Случаи в Метро
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Chrome
- Начальник СЦБ
- Сообщения: 633
- Зарегистрирован: 28 июн 2005, 00:11
- Откуда: Київ-Москва
- Контактная информация:
Видел сегодня на Киевской-АПЛ парня лет 25, очень похожего по чертам на Черновецкого в молодости... он очень заинтересованным взглядом в смеси с алчной улыбкой рассматривал элементы отделки.
Детская любовь к ЗРЭПСу
___
И прошу вас, думайте, прежде чем говорить "европейский стандарт" и "европейские ценности". (C)
___
И прошу вас, думайте, прежде чем говорить "европейский стандарт" и "европейские ценности". (C)
Все уже слыхали, что 13 ноября чудак головой разбил стекло на "Печерской".
Вот официальный документ об этом.
ОБСТАВИНИ ВШ1АДКУ:
13.11.06. о 23 год. 04 хв. при в`їздi електропоїзда маршрута № 27 пiд управлiнням машинiста Вiтомського В.В. на ст. «Печерська» 2 колiя, , перед прибуваючим позїдом з платформи стрибнув пасажир. Машинiстом електропоiзда було застосоване екстренне гальмування, але уникнути наїзду не вдалося. Пiсля зупинки електропоїзда потерпiлий знаходився пiд контактною рейкою в районi зупинки першого вiзка другого по ходу поїзда вагону i не був зажатий рухомим складом. Для вилучення потерпiлого з-пiд поїзда були задiянi аварiйно-вiдновлювальнi формування електродепо «Дарниця» та «Оболонь». З отриманих письмових пояснень свiдкiв пасажир стрибнув на колiю самостiйно без втручання стороннiх осiб. Рух поїздiв на Сирецько-Печерськiй лiнii було здiйснено на дiлянках мiж станцiями «Сирець» — «Кловська», «Видубичi» — «Бориспьська» та оргавiзовано двостороннiй рух по 1 головнiй колiї на дiльницi мiж станцiями «Печерська» — «Видубичi». По випадку відмiнено 5 поiздів на дільниці ст. «Печерська» — ст. «Сирець» та 1 поїзд запiзнився на 15 хв.
Розслiдуванням встановлено
13.11.06 023 год. 04 хв. машинiст маршруту № 27 Вiтомський В.В., при в`їзді на ст. «Печерська» 2 колiя зi швидкiстю 45-50 км/год, побачив пасажира, який при наближеннi до нього поїзда стрибнув на колiю. Машинiст Вiтомський одночасно подав оповiщувальний сигнал та застосував екстрене гальмування, але уникнути зiткнення не вдалось, при цьому потерпiлим було розбите лобове скло кабiни машинiста, пiсля чого вiн опинився пiд поїздом. Про випадок машинiст доповiв поiзному диспетчеру (ДЦХ), машиністу-iнструктору (ТЧМI) та надав заявку ДЦХ про знятгя напруги з контактної рейки 0 23 год. 07 хв. напруга з контактноi рейки була знята i Вiтомський В.В. встановленим порядком встановив закоротку та направився по платформi вздовж поїзда для встановлення мiсця знаходження потерпiлого, якого виявив пiд контакткою рейкою в районi першого вiзка другого по ходу поїзда вагона, про що вiн також доповiв ДЦХ. Пiсля кiлькох невдалкх спроб машинiста Вiтомського В.В. вилучити потерпiлого, який знаходився у важкодоступному мiсцi та скаржився на біль у спинi, о 23 год. 09 кв. вiн приступив до висадки пасажирiв з поїзда. Розблокувавши дверi першого та другого вагонiв, якi знаходились в межах пасажирської платформи, машинiст висадив з них пасажирiв, з решти вагонiв через друтий вагон у роботi по висадцi пасажирiв з четвертого i п`ятого вагонiв допомагав машиніст-iнструктор Кирильчук В.В., яккй прибув пiшки зi ст. «Дружба вародiв». Наказами поїзних диспетчерiв Куренiвсько-Червоноармiйської лiнiї о 23 год. 07 хв. та Святошинсько-Броварської лiнi о 23 год.08 кв. були направлені бригади аварiйно-вiдновлюючих формувань (АВФ) електродепо «Оболонь» та «Дарниця», якi виїхали з електродепо вiдловiдно о 23 год. 13 кв. та о 23 год. 11 та прибули на ст. «Печерська» о 23 год. 45 хв. та 23 год. та 30 ха. 0 23 год. 15 хв. ДСП ст. «Печерська» Непоп С.С. викликала швидку медичну допомогу та дала вказiвку постовому мiлiцiонеру на закритгя станцiї на вхiд.
