Страница 2 из 170

Добавлено: 01 сен 2005, 22:37
DFAW
Зеленые думать не умеют, они умеют воиевать за чужие деньги ;-)

Добавлено: 03 сен 2005, 10:29
Юрій
Красный хутор построили, так что уже не будут
Насколько я знаю, то на СПЛ предусмотренно два депо! Одно на КХ, а второе на Вениках.

Добавлено: 03 сен 2005, 18:50
DFAW
Хай сначало ТЧ-3 запустят ;-)

Добавлено: 10 сен 2005, 20:56
Метрострой
Ну о депо это тоже важно но я думаю что коль в сторону "Красного хутора" всё ясно и тут уже ничего не изменишь! А вот на Вениках точно мона поменять и заставить их строить там где надо, а точнее не около синего озера а в районе пр. Правды и Мусы Джалиля, пр. Радянской Украины. В другом случае будет ситуация что и с красным хутором "в лесу метро нужнее!". Дай бог чтобы там был хоть 1 человек с ясной головой!!!! =(((

Добавлено: 11 сен 2005, 01:48
tov_tob
Метрострой писал(а):А вот на Вениках точно мона поменять и застакить их строить там где надо
По поводу того, как "застакить" их строить там где надо:
У тебя есть конкретные предложения? :?:

Добавлено: 11 сен 2005, 19:52
Метрострой
"застакить" - опечатка. Ну а предложение я уже сказал!

Добавлено: 11 сен 2005, 20:32
tov_tob
Ну а предложение я уже сказал!
Ты высказал предложение по поводу местоположения строительства.
Насколько я понял из твоего поста ты знаешь "как заставить их строить там где надо". :roll:
Вот и возникает вопрос: каким образом ты их заставишь "строить там где надо"? :?:

Добавлено: 11 сен 2005, 21:10
Метрострой
Я думаю может в суд подать доводы есть.. Это и их карты пассажиропотоков и соц опросы самих жителей Троещины.

Добавлено: 11 сен 2005, 21:21
Vadim
Метрострой писал(а):на Вениках
это где? Всю карту пересмотрел, а Веников не нашел.

Добавлено: 11 сен 2005, 21:24
Метрострой
сори... не Троещины а Виноградаря (посты перепутал)
Vadim - мы просто новый массив осваиваем.

Добавлено: 12 сен 2005, 09:47
Юрій
это где? Всю карту пересмотрел, а Веников не нашел.
Виноградарь. :)

Продление СПЛ на Виноградарь

Добавлено: 16 июл 2008, 23:20
AMY
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
23.04.2008 № 585


Про проектування та спорудження дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції „Сирець" до житлового масиву Виноградар з електродепо у Подільському районі

Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", враховуючи Генеральний план міста та проект планування його приміської зони на період до 2020 року, затверджений рішенням Київської міської ради від 28.03.2002 № 370/1804, та з метою суттєвого покращення транспортного обслуговування мешканців та гостей міста Києва і забезпечення належного рівня підготовки проведення в Україні чемпіонату з футболу „Євро-2012":

1. Виконати роботи з проектування та спорудження дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції „Сирець" до житлового масиву Виноградар з електродепо у Подільському районі міста.

2. Визначити замовником проектування та будівництва дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції „Сирець" до житлового масиву Виноградар з електродепо комунальне підприємство „Київський метрополітен".

3. КП „Київський метрополітен":

3.1. Визначити генеральні проектну та підрядні організації для виконання робіт, зазначених в пункті 1 цього розпорядження, згідно з чинним законодавством;

3.2. Завдання на розробку проектно-кошторисної документації погодити в Головному управлінні економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

В складі розробки проекту виконання робіт із спорудження Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції „Сирець" до житлового масиву Виноградар з електродепо у Подільському районі міста Києва передбачити інвестиційно привабливі об'єкти.

3.3. Одержати в Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) архітектурно-планувальне завдання та технічні умови експлуатаційних служб міста на підключення до міських магістральних інженерних мереж;

3.4. Розробити та затвердити в установленому порядку проектно-кошторисну документацію;

3.5. Оформити в установленому порядку право користування земельними ділянками;

3.6. У встановленому порядку вирішувати майново-правові питання;

3.7. Після виконання пунктів 3.1.-3.6. цього розпорядженню одержати в Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у м. Києві дозвіл на виконання робіт.

3.8. В Головному управлінні контролю за благоустроєм міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) одержати ордер на виконання робіт;

3.9. Після завершення робіт відновити покриття проїзних частин на всю ширину дороги за типом існуючого, а покриття тротуарів – фігурними елементами мощення і передати за актом Комунальному підприємству "Шляхово-експлуатаційне управління" Подільського району м. Києва та благоустрій згідно з погодженою в установленому порядку проектною документацією та передати за актом відповідним структурним підрозділам КО „Київзеленбуд".

4. Головному управлінню транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

4.1. У встановленому порядку надати до Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інвестиційні пропозиції про виділення асигнувань на фінансування робіт, визначених пунктом 1 цього розпорядження, до Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва на 2008 рік в межах загальних асигнувань, передбачених по головному розпоряднику коштів на 2008 рік, та до проектів Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва на 2009 рік та наступні роки.

5. Першому заступнику голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масових інформацій змісту цього розпорядження.

6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.

Голова
Л. Черновецький

Добавлено: 16 июл 2008, 23:58
KKS
вот у меня вопрос, сейчас на сооружении ККЛ работает 3 щита. после проходки куда их направят? на правобережную часть ПВЛ - 2. Монтажек не будут ИМХО много делать, левобережная часть скорей всего будет открытым способом строиться до тр№2. Получаеться 1 щит свободен будет, им можно было и копать потихоньку к Виноградарю

Добавлено: 17 июл 2008, 00:01
Дёдя
вот у меня вопрос, сейчас на сооружении ККЛ работает 3 щита
4!
Но 2 место на чермете!

Добавлено: 17 июл 2008, 00:17
wingman
Там, на сколько я понимаю, щитом нужно только вытянуть тоннель с большой глубины. Дальше можно и открытым способом.