Страница 2 из 15

Добавлено: 22 дек 2009, 21:17
Vladimir
Klovsky Об авиатакси мечтали и писали ещё в 70-е годы то ли в "Технике молодёжи", то ли в "Вечернем Киеве" или справочнике "Киев". Идея старая.

Чтобы реализовать, надо некий минимум площадок и формальностей для полёта. Пока что проще и быстрее ехать через заторы на авто.
Где-то в начале 60-х годов даже было, Ми-4 или Ми-1, помоему Симферополь- Ялта и в Москве. Но не долго, выдел где-то в кинохронике.
Сейчас до высоты полета 500м не нужно ничего кроме площадок и незалетать в зону аедромов. Выше нужно давать заявку в Украерорух за сутки с маршрутом.

Добавлено: 28 фев 2010, 19:01
Klovsky
Из первого сообщения данной темы стали понятны планы. А теперь - их финансирование.


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 24 лютого 2010 р. № 185

Київ

Питання використання у 2010 році коштів
Стабілізаційного фонду для виконання
функцій столиці відповідно до Закону України
“Про столицю України — місто-герой Київ”

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Виділити за рахунок залишку нерозподілених коштів Стабілізаційного фонду станом на 1 січня 2010 р., а в разі їх недостатності — за рахунок коштів, одержаних від приватизації державного майна, а також надходжень від розміщення державних цінних паперів, 500 млн. гривень для виконання функцій столиці відповідно до Закону України “Про столицю України — місто-герой Київ”.

2. Затвердити Порядок використання у 2010 році коштів Стабілізаційного фонду для виконання функцій столиці відповідно до Закону України “Про столицю України — місто-герой Київ”, що додається.

3. Забезпечити до погодження розподілу коштів Стабілізаційного фонду з комітетами Верховної Ради України з питань фінансів і банківської діяльності та з питань бюджету:

Міністерству фінансів — внесення відповідних змін до тимчасового розпису державного бюджету;

Державному казначейству — перерахування коштів Стабілізаційного фонду.

4. Київській міській державній адміністрації погодити розподіл коштів Стабілізаційного фонду з комітетами Верховної Ради України з питань фінансів і банківської діяльності та з питань бюджету.




Прем’єр-міністр України
Ю. ТИМОШЕНКО



Інд.39

http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnp ... =243291797

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 24 лютого 2010 р. №185

ПОРЯДОК
використання у 2010 році коштів Стабілізаційного
фонду для виконання функцій столиці відповідно до
Закону України “Про столицю України — місто-герой Київ”

1. Цей Порядок визначає механізм використання у 2010 році коштів Стабілізаційного фонду для виконання функцій столиці відповідно до Закону України “Про столицю України — місто-герой Київ” (далі — бюджетні кошти).

2. Головним розпорядником бюджетних коштів є Мінфін, розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня — Головне фінансове управління, Головне управління капітального будівництва та Головне управління комунального господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міськдержадміністрації) відповідно до компетенції (далі — розпорядники бюджетних коштів).

3. Бюджетні кошти виділяються з урахуванням вимог Порядку використання коштів Стабілізаційного фонду, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2009 р. № 289 (Офіційний вісник України, 2009 р., № 24, ст. 793; 2010 р., № 2, ст. 69).

4. Бюджетні кошти спрямовуються на фінансування таких проектів будівництва та реконструкції:

перекладка напірного каналізаційного колектора від насосної станції житлового масиву Святошин до Чумаківського самопливного колектора, будівництво — 40,5 млн. гривень;

південно-західний каналізаційний колектор, I—IV пускові комплекси, будівництво — 97,6 млн. гривень;

водовідна мережа діаметром 1400 міліметрів від вул. Гречка до Великої кільцевої дороги у Подільському, Шевченківському та Святошинському районах м. Києва, будівництво — 52,2 млн. гривень;

каналізаційний колектор від Мостицького до Головного міського колектора, перша черга, будівництво — 55,2 млн. гривень;