0 23. год. 17 кв. ДЦХ Устiнова Ю. Л. органiзувала рух поздiв Сирецько-Печерської лiнiї на дiлянках мiж станцiями «Сирець» — «Кловська» та «Видубичі» - «Бориспiльська», а о 23 год. 21 хв. було органiзовано двостороннiй рух на головнiй в колiї на дiльницi мiж станцiями «Печерська» — «Видубичi». Вже о 23 год. 36 хв. АВФ електродепо «Дарниця» було вилучено потерпiлого з-пiд составу та майстром АВФ надана заявка ДЦХ на подачу напруги на контактну рейку. 0 23 год. 41 хв. напруга на контактку рейку була подава i електропоїзд маршруту № 27 направлено в електродепо «Оболонь» для ретельного огляду та усунення пошкоджень. 0 23 год. 44 хв. ст. «Печерська» була вiдкрита на вхiд пасажирiв вiдловлено нормальний рух електропоїздiв на Сирецько-Печерськiй лiнiї.
Извините за ошибки - запарился править после сканера.
Вот официальный документ об этом.
ОБСТАВИНИ ВШ1АДКУ:
13.11.06. о 23 год. 04 хв. при в`їздi електропоїзда маршрута № 27 пiд управлiнням машинiста Вiтомського В.В. на ст. «Печерська» 2 колiя, , перед прибуваючим позїдом з платформи стрибнув пасажир. Машинiстом електропоiзда було застосоване екстренне гальмування, але уникнути наїзду не вдалося. Пiсля зупинки електропоїзда потерпiлий знаходився пiд контактною рейкою в районi зупинки першого вiзка другого по ходу поїзда вагону i не був зажатий рухомим складом. Для вилучення потерпiлого з-пiд поїзда були задiянi аварiйно-вiдновлювальнi формування електродепо «Дарниця» та «Оболонь». З отриманих письмових пояснень свiдкiв пасажир стрибнув на колiю самостiйно без втручання стороннiх осiб. Рух поїздiв на Сирецько-Печерськiй лiнii було здiйснено на дiлянках мiж станцiями «Сирець» — «Кловська», «Видубичi» — «Бориспьська» та оргавiзовано двостороннiй рух по 1 головнiй колiї на дiльницi мiж станцiями «Печерська» — «Видубичi». По випадку відмiнено 5 поiздів на дільниці ст. «Печерська» — ст. «Сирець» та 1 поїзд запiзнився на 15 хв.
Розслiдуванням встановлено
13.11.06 023 год. 04 хв. машинiст маршруту № 27 Вiтомський В.В., при в`їзді на ст. «Печерська» 2 колiя зi швидкiстю 45-50 км/год, побачив пасажира, який при наближеннi до нього поїзда стрибнув на колiю. Машинiст Вiтомський одночасно подав оповiщувальний сигнал та застосував екстрене гальмування, але уникнути зiткнення не вдалось, при цьому потерпiлим було розбите лобове скло кабiни машинiста, пiсля чого вiн опинився пiд поїздом. Про випадок машинiст доповiв поiзному диспетчеру (ДЦХ), машиністу-iнструктору (ТЧМI) та надав заявку ДЦХ про знятгя напруги з контактної рейки 0 23 год. 07 хв. напруга з контактноi рейки була знята i Вiтомський В.В. встановленим порядком встановив закоротку та направився по платформi вздовж поїзда для встановлення мiсця знаходження потерпiлого, якого виявив пiд контакткою рейкою в районi першого вiзка другого по ходу поїзда вагона, про що вiн також доповiв ДЦХ. Пiсля кiлькох невдалкх спроб машинiста Вiтомського В.В. вилучити потерпiлого, який знаходився у важкодоступному мiсцi та скаржився на біль у спинi, о 23 год. 09 кв. вiн приступив до висадки пасажирiв з поїзда. Розблокувавши дверi першого та другого вагонiв, якi знаходились в межах пасажирської платформи, машинiст висадив з них пасажирiв, з решти вагонiв через друтий вагон у роботi по висадцi пасажирiв з четвертого i п`ятого вагонiв допомагав машиніст-iнструктор Кирильчук В.В., яккй прибув пiшки зi ст. «Дружба вародiв». Наказами поїзних диспетчерiв Куренiвсько-Червоноармiйської лiнiї о 23 год. 07 хв. та Святошинсько-Броварської лiнi о 23 год.08 кв. були направлені бригади аварiйно-вiдновлюючих формувань (АВФ) електродепо «Оболонь» та «Дарниця», якi виїхали з електродепо вiдловiдно о 23 год. 13 кв. та о 23 год. 11 та прибули на ст. «Печерська» о 23 год. 45 хв. та 23 год. та 30 ха. 0 23 год. 15 хв. ДСП ст. «Печерська» Непоп С.С. викликала швидку медичну допомогу та дала вказiвку постовому мiлiцiонеру на закритгя станцiї на вхiд.
