Страница 2 из 28

Добавлено: 30 май 2013, 13:05
TANK
да сходите к самому автодору на каменева - яма на яме))

Добавлено: 30 май 2013, 14:58
DFAW
Dream_On - давно хватит в этой теме о доргах, и сметчик это бухгалтерия, могу штатное в пример привести.

Добавлено: 30 май 2013, 15:38
Dream_On
Приводи)
от и до, с утвержденными подписями и печатями.)

Добавлено: 31 май 2013, 01:11
DFAW
Так, качество дорог вынес отдельно, а то наоффтопили.

Добавлено: 31 май 2013, 13:06
ripska
О Классная тема, тут точно будет много страниц в скором времени)

Добавлено: 31 май 2013, 13:20
Rider
Исключение из правил: бульвар Перова. Делал его Броварское ДСУ-50 и сделали как положено, в эту зиму одна из очень немногих улиц, по которой ездил без замечаний.

Добавлено: 31 май 2013, 16:45
DFAW
Таких исключений более чем :) Будет время, начну систематизировать :)

Добавлено: 31 май 2013, 18:27
Maksym
Только как Райдер - отрезок и кто делал. А еще хорошо бы знать когда делал. Было бы классно.

Добавлено: 31 май 2013, 18:56
incognito
Ул. Горького, делали в прошлом году перед Евро2012. Уже есть ямы, в которых можно запросто повредить колеса.

Добавлено: 21 июн 2013, 18:36
Yaroslav
http://ua.interfax.com.ua/news/general/158077.html
Укравтодор" ремонтуватиме дороги держзначення за технологiєю пiдвищеної щiльностi
Держагенство автомобiльних дорiг України ("Укравтодор") має намiр перейти на стандарт ЩМА-20 (щебенево-мастикового асфальтобетону) при ремонтi автодорiг державного значення, повiдомила прес-служба "Укравтодору" з посиланням на його голову Євгена Прусенка.

За його словами, вперше цю технологiю було застосовано близько десяти рокiв тому пiд час будiвництва траси Київ-Бориспiль, i вона дасть змогу продовжити термiн життя дорiг без ремонту ще на три-чотири роки.

"Ми протестували цю технологiю на Бориспiльськiй трасi й отримали хорошi результати. За десять рокiв використання магiстралi тiльки цього року вперше на неї виїхала ремонтна бригада. Тепер ми ремонтуватимемо дороги тiльки з використанням цiєї технологiї i повнiстю вiдмовимося вiд застарiлих стандартiв, що передбачали застосування смоли як в'яжучого матерiалу", - наводяться в повiдомленнi слова Є.Прусенка.

"Укравтодор" зазначає, що новий стандарт стiйкiший до температурних стрибкiв, а також до наднормативного тиску великовантажним транспортом в разi порушень перевiзниками норм за навантаженням великовагових автомобiлiв.

Крiм того, дороги, побудованi з використанням технологiї щебенево-мастикового асфальтобетону, стiйкiшi завдяки мiнiмальнiй пористостi структури дорожнього покриття.

"На вiдмiну вiд дорожнiх покриттiв старих технологiй, коли порожнини у структурi шарiв асфальтобетону могли становити до 20%, у дорогах на кшталт Бориспiльської пористiсть не перевищує 3-5%. Тобто покриття в рази щiльнiше, практично не пропускає воду, що запобiгає руйнуванню дороги в разi рiзких перепадiв температур у зимовий перiод", - пояснив Є.Прусенко.

Голова "Укравтодору" запевнив, що за наявностi достатнього фiнансування перекрити основнi українськi автодороги за новою технологiєю можна впродовж десяти рокiв.

Добавлено: 21 июн 2013, 18:58
incognito
Yaroslav писал(а):"Ми протестували цю технологiю на Бориспiльськiй трасi й отримали хорошi результати. За десять рокiв використання магiстралi тiльки цього року вперше на неї виїхала ремонтна бригада.
Интересно, нужно было таки подождать 10 лет, чтобы понять то, что за границей уже давно поняли?

Добавлено: 22 июн 2013, 00:33
dimentiy
Только что наткнулся на загороженную бетонными блоками ул. Краснодонскую между Локомотивной и депо Киев-Пасс. На перекрётке с Локомотивной сошёл оползень, проезда вниз нет.

Добавлено: 22 июн 2013, 00:40
DFAW
Так давненько вроде, удивлён что ещё не починили

Добавлено: 22 июн 2013, 00:49
dimentiy
Дорога целая. А вот под дорогой... В общем, специально вышел осмотрелся, там конь не валялся. Как и на парковке моего БЦ.

Добавлено: 23 июн 2013, 01:37
incognito
На ул. Горького перенастроили светофоры, вернули "зеленую волну", которая была 4-5 лет назад, а потом куда-то пропала.