Страница 2 из 24

Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)

Добавлено: 08 дек 2023, 17:17
Апостол
Ось що пишуть в телеграмі.

Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)

Добавлено: 08 дек 2023, 17:37
Коржик
Какая гадость эта ваша заливная, ха-ха, рыба эти ваши депутаты Киеврады. (с)

Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)

Добавлено: 08 дек 2023, 17:44
Rider
Хтоб Білоцерківцю нагадав про стовпи на Шулявському та ями на Кільцевій - показники найвищої якості?
Або коли саме будували цей тонель.

От взагалі не жалкую, що переїжджаю зі столиці.

Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)

Добавлено: 08 дек 2023, 18:00
Бодрый
Схема Володимир Комірний

Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)

Добавлено: 08 дек 2023, 18:09
Коржик
Rider писал(а):
08 дек 2023, 17:44
От взагалі не жалкую, що переїжджаю зі столиці.
:offtopic:
Куда, если не секрет?
Пригород?
Ирпень?

Вообще по ссылке на Телегу в комментариях знатно полагодимовальнику насовали. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)

Добавлено: 08 дек 2023, 18:31
Rider
Коржик писал(а):
08 дек 2023, 18:09
Rider писал(а):
08 дек 2023, 17:44
От взагалі не жалкую, що переїжджаю зі столиці.
:offtopic:
Куда, если не секрет?
Пригород?
Ирпень?

Вообще по ссылке на Телегу в комментариях знатно полагодимовальнику насовали. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Угу, передмістя. Бо офігометр починає зашкалювати від того, що я чую про Київ. Це вже навіть не розвиток зі знаком "-", це знищення :|

Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)

Добавлено: 08 дек 2023, 18:35
Бодрый
Kozak писал(а):
08 дек 2023, 16:48
Коржик писал(а):
08 дек 2023, 12:14
А вот и отрицательный рост.
Странно, что не попытались организовать движение на изолированном участке.
Бодрый писал(а):
08 дек 2023, 12:25
А де на цій ділянці обертати потяги ?
Изображение
Місце річки позначено кольоровим перерізом.
Так можна ?

Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)

Добавлено: 08 дек 2023, 18:41
Бодрый
Трошки інсайдерських деталей

Безпосереднє протікання сталося біля пікету 73 в тунелі, що веде у бік центру. Це приблизно на повороті з бульвару Міхновського на проспект Лобановсько під МАФами ДніпроМ і Розетки.

Саме цей тунель будувався немеханізованим щитом(тобто, вручну). Спеціалісти ще під час зведення скаржилися на якість виконання робіт. Зокрема, там була порушена геометрія та було недороблене хімічне закріплення тунелів.

Про ці проблеми знали ще від початку експлуатації, але сильно не афішували. Думали, може пронесе.

"В цьому місці мабуть найгірша збірка тюбінгів на все Київське метро", - ділиться наше джерело.

Вона потонула
Нинішній прорив стався десь через 100 метрів від місця(десь біля 74 пікету), де під час будівництва був утоплений тунелепрохідницький комплекс Wirth "Надія", який рив тунель в бік Теремків. Під час робіт 25 листопада 2008 року стався прорив плавуна і тоді загинуло двоє метробудівників. На місці трагедії у тунелі досі прикріплений вінок.

Щоб відкопати "зламаний" щит, довелося розбирати нещодавно відремонтований пішохідний перехід.

Чи можна було уникнути перекриття метро?
Наші джерела звертають увагу, що сьогоднішня аварія не була неочікуваною. Її можна було б попередити та виправити, якби не система управління в Київському метрополітені, що побудована на страху та замовчуванні.

Спеціалісти метрополітену, які постійно моніторять стан тунелів, розуміли, що рано чи пізно має трапитися така аварія, проте не доносили інформацію до керівництва. Відповідно не виділялися ресурси для виправлення цієї проблеми.