0 23. год. 17 кв. ДЦХ Устiнова Ю. Л. органiзувала рух поздiв Сирецько-Печерської лiнiї на дiлянках мiж станцiями «Сирець» — «Кловська» та «Видубичі» - «Бориспiльська», а о 23 год. 21 хв. було органiзовано двостороннiй рух на головнiй в колiї на дiльницi мiж станцiями «Печерська» — «Видубичi». Вже о 23 год. 36 хв. АВФ електродепо «Дарниця» було вилучено потерпiлого з-пiд составу та майстром АВФ надана заявка ДЦХ на подачу напруги на контактну рейку. 0 23 год. 41 хв. напруга на контактку рейку була подава i електропоїзд маршруту № 27 направлено в електродепо «Оболонь» для ретельного огляду та усунення пошкоджень. 0 23 год. 44 хв. ст. «Печерська» була вiдкрита на вхiд пасажирiв вiдловлено нормальний рух електропоїздiв на Сирецько-Печерськiй лiнiї.
Извините за ошибки - запарился править после сканера.

Sinoptik
Ну и про взрез стрелки на АКМ, 5 ноября.
Обставини випадку:
05.11.06 машинiст Шарий д.В. пiсля приймання рухомого складу з вагонiв 5117-3686-6333-6327-5114 на 1 станцiйнiй колії ст. “Академмiстечко’ (покажчик № 3) о 5 год. 46 хв. допустив проїзд свiтлофора «Г» з заборонним показаниям та розтин стрiлки № 1. По випадку вiдмiнено 17 поїздiв, проведено оборот 16 поїздів по ст. «Святошик». Вiд ст. «Академмiстечко» до ст. «Житомирська» було органiзовано двостороннiй рух поїзда iз заїздом на ст. «Святошин». Розслідуванням встановлено:
05.11.06 на пiдставi наказу № 335-Н вiд 02.11.06, в зв’язку з проведенням обкатки нового рухомого складу виробництва ВАТ “Крюкiвський вагонобудiвний завод на дiльницi ст. «Святошин» - ст. «Хрещатик», розстановка рухомого складу на нiчний вiдстiй по ст. «Академмiстечко» була змiнена. Машинiст-iнструктор Науменко А.Ф. проiнструктував локомотивнi бригади про особливостi розташування рухомого складу та вказав оператору лінійного пункту Кривошеї Л.І. на допущену нею помилку в «Книзi розписiв локомотивних бригад за ознайомлення з iнструктажами», де було записано розташування рухомого складу по 1 колiї, покажчики 1, 2, 3, ... замiсть i колiя покжчик АЖ 1,2,3... Оператор Кривошея Л.І.. виправила помилку в зазначенiй книзі, але.в маршрутних листах машинiстiв аналогiчнi помилки не виправила.