прохідний колектор водопроводу діаметром 1400 міліметрів від станції метро “Дніпро” до вул. Кіровоградської у м. Києві, реконструкція — 15,7 млн. гривень;

колектор по вул. Стеценка з метою ліквідації каналізаційно-напірної станції “Нивки” у м. Києві, будівництво — 44 млн. гривень;

каналізаційний колектор по вул. Протасів Яр від вул. Солом’янської до вул. Грінченка у Солом’янському районі м. Києва, будівництво — 21,6 млн. гривень;

каналізаційний колектор по вул. Кіото у Дарницькому районі м. Києва, реконструкція — 2,9 млн. гривень;

напірні колектори № 1 і 2 каналізаційно-напірної станції “Микільська Борщагівка № 1” (дві нитки) у Святошинському районі м. Києва, будівництво — 12,6 млн. гривень;

напірний каналізаційний колектор № 1 від каналізаційно-напірної станції “Микільська Борщагівка № 2” у Святошинському районі м. Києва, реконструкція — 25 млн. гривень;

каналізаційний колектор діаметром 500 міліметрів по Столичному шосе, реконструкція — 7,1 млн. гривень;

лінія швидкісного трамваю від вул. Старовокзальної до Великої кільцевої дороги, комплексна реконструкція — 75,6 млн. гривень;

реконструкція споруд очистки стічних каналізаційних вод і будівництва технологічної лінії з обробки та утилізації осадів Бортницької станції аерації департаменту експлуатації каналізаційного господарства ВАТ “Київводоканал” (проектні роботи) — 16,6 млн. гривень;

реконструкція дамб мулових полів № 1 і 2 Бортницької станції
аерації — 23,6 млн. гривень;

удосконалення процесу видалення органічних сполук і підвищення енергетичної ефективності Бортницької станції аерації по вул. Колекторній, 1, у Дарницькому районі — 9,8 млн. гривень.

5. Фінансування об’єктів капітального будівництва здійснюється відповідно до Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 52, ст. 2374).

6. Операції, пов’язані з використанням бюджетних коштів, проводяться відповідно до Порядку обслуговування державного бюджету за видатками та операціями з надання та повернення кредитів, наданих за рахунок коштів державного бюджету, затвердженого Державним казначейством.

7. Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання виключно у межах фактично перерахованих на рахунки бюджетних коштів.

8. Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється в установленому законодавством порядку.

9. Головне фінансове управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міськдержадміністрації) подає Мінфіну щомісяця до
10 числа інформацію про використання бюджетних коштів у розрізі об’єктів.

10. Державне казначейство подає Мінфіну щомісяця до 16 числа інформацію про обсяги перерахування бюджетних коштів у розрізі об’єктів.

11. Головний розпорядник бюджетних коштів подає Кабінетові Міністрів України щокварталу до 20 числа наступного місяця інформацію про використання бюджетних коштів у розрізі об’єктів.

12. Після закінчення бюджетного періоду залишки бюджетних коштів, що обліковуються на рахунках їх розпорядників станом на 1 січня 2011 р., повертаються до Стабілізаційного фонду.

13. Складення та подання фінансової звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.

http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnp ... =243291804

Добавлено: 11 мар 2010, 09:47
AMY
Плани Київського метрополітену на 2010 рік (проект)

[ Офіційний сайт КП «Київський метрополітен»| 10-03-2010 ]
Основними складовими успішного розвитку нашого підприємства є виконання Комплексної інвестиційної програми техніко-економічного розвитку КП «Київський метрополітен» на 2010 рік та Програми соціально-економічного розвитку м. Києва.