Тим паче, такий досвід у Києва є. Років 60 тому активно почав просідати тунель на перегоні Вокзальна-Політехнічний інститут. Тоді там встановили спеціальну металічну раму, яка досі утримує тунель.

Фото: Місце стикування тюбінгів "Надії" та немеханізованого щита.

Чому так сталося?
За нашої інформації, про нинішню проблему до керівництва метро донесли минулого тижня. Хоча помітні проблеми неслися вже кілька місяців. Після повідомлення - лише на вихідні почали приймати перші заходи для усунення течії.

В понеділок, 4 грудня, виявили, що проблема більша ніж здавалося і потребує глобальних робіт. Десь до середини тижня ця інформація дійшла до керівництва міста, бо стало зрозуміло, що найближчим часом доведеться перекривати рух поїздів.

Проте, сьогодні ситуація погіршилася і було вирішено, що потрібно перекривати рух вже в суботу. Але з початку дня протікання швидко збільшувалося та близько 13 години довелося терміново закривати рух.

Що далі?
Вже офіційно повідомлено, що для ремонту доведеться викопувати тунелі. Добре, що глибина тут невелика - близько 10 метрів. Проте, самі грунти дуже насичені вологою, тому можливо простою заморозкою грунтів буде не обійтися та доведеться з двох боку тунелів будувати стіну в грунті.

Загалом, довід та спеціалісти є, але мешканцям південного-заходу Києва доведеться певний час потерпіти у заторах.

Інформація зі сторінки Пасажири Києва в ФБ

Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)

Добавлено: 08 дек 2023, 20:38
Бодрый
Що далі?
Вперед у 2009 рік

Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)

Добавлено: 08 дек 2023, 20:55
Klovsky
А м/к (герма) де найближча в бік від місця події до Теремків?

Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)

Добавлено: 08 дек 2023, 20:58
Kozak
Бодрый писал(а):
08 дек 2023, 18:35
Так можна ?
Технічно можна, але 3 рази замість 1 змінювати кабіну на оберті повільно і незручно, інтервал буде збільшений, і лише від Васильківської до Теремків, якщо робити "човники" до Деміївської, інтервал стане ще гіршим.

Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)

Добавлено: 08 дек 2023, 21:02
Коржик
Не мой стиль, но больно шутка хороша.

Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)

Добавлено: 08 дек 2023, 21:08
Коржик
Kozak писал(а):
08 дек 2023, 20:58
Бодрый писал(а):
08 дек 2023, 18:35
Так можна ?
Технічно можна, але 3 рази замість 1 змінювати кабіну на оберті повільно і незручно, інтервал буде збільшений, і лише від Васильківської до Теремків, якщо робити "човники" до Деміївської, інтервал стане ще гіршим.
По-моему, самый простой вариант это две пары челноков, работающие маятником с пересадкой на например Васильковской.
:offtopic:
По-моему, всю эту историю нужно выделять в отдельную тему.
С учётом контекста эта опупея не сильно отстанет от питерского размыва.

Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)

Добавлено: 08 дек 2023, 23:14
Юрик
Бодрый писал(а):
08 дек 2023, 20:38
Що далі?
Вперёд у 2009 рік
Перше питання, це прорив? Судячи з грунту
Скільки мов знаєш ти Бодрий?

Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)

Добавлено: 08 дек 2023, 23:21
Коржик
Понеслась борода по кочкам.

Завтра Кабмін скликає комісію щодо ситуації з київським метро — прем'єр Денис Шмигаль

«Під час повномасштабної війни Київський метрополітен має подвійне стратегічне значення як транспортна артерія і як бомбосховище, де знаходять притулок тисячі людей. Через дії чи бездіяльність міської влади виникла загроза затоплення та руйнування тунелів «синьої» гілки столичного метро. Це безпосередньо впливатиме на безпеку киян», — заявив прем'єр.

Україна Online | Підписатись