Машинiст Шарий Д.В. прибув з кiмнат вiдлочинку на лiнiйний пункт локомотивних бригад ст. «Академмiстечко» 05.11.06 о 5 год. 18 хв. Для приймання рухомого складу маршруту 44 пiсля нiчного вiдстою, розписався в книзі розписiв локомотивних бригад за ознайомлення з нструктажами. Ознайомившись з записом в книзi про розмiщення рухомого складу на 1 колії, показчик АЖ-З. Керуючись невiрним записом в маршрутному листi, маршруту № 44 машинiст приступив до приймання рухомого складу маршрут № 15, який знаходився на 1 станцiйнiй колi ст. «Академмiстечко», покажчик 3, при цьому внаслiдок своєї. халатностi не помiтив, що номери вагонiв, зазначенї у маршрутному листi не вiдповiдають номерам вагонiв. якi вiн почав приймати.
0 5 год. 41 хв. машинiст Шарий д.В. при перевiрцi радіозв’язку з поїзним диспетчером доповiв, що перевiрка проводиться з 1 станцiйної колi. покажчик 3, але поiзний диспетчер Зубчевський Т.Т. не зосередив свою увагу на невiрнiй доповiдi машинiста i не вимагав вiд нього уточнения iнформацii про мiсце знаходження маршруту № 44.
0 5 год. 45 кв. машинiст Шарий Д.В. доповів поїзному диспетчеру про готовнiсть рухомого складу маршруту № 44 до виїзду на станцію, але в порушення вимог п. 2.5 Iнструкцiї з руху поiздiв i маневровоi роботи на метрополiтенах не доповiв йому про наявнiсть заборонного сигнального показания АЛС в кабiнi машинiста та заборонного показания свiтлофора Г, тому поїзний диспетчер Зубчевський I.Т. сприйняв цю iнформацiю як таку, що надiйшла з перегону ст. «Академмiстечко» - ст. «Житомирська» покажчик АЖ-З. І дозволив машинiсту прямувати до торця платформи ст. «Академмiстечко» i далi за ручним сигналом чергової поста централiзацiї. Машинiст Шарий Д.В. в порушення вимог п. 17.15 ПТЕ Метрополiтенiв, не знаючи встановленої форми розпорядження диспетчера на прослiдування маневрових свiтлофорiв iз заборонним показаниям, сприйняв дозвiл поiзного диспетчера про виiзд на станцiю як роэпорядження на прослiдування свiтлофора Г з заборонним показанням. Машинiст штучно викликав «ВЧ» вiдключенням тумблера АЛС для виключення впливу на рухомий склад електронного автостопа i прослiдував свiтлофор Г з заборонним показаниям. В порушення вимог п 17.24 ПТЕ Метрополiтенiв машинiст не слiдкував за положениям стрiлок в маршруті прямування i допустив розтин стрiлки № 1, але про це своєчасно не доповів поїзному диспетчеру. . 0 5 год. 47 хв. ДСЦП ст. «Академмiстечко» Шахова Н.М. доповiла поїзному диспетчеру про втрату контролю положення стрiлки № 1, що поїзний дистпетчер Зубчевський I.Т. сприйняв як несправнiсть стрiлки № 1 i тiльки о 5 год. 51 хв., отримавши iнформацiю вiд оператора ДСЦП Риндич Т.В. про знаходження рухомого складу на стрiлцi № 1, надав розпорядження по органiзацiї приймання рухомого складу, що знаходився на перегонi «Академмiстечко» — «Житомирська», покажчик АЖ-З.
О 5 год. 57 хв. ДЦХ Зубчевський І.Т. надав розпорядження всiм станціям надiслати працiвникiв служби колії на ст. «Академмiстечко» i о 6 год. 03 хв. надав наказ на виiзд бригад АВФ електродепо.