Комплексна інвестиційна програма техніко-економічного розвитку КП «Київський метрополітен» на 2010 рік передбачає:

• гідну підготовку підприємства до відзначення 50-річчя з дня пуску першої дільниці метрополітену;

• підвищення рівня безпеки перевезень і культури обслуговування пасажирів, експлуатаційної надійності основних засобів і систем метрополітену, пожежної і техногенної безпеки, санітарного стану, ефективності управління і організації перевізного процесу;

• створення сприятливих умов життєдіяльності й вільного доступу в метрополітен осіб з обмеженими можливостями тощо.


Інвестиційною програмою оновлення і поліпшення основних засобів метрополітену передбачено виконати 101 першочергову роботу на загальну суму 31 045,69 тис. грн.

Серед них 33 проектні та проектно-дослідницькі роботи на загальну суму 2 841,22 тис. грн., а також 68 робіт з впровадження нової техніки, передових технологій, механізації та автоматизації виробничих і технологічних процесів на загальну суму 28 204,47 тис. грн. Зокрема, це:

• впровадження 29440 комплектів сучасного рейкового скріплення німецької фірми «ФОССЛОХ» (витрати — 1000 тис. грн.) — економічний ефект на 1 км — 45 тис. грн., на запланованих 4 км, відповідно, 180 тис. грн.;

• впровадження сучасних енергозберігаючих технологій і устаткування, всього 16 робіт, сумарні витрати — 8 389,2 тис. грн.; економічний ефект від реалізації — 5 300 тис. грн., в т.ч., на зниження споживання:

– електроенергії — 8 робіт, витрати — 2260,3 тис. грн.; економічний ефект від реалізації 340 тис. грн.

– теплової енергії — 6 робіт, витрати — 4460,9 тис. грн.; економічний ефект від реалізації 4200 тис. грн.

– природного газу — 2 роботи, витрати — 1668,0 тис. грн.; економічний ефект від реалізації 760 тис. грн.

Із 33-х проектних робіт 22 (145 окремих проектів) на суму 1 134,5 млн. грн. будуть виконані силами ПКТБ метрополітену.

Очікуваний економічний ефект від реалізації запланованих першочергових заходів цього підрозділу складає близько 10 300,0 тис. грн.


Крім цього, оновлення і поліпшення основних засобів метрополітену (науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи) заплановано виконання 4-х першочергових робіт на загальну суму 1 590,0 тис. грн. Основні з них направлені на дослідження несучої несної здатності конструкцій рам кузовів вагонів метрополітену серії 81-717, 81-714 і рам візків вагонів, які вичерпали встановлений ресурс експлуатації і перевищили його, з метою продовження терміну їх експлуатації на 10–15 років. У цілому в зазначеному підрозділі на 2010 рік заплановано виконати 5 робіт на загальну суму 1 743,0 тис. грн.


Інвестиційна програма технічного розвитку і переоснащення основних засобів метрополітену.

Джерелами фінансування передбачених у цьому напрямі робіт є ресурси державного і міського бюджетів метрополітену, кредити, лізинг та інші. На 2010 рік заплановано виконати 33 першочергові роботи на загальну суму 542 804,11 тис. грн.:

• кошти державного бюджету — 9 583,2 тис. грн.,

• кошти міського бюджету — 203 625,53 тис. грн. (у т.ч. 15 215,2 тис. грн. — борг за виконані в минулі роки роботи),

• кошти метрополітену — 22 790,78 тис. грн.,

• кредити, лізинг та інші джерела — 306 804,6 тис. грн.).


Серед першочергових робіт слід відзначити придбання 105 вагонів метрополітену, в т.ч. 100 вагонів на умовах фінансового лізингу і 5 вагонів за кредитною угодою ЄБРР, на загальну суму 256 951,13 тис. грн., заміну 5 ескалаторів на сучасні на станціях «Політехнічний інститут» та «Берестейська» на загальну суму 57 100,0 тис.
грн., а також впровадження автоматизованої системи проходу пасажирів на суму 13 766,6 тис. грн. Окрім цього, заплановано:

