Борис Колесніков відкрив тренажерний центр з підготовки машиністів швидкісних поїздів "Hyundai"
23 березня 2012 року, 11:18
http://mtu.gov.ua/uk/news/27294.html
Сьогодні, 23 березня, на залізничній станції Дарниця відбулася урочиста церемонія відкриття тренажерного центру з підготовки машиністів електропоїздів виробництва "Hyundai Rotem". У заході взяли участь Віце-прем'єр-міністр України – Міністр інфраструктури Борис Колесніков, генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак та начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин.
Будівля тренажерного центру – це реконструйоване приміщення, збудоване ще у 70-х роках минулого століття, яке використовувалось як побутова споруда зі спортивним залом та роздягальнями. У переобладнаній будівлі змонтовано тренажер виробництва "Hyundai Rotem", влаштовано апаратну та навчальні класи для підготовки машиністів, кімнати відпочинку для працівників локомотивних бригад, які проходять навчання.
Тренажер є копією кабіни двосистемного електропоїзда "Hyundai": він моделює умови руху, максимально наближені до реальних. Модель реальної кабіни електропоїзда (висота якої 3,315 м, довжина – 3,250 м, ширина – 3,500 м) має усі елементи керування - контролери, перемикачі та системи керування. У такий спосіб машиністи набуватимуть досвіду роботи на новому для України рухомому складі.
За кабіною машиніста перед лобовим склом встановлено екран, на якому у 3D-форматі (тривимірна графіка) відображаються панорами реальних ділянок колії з усіма об'єктами, які знаходяться у зоні видимості машиніста на шляху прямування. Для моделювання справжніх умов руху електропоїзда були проведені фото- та відеозйомка ділянок колії: для початку обрана стокілометрова ділянка на шляху між Києвом і Харковом — по 50 км від кожного з міст. У перспективі планується доповнити відеозображення іншими ділянками маршруту.
Модель реальної кабіни обладнана пультом управління, системою зв'язку та відтворення звукових сигналів. Також тренажер моделює роботу гальмівної та інших систем електропоїзда "Hyundai Rotem".
У навчальному класі спеціально обладнане місце для машиніста-інструктора, який буде створювати різні ситуації ведення поїзду, включаючи нестандартні, контролюватиме, як машиністи керують електропоїздом у різних умовах руху. Інструктор може задавати погодні умови, час руху, моделювати перешкоди, несправності тощо.
Стежити та аналізувати дії машиніста мають змогу й інші учасники групи за допомогою моніторів у навчальному класі. Також у тренажерному центрі передбачене приміщення серверної — для розміщення технологічного устаткування.
Монтаж, налагодження устаткування і тестування тренажера забезпечили корейські фахівці.
Тренажерний центр з підготовки машиністів електропоїздів "Hyundai Rotem" входить до комплексу технічної пасажирської станції Київського залізничного вузла в районі ст. Дарниця (центр технічного обслуговування міжрегіональних поїздів). Окрім тренажерного центру до комплексу входять вагономийний комплекс та ремонтно-екіпірувальний цех, які заплановано ввести в експлуатацію у першому півріччі поточного року.
_______
Довідка
Для обслуговування електропоїздів "Hyundai Rotem" Укрзалізниця провела професійний відбір кандидатів - на посади машиніста і помічника машиніста відібрано 100 фахівців.
Перші два склади міжрегіональних електропоїздів доставлені в Україну. Також вже відвантажені третій та четвертий склади міжрегіональних електропоїздів, які прибудуть в Україну морем у середині квітня, а п'ятий та шостий – у першій декаді травня поточного року. Введення в експлуатацію шести складів електропоїздів буде здійснено до 1 червня 2012 року.
Відповідно до укладеного контракту з корейською компанією "Hyundai Rotem" на закупівлю 10 міжрегіональних двосистемних поїздів поставку чотирьох інших електропоїздів буде здійснено до кінця 2012 року.