Машинiст Шарий Д.В. з причин низького рiвня знань вимог п. 2.33 Iнструкцii з руку поїздiв i маневрової роботи на метрополiтенах в частині обов’язкiв машинiста при розтині стрiлки, надав заявку на знятгя високої напруги з контактноi рейки для огляду колiсних пар та стану стрiлочного переводу тiльки о б год. 06 хв. (через 18 хв. пiсля розтину). Напруга з контактної рейки була знята о 6 год. 16 хв. (через 28 хв. пiсля розтину). Машинiст-iнструктор Науменко А.Ф., знаходячись на ст. «Академмiстечко», не вживав дiєвих заходiв до прискоренні дiй машинiста Шарого Д.В. та не надав йому необхiдних рекомендацiй. О 6 год. 17 хв. пiсля зняття напруги з контактної рейки монтер колiї Гаврилюк АС., електромеханiки СЦБ Нижник В.Г та Грушин ВВ., якi знаходились на ст. «АКМ» впевнившись в тому, що колiснi пари вагона не знаходяться на стрiлцi i не мають сходу, розпочали роботи з переводу стрiлки № 1 курбелем у плюсове положения та взяття й на закладку. При цьому, для прискорення звiльнення стрiлочного переводу вiд рухомого складу вони дiяли на свiй розсуд, так як роэпорядження вiд ДЦХ щодо плану їх дiй не надходило. О 6 год. 44 хв. (через 27 хв. вiд початку робiт) головний iнженер служби сигналiзацii i звязку Чугай ОВ., який прибув на мiсце випадку, доповiв поiзному двспетчеру про те, що стрiлка № 1 зафiксована струбциною в плюсовому положеннi та можливо подати напругу на контактну рейку. О 6 год. 46 хв. машинiст Шарий Д.В. надав заявку позному диспетчеру про необхiднiсть подачi напруги та пiсля iї подачi о б год. 57 хв. звiльнив стрiлку № 1 (через 1 год. 10 хв. пiсля розтину стрiлки). Внаслiдок того, що поїзний диспетчер Зубчевський І.Т. та старший поiзний диспетчер Ісько О.Ю. в подальших своїх дiях не змогли своєчасно прийняти остаточне рiшення з органiзацi руху поiздiв по ст. «Академмiстечко» при вiдсутностi чiткої iнформації про факгичне положения стрiлки № 1 (о 7 год. 03 хв. ШН — стрiлка № 1 в плюсовому положеннi, о 7 год. 16 хв. ШГ - стрiлка № 1 в мінусовому положеннi, о 7 год. 17 хв. ГЩ — стрiлка в плюсовому положеннi), оборот рухомого складу по ст. «Академмiстечко» розпочався тiльки о 7 год. 36 хи. (через 39 хв. пiсля звiльнення стрiлки № 1). Зазначене свiдчить про вiдсутнiсть необхiдних навичок спiльних дiй працiвникiв служб колiї та сигналiзацii i зв’язку в ситуацiї, що склалася.
Обставини випадку:
05.11.06 машинiст Шарий д.В. пiсля приймання рухомого складу з вагонiв 5117-3686-6333-6327-5114 на 1 станцiйнiй колії ст. “Академмiстечко’ (покажчик № 3) о 5 год. 46 хв. допустив проїзд свiтлофора «Г» з заборонним показаниям та розтин стрiлки № 1. По випадку вiдмiнено 17 поїздiв, проведено оборот 16 поїздів по ст. «Святошик». Вiд ст. «Академмiстечко» до ст. «Житомирська» було органiзовано двостороннiй рух поїзда iз заїздом на ст. «Святошин». Розслідуванням встановлено:
05.11.06 на пiдставi наказу № 335-Н вiд 02.11.06, в зв’язку з проведенням обкатки нового рухомого складу виробництва ВАТ “Крюкiвський вагонобудiвний завод на дiльницi ст. «Святошин» - ст. «Хрещатик», розстановка рухомого складу на нiчний вiдстiй по ст. «Академмiстечко» була змiнена. Машинiст-iнструктор Науменко А.Ф. проiнструктував локомотивнi бригади про особливостi розташування рухомого складу та вказав оператору лінійного пункту Кривошеї Л.І. на допущену нею помилку в «Книзi розписiв локомотивних бригад за ознайомлення з iнструктажами», де було записано розташування рухомого складу по 1 колiї, покажчики 1, 2, 3, ... замiсть i колiя покжчик АЖ 1,2,3... Оператор Кривошея Л.І.. виправила помилку в зазначенiй книзі, але.в маршрутних листах машинiстiв аналогiчнi помилки не виправила.
Машинiст Шарий Д.В. прибув з кiмнат вiдлочинку на лiнiйний пункт локомотивних бригад ст. «Академмiстечко» 05.11.06 о 5 год. 18 хв. Для приймання рухомого складу маршруту 44 пiсля нiчного вiдстою, розписався в книзі розписiв локомотивних бригад за ознайомлення з нструктажами. Ознайомившись з записом в книзi про розмiщення рухомого складу на 1 колії, показчик АЖ-З. Керуючись невiрним записом в маршрутному листi, маршруту № 44 машинiст приступив до приймання рухомого складу маршрут № 15, який знаходився на 1 станцiйнiй колi ст. «Академмiстечко», покажчик 3, при цьому внаслiдок своєї. халатностi не помiтив, що номери вагонiв, зазначенї у маршрутному листi не вiдповiдають номерам вагонiв. якi вiн почав приймати.
0 5 год. 41 хв. машинiст Шарий д.В. при перевiрцi радіозв’язку з поїзним диспетчером доповiв, що перевiрка проводиться з 1 станцiйної колi. покажчик 3, але поiзний диспетчер Зубчевський Т.Т. не зосередив свою увагу на невiрнiй доповiдi машинiста i не вимагав вiд нього уточнения iнформацii про мiсце знаходження маршруту № 44.
0 5 год. 45 кв. машинiст Шарий Д.В. доповів поїзному диспетчеру про готовнiсть рухомого складу маршруту № 44 до виїзду на станцію, але в порушення вимог п. 2.5 Iнструкцiї з руху поiздiв i маневровоi роботи на метрополiтенах не доповiв йому про наявнiсть заборонного сигнального показания АЛС в кабiнi машинiста та заборонного показания свiтлофора Г, тому поїзний диспетчер Зубчевський I.Т. сприйняв цю iнформацiю як таку, що надiйшла з перегону ст. «Академмiстечко» - ст. «Житомирська» покажчик АЖ-З. І дозволив машинiсту прямувати до торця платформи ст. «Академмiстечко» i далi за ручним сигналом чергової поста централiзацiї. Машинiст Шарий Д.В. в порушення вимог п. 17.15 ПТЕ Метрополiтенiв, не знаючи встановленої форми розпорядження диспетчера на прослiдування маневрових свiтлофорiв iз заборонним показаниям, сприйняв дозвiл поiзного диспетчера про виiзд на станцiю як роэпорядження на прослiдування свiтлофора Г з заборонним показанням. Машинiст штучно викликав «ВЧ» вiдключенням тумблера АЛС для виключення впливу на рухомий склад електронного автостопа i прослiдував свiтлофор Г з заборонним показаниям. В порушення вимог п 17.24 ПТЕ Метрополiтенiв машинiст не слiдкував за положениям стрiлок в маршруті прямування i допустив розтин стрiлки № 1, але про це своєчасно не доповів поїзному диспетчеру. . 0 5 год. 47 хв. ДСЦП ст. «Академмiстечко» Шахова Н.М. доповiла поїзному диспетчеру про втрату контролю положення стрiлки № 1, що поїзний дистпетчер Зубчевський I.Т. сприйняв як несправнiсть стрiлки № 1 i тiльки о 5 год. 51 хв., отримавши iнформацiю вiд оператора ДСЦП Риндич Т.В. про знаходження рухомого складу на стрiлцi № 1, надав розпорядження по органiзацiї приймання рухомого складу, що знаходився на перегонi «Академмiстечко» — «Житомирська», покажчик АЖ-З.
О 5 год. 57 хв. ДЦХ Зубчевський І.Т. надав розпорядження всiм станціям надiслати працiвникiв служби колії на ст. «Академмiстечко» i о 6 год. 03 хв. надав наказ на виiзд бригад АВФ електродепо.
Машинiст Шарий Д.В. з причин низького рiвня знань вимог п. 2.33 Iнструкцii з руку поїздiв i маневрової роботи на метрополiтенах в частині обов’язкiв машинiста при розтині стрiлки, надав заявку на знятгя високої напруги з контактноi рейки для огляду колiсних пар та стану стрiлочного переводу тiльки о б год. 06 хв. (через 18 хв. пiсля розтину). Напруга з контактної рейки була знята о 6 год. 16 хв. (через 28 хв. пiсля розтину). Машинiст-iнструктор Науменко А.Ф., знаходячись на ст. «Академмiстечко», не вживав дiєвих заходiв до прискоренні дiй машинiста Шарого Д.В. та не надав йому необхiдних рекомендацiй. О 6 год. 17 хв. пiсля зняття напруги з контактної рейки монтер колiї Гаврилюк АС., електромеханiки СЦБ Нижник В.Г та Грушин ВВ., якi знаходились на ст. «АКМ» впевнившись в тому, що колiснi пари вагона не знаходяться на стрiлцi i не мають сходу, розпочали роботи з переводу стрiлки № 1 курбелем у плюсове положения та взяття й на закладку. При цьому, для прискорення звiльнення стрiлочного переводу вiд рухомого складу вони дiяли на свiй розсуд, так як роэпорядження вiд ДЦХ щодо плану їх дiй не надходило. О 6 год. 44 хв. (через 27 хв. вiд початку робiт) головний iнженер служби сигналiзацii i звязку Чугай ОВ., який прибув на мiсце випадку, доповiв поiзному двспетчеру про те, що стрiлка № 1 зафiксована струбциною в плюсовому положеннi та можливо подати напругу на контактну рейку. О 6 год. 46 хв. машинiст Шарий Д.В. надав заявку позному диспетчеру про необхiднiсть подачi напруги та пiсля iї подачi о б год. 57 хв. звiльнив стрiлку № 1 (через 1 год. 10 хв. пiсля розтину стрiлки). Внаслiдок того, що поїзний диспетчер Зубчевський І.Т. та старший поiзний диспетчер Ісько О.Ю. в подальших своїх дiях не змогли своєчасно прийняти остаточне рiшення з органiзацi руху поiздiв по ст. «Академмiстечко» при вiдсутностi чiткої iнформації про факгичне положения стрiлки № 1 (о 7 год. 03 хв. ШН — стрiлка № 1 в плюсовому положеннi, о 7 год. 16 хв. ШГ - стрiлка № 1 в мінусовому положеннi, о 7 год. 17 хв. ГЩ — стрiлка в плюсовому положеннi), оборот рухомого складу по ст. «Академмiстечко» розпочався тiльки о 7 год. 36 хи. (через 39 хв. пiсля звiльнення стрiлки № 1). Зазначене свiдчить про вiдсутнiсть необхiдних навичок спiльних дiй працiвникiв служб колiї та сигналiзацii i зв’язку в ситуацiї, що склалася.

Sinoptik
- Денис
- Начальник СЦБ
- Сообщения: 796
- Зарегистрирован: 25 мар 2006, 18:13
- Откуда: KIEV.UA
- Контактная информация:
Не ну как так можно ездить? Ну ладно средь белого дня, но утром! К тому же шел на запрещающий сигнал...Sinoptik писал(а):В порушення вимог п 17.24 ПТЕ Метрополiтенiв машинiст не слiдкував за положениям стрiлок в маршруті прямування...
Что творится, нет слов...
Надоел запах гари после торможения пневматикой? Новые тормозные колодки с ароматом апельсина и яблока - тормози со вкусом! ©



- Денис
- Начальник СЦБ
- Сообщения: 796
- Зарегистрирован: 25 мар 2006, 18:13
- Откуда: KIEV.UA
- Контактная информация:
Ну это да... Я имел ввиду, что утром надо проявлять особую бдительность, т.к. первый (ну или какой там) поезд идет, мало ли че с путями после ночи. Днем-то оно "накатано", и вероятность что какая-то стрелка не туда переведена чуток меньше...Sinoptik писал(а):Дык наоборот. Спал еще чел полным ходом.
Надоел запах гари после торможения пневматикой? Новые тормозные колодки с ароматом апельсина и яблока - тормози со вкусом! ©



Интересует два вопроса.
1.
2. Какой стаж машиниста Шарий Д.В?
1.
Машинист обязан вытаскивать упавшего человека? Ведь "невдалими спробами" он может серьезно навредить пострадавшему (если тот еще живой).Пiсля кiлькох невдалкх спроб машинiста Вiтомського В.В. вилучити потерпiлого, який знаходився у важкодоступному мiсцi..
2. Какой стаж машиниста Шарий Д.В?
Сто грамм - не "стоп-кран"!