• впровадження системи відеоспостереження і центру відеомоніторингу на суму 27 550,0 тис. грн. (кошти міського бюджету — 5 550,0 тис. грн. (в т.ч. 3 128,9 тис. грн. — борг за виконані в 2009 році роботи), кредити, лізинг і інше — 22 000,0 тис. грн.);

• створення сучасного єдиного диспетчерського центру метрополітену на суму 36 100,0 тис. грн. (кошти міського бюджету — 5 600,0 тис. грн., кредити, лізинг і інше — 30 500,0 тис. грн.);
• модернізація колієвимірювальної станції (кошти метрополітену — 8 500,0 тис. грн.);

• заміна рам візків вагонів — 102 шт. на загальну суму 15 300,0 тис. грн. (кошти міського бюджету — 10 800,0 тис. грн. (72 шт.), кошти метрополітену — 4 500,0 тис. грн. (30 шт);

• придбання 6 одиниць спеціальної техніки (снігоочисної машини, ВПРС, мотовоза, дефектоскопних візків і 2 платформ УП-4 для дрезин і мотовозів) на загальну суму 29 079,7 тис. грн. (кошти міського бюджету — 8 079,7 тис. грн. (в т.ч. 89,0 тис. грн. — борг за роботи, виконані в минулі роки), кредити, лізинг і інше — 20 200,0 тис. грн.).


Програма соціально-економічного розвитку м. Києва

На першому місці в цій програмі, звісно, пуск трьох нових станцій «метро на Теремки». Сьогодні об’єкти готові на 95%, і тільки ненадходження коштів (близько 600 млн. грн.) з державного бюджету затримує початок експлуатації нових станцій. Є надія, що 2010 року питання з державним фінансуванням буде вирішено позитивно і мешканці Теремків отримають можливість користуватись найзручнішим і найшвидшим видом громадського транспорту.

Також наприкінці січня заступник міського голови Валерій Міронов провів зустріч з японськими інвесторами, які зацікавлені в розвитку проекту «метро на Троєщину». Але поки говорити про щось конкретне рано.

Добавлено: 11 мар 2010, 11:29
Bomberman
заміну 5 ескалаторів на сучасні на станціях «Політехнічний інститут» та «Берестейська»
Именно замена? Или под заменой имеется ввиду капремонт....

Добавлено: 11 мар 2010, 12:43
Dimon
впровадження 29440 комплектів сучасного рейкового скріплення німецької фірми «ФОССЛОХ»
Это то что между Черниговской и Лесной? приветствую. Там стыки не так слышно и поезд не так дергается. надеюсь на подземный участок это распространится

Добавлено: 11 мар 2010, 12:51
Sinoptik
Я, честно говоря, не пойму, каким образом замена противоугона, снижает шум при прохождении стыков...

Добавлено: 11 мар 2010, 13:06
Dimon
Я тоже не пойму. Но факт есть факт. Или же на том участке расстояние между рельсами более минимальное... :roll:

Добавлено: 11 мар 2010, 17:32
tov_tob
Dimon, что с чем ты сравниваешь? Один участок с другим? Это неправильно: нужно сравнивать один и тот же участок до и после. С попроавкой на субъективность человеческого восприятия в нашем случае это сделать невозможно.

Добавлено: 11 мар 2010, 19:46
XAN
Sinoptik писал(а):Я, честно говоря, не пойму, каким образом замена противоугона, снижает шум при прохождении стыков...
Так ведь современные крепления снижают вибрацию рельс и шпал, это не стык крнечно, но тоже звук.

Добавлено: 15 мар 2010, 23:40
AMY
«Київавтодор» хоче 171 мільйон на ремонт доріг

[ «Українська правда. Київ» | 15.03.2010 18:16 ]
КК «Київавтодор» планує, що в поточному році на капітальний ремонт доріг у столиці буде виділено з міського бюджету близько 70 мільйонів гривень, на поточний ремонт — 101 мільйон гривень.

Про це на прес— конференції в понеділок заявив гендиректор корпорації Георгій Глинський, повідомляє «Інтерфакс».

За його словами, «Київавтодор» у першу чергу планує завершити реконструкцію і будівництво об’єктів, що були початі в попередні роки — Московської площі, естакади на Набережно-Хрещатицькій, капремонт проспекту Палладіна і вулиці Олени Теліги.

Крім того, планується почати капітальний ремонт Моста Метро.

З нових об’єктів заплановані тільки проектування і початок будівництва нової під’їзної дороги до аеропорту «Київ»(Жуляни) від проспекту Червонозоряного.

За словами Глинського, «Київавтодор» подав відповідну пропозицію для включення в проект міського бюджету на поточний рік.

Крім того, корпорація планує цього року здійснити поточний ремонт 700 тисяч кв м доріг. Для того, щоб привести дороги в належний вигляд до Євро-2012, необхідно здійснити капремонт 13 мільйонів кв. м автодоріг на загальну суму 6,3 мільярда гривень, і поточний ремонт 9,3 мільйонів кв. м на суму 1,4 мільярда гривень.

Добавлено: 15 июн 2010, 18:40
euhome
В Киеве построят еще 25 станций метро

http://for-ua.com/ukraine/2010/06/15/154434.html

15 июня 2010 | 15:44

Уже разработан соответствующий проект строительства наземной линии метро по улице Бальзака, по которому плановый срок строительства трассы составляет 5 лет.

Концепцией развития города Киева до 2025 года предусмотрено увеличение длины линии метрополитена на 63%, с 60 до 98 км, будет построено около 27 новых станций метро. Об этом заявил и.о. начальника Главного управления градостроительства, архитектуры и дизайна городской среды Киевской городской госадминистрации Сергей Броневицкий на совещании в КГГА.

По словам Броневицкого, планируется строительство метро на жилой массив Троещина с трассой по проспекту Маяковского с сохранением линии скоростного трамвая по улице Бальзака.

Трамвайные сети в Киеве предполагается увеличить со 124 до 156 км, троллейбусных - на 34%. Кроме того, запланировано введение в эксплуатацию кольцевой линии городской электрички, сообщает «Город Киев«.

В то же время начальник КП «Киевский метрополитен» Петр Мирошников отметил, что перенесение строительства трассы метро на Троещине с улицы Бальзака на проспект Маяковского является нецелесообразным. По его словам, уже разработан соответствующий проект строительства наземной линии метро по улице Бальзака, по которому плановый срок строительства трассы составляет 5 лет. Кроме того, строительство подземной трассы метро по проспекту Маяковского обойдется в 3-4 раза дороже.

«ForUm»

Добавлено: 15 июн 2010, 21:00
Анатолий
Хватит разрабатывать планы! Надо просто начать строить метро!! Хоть по Бальзака, хоть по Маяковского, хоть по Закревского... Хватит болтать!!! Пора дело делать!!!!

Добавлено: 16 июн 2010, 14:24
Sinoptik
Анатолий, последнее сообщение больше похоже на призыв окон РОСТА.
Старайся вкладывать меньше эмоций, и больше смысла.

Добавлено: 27 июн 2010, 11:39
AMY
Уже разработан соответствующий проект строительства наземной линии метро по улице Бальзака, по которому плановый срок строительства трассы составляет 5 лет.

По словам Броневицкого, планируется строительство метро на жилой массив Троещина с трассой по проспекту Маяковского с сохранением линии скоростного трамвая по улице Бальзака.

Обожаю плюрализм мнений в головах чиновников :wink:

Добавлено: 27 июн 2010, 11:50
Klovsky
Слава Богу, что плюрализм - не в одной голове, и раздвоения личности не наблюдается ни у чиновника, ни у представителя хозяйствующего субъекта.

Но решать будет не хозсубъект, а чиновник. Поэтому перенос проектирования линии на ул. Маяковского выглядит более реальным, чем реплики несогласного хозсубъекта.