Добавлено: 30 сен 2009, 22:44
Ну разве что 

Форум о метро и не только
https://forum.metropoliten.kiev.ua/
Если бы это было реализовано, то левоповоротное движение с Днепровской набережной на Русановскую набержную, было бы невозможным, из-за необходимости строительство подпорной стенки.sav писал(а):Вот я никак не пойму: если на схеме строительства предусмотрено строительства правого съезда с моста Патона на набережную до прокола то почему его нельзя было построить сразу а только потом перекрывать три полосы на мосту?
Непонимаю - почему? Ведь сейчас как раз и строят этот съезд и при этом движение с Днепровской на Русановскую набережную никто не собираеться ограничивать.Метробудівець писал(а):Если бы это было реализовано, то левоповоротное движение с Днепровской набережной на Русановскую набержную, было бы невозможным, из-за необходимости строительство подпорной стенки.sav писал(а):Вот я никак не пойму: если на схеме строительства предусмотрено строительства правого съезда с моста Патона на набережную до прокола то почему его нельзя было построить сразу а только потом перекрывать три полосы на мосту?
''ЛИГА:Закон'' писал(а):ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 17.09.2009 р. N 1072
Київ
Про ліквідацію реверсного руху на просп. Возз'єднання та мосту ім. Є. О. Патона в м. Києві
Відповідно до законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про дорожній рух", "Про автомобільні дороги" та з метою зменшення аварійності автотранспорту, в межах функцій органу місцевого самоврядування:
1. Комунальній корпорації "Київавтодор" здійснити у 2010 році розробку проектно-кошторисної документації, а в 2011 році приступити до виконання робіт з ліквідації реверсного руху на просп. Возз'єднання та мосту ім. Є. О. Патона в м. Києві.
2. Комунальній корпорації "Київавтодор":
2.1. Визначити у встановленому порядку на тендерній основі генеральні проектну та будівельну організації для проектування та ліквідації реверсного руху на просп. Возз'єднання та мосту ім. Є. О. Патона в м. Києві.
2.2. Одержати в установленому порядку вихідні дані.
2.3. Розробити та затвердити у встановленому порядку проектно-кошторисну документацію.
2.4. Одержати в інспекції державного архітектурно-будівельного контролю дозвіл на виконання будівельних робіт.
3. Генеральній проектній організації у складі проекту розробити та погодити з УДАІ ГУ МВС України в м. Києві схему організації руху транспорту на період виконання робіт з ліквідації реверсного руху на просп. Возз'єднання та мосту ім. Є. О. Патона в м. Києві.
4. Головному управлінню транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
4.1. У встановленому порядку подати до Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інвестиційні пропозиції щодо включення робіт з розробки проектно-кошторисної документації з ліквідації реверсного руху на просп. Возз'єднання та мосту ім. Є. О. Патона в м. Києві до проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Києва на 2010 рік.
4.2. У встановленому порядку подати до Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інвестиційні пропозиції щодо включення робіт з ліквідації реверсного руху на просп. Возз'єднання та мосту ім. Є. О. Патона в м. Києві до проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Києва на 2011 рік.
5. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д. Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова
Л. Черновецький
Я все равно не пользуюсь реверсной полосой. И не езжу по м. Патона со скоростью 100-150 км/ч.Анатолий писал(а):Чтобы до 2012 года сохранить хоть несколько жизней. Может среди них окажется и твоя?
Наверно по Тычины пустят.dimentiy писал(а):Мне вот интересно, каким образом будет работать А49, ведь левого поворота из-под моста Патона на ул. Серафимовича не предусмотрено по проекту...
"Не ти, так тебе" - такую рекламу многие помнят. Нет разницы, я ли еду на 150 км/ч, или в меня въедут летуны.Wonder писал(а):Я все равно не пользуюсь реверсной полосой. И не езжу по м. Патона со скоростью 100-150 км/ч.