, що взяли участь у презентації поїзда - картинної галереї. Саме з їх репортажів та публікацій ми дізнаємося про реакцію пасажирів на незвичне нововведення.
Як зазначила Наталія Сухоліт, арт-критик, куратор проекту „АРТ-состав", хоча вагон метро – не виставкова зала, все ж таки зробити шлях від пункту А до пункту Б більш цікавим і навіть надихаючим – не така вже й погана ідея. Дійсно, навряд чи у пасажирів є багато часу для відвідування галерей чи музеїв. То чому б не наблизити до них мистецтво? Митці дуже старалися і представили тільки найкращі свої роботи.

Відправляючи ексцентричний состав на лінію, начальник метрополітену Петро Мірошников сказав: „Ми віримо, що наш АРТ-состав стане справді свіжим подихом у вирі столичного метро і навіюватиме пасажирам лише легкі, позитивні настрої. У своєму задумі ми керувалися тим, що зразки образотворчого мистецтва здатні передавати людині почуття та емоції. А тому художні полотна, якими заповнені наші вагони, підбиралися особливо ретельно. І ми сподіваємося, що таке перевтілення вагонів, зазвичай обклеєних рекламними оголошеннями, пасажирам дійсно сподобається”.

Акція Київського метрополітену проходить у рамках довготривалої програми „Зробимо метро добрішим”. Долучитися до втілення програми запрошуються усі, хто має бажання підтримати метрополітен новими ідеями як зробити підземку привабливішою і візуально, і вербально. Винагорода у вигляді місячного проїзного квитка чекає на кожного, хто надсилатиме свої пропозиції.
Першими цінителями українського мистецтва стали представники засобів масової інформації, що взяли участь у презентації поїзда - картинної галереї. Саме з їх репортажів та публікацій ми дізнаємося про реакцію пасажирів на незвичне нововведення.
Як зазначила Наталія Сухоліт, арт-критик, куратор проекту „АРТ-состав", хоча вагон метро – не виставкова зала, все ж таки зробити шлях від пункту А до пункту Б більш цікавим і навіть надихаючим – не така вже й погана ідея. Дійсно, навряд чи у пасажирів є багато часу для відвідування галерей чи музеїв. То чому б не наблизити до них мистецтво? Митці дуже старалися і представили тільки найкращі свої роботи.

Відправляючи ексцентричний состав на лінію, начальник метрополітену Петро Мірошников сказав: „Ми віримо, що наш АРТ-состав стане справді свіжим подихом у вирі столичного метро і навіюватиме пасажирам лише легкі, позитивні настрої. У своєму задумі ми керувалися тим, що зразки образотворчого мистецтва здатні передавати людині почуття та емоції. А тому художні полотна, якими заповнені наші вагони, підбиралися особливо ретельно. І ми сподіваємося, що таке перевтілення вагонів, зазвичай обклеєних рекламними оголошеннями, пасажирам дійсно сподобається”.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Поехал, наделал, вот только никак не выложитДёдя писал(а):Представитель туда поехал, мож фоток наделает

Сюжет о событии во вчерашних "Новостях" на ТРК "Киев"
http://intv-inter.net/tv/programm/?id=7 ... el=trkkiev
(время 33:20–35:15)


- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
У Київському метро з'явився мистецький потяг (РЕПОРТАЖ, ВІДЕО)
[ 5 канал / 04.04.2008 23:55 ]
[ 5 канал / 04.04.2008 23:55 ]
Замість реклами там самі картини. Кожен з пяти вагонів - виставка окремого художника. Такий поїзд поки що тільки один і курсує від станції Бориспільська і до Лукянівки. Метрополітенівці кажуть, що розуміють своїх пасажирів, і тому хотіли б зробити метро добрішим.
На перший погляд - два цілком однакові потяги, але відмінність таки є. В одному - багато пістрявої реклами, а в іншому - яскраві малюнки на білих стінах. Тут п'ять вагонів, і в кожному з них - художня виставка. Обережно - двері зачиняються і пасажири починають помічати зміни.
Та не на всіх станціях насолодишся мистецтвом. Метро - місце людне і набивається стільки народу, що видно тільки спини та голови. А от картини на стінах не тісняться - кожна має вдосталь місця - як у справжній галереї. В акції взяли участь п'ять Київських художників. Кожен мав свій вагон, щоб зробити в ньому мистецький ремонт. На полотнах - багато квітів, міські пейзажі, натюрморти, усміхнені зайчики і корівки.
Наталка Сухоліт, куратор проекту: "Сама ідея зробити метро добрішим спровокувала до вибору тих художників, які пропонують мистецтво зрозуміле і мистецтво оптимістичне. А це реалістична школа, це академічна школа, це те, щоє зрозумілим найбільш широкому глядачу і несе в собі певний позитивний потенціал".
Зробити підземку більш естетичною запропонували саі керівники метрополітену. Вони запевняють - у такий спосіб роблять метро добрішим.
Петро Мірошніков, начальник Київського метрополітену: "Дело в том, что когда человек попадает в метрополитен, он себя чувствует здесь не весьма комфортно - высокие скорости, большое скопление людей, быстро меняющаяся обстановка -естественно человек немножко напрягается. Мы решили разрядить эту обстановку".
Далі в планах - зробити студентські вагони, де б на стінах можна було читати математичні формули чи англійські неправильні дієслова. А через два місяці київське метро заговорить дитячими голосами - станції оголошуватимуть шестирічні діти.
Ольга Петрів, Віталій Дорощенко, 5 канал
***
ЗАВАНТАЖИТИ ВІДЕОСЮЖЕТ (7.32Мб)
На перший погляд - два цілком однакові потяги, але відмінність таки є. В одному - багато пістрявої реклами, а в іншому - яскраві малюнки на білих стінах. Тут п'ять вагонів, і в кожному з них - художня виставка. Обережно - двері зачиняються і пасажири починають помічати зміни.
Та не на всіх станціях насолодишся мистецтвом. Метро - місце людне і набивається стільки народу, що видно тільки спини та голови. А от картини на стінах не тісняться - кожна має вдосталь місця - як у справжній галереї. В акції взяли участь п'ять Київських художників. Кожен мав свій вагон, щоб зробити в ньому мистецький ремонт. На полотнах - багато квітів, міські пейзажі, натюрморти, усміхнені зайчики і корівки.
Наталка Сухоліт, куратор проекту: "Сама ідея зробити метро добрішим спровокувала до вибору тих художників, які пропонують мистецтво зрозуміле і мистецтво оптимістичне. А це реалістична школа, це академічна школа, це те, щоє зрозумілим найбільш широкому глядачу і несе в собі певний позитивний потенціал".
Зробити підземку більш естетичною запропонували саі керівники метрополітену. Вони запевняють - у такий спосіб роблять метро добрішим.
Петро Мірошніков, начальник Київського метрополітену: "Дело в том, что когда человек попадает в метрополитен, он себя чувствует здесь не весьма комфортно - высокие скорости, большое скопление людей, быстро меняющаяся обстановка -естественно человек немножко напрягается. Мы решили разрядить эту обстановку".
Далі в планах - зробити студентські вагони, де б на стінах можна було читати математичні формули чи англійські неправильні дієслова. А через два місяці київське метро заговорить дитячими голосами - станції оголошуватимуть шестирічні діти.
Ольга Петрів, Віталій Дорощенко, 5 канал
***
ЗАВАНТАЖИТИ ВІДЕОСЮЖЕТ (7.32Мб)
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт